Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • genndy

    addikt

    válasz Jorus #12336 üzenetére

    Akkor most már várd meg a Steam nyári vásárt, nemsokára indul (kártyák kikerültek, lehet kapni kraftolásnál, úgyhogy ez már egy jel. Pontos dátum persze még nincs).
    Ja, és ha Steamen veszed, akkor még kódot is kapsz amit a GoG-on lehet aktiválni (vagy odaadni valakinek) - plusz példány DRM free game :)

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz Jorus #12336 üzenetére

    szerintem nem fogsz csalódni, majd innen folytatjuk, ha kitoltad :) nekem az első rész megvan dobozosan és gog-on, a második dobozosan, de mielőtt jön a harmadik én is várok egy akciót az első kettőre steamen, hogy bárhol, bármikor elő tudjam venni :D

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Jorus #12338 üzenetére

    Nem ismered a GOG-ot????!? :Y :Y
    Hát akkor ismerd meg q gyorsan... DRM-free (Digital Rights Management - azaz nincs benne semmi xar autentikáló, ellennőrző, online regisztrációt, meg netkapcsolatot követelő fos kártevő program) , legális játékok, kémprogram kliens nélkül, fillérekért. Régiek, de válogatott jók. Letöltöd, kicsomagolod, futtatod. Semmi onlány copatás. Mint a warez, csak legális.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • vajaskifli

    tag

    válasz Jorus #12336 üzenetére

    Köszi a leírást a DB modról! Igen szimpatikus, feltettem. Már csak a DB küldetéseket kellene kinyomnom...

  • Kareszovics

    addikt

    válasz Jorus #12373 üzenetére

    Én továbbra is csak read only módon kapcsolódok a Oblivion topikhoz (most semmilyen Elder Scrollt nem tolok), de az első képed őrület. :R

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • genndy

    addikt

    válasz Jorus #12375 üzenetére

    Ha megnyomod a PrntScrn-t, egyszerűbben megoldod :)

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12377 üzenetére

    Az is király mod lehet. :((( Majd küldök pár képet később.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12382 üzenetére

    Bc mod elcseszett mindent, Open Cities szintén, letöröltem őket, és mobilnettel le sem szedek mostanában semmit. Egyébként majdnem teljesen vanilla a játék, csak a Natural modok vannak fent Asgardok miatt. Minden grafikai extra ini-ből készült. Egyelőre csak járkálok és edzek, már vámpír is megharapott, de még nem akarok vámpirizálódni, és ezzel elveszteni a fele játékidőt. Majd lemegyek, eszem a papból, elgonoszkodom a szükséges daedra küldiket, amelyeket jó fiú módban nem lehet letudni, csak utána szándékozom megjavulni.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12533 üzenetére

    Igen, első képen DoF van, utána kikapcsoltam, én személy szerint nem szeretem annyira, de majd lightosítom az alapbeállításokat, valami minimum mégiscsak kellene.
    Most próbálgatom a magyarítást valahogyan összekovácsolni az egésszel, a DarkUId Darn-t egész biztos nem szereti, de egyelőre úgy látom mással nem fog ütközni.
    Kérdésem: biztos ezerszer felmerült már, de status bar csíkjai alól miért tűnik el a keret? :F

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12536 üzenetére

    Jé, egy hsz... :Y
    Viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy az objektumok láthatósága NINCS jól beállítva, semmi nem látszik odalent a parton. A sötétzöldes árnyalatért mod felelős, vagy csak alapon hagytad a játék grafikáját? (NE nincs?) Nálam akkor volt ilyen randa rozsdás árnyalatú minden.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12538 üzenetére

    Lodokat, iniben (akármeddig tolhatók fel, a megjelenítés más kérdés). Elég messziről láthatóvá teszi az objektumokat, hogy mást ne mondjak, pl. van az az idióta futóbolond, aki keresztül-kasul grasszál Cyrodiil-ban, no, 7-8 pixel nagyságban már feltűnt. :Y Csak néztem, mi az a piszok a képernyő sarkában, issue ,vagy bug alive, aztán amint bámultam, elkezdett nőni, és min. fél perc eltelt, mire olyan közel ért, hogy rájöttem: egy futó az, + még egy jó idő, hogy pontosan ki. De még az őrjáratozó lovasok is messziről, kb. 0,5-1 cm-esen már láthatóak. Ilyesmire gondolok, bár lehet, te messzebbről nézted, csalóka a távolság így, hogy vízszintesben nézi az ember. De talán majd felmegyek oda körülnézni (ill. nézheted te is innen). Kissé arrébb menve amúgy a kikötőnegyed kis házai is látszanának.

    Itt még nálam sem volt fent az NE, ezért a fakóbb színek, amúgy hajnalban is szebbre emléxem. De mostanában nem nagyon volt rá időm, leragadtam Kyratbnan. :B

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12540 üzenetére

    Kissé túl hosszúnak tűnik...
    ActorLook off...
    .threaded... off...
    CityRange-ek alapon...
    decals alacsony
    Torchshadow off...
    shadows min 0...
    háttérbetöltések off...
    LOD-okkal lehet kísérletezni...

    Nálam így áll most:

    [General]
    SStartingCell=

    SStartingCellY=
    SStartingCellX=
    SStartingWorld=

    STestFile10=
    STestFile9=
    STestFile8=
    STestFile7=
    STestFile6=
    STestFile5=
    STestFile4=
    STestFile3=
    STestFile2=
    STestFile1=

    bEnableProfile=0
    bDrawSpellContact=0
    bRunMiddleLowLevelProcess=1
    iHoursToSleep=3
    bActorLookWithHavok=1
    SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
    bUseEyeEnvMapping=1
    bFixFaceNormals=0
    bUseFaceGenHeads=1
    bFaceMipMaps=1
    bFaceGenTexturing=1
    bDefaultCOCPlacement=0
    uGridDistantTreeRange=255
    uGridDistantCount=255
    uGridsToLoad=9
    fGlobalTimeMultiplier=1.0000
    bNewAnimation=1
    fAnimationDefaultBlend=0.1000
    fAnimationMult=1.0000
    bFixAIPackagesOnLoad=0
    bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
    bKeepPluginWhenMerging=0
    bCreate Maps Enable=0
    SLocalSavePath=Saves\
    SLocalMasterPath=Data\
    bDisableDuplicateReferenceCheck=1
    bTintMipMaps=0
    uInterior Cell Buffer=24
    uExterior Cell Buffer=288
    iIntroSequencePriority=3
    bPreloadIntroSequence=1
    fStaticScreenWaitTime=3.0000
    SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
    SMainMenuMovie=Map loop.bik
    SMainMenuMovieIntro=
    SIntroSequence=
    iFPSClamp=0
    bRunVTuneTest=0
    STestFile1=
    bActivateAllQuestScripts=0
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
    bUseThreadedBlood=1
    bUseThreadedMorpher=1
    bExternalLODDataFiles=1
    bBorderRegionsEnabled=1
    bDisableHeadTracking=0
    bTrackAllDeaths=0
    SCharGenQuest=0002466E
    uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
    uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
    SBetaCommentFileName=
    bCheckCellOffsetsOnInit=0
    bCreateShaderPackage=0
    uGridDistantTreeRangeCity=48
    uGridDistantCountCity=48
    bWarnOnMissingFileEntry=0
    iSaveGameBackupCount=1
    bDisplayMissingContentDialogue=1
    SSaveGameSafeCellID=2AEEA
    bAllowScriptedAutosave=1
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bCheckIDsOnInit=0
    iNumBitsForFullySeen=248
    iPreloadSizeLimit=419430400
    SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
    bUseHardDriveCache=0
    bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
    bDisplayBoundingVolumes=0
    bUseThreadedTempEffects=1
    bUseThreadedParticleSystem=1
    bUseMyGamesDirectory=1


    [Display]
    uVideoDeviceIdentifierPart1=0
    uVideoDeviceIdentifierPart2=0
    uVideoDeviceIdentifierPart3=0
    uVideoDeviceIdentifierPart4=0
    fDecalLifetime=100.0000
    bEquippedTorchesCastShadows=1
    bReportBadTangentSpace=0
    bStaticMenuBackground=1
    bForcePow2Textures=0
    bForce1XShaders=0
    bHighQuality20Lighting=1
    bAllow20HairShader=1
    bAllowScreenShot=1
    iMultiSample=0
    bDoTallGrassEffect=1
    bForceMultiPass=1
    bDoTexturePass=1
    bDoSpecularPass=1
    bDoDiffusePass=1
    bDoAmbientPass=1
    bDoCanopyShadowPass=1
    bDrawShadows=1
    bUseRefractionShader=1
    bUse Shaders=1
    iNPatchNOrder=0
    iNPatchPOrder=0
    iNPatches=0
    iLocation Y=0
    iLocation X=0
    bFull Screen=1
    iSize W=2560
    iSize H=1080
    iAdapter=0
    iScreenShotIndex=2
    SScreenShotBaseName=ScreenShot
    iAutoViewMinDistance=2000
    iAutoViewHiFrameRate=40
    iAutoViewLowFrameRate=20
    bAutoViewDistance=0
    fDefaultFOV=75.0000
    fNearDistance=10.0000
    fFarDistance=100000.0000
    iDebugTextLeftRightOffset=10
    iDebugTextTopBottomOffset=10
    bShowMenuTextureUse=1
    iDebugText=2
    bLocalMapShader=1
    bDoImageSpaceEffects=1
    fShadowLOD2=400.0000
    fShadowLOD1=200.0000
    fLightLOD2=1500.0000
    fLightLOD1=1000.0000
    fSpecularLOD2=1300.0000
    fSpecularLOD1=1000.0000
    fEnvMapLOD2=800.0000
    fEnvMapLOD1=500.0000
    fEyeEnvMapLOD2=190.0000
    fEyeEnvMapLOD1=130.0000
    iPresentInterval=1
    fSpecualrStartMax=1000.0000
    fSpecularStartMin=0.0000
    iActorShadowIntMax=10
    iActorShadowIntMin=0
    iActorShadowExtMax=10
    iActorShadowExtMin=0
    fGammaMax=0.6000
    fGammaMin=1.4000
    iMaxDecalsPerFrame=10
    bLandscapeBlend=1
    bFullBrightLighting=0
    iMaxLandscapeTextures=0
    bDynamicWindowReflections=1
    fShadowFadeTime=1.0000
    fGamma=1.0000
    bDecalsOnSkinnedGeometry=1
    iShadowFilter=2
    bAllowPartialPrecision=1
    iShadowMapResolution=256
    bShadowsOnGrass=1
    bActorSelfShadowing=1
    iActorShadowCountInt=10
    iActorShadowCountExt=10
    bAllow30Shaders=0
    iTexMipMapMinimum=0
    iTexMipMapSkip=0
    bDoStaticAndArchShadows=1
    bDoActorShadows=1
    bIgnoreResolutionCheck=0
    fNoLODFarDistancePct=1.0000
    fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
    fNoLODFarDistanceMin=1700.0000



    [Controls]
    fVersion=1.8000
    Forward=0011FFFF
    Back=001FFFFF
    Slide Left=001EFFFF
    Slide Right=0020FFFF
    Use=00FF0009
    Activate=00120203
    Block=001D0108
    Cast=002E0306
    Ready Item=0021FF02
    Crouch/Sneak=0038FF00
    Run=002AFFFF
    Always Run=003AFFFF
    Auto Move=0010FFFF
    Jump=0039FF01
    Toggle POV=0025FF05
    Menu Mode=000FFF04
    Rest=0019FF0A
    Quick Menu=003BFFFF
    Quick1=0002FF20
    Quick2=0003FF21
    Quick3=0004FF22
    Quick4=0005FF23
    Quick5=0006FF24
    Quick6=0007FF25
    Quick7=0008FF26
    Quick8=0009FF27
    QuickSave=003FFFFF
    QuickLoad=0043FFFF
    Grab=002D0407
    bInvertYValues=0
    fXenonLookXYMult=0.0005
    fMouseSensitivity=0.0020
    ;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
    iJoystickMoveFrontBack=2
    iJoystickMoveLeftRight=1
    fJoystickMoveFBMult=1.0000
    fJoystickMoveLRMult=1.0000
    iJoystickLookUpDown=6
    iJoystickLookLeftRight=3
    fJoystickLookUDMult=0.0020
    fJoystickLookLRMult=0.0020
    fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
    bBackground Mouse=0
    bBackground Keyboard=0
    bUse Joystick=1
    fXenonLookMult=0.0030
    fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
    iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
    iXenonMenuStickThreshold=1000
    ;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
    iLanguage=0
    SlideLeft=001EFFFF
    SlideRight=0020FFFF
    fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
    fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
    fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
    fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
    fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
    fXenonMenuStickSpeed=300.0000
    iXenonMenuStickDeadZone=15000


    [Water]
    fAlpha=0.5000
    uSurfaceTextureSize=128
    SSurfaceTexture=water
    SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
    SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
    fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
    fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
    fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
    fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
    uNearWaterPoints=8
    uNearWaterRadius=1000
    uSurfaceFrameCount=32
    uSurfaceFPS=24
    bUseWaterReflectionsMisc=1
    bUseWaterReflectionsStatics=1
    bUseWaterReflectionsTrees=1
    bUseWaterReflectionsActors=1
    bUseWaterReflections=1
    bUseWaterHiRes=1
    bUseWaterDisplacements=1
    bUseWaterShader=1
    uDepthRange=125
    bUseWaterDepth=1
    bUseWaterLOD=1
    fTileTextureDivisor=4.7500
    fSurfaceTileSize=2048.0000
    uNumDepthGrids=3

    [Audio]
    bDSoundHWAcceleration=1
    fMinSoundVel=10.0000
    fMetalLargeMassMin=25.0000
    fMetalMediumMassMin=8.0000
    fStoneLargeMassMin=30.0000
    fStoneMediumMassMin=5.0000
    fWoodLargeMassMin=15.0000
    fWoodMediumMassMin=7.0000
    fDialogAttenuationMax=35.0000
    fDialogAttenuationMin=7.7500
    bUseSoundDebugInfo=1
    fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
    bUseSoftwareAudio3D=0
    fDefaultEffectsVolume=0.8000
    fDefaultMusicVolume=0.3000
    fDefaultFootVolume=0.8000
    fDefaultVoiceVolume=0.8000
    fDefaultMasterVolume=1.0000
    bMusicEnabled=1
    bSoundEnabled=1
    fLargeWeaponWeightMin=25.0000
    fMediumWeaponWeightMin=8.0000
    fSkinLargeMassMin=30.0000
    fSkinMediumMassMin=5.0000
    fChainLargeMassMin=30.0000
    fChainMediumMassMin=5.0000
    fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
    iCollisionSoundTimeDelta=50
    fGlassLargeMassMin=25.0000
    fGlassMediumMassMin=8.0000
    fClothLargeMassMin=25.0000
    fClothMediumMassMin=8.0000
    fEarthLargeMassMin=30.0000
    fEarthMediumMassMin=5.0000
    bUseSpeedForWeaponSwish=1
    fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
    fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
    fPlayerFootVolume=0.9000
    fDSoundRolloffFactor=4.0000
    fMaxFootstepDistance=1100.0000
    fHeadroomdB=2.0000
    iMaxImpactSoundCount=32
    fMainMenuMusicVolume=0.6000


    [ShockBolt]
    bDebug=0
    fGlowColorB=1.0000
    fGlowColorG=0.6000
    fGlowColorR=0.0000
    fCoreColorB=1.0000
    fCoreColorG=1.0000
    fCoreColorR=1.0000
    fCastVOffset=-10.0000
    iNumBolts=7
    fBoltGrowWidth=1.0000
    fBoltSmallWidth=3.0000
    fTortuosityVariance=8.0000
    fSegmentVariance=35.0000
    fBoltsRadius=24.0000

    [Pathfinding]
    bDrawPathsDefault=0
    bPathMovementOnly=0
    bDrawSmoothFailures=0
    bDebugSmoothing=0
    bSmoothPaths=1
    bSnapToAngle=0
    bDebugAvoidance=0
    bDisableAvoidance=0
    bBackgroundPathing=0
    bUseBackgroundPathing=1

    [MAIN]
    bEnableBorderRegion=1
    fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
    iDetectionHighNumPicks=40
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    iLastHDRSetting=-1


    [Combat]
    bEnableBowZoom=1
    bDebugCombatAvoidance=0
    fMinBloodDamage=1.0000
    fHitVectorDelay=0.4000
    iShowHitVector=0
    fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
    fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
    iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
    fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
    fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
    iMaxHiPerfPCTargetCount=4
    iMaxHiPerfCombatCount=4


    [HAVOK]
    bDisablePlayerCollision=0
    fJumpAnimDelay=0.7500
    bTreeTops=0
    iSimType=1
    bPreventHavokAddAll=0
    bPreventHavokAddClutter=0
    fMaxTime=0.0167
    bHavokDebug=0
    fRF=1000.0000
    fOD=0.9000
    fSE=0.3000
    fSD=0.9800
    iResetCounter=5
    fMoveLimitMass=95.0000
    iUpdateType=0
    bHavokPick=1
    fCameraCasterSize=1.0000
    iHavokSkipFrameCountTEST=0
    fHorseRunGravity=3.0000
    fQuadrupedPitchMult=1.0000
    iNumHavokThreads=1
    fChaseDeltaMult=0.0500
    iEntityBatchRemoveRate=100
    iMaxPicks=40
    bAddBipedWhenKeyframed=0


    [Interface]
    fDlgLookMult=0.3000
    fDlgLookAdj=0.0000
    fDlgLookDegStop=0.2000
    fDlgLookDegStart=2.0000
    fDlgFocus=1.5000
    fKeyRepeatInterval=50.0000
    fKeyRepeatTime=500.0000
    fActivatePickSphereRadius=16.0000
    fMenuModeAnimBlend=0.0000
    iSafeZoneX=20
    iSafeZoneY=20
    iSafeZoneXWide=20
    iSafeZoneYWide=20
    fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
    fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
    bAllowConsole=1
    bActivatePickUseGamebryoPick=0
    iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
    iMaxViewCasterPicksHavok=10
    iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
    bUseFuzzyPicking=1
    fMenuBGBlurRadius=2.0000

    [LoadingBar]
    iMoveBarWaitingMilliseconds=10
    iMoveBarChaseMilliseconds=100
    iMoveBarMaxMilliseconds=2500
    fLoadingSlideDelay=15.0000
    fPercentageOfBar3=0.1500
    fPercentageOfBar2=0.4400
    fPercentageOfBar1=0.3500
    fPercentageOfBar0=0.0600
    bShowSectionTimes=0

    [Menu]
    fCreditsScrollSpeed=40.0000
    iConsoleTextYPos=890
    iConsoleTextXPos=30
    iConsoleVisibleLines=15
    iConsoleHistorySize=50
    rDebugTextColor=255,251,233
    iConsoleFont=3
    iDebugTextFont=3



    [GamePlay]
    bDisableDynamicCrosshair=0
    bSaveOnTravel=1
    bSaveOnWait=1
    bSaveOnRest=1
    bCrossHair=1
    iDifficultyLevel=50
    bGeneralSubtitles=1
    bDialogueSubtitles=1
    bInstantLevelUp=0
    bHealthBarShowing=1
    fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
    fHealthBarSpeed=80.0000
    fHealthBarHeight=4.0000
    fHealthBarWidth=40.0000
    fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
    fHealthBarEmittanceTime=1.5000
    STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
    fDifficulty=0.0000
    bTrackLevelUps=1
    bAllowHavokGrabTheLiving=1
    bEssentialTakeNoDamage=1
    iDetectionPicks=21
    bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1


    [Fonts]
    SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
    SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
    SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
    SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
    SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt


    [SpeedTree]
    iTreeClonesAllowed=0
    fCanopyShadowGrassMult=1.0000
    iCanopyShadowScale=64
    fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
    fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
    fTreeForceLeafDimming=-1.0000
    fTreeForceBranchDimming=-1.0000
    fTreeForceCS=-1.0000
    fTreeForceLLA=-1.0000
    fTreeLODExponent=1.0000
    bEnableTrees=1
    bForceFullLOD=1
    fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
    fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500


    [Debug]
    bDebugFaceGenCriticalSection=0
    bDebugFaceGenMultithreading=0
    bDebugSaveBuffer=0


    [BackgroundLoad]
    bBackgroundLoadLipFiles=1
    bLoadBackgroundFaceGen=1
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iAnimationClonePerLoop=5
    bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
    bUseMultiThreadedTrees=1
    iPostProcessMillisecondsEditor=50
    iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
    iPostProcessMilliseconds=5
    bUseBackgroundFileLoader=1


    [LOD]
    fLodDistance=5000.0000
    bUseFaceGenLOD=0
    iLODTextureTiling=2
    iLODTextureSizePow2=8
    fLODNormalTextureBlend=0.5000
    bDisplayLODLand=1
    bDisplayLODBuildings=1
    bDisplayLODTrees=1
    bLODPopTrees=1
    bLODPopActors=1
    bLODPopItems=1
    bLODPopObjects=1
    fLODFadeOutMultActors=150.0000
    fLODFadeOutMultItems=150.0000
    fLODFadeOutMultObjects=150.0000
    fLODMultLandscape=10.0000
    fLODMultTrees=20.0000
    fLODMultActors=10.0000
    fLODMultItems=10.0000
    fLODMultObjects=10.0000
    iFadeNodeMinNearDistance=400
    fLODFadeOutPercent=0.9000
    fLODBoundRadiusMult=3.0000
    fTalkingDistance=2000.0000

    fTreeLODMax=120.0000
    fTreeLODMin=0.0200
    fTreeLODDefault=1.2000
    fObjectLODMax=150.0000
    fObjectLODMin=1.0000
    fObjectLODDefault=150.0000
    fItemLODMax=150.0000
    fItemLODMin=1.0000
    fItemLODDefault=2.0000
    fActorLODMax=150.0000
    fActorLODMin=2.0000
    fActorLODDefault=150.0000
    bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
    bForceHideLODLand=0
    fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
    fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
    fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
    fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
    fLODLandVerticalBias=0.0000

    [Weather]
    fSunGlareSize=350.0000
    fSunBaseSize=250.0000
    bPrecipitation=1
    fAlphaReduce=1.0000
    SBumpFadeColor=255,255,255,255
    SLerpCloseColor=255,255,255,255
    SEnvReduceColor=255,255,255,255

    [Voice]
    SFileTypeLTF=ltf
    SFileTypeLip=lip
    SFileTypeSource=wav
    SFileTypeGame=mp3


    [Grass]
    iMinGrassSize=80
    fGrassEndDistance=80000.0000
    fGrassStartFadeDistance=3000.0000
    bGrassPointLighting=1
    bDrawShaderGrass=1
    iGrassDensityEvalSize=2
    iMaxGrassTypesPerTexure=2
    fWaveOffsetRange=1.7500
    fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
    fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
    fTexturePctThreshold=0.3000

    [Landscape]
    bCurrentCellOnly=0
    bPreventSafetyCheck=0
    fLandTextureTilingMult=2.0000
    fLandFriction=2.5000
    iLandBorder2B=0
    iLandBorder2G=0
    iLandBorder2R=0
    iLandBorder1B=0
    iLandBorder1G=255
    iLandBorder1R=255


    [bLightAttenuation]
    fQuadraticRadiusMult=1.0000
    fLinearRadiusMult=1.0000
    bOutQuadInLin=0
    fConstantValue=0.0000
    fQuadraticValue=16.0000
    fLinearValue=3.0000
    uQuadraticMethod=2
    uLinearMethod=1
    fFlickerMovement=8.0000
    bUseQuadratic=1
    bUseLinear=0
    bUseConstant=0


    [BlurShaderHDRInterior]
    fTargetLUM=1.0000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.5000
    fBrightScale=2.2500
    fBrightClamp=0.2250
    fBlurRadius=7.0000
    iNumBlurpasses=1


    [BlurShaderHDR]
    fTargetLUM=1.2000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fGrassDimmer=1.3000
    fTreeDimmer=1.2000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.7000
    fSunlightDimmer=1.3000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fBrightScale=1.5000
    fBrightClamp=0.3500
    fBlurRadius=4.0000
    iNumBlurpasses=2
    iBlendType=2
    bDoHighDynamicRange=1


    [BlurShader]
    fSunlightDimmer=1.0000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fAlphaAddExterior=0.2000
    fAlphaAddInterior=0.5000
    iBlurTexSize=256
    fBlurRadius=0.0300
    iNumBlurpasses=1
    iBlendType=2
    bUseBlurShader=1


    [GethitShader]
    fBlurAmmount=0.5000
    fBlockedTexOffset=0.0010
    fHitTexOffset=0.0050
    [MESSAGES]
    bBlockMessageBoxes=0
    bSkipProgramFlows=1
    bAllowYesToAll=1
    bDisableWarning=1
    iFileLogging=0
    bSkipInitializationFlows=1
    [DistantLOD]
    bUseLODLandData=1
    fFadeDistance=12288.0000
    iDistantLODGroupWidth=8
    [GeneralWarnings]
    SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

    SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
    This may result in errors. Saving again will clear this message
    but not necessarily fix any errors.

    [Archive]
    SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
    SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
    SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
    SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
    SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
    iRetainFilenameOffsetTable=1
    iRetainFilenameStringTable=1
    iRetainDirectoryStringTable=1
    bCheckRuntimeCollisions=0
    bInvalidateOlderFiles=1
    bUseArchives=1
    SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
    [CameraPath]
    iTake=0
    SDirectoryName=TestCameraPath
    iFPS=60
    SNif=Test\CameraPath.nif
    [Absorb]
    fAbsorbGlowColorB=1.0000
    fAbsorbGlowColorG=0.6000
    fAbsorbGlowColorR=0.0000
    fAbsorbCoreColorB=1.0000
    fAbsorbCoreColorG=1.0000
    fAbsorbCoreColorR=1.0000
    iAbsorbNumBolts=1
    fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
    fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
    fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
    fAbsorbSegmentVariance=7.0000
    fAbsorbBoltsRadius=5.0000
    [OPENMP]
    iThreads=3
    iOpenMPLevel=10
    [TestAllCells]
    bFileShowTextures=1
    bFileShowIcons=1
    bFileSkipIconChecks=0
    bFileTestLoad=0
    bFileNeededMessage=1
    bFileGoneMessage=1
    bFileSkipModelChecks=0
    bFileCheckModelCollision=0
    [CopyProtectionStrings]
    SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
    SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
    SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
    SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

    Na, bakker, ez sem rövidebb, csak úgy emlékeztem. :B :DDD A végét elnézve vmelyik mod manager bővítette ki, talán ami az Adabalásokhoz kellet, v. nem tudom.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12543 üzenetére

    Hát, nálam élénkebbek a színek, nV kari miatt lehet (v. másik mod, esetleg más monitorbeállítás).
    No de akkor csak volt haszna az ini-modnak. Sajna egy bizonyos táv után nem rak ki semmit, hiába állítod 1 millióra a LOD-okat. Én is körülnéztem a világban:

    A JPG-re konvertálás sajna rontott a képminőségen 100% minőséggel is. :(((

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Jorus #12543 üzenetére

    Azokról a fákról jut eszembe ez a mod. Must have, ha még nincs fent.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Jorus #12547 üzenetére

    Hát ez fura. Nálam, ha eléggé low-ra van téve (ami még simán észlelhető intenzitású levélhullás) nem veszek észre semmilyen perf hitet, még a Bruma alatti régióban sem, ahol sok ilyen fa van. Pedig aztán a gépem ígéretes versenyző lehetne a PH leggyengébb vasa kategóriában, ha lenne ilyen :D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12547 üzenetére

    Nekem nincs ilyen problémám... :U 9 évvel a játék megjelenése után végre olyan gépem van, amely mindenestül elviszi, akár QTP3 is mehetne rá. VGA-m nem is liheg.

    Varlaisaran: "Falling man" mod nincs? Mint a film, tudod, az Esőember. :U
    Hát én toltam jó másfél éve P4-gyel és HD46560-ne, bár aktuálisan te nyernél (2nk közül.)

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12552 üzenetére

    Na, akkor a grass overhaul miatt ilyenek a színek. Próbáltam anno, de rohadtul zavart, hogy a kövekből is fű nő, távolról meg ugyanúgy nem látszik, mint a vanilla.
    Az én füvem akkor is zöldebb, szomszéd. ;] (Bár a térkép alatti kép zöldje jobb, lehet, a hajnal is belehasadt.)

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • CJ4567

    veterán

    válasz Jorus #12588 üzenetére

    Jövő év április elsején lehet topik átnevezést kérni egy napra ;]

    Elder Scrolls IV - Öblítő - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt öblítesz! :D

    [ Szerkesztve ]

    No Sana No Life

  • Kareszovics

    addikt

    válasz Jorus #12602 üzenetére

    Nekem személy szerint Riften a kedvenc városom, de ez tényleg jó szögből lőtt screen. :)

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12602 üzenetére

    A 9Ft-os benzinár emelés meg smafu? :F

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12606 üzenetére

    Ja, az csak +8Ft, így már értem. :R Nekem meg bio.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • frem1790

    tag

    válasz Jorus #12626 üzenetére

    :DDD Nem nem, az északi legény az én lennék, nincs itt semmi melegedés, meg keveredés se ilyen szürke banyákkal. :DDD

    Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12648 üzenetére

    +genndy:
    Köszönöm szavaitokat, a képeket már úgy lőttem, hogy az .ini(k) játékra optimalizáltak, lehetne feljebb állítgatni, de az már magával vonzza a uGridsToLoad paraméter állítását is, ami nálam pillanatnyilag 5. Amennyit az 5 enged, azon belül a grass distance ki van maxolva. Ha feljebb veszem 7-re vagy 9-re, érezhető a performance drop. Márpedig a külső cellák betöltésénél (átsétálsz egyikből a másikba) még 5-el is beakad a játék 1-2 másodpercre, de szerencsére csak addig, amúgy átlagosan 50-60 (vsync) fps-sel zakatol.
    De aztán később lehet, hogy a látvány érdekében és pár kép erejéig felmaxolom az .ini-ket teljesen, ezenkívül tovább moddolom majd még grafikai elemekkel, de első körben egy a honosítással teljes mértében működő stabil mod-környezet volt a cél. Sajnos a stabil nem igazán valósult meg, random jelleggel kapok CTD-ket, pedig nagyon aprólékosan előre átgondolva és megtervezve szabályosan telepítettem mindent. Szerintem az engine kezdi elérni teljesítőképessége határait, így is sokkal többet hoztak ki belőle a modderek, mint amiről Bethesdáék valaha is álmodni mertek. :)

    woryz:
    A konfig. (1-2 dolog cserélődött, most frissítettem.)

    És akkor a modlista telepítési sorrendben (a verziószámok csak nekem bírnak jelentősséggel):
    v1.0
    - Oblivion
    - SI
    - SI Patch 1.2.0416
    - OBSE
    - OBMM, Wrye Bash, BOSS
    - DLCs
    v2.0
    - Archive Invalidation Invalidated!
    - 4gb patch
    - Oblivion Stutter Remover
    - All Natural Weather
    - Immersive Interiors (összes)
    - Rainbows in Tamriel
    - Natural Habitat
    - Qarl's Texture Pack III
    v3.0
    - Bomret Shivering Isles Texture Pack
    - Better Nightsky
    - Improved Fires and Flames
    - Lush & Gaudy Floriana Requiem
    - Improved Tree & Flora 1 & 2
    (A két növényzet mod keverve van, egyesével kiválogatva a textúrákat.)
    - Grass Overhaul
    - Disappearing Grass Fix
    - Improved Fruits & Vegetables
    - Enhanced Vegetation
    - Optional torch
    - Real Lava
    v4.0
    - Oblivion Reloaded + ini config (nálam a Snow Accumulation effekt teljesen hibás, még nem jártam utána.)
    - RAEVWD (+RamDisk)
    - Animated Window Lightning System
    v5.0
    - Oblivion magyarítás
    :))

    [ Szerkesztve ]

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Jorus #12773 üzenetére

    Bingó! Ezt a képet direkt ezért tettem be; kíváncsi voltam, ki veszi észre. :)

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12802 üzenetére

    Az örök visszatérők. Bár jómagam teljesen másképp űzöm a visszatérés műfaját. Szép képek lettek Jorus, emelem kalapom az ilyesfajta hűség előtt. :K Ha azon a konfigon nyomod, ami a profilodon van, akkor határ a csillagos ég. Na jó, az még talán így sem, de közel járhatsz hozzá.
    Amúgy régen - de biztosan - összemoddolt játékokat el lehet tenni talonba, hogy egy esetleges újratelepítés ne legyen nagy nyűg. Alapjáték fel, minden amit telepíteni kell, fel, keretprogramok, amiket telepíteni kell fel és utána egy \Oblivion copy-paste. Persze lehetnek nem várt jelenségek, de tapasztalatim szerint, minden megoldható.
    Én is "visszatértem" kb egy 1 hónapja újra, a különbség annyi, hogy én még mindig az első végigjátszásomhoz. Nem tudom, hogy ebben az életben sikerül-e, elég lassan játszom, még mindig rengeteget kalandozom a questelés rovására. Én 1 monumentális 100%-os végigjátszásra hajtok, ami ha egyszer meglesz, valószínűleg soha nem rakom fel újra. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12804 üzenetére

    Valami kis modding tutorial nincsen? :) Nem szeretnék túl sok időt / energiát beleölni, csak kicsit fel kellene pofozni a grafikát. :)

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12806 üzenetére

    Uhh, köszi! Meglesem majd őket, ugye mindet a Nexus-ról szedtél le? az ini is jöhet. :)

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12804 üzenetére

    Pedig ez a konfig többet érdemelne... :K Érdekes, hogyha jól látom akkor a QTP és a Natural Habitat csak amit én is használok, pont a BC és Unique Landscapes voltak azok, amikről végül lemondtam valamiért. Valószínűleg azért, mert az alap contenten változtatnak. Látszik a modlistádból, hogy mire van kihegyezve a dolog, milyen az irány, amit képvisel, bár nem ismerem mindet. Egy OR-t amúgy még simán ráküldhetnél, az OBSE jó és nem bonyolultabb használni, mint felpakolni azokat amiket használsz.
    Egyébként nem rég tudtam meg, hogy Ti írtátok GypsFulvus2-vel a Tamriel Történelmi Tudástárat. Döbbenetes munka, gratulálok hozzá és egyúttal köszönet érte. :R És mindez már 4,5 éve, te jó ég.
    Mikor elkezdtem folytatni a mentésemet 1 hónapja, úgy döntöttem örök emléket állítok Cyrodiil-nak két kép formájában, illetve, hogy esélyem se legyen elfelejteni, amíg nem érek a végére. A 100% elvben 280 quest a két kieggel.

    És egy amolyan "majdnemvégleges" modlista:

    [ Szerkesztve ]

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12808 üzenetére

    Uh... Biztos, hogy merjek nekiállni? :) Mennyi időm menne vajon rája? :F

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12810 üzenetére

    Közel 4 hónap gameplay, ami azt jelenti, hogy - feltételezem, a megjelenéstől játszod - az elmúlt 11 éved majdnem 3%-át töltötted a játékkal, ami akkor is 40 perc/nap, hogy bizonyosan voltak kisebb/nagyobb szünetek. Nem biztos persze, hogy kíváncsi voltál ezekre a számokra, de szerintem egészen lenyűgöző. :D

    Én jelenleg úgy állok, hogy megcsináltam az Arénát, Mágusok Céhét, most fejeztem be a Tolvajok Céhét és emellett megvan rengeteg mellékküldetés. Fősztorit is nyomtam, de nem túl sokat, a városok előtti kapuk bezárása után vagyok nagyjából. Kiegekbe is belenéztem 1-2 quest erejéig, de én amolyan mindent szép sorjában fazon vagyok, szóval csak szép sorjában. Ha lehet hinni a mentésnél kiírt játékidőnek, akkor most tartok 300 óránál. Egyébként rengeteg időt töltök a loot szétszortírozásával a Shadowcrest Vineyard-i házamban. Mindent gyűjtök, fegyverek, armorok, kövek, könyvek, ásványok, bármi. Mindennek megvan a helye, saját tárolója, kategorizálva, ahogy kell. Kb, mint "inreallife". Ez nyilván legalább annyira beteges, mint a 2500 óra, de hát na. ;]
    Anno a Morrowindet is így toltam ki, bár nem ennyire kifinomultan, mint most és remélem az Obliban szerzett tapasztalatok a Skyrimban majd tovább kamatoznak. Bár ha arra gondolok, hogy azt majd megint fel kell építeni/moddolni a semmiből, akkor már most rosszul vagyok. Az majd kemény menet lesz. De ahogy mondtad is - majd egyszer. :))

    Moddolásnál nálam a "grafika, mindenek felett" volt a jelszó szorosan követve az immerziós, sound és UI dolgokkal, úgy hogy a magyarítás is működjön. Grafika terén nagyjából szerintem minden nagyágyút és kisebbet bevetettem, ami ezen a fronton csak lehetséges volt, egyedül a karakterek textúráihoz nem tudtam hozzányúlni, azt a magyarítással nem tudtam kompatibilissé tenni. Fast traveleknél nálam nem crashel, sokkal inkább random helyeken, vagy cellahatároknál, de nem megy túlzásba a dolog.

    A CE-s térkép nekem is megvan, de majd ha előveszed és kihajtogatod, akkor rájössz, hogy ha veszed a fáradtságot, hogy be is kereteztesd, akkor nem akarsz egy olyan képet, ami tele van élekkel. Legalábbis én így voltam vele, aztán rá is akadtam erre, ami egyébként a Dynamic Map mod-hoz tartozik. Szép színes, kicsit Skyrimes és ha vastagabb matt papírra nyomtatod, akkor látványos igazán.
    Belekukkantottam az inidbe, ezt ajánlom kipróbálásra:
    blocalmapshader=0

    Időnként beleolvasok a fórum előéletébe, mik voltak régen, kicsit úgy érzem magam, mint aki nem lekéste a szombat esti bulit, hanem konkrétan azt hitte, hogy a jövő szombaton van. Lényeg a lényeg, sajnálom, hogy abban az időben nem jártam sokkal többet erre. :(

    Mikkel játszol még egyébként ha épp nem Obli? Más RPG-k?
    Bármikor, ha egy erődben járok, jó időben, mindig ledöbbenek. Azt gondolom Qarl itt végezte a legtökéletes munkát, és az OR Ambient Occlusion-jével főleg a lépcső melletti fal döbbenet. Bármi mai mellett megállja helyét...

    [link]

    (#12811) woryz: Minden attól függ, mennyire gondolod komolyan. :)

    [ Szerkesztve ]

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12817 üzenetére

    Én végigjártam a szentélyeket egy szuszra, de nem történt semmi. Ez még valahol az elején volt, nem foglalkoztam vele. Van bármilyen kapcsolat a főtörténettel, el kell benne jutni valameddig, hogy az aktiválódjon?

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12812 üzenetére

    És ezek az ini-k fognak valami "komoly" hatással lenni (ejh, de szép is édes anyanyelvünk :) ) a grafikára? Mert elkezdtem nézegetni a modokat, és én játszani szeretnék, nem pedig órákat / heteket elb.szni mindenféle olvasgatással úgy, hogy az angolom nem is elég erős hozzá... :((( Plusz valamelyik mod azt írta, hogy nem használjam a NMM-et, hát f.sza, akkor mit? :W

    (#12813) MasterMind: Úgy néz ki, nem gondolom elég komolyan... :B

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Jorus #12817 üzenetére

    Okés, köszi! Így lehet, mert most 1 az Infamy értéke, és kaptam is egyből a figyelmeztetést. Akkor egy időre szögre akasztom a crusader gúnyáját.
    MasterMind: Azt hiszem, először dumálnod kell a prófétával Anvilban a nagy megtisztuláshoz.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • woryz

    senior tag

    válasz Jorus #12825 üzenetére

    Azta a p.csa. :Y Köszi a linket megnézem. :) Mennyire kell ehhez gép? Kicsit aggódok (#12824) MasterMind megjegyzése miatt. :)

  • Dévacsen

    senior tag

    válasz Jorus #12841 üzenetére

    "Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom." Érdekes amit írsz,képzeld nálam hogy alakult a dolog,a Morrowind után képtelen voltam komoly szinten játszani az Oblival,pár tíz óra..no mondom majd a Skyrim, és láss csodát kb 23 óra múlva letöröltem,olyan szinten ült meg bennem a Morrowind,minden hibája vagy gyengesége,vagy legyen az bármi,hogy képtelen voltam játszani az utódokkal,de tovább megyek,azóta sem találtam méltó utódot a stílusában,etalon számomra.Érdekes dolgok ezek. :)

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • Kareszovics

    addikt

    válasz Jorus #12841 üzenetére

    Morrowind ---> "Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom."

    Ezt sajnos maximálisan érzem én is a saját bőrömön tapasztalva. :(

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Jorus #12871 üzenetére

    Azt hiszem kijelenthetem, hogy a fíling ugyanúgy megvan, mint sok évvel ezelőtt. Jelenleg 5. szinten, 12 óránál járok, ami 3 nap alatt elég árulkodó. :D

    Bár időjárás modot nem tettem fel, valamiért folyton esett, ezért tettem fel rá modot, most már szép idő is szokott lenni.

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Jorus #12872 üzenetére

    No, még pár képet csak a hangulat kedvéért :) - majd jelezzétek, ha zavar

    A Gold Coast pereme és a naplemente

    Anvil és az Abecean tenger öble

    A fővárosi piac

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12871 üzenetére

    Jó az időzítésed, több mint 3 év után 1-2 hónappal ezelőtt sikerült a végére jutnom ennek a monumentális történetnek, a kiegekkel együtt kisebb-nagyobb megszakításokkal. Ha a számláló nem hazudik, akkor 720 órát barangoltam Cyrodiil-ben, illetve Sheogorath nagyúr birodalmában.

    Szívet melengető látni, hogy az elhivatottságunk, szeretetünk a játék iránt mennyire közös, és mégis mennyire másképp játszunk vele, akár ami a modokat, a sztorit vagy bármi mást érint. Te vagy az, aki újra és újra visszatér mindig egy kicsit más aspektusból más karakterrel játszva az origi feelinget keresve, én meg aki mindent egy mentésre, egyetlen grandiózus kalandra tett fel, a legjobban szétcincált motorral és extrákkal, ami lehetséges. És ez így van jól, az Obli nagyságát dicséri már-már szentimentális jelleggel.

    Egyszerre volt óriási megkönnyebbülés és csalódottság, hogy véget ért. Nem titkolt célom elérni a 100%-ot így vagy úgy, de ahhoz még jópár ayleid romot és egyéb helyet kell felkeresnem, ahol még nem jártam. Néhány quest amik nehezebben végrehajthatók, illetve 1-2 artifact, amik még hiányoznak az amúgy is múzeumként funkcionáló házamból. ;]

    Aztán, ha eljő az idő, felkeresem a Skyrim topikot, hogy egy újabb talán még nagyobb fába vágjam a fejszémet. Elképzelhető, hogy szükségem lesz majd segítségre, nem tudom "odaát" van-e valaki, aki hasonló elvek mentén moddolta a Skyrim-et, plusz különbségek, azonosságok, satöbbi. Gratula a konfighoz, brutális egység, amúgy ha egyszer úgy gondolnád, megoldható, hogy aránylag fájdalommentesen akár csak kipróbálás erejéig átköltöztetjük a modlistámat az erőműre. :D

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12877 üzenetére

    Igen, el is hiszem. Meghoztad a kedvem egy kis moddingra, teszek egy kört a nexuson, hogy mit lenne érdemes még hozzáadni. Már nagyon közel egy új kártya érkezése, kiváncsi leszek mennyit ver majd rá a R9 290-re.

    uGridDistantCount
    uGridsToLoad
    milyen értéken vannak most Nálad? És hány FPS-sel szaladgál?

    Az első képen tudod esetleg hol van még ez szikla amin áltál? Próbáltam a két hegycsúcsból kiindulva megtalálni, de nem jött össze :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12881 üzenetére

    Nagy nehezen sikerült megtalálnom azt a bizonyos sziklát. Először nagyon nem találtam, aztán kisakkoztam, hogy az Enhanced Vegetation 150% zavarhat be és amikor ezt kikapcsoltam, akkor egy új világ tárult elém. Döbbenet, hogy mennyire fölösleges ez a mod, hogy a magas fák mennyire kitakarják egy csomó helyen a csodás landscape-t. Sajnos ezt még a kezdetek kezdetén adtam hozzá és fel sem merült bennem bármikor is, hogy enélkül mennyivel jobb lehet. :R



    Skingrad sokáig a kedvenc városom volt, míg végül Chorrol lett az inkább.
    Ez a kripta nekem sem rémlik, pedig az oszlopok és szobrok elég jellegzetesek.

  • Rendo84

    senior tag

    válasz Jorus #12889 üzenetére

    Kikísérletezni 2019-ben? Erre nincs bevált taktika a mai napig?
    Nincs ilyen mod pack szerűség, ami nagyjából mindent tartalmaz? Játékmeneten nem nagyon változtat, csak leginkább a grafikán?

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12901 üzenetére

    "Én megint leporoltam a játékot, nem tudok tőle szabadulni, na. :)"
    Lassan Guinness Records gyanús... :DDD

    Mik vannak most fenn? A LOD landscape egyértelműen nem vanilla, a többiben nem vagyok biztos. Egyébként nagyon hangulatos kép, jól eltaláltad! :K

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12911 üzenetére

    Huh, jól egyedül maradtál a topikban egy ideje, fél éve nem jártam erre, sok minden történt/történik velem. Kitartóan posztolsz, ne hagyd abba, mindig tök jó flashbackek jönnek, ha meglátom a képeidet. :K

    Gratula a konfighoz, jó sokáig húzta Nálad a Win7. :DDD Egy ideig én is a 10 ódzkodók táborába tartoztam, de megszerettem végül, már amennyire egy Windowst meglehet szeretni. Én pár hónapja upgradeltem 2K-ra, sajnos az Obli már talonban van jó ideje, nem próbáltam ki rajta. Te már 4K-n vagy, nem semmi, tényleg durva lehet! 2080S bírja azért? SLI-ban van ugye?

    Lassan egy szűk éve már, hogy elkezdtem piszkálgatni a Skyrim-et, nagyjából az alap - bugok, UI, gameplay - kész, pár graf cucc is van már fenn, de ez teljesen külön kategória, és akkor az immersion, mechanics, sound satöbbiről még nem is beszéltem. Ez eddig 125 mod, az Obliban maximum volt ennyi nálam. Elképesztőek a lehetőségek, illetve azok kombinációi, szinte lehetetlen vállalkozásnak tűnik kimaxolni. Legnagyobb baj persze az időhiány. Szerencsére Todd bácsiék nem sietnek, szóval még nem izgulok. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12913 üzenetére

    "...most elképesztő drágán mennek a VGA-k..."

    Ne is mond. Az új monitorom 165hz-es és hát a másfél éve vett 1070Ti-m, finoman szólva sem tudja kiszolgálni. A Skyrim, csak az eddig felrakott modokkal is kizárt 2K-n, szóval újítanom kell. 6800XT a kiszemelt, de hát na. $$$ :DDD

    Az Oblinál tudvalevő, hogy komolyabban támaszkodik a CPU-ra, nekem is nagyon megdobta mikor azt frissítettem anno. Most a következő 1 hónapban jönnek a záróvizsgáim (programozó suli), de visszateszem az Oblit utána, kiváncsi leszek mennyit dob rajta majd a felbontás.

  • h.adam.92

    őstag

    válasz Jorus #12918 üzenetére

    Eddig jutottam teljesen legálisan:

    Ez így lvl 49,5.
    Kezdtem egy újat. Ha minden szinten kihasználja az ember az 5 skill upgradet a trainereknél, akkor gyakorlatilag pénz kérdése a szintezés.

  • Cucuska2

    őstag

    válasz Jorus #12920 üzenetére

    Én majd a Steam Decken fogom nyomni újra amint megérkezik, már vagy ~10 éve nem játszottam végig. Kíváncsi leszek nagyon.

    Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

  • Cucuska2

    őstag

    válasz Jorus #12922 üzenetére

    Á, nekem a HO teljesen hazavágta a kedvemet gaminghez - csak a koncentrálós, nagyon elmélyülős, vagy a kompetitív játékok erejéug maradok a nagy monitor előtt, esténként főleg csak a kanapén szeretnék ülni/feküdni, így jobb híján már laptopon játszok egyszerűbb címeket, kontrollerrel.

    Remélem ez az SD-vel is menni fog. Meg én relatíve sokat utazok, így, hogy home officeból, vagy inkább remote dolgozok.

    Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

  • Dendytv

    senior tag

    válasz Jorus #12933 üzenetére

    Nem ilyennel nem élek elveszi a játék varázsát. "Ha kiürül, megsemmisül," el fog tűnni a lélekkő az inventoriból ?

    Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.

  • VikMorroHun

    senior tag

    válasz Jorus #12937 üzenetére

    Azóta megtaláltam ezt az alig 12 éves Tweak Guide-ot, felraktam az ott javasolt Landscape Lod Replacement modokat, átírtam az uGridsToLoad értékét 9-re (BethINI már a 7-esnél is sikított, hogy nem tetszik neki), és sikerült átállítani Shader Model 3.0-ra a játékot. Így már egész jó lett. :)

    Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

Új hozzászólás Aktív témák