Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
Megoldottam a lakkon található apró rozsdapöttyök kérdését.
Nagyon durva mennyi szállórozsda van az autón amit eddig szemmel se láttam...
99%-a lejött.
Holnap veszek még egy flakont,mert a motorháztetőre,a tetőre és a csomi ajtóra már nem jutott.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
darvinya #24904 üzenetére
Az enyém se füstöl amikor regenerál.
Azzal a géppel valami gond volt.
A regeneració nem sebesség kérdése.Ha a dpf szenzor úgy érzélekeli,hogy ideje lenne a regenerálásnak és megvannak a feltételek (fordulatszám,olajhőfok,vízhőfok stb),akkor elkezdi,nem kell hozzá 100km/h feletti tempó.
Ezt járműmérnök cimborám is megerősítette.
Nekem egy sima rövidebb (3km) megterelés után is elkezdte már,meg is lepődtem amikor leállítás után 10 percig ment még a hűtőventi és hűtötte vissza a rendszert,mert éppen csak a ciklus elején járt és forró volt minden.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Nekem Osram Xenon Look izzóim vannak az mk3-ban.
Kontrasztosabb amit látok vele,nem visz sokkal messzebb,nem is szebb a vetített képe,de jobb mint a gyári alap Osram.
Előbb,vagy utóbb komplett xenon+led Osram fényszóróm lesz,de egyelőre nincs meg rá a keret.
Vastag árcédula van rajta: [link]#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
molnarpeter #25030 üzenetére
Amazonon láttam 270 körül is,de még az is szép összeg.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
darvinya #25038 üzenetére
Az a 300ft különbség elhanyagolható.Még a 10k-ra is azt mondom,hogy elfogadható,de az Unix árazása pofátlan.
Lehet próbálnák az embereket a saját A.Z portékájuk felé terelni?Akinek az nem tetszik az meg perkáljon tisztességgel?
Én az Unixnál nem veszek semmit sem egy ideje.
Bárdiban is csak akkor,ha S.O.S hirtelen kell valami és nem érek rá 1-2 napot várni.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Urak!
Mk3 fókánál melyik kör gyújtáskapcsolt a biztosítéktáblában? [link]
Bekötöttem a kesztyűtartó mögé egy szivargyújtót,innen kap áramot a menetrögzítő,plusz a telefon kábelét is innen vezettem vissza.
Na az a gond,hogy a 79-es biztosítékhoz raktam be a piggyback-et (Hazard flasher switch, audio unit, navigation system, DVD player, door lock button),de innen folyamatosan kap áramot,nem kapcsol le a kamera lezárt autónál se.
A 61-es biztosíték lenne a legjobb,ez a szivargyújtó biztosítékja,de nem fér be a piggyback,mert mellette van az egyik kábelköteg bekötési pontja és itt van egy műanyag perem...
Hova lenne érdemes bekötni úgy,hogy lezárt autónál ne legyen áram abban a körben?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
radi8tor #25288 üzenetére
Én pl az akkusarut forróra mikrózott szódavízzel szoktam,1 perc áztatás megoldja.
Meglepődsz milyen pikpak ledurrandja a rézről az oxidációt.
Persze nem mindent lehet lepucolni vele,csak azt ami kiszerelehető,vagy legalább olyan hosszú kábelen van,ami engedi a vízbemártást.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
Wanderlust #25292 üzenetére
Nem nagy a választék,ellenben lehet kapni átalakító keretet,amivel viszont már több választási lehetőséged lenne.
Legalábbis a legtöbb gyárilag oválos típushoz gyártanak "normál" keretet.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
soultrapp #25295 üzenetére
Nekem 1.6tdci mk3 van.
Az 1.6tdci szerintem egy jó konstrukció,nincsenek különösebb nyűgjei,a megbízhatóbb motorok közé tartozik.
Az enyében 292k van,hibátlanul teszi a dolgát.
Nálam motorjához még nem kellett nyúlni,korábbi szervíz számlák szerint az előző tulajnál sem.
Szépen húz,nekem a 115Le/270NM se kevés,jól mozgatja a bódét,de persze nem sportkocsi.
Fogyasztása nálam 4,3-4,4L,jobbára városon kívül.
2000-2200 körül mindig elváltom,90-110 között közlekedek.
Ha többnyire városban használom,akkor se meg 5-5,2L fölé.
Igazából a karbantartásoktól,vagy azon hiányától függ milyen a használt motor,de ez típustól függetlenül az összes autóra igaz.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
Dißnäëß #25305 üzenetére
Az egyetlen amit ledre cseréktem,azok a helyzetjelzők elöl,azok se alis filléres "izzók",hanem osram fényforrások.
Nézegettem én is őket,de inkább kihagyom.
A ledek teljesen máshogy szórják a fényt,a fényszórók foncsora nem ezekhez lett tervezve,hanem halogén izzókhoz.Ezért is vakítanak sokszor.
Sokszor még a gyári alap ledes fényszórók is.
Vannak drága ledes fényforrások,azok ebből a szempontból talán jobbak (pl. Philips),de ezt is autó fényszórója válogatja.
Viszont ha nem vakít,akkor is illegális itthon!
Sokakat ez nem zavar,ahogy az sem ha a szembejövőt elvakítja.
Az előbbi engem nem érdekel,mindenki maga dönti el,hogy kockáztatja e a bűntetést.
Az utóbbi viszont nagyon is zavar,el szoktam egy két "áldást" mondani a szembejövő sofőrre és felmenőire,veszélyeztet másokat.
Főleg esőben borzalmas,akkor a vakító fényt még a szélvédőn lévő víz is felerősíti,egy pillanatig semmit se látok az útból.
Nagyon nem ajánlom!
Utólagos Xenon izzó szintén zenész...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
-
Sys85
veterán
Csináltatott már valaki gyári,immos 3 gombos távos bicskakulcsot a Fordnál?Csak az árak miatt kérdezem.
1 kulcs van az mk3 fókához és nem vagyok nyugodt,beszopom ha elhagyom.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
molnarpeter #25519 üzenetére
Akkor már inkább egy F150 Raptor.
De sajnos mindig arra ébredek,hogy bilibe lóg a kezem.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
-
Sys85
veterán
válasz
bajnokpityu #25590 üzenetére
Nem minden xenonhoz van mosó.
Van pár modell,amikhez nincs.
Ugyanez igaz a ledre is.Például a legújabb VW full ledes matrix fényszóróihoz sincs már mosó.
A magyar jogszabályok érdekesek,elvileg csak automata magasság állítóval és mosóval felszerelt járművekben lehet xenon,de mégis legálisan lehet olyan autókat forgalmazni,amelyikekből valamelyik (vagy mind2) hiányzik.
Ugyanez az ablaksötétités.
B oszloptól előre gyakorlatilag nem lehet,de van jópár autó,amelyikeket sötétítve lehet megvenni.
Vagy a kipu hang.Ha a hatóság megfog egy utólagos hangos sport dobbal megy a huzavona sokszor,de egy Shelby Mustangot megvehetsz és használhatod full nyitott track módban,mert az gyári...
Magyarország...[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
#81556480 #25593 üzenetére
Én még nem,de cimborám már vett.
Vegyesek a tapasztalatok,van ami tökéletes,van ami nem teljesen passzol.
A ledes futófényes index amit vett az tökéletes,a burkolaton kellett igazítani mert az sorjás volt kicsit,a kilépőfény meg kissé lötyög.Nem esik ki,csak jobbra-balra kottyanik kicsit,nem úgy áll mint a gyári.
Az a baj,hogy sokféle gyártmány van ott is,kitapasztalni meg...
Azért a sok értékeléses termékekkel talán nem lehet nagyon mellényúlni.
Az értékelés nélküli cuccokat,vagy az 1-2 értékeléseseket,esetleg amiből sokat még nem adtak el,kerülni szoktam.Dißnäëß:
Senki nem büntet senkit.
Ezek engedélyeztetve vannak itthon.
Elvileg téged sem büntet meg ezekért senki.
Persze mindig van egy-két okos szakembőr az NKH-nál akik azt hiszik mindent tudnak és kötekednek,ilyenkor egy gyártótól/forgalmazótól származó igazolás kell arról,hogy az bizony gyári.
Yt-n a Darkfly Vlog csatornán van róla videó,hogy a gyári Swift Sportról egy ilyen jólképzett szakember levette a rendszámot,mert nincs olyan suzuki amin dupla gyári kipu van.
A suzukitól kikért papírok után adták vissza a forgalmit...
Mondjuk masszív szívás neked bizonygatni,azt hogy gyári valami,de a gyári dolgokért nem lenne szabad büntetni.Elvileg...[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
Sys85
veterán
válasz
Vegas1994 #25664 üzenetére
Egy-egy meghibásodás (legyen az bármilyen terméknél),vagy teljes halálként jelenik meg,vagy random váltakozó ok/nok módon.
Sokszor egyiket se egyszerű kideríteni,de a teljesen működésképteleneket a legnehezebb.
Lehet kábelszakadás,oxidáció,hibás alkatrész.
Ezt otthon igencsak szopás kideríteni,sokszor lehetetlen is.
Kimérni,szétszedni stb.
Sokszor lehet érdemesebb és gyorsabb elvinni egy szakihoz,otthon sokszor végeláthatatlan meló és szívás egy hibafeltárás,főleg olyan hiba esetén amivel még az ember nem találkozott.Saját tapasztalat,igaz nem forddal:
Anyám Suzuki SX4-én szórakozott 1x a központizár,hol működött,hol nem,leginkább zárasnál nem.
2 napig ment az agyalás és méregetés mire eljutottunk az ajtószenzorokig,kimérés után derült ki,hogy a sofőroldali kapcsoló rakoncátlankodott.Úgy érzékelt sokszor,hogy nincs becsukva az ajtó,suzukinál ilyenkor nem működik a központi,nem is próbálkozik a zárással.Csere után jó lett.
A Te eseted kicsit más,úgyhogy ez a verzió nem is biztos hogy számodra releváns,csak gondoltam megosztom.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Jó a világos szín,pl a fehér a legkisebb eső után is csúnyán rektes,de ilyenkor eső sem kell hozzá,elég a sok szétfröccsent bogár az elején...
Az összes kőfelverődés nyom meg messziről virít rajta,az sötét pöttyök iszonyatosan feltűnőek.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
Real_Necro #25991 üzenetére
Erősen kétlem.
Azért az nem így működik.
Azt kéne megnézni,hogy a modulból nem csúszott e ki a kábel.
Vagy ez a gond,vagy elpusztult a modul.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
Real_Necro #25993 üzenetére
Hogy hol van a modul azt nem tudok,utána kell nézni.
De amúgy igen,az usb meg a bt egy modul,ahogy az aux is,legalábbis az mk3-as fókánál biztosan,gondolom nem variálták túl más ford modelleknél sem.
Rá lehet nézni géppel,hogy egyaltalán látja e modult.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
macilaci78 #26000 üzenetére
Évekkel ezelőtt egy busz szervizben csináltak moslék dolgokat.
Ismerős vitte az új lengéscsillapítókat nem olcsóért.
Érdekes módon amikor átvette szerviz után,le voltak fújva alvázvédővel a lengéscsillapítók,így nem lehetett látni mi is került az busz alá.
Fél évet se bírtak ki,pedig nem fos minőségű cuccokat vitt oda eredetileg.
Nagy eséllyel valami bontott szart raktak be,a vadi új minőségi lengéscsillapítókat meg jópénzért elpasszolták másnak,vagy beszerelték másnak.
Lassan senkiben sem lehet megbízni...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
7Sony7 #26652 üzenetére
Nálam tavaly az mk1 fókánál a képen látható problémám volt.
Onnan hiányzott a műanyag persely,3 felé tört el,akkor csinált hasonlóakat.Volt hogy leugrott a pöcökről 1-esben de a kettest vette.Gondolom akkor úgy mozgott,hogy visszament a helyére.
Ez a váltóbowden váltó felöli vége.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
gabor9991 #26657 üzenetére
Egyszerűen megoldottam házi módszerrel.
Volt itthon egy masszív tömör műanyag távtartó aminek a belső furata pont jó volt,ahogy a vastagsága is.
Egyedül a külsejéből kellett esztergálni kicsit.
Belepréseltem a bowden végi műanyagba,rátoltam a pöcökre jól bezsírozva,a végét meg alátéttel és verébpatkóval (seeger) lezártam.
Tökéletes lett és kb 0 ft-ba került.flymi:
Én ezt a videót nem láttam még,de akkor más is úgy gondolkodott mint én.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
-
Sys85
veterán
Urak.
Ötletelésre lenne szükségem.
A lenti képen az ülés alatti csati látható (Focus mk3 vezető oldal).
4 csati van bekötve,viszont kimeneti oldalon csak az ülés érzékelő és a biztöv csatija van.
Mi lehet a másik 2?
Ülésfűtés?Motoros ülés?
Az anyós ülés alatt meg 5 csati hely van bekötve,de itt is csak az ülésérzékelő és az öv van rádugva+1 ami nem tudom mi (alsó kép).
Ötlet?[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
Zoli-bácsi #26834 üzenetére
Nálam ott az aprópénztartó és a szivargyújtó van.
Az ülésfűtéses verziónál ott jobbról ballról van a kapcsoló,a kettő közt meg a szivargyújtó.Mk3nál tudtommal nem vakdugóztak,hanem az a panel változott fűtés/nem fűtés függvényében.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
Zoli-bácsi #26836 üzenetére
Nincs kiépítve...
Végigtapogattam a kábelköteget ameddig beértem,hátha vissza van rajta hajtva és le van szigszalagozva(pár kábelt már találtam ilyet),de semmi.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Ebből a benzines vs. dízel összehasonlításból csak a régebbi benzinesek jönnek ki győztesen.
Mindenki azzal jön,hogy a dízelnél a turbó,a kettőstömegű,DPF,magasnyomású ü.a. rendszer stb...
Ez igaz volt régen.
A mai modern közvetlen befecskendezéses autók többségében is megvannak a fentiek,vagy egy részük.
Szóval annyira már nem olcsóbb egy benzinest karbantartani mint régen.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz
Real_Necro #27100 üzenetére
Nem tudom,nekem teljesen jól teljesít az 1,6TDCI pályán is.
Persze 130 fölött nem egy erőgép,de eddig mindig bőven elég volt az ereje.
De azért majd jön rá előbb-utóbb a 140le/320nm okosítás.
Hétfőn sikerült megterelnem egy Audi SQ7-et,azután persze minden gyengének tűnik.
4.0 V8 dízel,435Le 900Nm...
Botrány ahogy megy...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ford topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kupon kunyeráló
- LTE frekvenciák
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!