Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocobanana

    tag

    Sziasztok!

    Szeretném megkérdezni megéri e megvenni a Fifa 15 Ultimate Team Edition kiadást ps3-ra? Eddig a Fifa 13-al játszottam gép ellen, de most hogy ps3-ra is van internetem, kiszeretném próbálni neten keresztül is a tudásomat és az ultimate team módot. Most amit kínál a Fifa 15 Ultimate Team Edition, az hogy hetente kapok egy aranycsomag pakkot az mennyire jó? Abba vannak ugye Messi, Ronaldo szintű játékosok? Vagy az a +4000 ft nem éri meg, mert ha aktívan játszok, akkor abból így is tudok venni arany pakkokat? Kezdő vagyok ebben az FUT módban. Előre is köszi a segítséget.

  • cocobanana

    tag

    válasz deszkaúr #1854 üzenetére

    Szia!

    Én ps3-n tolom a fifa15 és szerintem nagyon jó lett. Előtte a 13-al toltam, a 14 kimaradt nálam, de csütörtökön megvettem a 15 és eszméletlenül jó. Nyilván grafikában nem nextgen, de van egy panasonicos 50' plazma tv-m és még így is szépen néz ki,hogy nem nextgen. A játékosok arca teljesen olyan mint az igaziaknak.

    Futtal játszom, mert a karriermód nem annyira köt le. Egyenlőre még offline módba, mert minél több coint összeakarok farmolni, hogy arany játékosokat tudjak venni és azokkal menni onlineba. Szerintem a coin farmolás is könnyű, mert meccsenként átlagosan 700-t kapok és a végén amikor megnyerem a kupát akkor még többet. Mondjuk én, általában 4-6 órákat szoktam játszani és azokból jön zseton rendesen. Most ilyen Messit, Ronaldo, Ibrat, nyilván nem akarok venni,meg nem is tudnék mert baromi drágák, de pl iniestat, vagy lewandowskit, ezeket simán megtudom venni és ők is nagyon jó játékosok. + még üzletelni is szoktam, de azt inkább úgy a jó, ha pakkból nyitsz olyan klasszist mint pl riberyt, aki neked nem kell és jó drágán eladod. Meg sokan úgy akarják, hogy egyből top csapat.Igen ám, de azért tenni is kell.