Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    Sziasztok!

    Idekerült hozzám egy laptop olyan problémával, hogy az utóbbi időben nem lehet lejátszani a lapossal mp3-ból írt audio lemezeket (cdburnerXP)

    Én is írtam próbaképpen két lemezt (10x volt a leglassabb választható sebesség) és visszahallgatásnál erősen hullámzott a hallgatott zene. Beraktam saját gépembe és ott is ugyanezt tapasztaltam a lemezzel.

    Megpróbáltam futtatni egy lemeztesztet, de a lemez végén kb. 74m 30s-nél folyton visszaugrik a pozíció 72 perc környékére és ezt ismétli, míg le nem állítom a tesztet.

    Ezt a képet sikerült készítenem róla:

    Nekem nem tűnik túl fényesnek a látható eredmény, bár eléggé laikus vagyok a témában

    Holnap megnézem majd másik lemezzel is, de első blikkre ez író hiba lenne?

    HP250 G1 a lapos típusa amúgy

    Szerk.

    Ja igen. MP3 -> Audio CD íráshoz tudtok ajánlani más, esetleg jobb programot? :R

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz blattida #14505 üzenetére

    Szia!

    Nem írnak a géppel lemezeket csak néha napján 1-1 audio cd-t kocsiban való hallgatáshoz. Szerintem - bár nem kérdeztem rá - csak ezt a fajta lemezt próbálták, amivel gond van. Egyébként Maxell márkájú. Holnap megnézem verba és ricoh lemezekkel is.

    Elsőre azt hittem valami nem kóser az mp3-ból való konvertálással és rosszul kódolja át az anyagot azért hullámzik lejátszásnál, de leszedtem az EZ CD Audio Converter progit és azzal is ugyanez lett végeredmény.

    Olyan progi kellene, amivel egy lépésben megvan a konvertálás és lemez írás, mert nem igazán ért a tulaj a dolgokhoz, szóval jó lenne minél egyszerűbb. Imgburn, ha jól emlékszem nem tud konvertálni, bár fene tudja. Meglesem azért, hátha rosszul gondolom vele kapcsolatban. Az EAC ígéretesen hangzik, abból hamarabb kinézem a konvertálási képességet :)