- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Autóhifi
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Így fest a Tokyo 2099 pálya
gp A hero-shooter korábban csak PC-re lett bejelentve, de egy ideje már tudjuk hogy konzolokra is megjelenik.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
ph Kipróbáltuk a beépített webkamerával is felszerelt, számos extrával rendelkező monitort.
-
PROHARDVER!
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
callmeakos #49662 üzenetére
Ezt már bejelentés óta lehetett tudni, Corvin, egy hónapon keresztül napi egyszer a nagyteremben.
(#49664) fateless: Jelen állás szerint Szeptemberben végig.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
callmeakos #49666 üzenetére
Tán csak nem azt vártad, hogy a CC is adni fogja? Nyomorultak még az új blockbustereket sem adják, nemhogy 35 éves filmeket, lol.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Taken 2
Hajjaj... Nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek. A Taken is egy faék egyszerűségű film volt, az értő rendezés és Liam Neeson tették az újgenerációs akciófilmek egyik legjobbjává: rövid, velős, nagyon jó ütemű, pörgős film volt, sallangok nélkül. Brían Mills ment, látott és megölt mindent és mindenkit, aki csak az útjába állt. Működött, mert nem kellett igazán karakterekkel foglalkozni, nem volt valós ellenségkép, csak maga a feladat. Ehhez képest a második részt sikerült feltölteni minden hülyeséggel, cserébe unalmasabb lett, pedig nem hosszabb. A családi szál érdektelen, a gonosz albán bácsi egy teljesen félresikerült karakter, akibe Rade Serbedzija sem tudott életet lehelni. Ez a film hemzseg az olyan baromságoktól, amik fényévekre vannak az első rész precíz ex-titkosügynökének precizitásától (gránáttal jelzünk irányt? anyám borogass...). A kiscsaj, aki nem tud vezetni, stresszhelyzetben tud, a végső leszámolás pedig kimeríti a vérgagyi fogalmát, főleg a nagy és emblematikus párharc Mills és a köpcös albán hitman között. Komolyan nem találtak megfelelőbb személyt, aki akár csak kis fenyegetést is jelenthetne a két méteres Millsre, mint egy ilyen barna Danny DeVitót? A pletykáknál is lepusztultabb lehet ez az Albánia, ha már a maffiózók között is ilyenek a top emberek...
Sajnos a harmadik részhez is Olivier Megaton nevét dobja ki az IMDb, ez remélem változni fog, mert sok köszönet nem lesz abban a filmben tekintve az úriember eddigi munkásságát és főleg ezt a filmet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Blood Diamond
A Véres gyémánt a legtökéletesebb ellenpéldája a Phillips kapitánynak: egy olyan rendező munkája, aki tudatosan épít az emberi érzelmekre, teszi ezt zseniális, olykor-olykor a hatásvadászat határán mozgó módszerekkel, de tagadhatatlan, hogy évtizedek óta működnek a filmjei, gondoljunk csak az 54. hadtestre, Szükségállapotra, vagy épp az Utolsó szamurájra. A Véres gyémánt az a filmje szerintem, amivel a legközelebb sikerült kerülnie az igazán nagyokhoz és csak egy hajszál választja el a zseniális alkotásoktól: okos témaválasztás, nagyszerű dramaturgia és istentelenül erős színészek által előadott karakterek jellemzik a produkciót, ám ezt beárnyékolja a deus ex machina erőltetése valamint a rendezőre jellemző hatásvadászat zavaró jelenléte: habár valóban megkönnyezi az ember, amit meg kell könnyeznie, utólag azért ott motoszkál az ember fejében, hogy lehet csak manipulálva voltunk.
A történet lineárisan, két egymásba fonódó szálon halad előre, közben pedig azt se tudjuk kit dicsérjünk jobban: Djimon Hounsou elemi erővel, ösztönből játszott Solomon Vandy karakterét, vagy a DiCaprio által életre keltett megfáradt zsoldos csempész Danny Archert, kettejük játékát pedig finoman fűszerezi Jennifer Connelly rioprternője és Arnold Vosloo Coetzee ezredes szerepében. A színészi játék az, amibe nem lehet egyszerűen belekötni ebben a filmben, 10/10, az utolsó gyerekkatonát játszó statisztától kezdve a főszereplőkig mindenki a legjobbját adta, a két férfi főszereplőt pedig méltán jelölték Oscarra. Mostanában hallani leginkább, hogy DiCaprio díjat érdemelne végre, szerintem 2006 volt az az év, a Véres gyémánt mellett a Téglával, amikor nyernie kellett volna, csak sajnos útban volt a félisteni képességekkel rendelkező Forest Whitaker.
Ami érdekes a filmben, hogy nem követi a Sólyom végveszélyben és Nap könnyei által kitaposott utat, nem próbál meg militáns propaganda lenni, ugyanakkor akcióból nem lesz hiány, több, közepesen vagy remekül felépített szekvencia tarkítja a játékidőt, mindenképpen jót téve a néha-néha leülő cselekménynek. Igazság szerint a hatásvadász jeleneteket is meg lehet bocsájtani a filmnek, mert ezek mellett Zwick nagyon okos képsorokkal próbált reflektálni az egész gyémánttermelés és csempészet abszurditására (Solomon és a kirakat), amik tényleg tapsot érdemelnek: egyszerűek, érthetőek, hatásosak, így kell ezt.
A zenéről viszont nem fogok írni. Hallani kell, kész, személyes véleményem, hogy ez az egyik legjobb OST, amit valaha afrikai témájú filmhez készítettek nyugati filmművészek.
A Véres gyémánt piszok erős dráma, Zwick karrierjének eddigi csúcspontja, méltán van a 250 legjobb film között IMDb-n: könnyen magával ragadja az embert, elgondolkodtató, ugyanakkor nem fekszi meg a néző gyomrát még úgy is, hogy bizony-bizony néhol még a férfiak is megkönnyezhetik hőseinket. És ha már belinkeltem a Phillips kapitány utolsó jelenetét, csatolom ezt is: szöges ellentéte a másiknak, mégis ugyanúgy hatásos és megható.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Equalizer IMAX-ben? Valami lesz ebben a filmben, amiről én nem tudok, csak mert a szabvány Denzel ámokfutásnak tűnt, lásd még: Éli könyve, Tűzben edzett férfi, Déja vu. Azok meg messze nem IMAX-be való alkotások.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
AvP Requiem
Uramisten.
Halványan emlékeztem én, hogy hajdanán egy házibuliban háttérszarnak beraktuk ezt is és hogy bullshit volt, de a valóság ennél sokkal szörnyűbb. Emlékszem arra is, hogy mindenki a film körül nagyon fogadkozott, hogy a rossz első AvP film után most majd kiköszörülik a csorbát, aztán jött a nagy kopp, ez még butább, csúnyább lett, mint amaz. De vannak pozitívumai is a filmnek, kezdeném is ezekkel:
- Rövid. Nem kell sokat szenvedni, pörög, mindig történik valami, mindig meghal valaki, nem telik el öt perc hentelés nélkül. Mondjuk ennek köszönhetően nem is érzel közösséget a szereplőkkel, dehát azt minek, sem az Alient, sem pedig a Predatort nem ez tette naggyá... oh wait...
- Wolf. Wolf badass volt, nem oylan töketlen nyomorék, mint az előző részbeli (meg ennek a résznek az elején szereplő) társai: ötletes cuccokkal, könyörtelenül takarította végig a várost, bár az rejtély, hogy a sheriff helyettesét miért nyúzta meg, mikor mindenki mást elhamvasztott, meg még pár hasonló apróság, amik nem vonnak le semmit az érdemeiből, jött, látott, aprított, így kell ezt a predatoroknak, nem punciskodni.
- Kikacsintások. A Strause tesók egyetlen pozitív húzása volt a rengeteg jól és kevésbé jól elhelyezett utalás gyakorlatilag az eddigi összes Alien vagy Predator filmre, kezdve Dallas nevétől a Get to the choppa! felkiáltáson át egészen a tankos menekülésig vagy a Predator témájáig. Respect érte, nem ezzel váltják meg a világot, de nem vált a film kárára.
És ennyi. Ennek a két fogalmatlannak és kompániájának sikerült ilyen sok pozitív tulajdonságot beleerőszakolnia az előzetesen világmegváltó horrornak bélyegzett alkotásukba. Hogy mi volt a rossz? Kezdjük ott, hogy az élienek nem voltak élienek. Hasonlítottak, olyasminek tűntek, de a rengetege közeli alapján látszott, hogy ezek a szörnyek az eredeti (vagy a cameroni) éliennek csak távoli sokadunokatestvérei lehetnek, teljesen más fejforma, más arányok, megmagyarázhatatlan okból nem voltak sem félelmetesek, sem pedig undorítóak. Talán mert rengeteg volt belőlük, hullottak is a végére, mint a legyek, teljesen ledegradálva minden idők legjobb filmes szörnyét. A predalienhez no komment, sehol máshol nem láttam még ilyen formájú lényt, a megtermékenyítési procedúrája pedig enyhén szólva is nevetséges. Ez pedig a következő negatívum: embertelenül, de szó szerint gyomorforgatóan undorító lett a film. Vannak olyan elemi dolgok, amiket egyszerűen nem teszünk be filmekbe és mikor vagy 5 mp-ig mutatta a kamera a babákat a kórházban, ott már lehetett tudni, hogy ennek a két degenerált rendezőformának teljesen elgurult a gyógyszere és valóban! Hatásvadász értelmetlen bullshit, ilyen kannibál holokauszt, emberi százlábú szintű nonszensz, amit láthatunk, elképesztő komolyan.
Mármint nem látjuk, én kérek elnézést. Semmit nem látunk, mert olyan b*szott sötét, hogy több helyen is röhögőgörcsöm támadt, ez a két idióta éjszaka, fekete háttér előtt, tompított fényekkel vette fel a fekete élieneket. Gyakorlatilag semmit nem lehetett látni a filmből, ami sok esetben lehet nem is baj, csak sejtetnek szerencsére, so art, much moviemaking.
És emellett elcseszték a hangokat is. Mindent átvettek a korábbi filmekből, de az effektek és zörejek indokolatlanul hangosak, míg a beszéd és zene abnormálisan halk lett, így téve teljessé a két pufók tesó filmipari káoszát.
De volt előnye is a filmnek: az első AvP-t sok ember átértékelte magában és egy közepes kalandfilmet látnak már benne, míg ez a förmedvény a legalsó polcok leghátsó soraiban kap csak helyet minden jóízlésű embernél. Oda való.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Integra #49756 üzenetére
Új alien? Lemaradtam valamiről?
Lesz majd a Prom 2 aka Paradise, de mást szerencsére nem terveznek jelenleg (plusz az Isolation játék egy hónap múlva, de az szerencsére az első Alien filmből táplálkozik rendkívül hatásosan, csak ott is vannak bullshitszagú részletek, de majd meglátjuk, hangulatban már most lehet látni, hogy oda-vissza megcsapkod mindent Alien témában az utóbbi évtizedekből).
Anno első mozifanok éjszakáján volt ez a film is, ismerősöm beült rá asszem 3.-nak vagy 4.-nek, mesélte, hogy egy csaj összehányta magát meg a környezetét. Gondolom össze-vissza evett mindent, ez a film meg nem éppen kajabarát.(#49757) orichalcos: Franc tudja, hogy mit néztem, hagyjál már a hülyeségekkel.
másfél óra is elég volt ebből, ha betosznak a közepére 10 percet az Alienből akkor sem lesz jó film.
Amúgy több változatot is előbányásztam, mert nem akartam elhinni, hogy eredetileg a hangmérnök ilyen minőségben engedte ki a filmet, pedig de, még az eredeti DVD is lehengerlően fosch volt a keverés.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem tudom így otthagyni, ellensúlyoznom kell azt a szörnyszülöttet.
Les Miserables (1998)
Ebben nem énekelnek, ennyit érdemes róla tudni elöljáróban, nem is számított már újkorában sem epikus vállalkozásnak. A Nyomorultak minden idők egyik legfelkapottabb könyve filmes körökben, temérdek jobb-rosszabb adaptáció született belőle, köztük még rajzfilmsorozat is. A '98-as film szerintem a jobbak közé tartozik, habár a franciák saját bevallásuk szerint is olyan 600 percben tudnák elképzelni Victor Hugo klasszikusát, úgy, hogy ne maradjon ki lehetőleg semmi, el lehet képzelni, mit kaptunk két órában.
Ami miatt mégis jónak tartom (és tartják mások is), az egyrészt a színészek, másrészt a zene, harmadrészt a miliő- A színészekre külön nem térnék ki, sem Geoffrey Rush sem pedig Liam Neeson nem idegen a kosztümös drámák világától, Uma Thurman is felnő a feladathoz szerencsére, Claire Danes pedig azért érdekes, mert itt fiatal tizenévesként játszik nagyon jól, majd a karrierje közepén valahogy elvesztette önmagát és az utóbbi években a Homeland sorozatnak köszönhetően ismét szárnyal (meg is érdemli). A zenét szintén nem kell külön dicsérni, nálam okosabbak tartják úgy, hogy Basil Poledouris minden idők legjobb filmzeneszerzője, munkásságát alapos kutatómunka, precizitás és mindenféle hatásvadászattól mentes, aláfestő jelleg jellemzi. Míg Zimmernél vagy Newton-Howardnál azt érezhetjük, hogy a rendezők tudatosan előtérbe helyezik a zenéjüket, mint kifejezőeszközt, ezzel hatva a nézőre, ezzel szemben Poledouris mester munkái csak statisztálnak, mindig elképesztő minőségben (egyet mondok: Conan).
A miliő az, amit a rendező remekül eltalált, korhű díszletek között épül a cselekmény, mindez az autentikusan felöltöztetett remek színészekkel, nagyzenekari aláfestéssel képes megteremteni a 19. századi Franciaországra jellemző hangulatot. Ami miatt azonban nem beszélhetünk klasszikusról, az néhány rendezői baklövés: habár a film első fele remek arányérzékkel lett felépítve, a második szekvencia (Párizs) egyszerűen szétesik, Valjean elveszti varázsát, Javert alig szerepel, Cosette és Marius kapcsolata az utóbbi hevenyészett bemutatása miatt nem tudja megérinteni a nézőt.
Külön kitérnék a film végére: sokan nem értik meg még a könyv alapján sem Javert felügyelő értékrendjét, amiből döntése is fakad: a morál, erkölcs szerepe az ő életében mindennél előrébb való, karrierista közember, aki csupán a jogba, mint legfőbb törvénybe kapaszkodhat és ennek mindent beáldoz, ám végül önmagát taszítja paradox helyzetbe, rájön arra, hogy félreismerte Valjeant, ráadásul neki köszönheti az életét is, ám a törvény szavát nem tudja egyszerűen megszegni, ezért menekül tulajdonképpen a döntés elől, azt téve végül, amit: egy nehezen érthető ember döntése ez. Érdekesség, hogy az egész könyvet és film(ek)et végigkísérő Javert-Valjean ellentétet más alkotásokhoz is felhasználták, legismertebb a Michael Mann-féle Szemtől Szemben két főszereplője.
Ha valaki szereti a kosztümös filmeket, vagy csak musical-mentesen akarja látni a történetet, az bátran próbálja be ezt a változatot. Már a zene és Neeson miatt is megéri.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na akkor a moziéjszaka.
Dawn of the Planet of the Apes
Megnéztem megint, nem bántam meg, több apróságra is figyelmes lettem (többek között, hogy hova tűnt a néger meg a másik, miután elmenekültek a majomvárosból). Így másodjára is azt tudom csak mondani, okos, jól felépített film, Cézár nagyon jó karakter és az egyetlen ordas nagy hibája a kétdimenziós gonoszkarakter.
Hercules
Ez lett a meglepetésfilm. Gagyi volt, persze, de a badassfaktor kiakasztotta a mércét, Dwayne Johnson tényleg afféle akciósztár lett, mint Arnold volt anno. Jótt tett a filmnek a "csavar", nem különösebben eredeti, de mindenképpen érdekes, hogy valós alapokra helyezték a sztorit, a csapat szokásos keménylegényekből áll, Herkules meg zúz. Nagyon. Ami tetszett, hogy tele volt fasza beszólásokkal, többször figurázták ki Herkules méreteit, mindenkinek nagy volt a szája, jól állt a filmnek. Nem váltja meg a világot, de az elmúlt pár év szandálos filmfelhozatalából szerintem kiemelkedik, mint szórakozás, habár nem lesz maradandó élmény. És nagyon jól választottak végefőcímdalt, nagyon tetszett az end credits, plusz pontot ér mindenképp.
And So It Goes
Na ez meg a feketeleves. Ez ugye az a film, ami remekül lett fordítva, Szerelem a végzetem és amiben Mekdöglesz nagyon öreg, Diane Keaton is öreg és erről szól a film. De tényleg, elképesztően inkoherens az egész, mert vígjátéknak tűnik, ám a poénok nagyrésze Oren bunkóságából fakadt, ami nem épp egy hahotaforrás. Másrészről viszont olyan jeleneteket tettek a filmbe, amit nem akartam elhinni, kőkemény családi drámák szintját akarta megütni a film, de a gyenge poénos körítésbe nagyon belerondítottak ezek a részek. Összességében másfél óra üresjárat, renegeteg felesleges dialóggal, elnyújtott jelenetekkel. Divatját élik mostanában ezek az öreg filmek, vannak közütk jobbak, de egyre több a rossz alkotás, lehet észbe kéne kapni és nem meggyalázni minden régi színészlegendát.
A Most Wanted Man
John le Carré, 21. század terrorizmus. Fantasztikus színészek, jó rendező, elsőrangú operatőri munka jellemzi a produkciót, nem fullad unalomba, végig fenn tudja tartani az érdeklődést. A színészek felől a legkönnyebb az értékelés, Philip Seymour Hoffman betonbiztosan hozza karakterét, habár sosem kedveltem, mint embert, színészként megkerülhetetlen volt az elmúlt években, nagy veszteség az ő halála. Én mégsem őt emelném ki elsősorban, hanem Isza Karpov megformálóját, Grigorij Dobrinyint: a testileg, lelkileg megsebzett embert visszafogott, hihetetlenül minimalista és pont ezért mellbevágó módon kelti életre ez a kvázi ismeretlen férfiú. Lehengerlő teljesítmény, amihez a két nagyágyú Hoffman és Dafoe mellett még Rachel McAdams is hozzá tudott tenni, nem is keveset, a sok jól megírt mellékszereplővel együtt. Az igazi baj a filmmel a vége. Az addig jól felépített kémsztorit sikerült egy ilyen banális, kiszámítható végkifejlettel megfejelni, egyszerűen nem akartam elhinni. Persze, érthető a rivalizálás az ügynökségek, nemzetek között, de ez egyszerűen rombolta az illúziót, hiteltelen, irreális megoldás volt. Ettől függetlenül remek kémfilm és dráma, nem annyira lassú, mint a Suszter, szabó... úgyhogy bátran ajánlható bárkinek.
Guardians of the Galaxy
Elolvastam mindenki véleményét a filmről az elmúlt hetekben. Kicsit ironikus, hogy pont én néztem meg premierben és most másdoszor, de így tudok lehetőleg objektív véleményt formálni a filmről.
Igen, gyerekes lett, nem is kicsit. Viszont egyszerűen vannak részletei, amiket nem lehet egy "kezeljük a helyén" legyintéssel elintézni, a gyerekesség nem mentség arra, hogy egy film több jelenetben is lemenjen full retardba, márpedig itt ez történt. Sokan képesek voltak a Star Wars-hoz hasonlítani és nem most mondom, nem alaptalanul, mert olyan hype, olyan siker és elismerés övezi ezt a filmet, mint Skywalkerék legendás univerzumát, épp csak ez nem megérdemelt. A Star Wars is gyerekeknek szól elsősorban, ezt nem lehet elvitatni, de olyan összetett szimbolikával és felnőttek számára is élvezhető tartalommal rendelkezik, amiről a Galaxis őrzői csak álmodhat. Ami mellett nem tudok egyszerűen elmenni, az az, hogy habár a film oroszlánrésze dedós humorral van tele, amik néhol még engem is megnevettettek, máshol nem, ez elnézhető, viszont a tömény erőszak és obszcenitás nagyon nincs a helyén kezelve. Legyen gyerekfilm, oké, de akkor ne káromkodjanak benne, ne legyen benne végeláthatalan erőszak, ahogy azt a Star Wars is remekül megoldotta. Vagy szóljon a teljes családnak, jobb poénokkal, kikacsintásokkal, működhet az is, ez viszont így értékelhetetlen. Persze, máshonnan is erőszakot meg csúnya szavakat tanulhatnak a gyerekek, de ez nem mentség egy 200 milliós produkció számára, amit a fél világ megnéz és referenciaponttá válhat sok gyerek számára, ahogy a Star Wars is referenciapont volt annak idején.
A fent említett full retard mód a másik, amin megütköztem: tele van a film olyan jelenetekkel, amik egyszerűen nem méltóak hozzá, hülyének nézik, kizökkentik a nézőt a baromságukkal. A kezdés még egy dolog Quill táncával, az elnézhető, de Gamora megmentése az űrben és Ronan figyelmének elterelése a végén bicskanyitogatóan idióta megoldás lett. Ezek mellé érdemes odatenni az érthetetlen döntéseket és karaktereket, lásd a Gyűjtő facepalm asszisztense, vagy Drax úgy unblokk, akit az első bolygón ki kellett volna dobni a francba, akkora idióta (és nem vicces) és akkor még nem is említettem azokat a részleteket, amik bántóan ismerősek lehettek máshonnan.
Mindenki eldöntheti magának, hogy mennyire képes befogadni ezt a filmet, de itt nagyon tisztán látszik az, hogy a blockbusterek legmagasabb szintjén is beindult a butulás, amit a nép pedig bekajál. Előzetesen a mókus meg a fa volt a kiakasztó számomra, utólag a zene és a látvány mellett pont a mókus meg a fa voltak pozitív tényezők érdekes módon, pedig a végére belőlük is kezdett kicsit sok lenni.(SPOILER Ez teljesen mellékes, de enyhén szólva is vicces a világegyetem legerősebb kavicsát pont annak a Nova Corps-nak a gondjaira bízni, aminek a legnagyobb fegyvere bármilyen fenyegetéssel szemben egy kilométeres szúnyogháló. Well played, Galaxis őrzői.)
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
callmeakos #49831 üzenetére
GotG SPOILER
Ez az egész ott kezdődött, hogy kapásból öngól volt ilyen töketlennek ábrázolni a Nova Corps-t és így nem volt egyszerűen hova tenni a követ, mert valaki eladja, valaki használja, ezek a fogalmatlanok viszont megvédeni nem tudják. Érted a logikát, Ronan egymagában legyakta volna az egész bolygót, most ott a kő, mindenki tudja, Thanos meg más ligában játszik azért, mint a Vádló. Legyintenie kéne egyet és már nála is van, meglátjuk, mi lesz ebből végül.
Ja azt ki is hagytam, hogy Ronanben bíztam anno, mert fasza karakter, a filmben viszont sikerült idomulnia az átlag Marvel gonoszmasszához. Thanosért megvadultak a fanok, nem tudom, miért, kapott fél percet egy sablon kianagyobbjani gonosz szöveggel, ennél több fog kelleni majd az Avengersben. Remélem komolyan veszik, mert ilyen Ronan, Malekith, Red Skull, Whiplash szintű gonoszként csak nevetséges lenne (és nem az erejére célzok, magára a karakterre).A másik, hogy pedzegetik, John C. Reilly karaktere lehetne Nova. Na az lenne az utlimate poén, akkor már inkább Nova Prime öltözzön be, Glenn Close-nak jobban állna a szerep.
(#49832) HuMarc: A Te véleményed volt a legjobb amúgy a filmről, most bántás és vicc nélkül: végig azt írtad róla, hogy a zene jó, de eredeti ötlet nincs benne, mindenről eszedbe jut valami, és mégis 8/10-et kapott. Most akkor nosztalgiából, mert a régi klasszikus sci-fiket megidézi, kapott 8 pontot, vagy attól függetlenül jó film, hogy eredeti töletnek híján van?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Integra #49835 üzenetére
SPOILER
Félreértetted, engem az zavart, hogy így rabolták el a két embert. Ha majd megnézed, a film végefelé tengernyi lehetőség lett volna kivitelezni az akciót anélkül, hogy gyakorlitag a saját honfitársuk életét veszélye sodornák, mert azt mind tudták, hogy Günther ül a taxiban.
Ne mondd már, hogy nem sejtetted a végét. A 20. perctől ott volt a pengeélen táncoló ellentét Mohr és Bachmann egysége között, Mohr pedig zavaróan háttérben szerepelt a film egészében, csak a nemtetszését hallottad többször. Borítékolható volt, hogy egy ennyire ellenszenves és fennhéjázó ember (főleg amcsi segítséggel) nem hagyja annyiban. Nem azért, mert fél Karpovtól vagy Abdullah-tól, szimplán csak hogy kicsesszen Güntherrel, ezért is lényeges az amerikai kém szájából az az ominózus mondat korábban a céljaikról, amit aztán lazán sutba dob.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
aizen92 #49838 üzenetére
Pont neked kéne tudni, hogy a valóságban ez rohadtul nem így megy. Oké, vannak ellentétek az emberek, csoportok, ügynökségek között, de a nyugati világban ezt nem úgy oldjuk meg, hogy elcsapjuk a másikat kocsistul, még a hírszerzőknél sem. Az a jelenet gyakorlatilag egy ugyanolyan sablon, mint bármelyik másik amcsi filmben: ha nem megy ésszel, megy erővel és elvesszük, ami kell. Ez eléggé idegen volt a film egészétől.
Nekem nem kell jegyzetfüzet.
Oké, ha szerintetek egy lassú folyású, igazi kémfilmbe beleillik egy ilyen James Bond-szerű túlkapás, akkor okés, meghajlok a tömeg akarata előtt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
aizen92 #49844 üzenetére
Te... ilyenekről nem készül dokumentumfilm.
Sehol nem volt logikai buktató, szimplán csak itt is megjelenítettek egy sztereotip képet az amerikaiakról, meg az ő hozzáállásukról másokhoz úgy, hogy a film egésze igyekezett ezzel szakítani tulajdonképp. Elvihették volna az irodából a két formát, a járdáról, mielőtt beszállnak a taxiba, de nem, az amerikaiaknak bazi nagy terepjárókkal kell lezúzni szerencsétlen Günthert, amit tetéz még a kémnő önelégült távozása a színhelyről. Ez az, ami zavart, egy alapvetően vallási és polkorrekt filmbe ez így nem illett bele. Jó volt a jelenet, megvolt a feszültség, a sajnálat, harag, de ettől függetlenül nem tetszett összességében. Deal with it.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Twilight spoilerveszély.
[link]Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez most komoly, hogy Corvinban az Alienre nem lehet foglalni helyet, csak vásárolni online? Ez mi a franc?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na közben néhány dolog:
Hogyan kell a színekkel játszani, avagy miért a Pixar a legjobb kisfilm (másfél perc).
Ezen nagyon nevettem, aki angolul nézett Star Wars-t, az biztos érti, magyarban annyira nem jön át sajnos.
Új Batmobile a Batman v Supermanhez. Új Batmobile az Arkham Kngihthoz. Hmm... nem teljesen ugyanolyanok, de azért nem is különböznek annyira.
(#49972) Đobostorta: Galaxis őrzői SPOILER: Quill kimegy az űrbe egy szál semmiben, nem robban szét, nem fagy össze, kinn van egy percig, még a maszkját is leveszi, majd pikkpakk kiolvad, miután bevontatják. Hagyjuk már a szubjektivitást, légyszi.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
brownus #49975 üzenetére
Ja, szóval intézzük el az egészet azzal, hogy megpaskoljuk a kis GotG fejét, hogy ügyes voltál, szép voltál meg látványos, az kit érdekel, hogy olyan hülye vagy, mint egy darab kenyér.
Rengeteg mindent el lehet nézni a látványfilmeknek, de ilyen egyetemes f*szságokat nem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
brownus #49978 üzenetére
Hát engem néhány retro zenével nem vásárolt meg magának (ez sem). Az a baj, hogy ha nem vársz el értelmet ezektől a filmektől, nem is kapsz értelmet. Nem kell mindennek Aranypolgár-szintű mélyenszántó műremeknek lennie, de van egy szint, amit azért jó lenne hoznia még a Marvel filmeknek is ahhoz, hogy filmként tudja értékelni őket a 12 évesnél idősebb néző is.
(#49980) Đobostorta: Az, hogy nem megyünk ki egy szál f*szban az űrbe hadd ne legyen már óriási tudomány a filmkészítők részéről.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Jól értelmezem, komolyan az a legnagyobb védelem a GotG mellett, hogy ez csak egy Marvel film, úgyhogy ne keress be értelmet? Ok, kiszálltam.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
aizen92 #50013 üzenetére
Mint a Drive-nál. Valaki még a jegyét is vissza akarta kérni, mert átcseszték a palánkon. Hehe.
Edge of Tomorrow
Az idegeninvázió a Függetlenség Napja óta érdekes téma Hollywoodban, pedig az is egy elég ócska film, elvonatkoztatva a korszakváltó látványától. Azóta születtek érdekes próbálkozások is a témában, Cruise előző filmjét, a Feledést is ide lehet akár sorolni, voltak középszerű produkciók (Battle LA) és nagyon gyenge próbálkozások (Skyline).
A Feleés és a Holnap határa két közös ponttal rendelkezik igazából: mindkettőben Tom Cruise magabiztos játéka a film alapja és mindkettő híján van eredeti gondolatnak, ám az innen-onnan összeollózott ötletek csodás kvintesszenciája mégis működésbe tudja hozni a gépezetet és ha nem is lebilincselő, de mindenképpen szórakoztató filmélménnyel gazdagítja a nézőt. Az idei Cruise scifinél a nyilvánvaló Idétlen időkigtől kezdve a Mátrix Forradalmakon át a Nextig vagy féltucat film eszünkbe juthat, de az intenzív akciószcénák és sokszor látott, ám érdekes történet mellett nincs ok szégyenkeznie Doug Limannak: egy korrekt filmet tett le az asztalra, amit tényleg csak a bántóan együgyű befejezés rontott el valamennyire. A Narniánál oké volt egy hasonló befejezés, hisz gyerekmese, de ide nagyon nem illett, ettől függetlenül bőven ott van a legjobb inváziós scifik között.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
aizen92 #50015 üzenetére
Scifi
Tom Cruise
Idegeninvázió
Világmegmentés
TavalyvoltúgyhogyfrissazélményéstetszettmindenkinekEnnyi bőven elég ahhoz, hogy megemlítse az ember. Viszont összehasonlítani a kettőt... hát ahhoz már nagyon merésznek kell lenni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
aizen92 #50017 üzenetére
Hogyne emlékeznék.
Bár nem tudom, miért zavar ennyire, amíg nem jön a "melyik a jobb?" közvéleménykutatás, addig simán elférnek egy mondatban. Főleg mert én azért is néztem ezt meg anno, mert jó volt az Oblivion, Cruise is jó volt benne végre, Doug Liman pedig egy megbízható rendező, be is jött.
De ez kb. olyan, mint az, hogy a szandálos filmeknél a mai napig megemlítik a 300-at, pedig semmi közük hozzá (na jó, az idei 300-nak azért van).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Little Favour
Ez ugye az a rövidfilm, aminek a trailerében Benedict Cumberbatch össze lett verve. Akkor kezdett el érdekelni, valami jó kis kémes sztorira gondoltam, vagy valami átverős heistfilmre, de a végeredmény... hát nem lett nagy durranás, a "csavar" sem volt érdekes, meg úgy az egész filmnek nem volt se füle se farka. Colin Salmon és Otterbatch két ismertebb név a produkcióban, de sokat nem kellett tenniük, 10 mondat nem hagyta el a szájukat. Összességében nem bántam meg, hogy megnéztem, mert jó látni ilyen kaliberű színészeket gyakorlatilag szívességből kamerea elé állni, de Vimeón van nem egy olyan produkció, ami keresztbe lenyeli ezt a filmet sajnos és 20 perc sem kell hozzá. Kár érte.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez annyira nem vicces de valahogy mégis.
[link]Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Sorolom:
Rendezte:
Tommy Lee JonesSzínészei:
Önmaga
Hilary Swank
Meryl Streep
James Spader
William Fichtner
John Lithgow
Hailee SteinfeldÉs western. Nothing more to say. Nekem a két 21. századi rendezése nagyon tetszett, úgyhogy felkerült a térképre ez a film is, bár moziban úgysem lesz.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem mellesleg, ott mondja is, érzi, hogy elvesztette a képességet. A csaj is érezhette ugyanezt, mikor kapott vérátömlesztést, szóval ebben az esetben tényleg szó szerint kell érteni, amit mondott és nem csak azért mondta, hogy ne döfje le a francba.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
genndy #50093 üzenetére
SPOILER
Paxton rohadt nagy forma volt!
Azt tudni kell, vagy tudni lehet róla, hogy nagy Terminator fan és jóban is van Cameronnal (egyértelmű amúgy), aktívan lobbizott érte, hogy benne lehessen a többi filmben is, de nem sikerült neki, szóval az a Judgment Day-es szöveg eléggé ütött. Meg a Science Hill-es párbeszéd.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Keresztkérdés: ma a Libriben láttam a Holnap határán könyvet, ami sokkal inkább az All you need is killnek lehet adaptációja, lévén, hogy Keiji a főszereplője (mint a mangának is), viszont emlékeim szerint a mangában is mimicnek hívták a lényeket, a könyv hátlapján viszont nem, meg más eltérések is vannak, viszont a borítón Tom Cruise meg Emily Blunt van, a cím is egyezik a filmével. Most akkor ez mi?
Más: John Wicket tuti nem hozzák be októberben hozzánk, pedig mekkora hónap lenne, Equalizer, Walk Among the Tombstones és ez, igazi maraton a tökös akciófilmek rajongóinak (remélhetőleg).
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Istenem...
Csubakkát 0:35-nél meg 1:39-nél megkönnyeztem.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Gitáros topic
- Kerékpársportok
- Milyen NAS-t vegyek?
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Vostro 3500 15.6" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Asrock H570M-ITX/ac
- Kihasználatlanság miatt eladóvá vált.
- APPLE MACBOOK AIR 13.3 2020 M1 (MGN63MG/A) 8/256GB Model : A2337 Silver -MAGYAR -269 Ciklus
- ThinkPad P53 15.6" FHD IPS i7-9750H Quadro T1000 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar