Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz RM007 #68760 üzenetére

    Nem az eBay mondja, hanem az eladó: upgradeiteasy Csak a pontosság kedvéért.
    (A pénzt sem az eBay vonja)
    Az eladó megszakította a vásárlást, mert a pénz nem érkezett meg.
    Ilyenkor ellenőrizni a PayPal-n hogy rendben volt-e a fizetés, megnézni a bankszámla kivonaton, hogy ténylegesen megtörtént-e a pénz levonása.
    Ha tényleg ki van fizetve, akkor a tranzakció azonosító számot és a fizetés dátumát megadva írni az eladónak, hogy ki lett fizetve és ellenőrizze le.
    Kérni, hogy igazolja le, hogy miért állítja azt, hogy nem lett kifizetve.
    A válaszától függően lehet tovább lépni.
    Ha szállítás alatt van, mert kaptál e-mailt is a szállításról akkor meg is érkezhet.
    Az is lehet, hogy technikai hiba, vagy trükközik az eladó, viszont ebben az esetben majd más az eljárás.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz RM007 #68933 üzenetére

    Nem egészen értem. Te akarod feladni vagy más?
    Egy bizonyos öszeghatár 10000 Ft, 38 $ ki az a marha aki nyomkövetési szám nélkül adja fel?
    Ha elveszik, a posták kártérítésének értéke 0.
    Ha ajánlottan, registered-ként adjuk fel akkor a általában 10000 Ft értékig biztosítva van és ha tudjuk igazolni a küldemény értékét, akkor ennyit fizetnek kártérítésnek.
    Ha ennél több akkor célszerű az értéknek megfelelően biztosítani.
    Ennek nem igazán van köze ahhoz, hogy kell-e áfát vagy vámot fizetni.
    Ha te elküldesz úgy egy értékes dolgot, hogy megbizol a szállítóban, hgy az nem fogja elveszteni és meg is érkezik a címzetthez, akkor feladhatod sima küldeményként.
    De ha átvilágítják a küldeményt az érkezési országban -mindenhol átvizsgálják a postai küldeményeket- és vélhetően a tartalom után az adott országban kell valamit, áfát, vámot fizetni azt bizony be fogják szedni, akár nyomkövetett, biztosított a küldemény, akár nem az.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz RM007 #68936 üzenetére

    Finnországból nincs rá semmi, Eu . Ha nem átjáró volt az ország mondjuk Kínából.
    De valószínűsítem, hgy amit vettél az vámmentes kategória általában, az áfa meg 27% és 2500 Ft költsége a postának, de finneknél feladottra mint írtam, semmi.
    Ha nincs postai nyomkövetési szám akkor azt nem könyveli senki, így nincs kézbesítési kisérletről tájékoztatás sem a feladó felé.
    Ez így azért nem kerek: postaimport ügyfélszolgálatosával vitatkoztam a csomag miatt, miszerint rossz a cím és vegyem rá a feladót annak megváltoztatására stb....én semmit sem tehetek érte, addig nem hozzák ki nekem
    Nem láthatja, hogy mi van a Nemzetközi Posta Kicserélő Központban.
    A postaimport meg hogy a fenébe tud információt adni, amikor nincs névszerinti nyilvántartás?
    No az hiányzik még ebből az államból.Csekkolni mindenki postáját.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák