Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gippazoid

    senior tag

    Dec. 31-én az ügyfélszolgálat díjcsomag módosítással tette rendben a mobil csomag választást mert a rendszer valamiért nem jegyezte meg a Junior csomagot, mindkét SIM-re Max-ot mutatott, pedig előtte ki-belépés után (mivel mentés gomb nem volt és így ellenőriztem) 1 MAX és 1 JUNIOR volt eltárolva.

    Most beléptem ügyfélkapun és jók a díjcsomagok de nincs Roaming ami mindkét SIM-re be volt kapcsolva és nem is tudom bekapcsolni mert azt írja nincs mobil szolgáltatás a szerződésen.

    Viszont adatforgalmi képernyőn ott van mindkét szám a helyes díjcsomagokkal.

    Ez ennyire egy elcseszett rendszer? Másnak is vannak ilyen inkonzisztenciák az ügyfélkapun?

    Gippazoid Novelties Inc.

Új hozzászólás Aktív témák