Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen videókártyát?
- RAM topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen monitort vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #26239 üzenetére
ne legyél idióta kérlek.
Nem azt mondtam, hogy sportos a 18d, egyébként meglepődnél, nyomatékból autózunk úgy is.
Az automata váltóról beszéltél, vonatkoztass el kérlek, hogy csak a manuál, illetve automatáról van szó.A driftelés nem spotosság, nyilván driftre nem való az automata, mert ha pörgeted felvált a francba. Dízellel amúgy sem driftelsz sehova, mert a nyakadba kapod a motort...
Kérlek csak arról nyilváníts véleményt, amit próbáltál, vagy legalább tudod miről beszélsz, és nem a haver cimbijének a barátnője mesélte, hogy vak látta a süketet énekelni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #26239 üzenetére
Megsugom, a nagyobb diesel autok mar kapasbol csak automataval jonnek, mert a manual az elso padlogaznal lehet szetesne a nyomatektol. Ha valtogatni akarsz, ott a kormanyvalto lehetoseg, annak boven elegnek kell lennie, hogy meglegyen a sportos feeling.
Ezt a diesel auto, egyenlo millios szervizkiadas dolgot nem ertem meg mindig. 2 eve van autom, es diesel. De meg nem kellett szervizbe mennem, mert megallt a turbo, vagy eldugult a DPF. Szoval nem tudom.... Meg hogy nem birja, ha kergetik. En kozel 600km-en keresztul inkabb 200 folott(de gyakran 240 korul) mentem vele folyamat. 10,2 lett az atlaga annak a szakasznak. Igaz, vesztettem egy percet, mert a kutnal alltam 1.5 percet, vartam mig lehulnek a turbok. Szerintem ez nem akkora aldozat, es nem olyan dolog, amire nem lehet odafigyelni. Egyebkent szerintem meg nem ultel rendes diesel autoban. Meg egy 20D is meglepne, siman lelepne a 20i-t, es a csoka meg csak uveghangon sem porgetne. Hallottal mar arrol, hogy nyomatekbol autozas? Erezted mar azt, hogy 2000 fordulaton lepadlozva a belso szerveid elmaradnak, es nemtudsz az ulesbol eloredolni? Kotve hiszem. Soha nem fogsz ilyet erezni egy szivo benzinesben. Pedig valszeg 5000RPM folott az is megy mar azonos motormeretet nezve, csak ott nem hirtelen jon meg az ero, hanem egyenletesen. Ezt hivjak rugalmassagnak.
Szoval a dieselnek a masik elonye azon tul, hogy sokkal gazdasagosabb, hogy sokkal nagyobb elvezet egy dieselt kergetni. En sem tudtam, de megtertem.Egyebkent rosszul tudod. Van M-es BMW, lasd M550D.
Ettol fuggetlenul ha rajtam mulik, es birom majd fizetni a tobbletfogyasztas koltseget, en is benzinest fogok venni. De csakis turbost, szivoba soha tobbet nem ulnek vissza. Egy szenvedes volt vezetni nyaron a regi 28i-met. Mint egy lusta tehen, olyan volt. Pedig anno gyorsnak tunt...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen