Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chereiose

    addikt

    válasz joghurt #1118 üzenetére

    "Annyi extra van még, hogy a pályázati papírok összerakását ígérik mellé."

    Ezt sosem értem, hogy mitől "extra" néhány szalonnál? Gyakorlatilag pár scannelés meg kattintgatás ez a pályázat, ha a tavalyiból indulok ki, s ezért kérnek felárat néhol vagy micsoda? Ennél már csak az a szebb, amikor ők akarnak belépni az ügyfélkapudba és intézni ezt.

  • axioma

    veterán

    válasz joghurt #1118 üzenetére

    Szombaton en is ultem egyben, de csak allo helyzeteben, mert tesztvezetesek kozott lehetett nezni. Mazli, mert itt volt az obudai dunaautonal - de egy SPY magyar rendszamos, comfort plus, szoval inkabb ketto van:) Ja es holnap me'g ott lesz, ha valaki meg tudja oldani hogy akkor megnezze, de azert elobb telefonaljatok hogy biztos jol ertettem hogy kedden viszik csak tovabb, es most is tomeg volt (igaz szombaton jobban raernek az emberek).
    Az eladok sajnos me'g egymas kozott se mondtak mindenbol ugyanazt. Igazabol 3 lehetoseg van tipusbol, de mindegyik lehet tamogatott:
    1. mostani megrendeles, mielobb gyartjak, sima comfort, ehhez kb. semmi nem rendelheto extrakent, szovet huzatok, narancs betetek
    2. mostani megrendeles, mielobb gyartjak, comfort plus, ehhez kerheto villamtoltes (180e) es alaparon a navin kivul van benne tolatoradar + tolatokamera, bor uleses (brrr), es kek szinu betetei vannak a narancs helyett
    3. mostani megrendeles de 2022-tol gyartasra, azaz kesobb lesz auto, de akkor sima comfort, kerheto hozza villamtoltes (ua. 180e), kerheto tolatoradar (60e), de tolatokamera nem - szerintem ez az optimalis, ha valaki nem siet vele.
    A 100e-es foglalas mar nem jatszik, ellenben a 10% foglalo helyett (ami ugye a teljes arra vonatkozik szoval 650-700e lenne) megelegszenek 3-500e-rel is, es a megrendeles mindharom lepesben sikertelen palyazat eseten visszavonhato, teljesen visszafizetik (azaz x honapra nem nalad kamatozik a penz, ennyi a veszteseg). Nem kaptam me'g meg a kert bianko szerzodest, hogy benne van-e hogy kell-e es mennyire erosen eselyesen palyaznod ahhoz, hogy onhibadon kivuli sikertelen legyen, vagy milyen modon mondhato vissza me'g.
    Amennyiben a megrendeles megtortenik, akkor az a'r mar veglegesitodik, tegnap ott tortentek ilyen megrendelesek. Vezetni nem tudtam, muszerfalat bekapcsolhattam. Mondtak par olyat amin felhuztam a szemoldokomet (pl. utolag - marmint leszallitott autoba - nem kerheto villamtoltes mert nem tudjak berakni az _invertert_... es ezt a "hozzaerto" mondta... valamint az otthoni 230-rol toltes az szerintuk a "vesztoltes", mert "annyira melegszik" a kabel, hogy magas a veszteseg... hat ezt nem tudom honnan vettek, de az egesz konszernre ezt mondjak a toltesre. A fogyasztasra se mertek semmit mondani, mondjuk nem jol emlekeztem, annyival nem nagyon konnyebb az ion-nal, csak aranyaiban az akkut is nezve. Ja azt mondtak hogy a Spring "csak" varosi autonak van kitalalva (eredetileg car sharing-re alkottak), igy napi "max egy" villamtoltesre van meretezve. Ezek utan nem annyira ertem a 230-as egyenlo vesztoltest, vagy fali type-II-re gondolt mint alaptoltes?

    Igazabol nekem az a kerdes, hogy mi a jobb, most ebbe beszallni +2M-val (sot inkabb 2.5 a toltovel meg a tolatoval meg addigra mennyit er az ion), es amikor abbol kiszallnek akkor visszajon-e ez a kulonbseg, vagy nem. Persze kozben ez azt jelenti, hogy Mo-on belul majdnem barhova elmegyek vele (nalunk inkabb 120km-es kor ami kell neha es ionnal nem menne toltesi pihi nelkul igy ampera), es kevesebbet esik az ara. 3 evig kene megtartani ahhoz hogy ne kelljen visszafizetni (meg van me'g valami spec eset azt hagyjuk). Cserebe uj az auto es vegig garis az akku. Van tempomat. Van magyar szerviz. Normalis meretu (es egyforma!) a 4 kerek (mondta is az elado hogy sokan elore megegyeznek egy gumissal, hogy az uzletbol atgurul par km es atveszi 60-70%-on a nyari gumit mert azzal es csak azzal szallitjak barmikor, es rarakatjak a 4 evszakost). Meg persze a 230km hatotav.
    Ami miatt ez nem tunik bomba uzletnek: szubjektive nem tetszik a formaja, az ulesei szerintem gyengebbek mint az ion-e (inkabb szek, nem fotel), uj autora nem biztos hogy nem lesz dragabb par dolog (pl. kotelezo szerviz), nincs tolatokamera (az en ion-omban mar van egy a radio lecserelesekor olyat szereltettem be), az usb a teljes infotainment tetejen(!) van onnan kell levezetni a telefonig ami csak a valto elotti dobozban kaphat helyet (ott nem latni tehat android autoval ki kell rakni ahhoz kell a kabel) - sehol mashol racs vagy hely ahol rogziteni lehetne egy tartot waze-hoz. A csomagtarto beleejtosebb, szerintem kicsit kisebb mint az ione, de azert nagyjabol egy kategoria. Nincs tukorbehajtas (utcai szuk parkolasnal jo). Hatso ablak nem iranyithato a vezeto altal - neha jobb onnan kevesbe csap a fulre. Azt meg se neztem hogy taviranyitos-e a kozponti zarja, de kulcsos inditas van csak (ez mondjuk nem lep meg es nem is hatrany, az ion is, csak az ampera nem). Nekem hianyozna a kartamasz is kozepen, az iont azzal vettem, bar ott se szeria.
    Me'g alszom ra parat, de szerintem ez inkabb kivaras lesz. Vagy robbantok bankot (nyerek a lotton) es akkor azert nem ezt, vagy hasznalom az iont amig megy, es utana megnezem, mi lesz akkor, akar hasznaltan akar ujonnan. Hiaba nez ki magas tamogatasi ara'nynak a 2.5/6.5, annyi elonye nincs nekunk, masodik autokent, mint amennyibe igy is kerulne a lecsereles. Es akkor me'g ott van hogy ki tudja mikor hoznak egy nekem sokkal jobban tetszo es illeszkedo autot ki me'g. Vagy veszek Zoet hasznaltan mert bar nagyobb, de akkor mar 5 szemelyes (ja azt is kerdeztem, hat szerintem goze nem volt az eladonak, szerinte a magyar forumokban mindent irnak a 3f toltesrol, de a nemeteknel mindenki 1 fazison tolti azt is es nincs bajuk...). Valamint a mi fali toltonk type-II kabelre cserelve nyilvan jo, azt mar nem is utaltam ra hogy miert irnak a marketinganyagban mast...
    Ami me'g baromira idegesitettt hogy minden hianyossagra az volt a valasz hogy "sporoltak", masreszt az hogy "de a 12M-s xy autoban is ez van". Hat bocs, ez engem nem hat meg...
    Az ka'r, hogy nem tudtam kiprobalni, hogy mennyire gurul mennyire fekez, a gyarban allitjak a ketto koze valahova, de nem allithato at (ami igy mar eleve ellentmondas, felteszem szervizprogrammal igen ha mar "beallitani" kellett, vagy nem igaz amit mondott). A szervizeseket most kepzik, fognak erteni hozza. Allitolag. Ami feltunt, hogy szerintem mintha kozelebb lennenek a pedalok, pedig hely az lenne, de nem tudtam kiprobalni hogy mennyire szamit. A valto csak 3 allasu tekero (D-N-R), ez szerintem kedvezo lehet annak, aki hol valtosba hol elektromosba ul hogy ennyivel mas az erzet, en is volt hogy rontottam parszor ide-oda atuleskor, a kez reflexe miatt (a lab is lyukra fut igy feltunik nyilvan mielott valtanal).

Új hozzászólás Aktív témák