- Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Gépigényt kapott a The First Descendant
gp Extraként a fejlesztők megmutatták, hogy konzolokon milyen grafikai módokat állíthatunk be.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
válasz
Kvelstadt #4222 üzenetére
Nem értek egyet. Minden játéknál csak az "idiótaságokat kell ismerni".
Igen, van jónéhány durva hiba a DS1 pvp-ben. Patch-elhették volna. De hogy zéró skill? Nem.Varázslónál/pyronál tök könnyű kikerülni a cuccok 80%-át. Ráadásul amíg castol, addig egy helyben áll, szóval sebezhető. Van pár OP spell (WoG, TWOP, Dark bead), de mozgékonysággal azt is lehet kezelni.
Ha meg elfogyott, akkor ott áll a vari letolt gatyával...A lagstab meg lagstab, sajnos nincs mit tenni. A hülye hitboxokkal is együtt kell élni.
Különben pl. egy lándzsával senkit nem találnál el, a claymore meg mindent vinne, mert oldalirányban kaszál.Szerk: szerintem is lehetne jobb a backstab, pl. olyan mint a Bloodborne-ban. Hogy ne fajuljon minden harc backstabolásba.
[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"