- 3D nyomtatás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Amazon Fire TV stick/box
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Csináltam kis vidit, nemsokára fent lesz youtube -on is.
Itt is van. 0-170km/h
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4862 üzenetére
Persze, alap gyári dob. Csak a motorhangot hallod, az benne a legszebb. 3. -ban tiltás előtt mindig el kell váltani, mert ha bedadog, akkor rosszul jön ki a 4, és nem lendültetből pörög tovább. Szóval éppen tiltás előtt kell gangolni, úgy a legideálisabb.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4874 üzenetére
18,5s. Am nézegettem, számít az a plusz 10 ló is, mert jobban megy mint a többi 528 -as.
100 -ra 6,8s, 140 -re 12,4s. Utána kezd el gyengülni kicsit, az új 530i akkor kezd elhúzni pöppet. Azért egy 530i -t E39 -be el tudnék viselni 6 gangal.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #4902 üzenetére
Azért megeshet ám az is, hogy a szélesebb gumi miatt csinálja. Nekem pl. a téli csak 205/55 -ös, és mikor felrakom a nyári 225/55 -öt egészen máshogy mozog tőle az autó, és az érzés is más. Sokkal nehezebb forgatni a kormányt, főleg nyomvályún. Nekem mindig hozzá kell szokni utána.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4911 üzenetére
És egy Spanyol oda-vissza -t hogy viselne végig autópályán ? Mondom, ismerősömnek is volt ilyen épített autója, egy szép Vectra Turbo. Itthon nem is volt vele gond, nagyon ment, M5 -öt az is megvacsizta. Csak ott hibázott mikor elindul vele olaszba nyaralni jól megrakva. Hazafelé már úgy hozták az autót, mert megállt és kint az épített motor miatt nem tudtak hozzányúlni. Itthon azt mondták neki, azért állt meg, mert túl nagy megerőltetést kapott, túl sok ideig, és ezt nem ilyen nagy utakra építették. Most egy 316i BMW -je van, az az 1.9 -es. Németbe jár vele. Igaz nem egy erőművész a 143 lóval, de atom biztos. Jah, nyaralás után adta el az autóját, mert a szállásra befizetett zsé is elszállt, nem beszélve a hazaszállítás költségéről és a sok kellemetlenségről.
Nem azt mondom, hogy rossz autók, de országon kívül nem mennék vele. Nem arra való egyik épített autó se, max. hétvégi autónak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egy szép 94 -es Vectra volt, asszem. 2.0 Turbo lett átalakítva kicsit, 1 hónapig csinálták a motort. Pontosan nem tudom mit cseréltek, mit állítottak, de mindent kicseréltek rajta, és természetesen papíros volt. Forgalmiban 483 lónak megfelelő kw szerepelt, annyira tiszta volt. Most már Németországban van az autó, apuka megvette a fiának gyorsulgatni.
Még asszem a 4x4 is működött rajta, de 20k km -enként csináltatni kellett, mert elnyírta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4919 üzenetére
Bizony, és elég kényes is volt. Kicsit kopottabb volt a hátsó gumi mint az első, már az se tetszett neki. Motor után azt is megerősítették kicsit, de ki lett kötve, hogy 1-2 magas fordulatot és hirtelen padlót kerülje, mert úgy gyorsan elnyírja.
A Te példád az még teljesen normális, szerintem. Én az eszetlen tuningra gondoltam, az ilyen 500 lovas és az a fölötti épített szörnyekre.
A csávónak a Vectrával ez volt az egyetlen nagyobb útja, max. 300km -eket tett meg vele egy huzamba.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Akkor már...Atya isten. Innen félek...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4939 üzenetére
Istenemre mondom, hogy megnyugtattál. Én lehet összeszarnám magam így a video láttán ott az anyósülésben. Tudom milyen az mikor másra bízod a testi épségedet. Ha sofőr vagy, akkor egészen más.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4962 üzenetére
Mégis eladod?
Am, tényleg sokat kell ezekre a 7 -esekre költeni. Nem olyan olcsó mulatság, mint amilyennek kinéz.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, hát ezek mind tele vannak tömve már elektronikával, sokkal jobban extrázottak mint az alsóbb osztályok. Egy kis mozgatómotor is egy vagyon, azt ezek az ülések elég sokfelé állíthatóak. Ez csak egy példa, de mindig van valami.
God Vazzeg: E34 -es lesz az az 5 -ös?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4999 üzenetére
Sajnos nem. Tele van rakva elektronikával, ami ha meghibásodik borsos pénzeket kell kiperkálni. És ilyen öreg autónál már benne van.
"Pont azért mert ez egy 7 BMW és nem egy hármas, kevesebb hibának kellene lennie, hiába van benne több cucc "
Nem, a 7 -es nem csak azért volt luxus autó akkoriban, mert az ára azzá tette, hanem mert olyan technikai színvonalat képviselt, és az eltartása is nagy luxus, ezért csak a nagyon gazdagok engedhették meg. Sokkal drágább hozzá az alkatrész, mint egy 3 -ashoz, még ha van némi hasonlóság is látszatra, nem összekeverendő a 2 autó. A 7 -es fenntartása is luxus... És tele van rakva elektronikával, ami egy idő után elöregszik és tönkremegy.
A luxus autók meghatározására mindig a Mercedes a legjobb példa. Ott volt az S és az E osztály. Az E osztályos autók eltartása se volt olcsó, de megúsztad azért annyiból, hogy megérte megvenni, és nem kellett ráköltened a vételi árat. Az S osztály esetében kicsit más volt a helyzet, árban is a luxus kategória volt, és a technikai színvonalat tekintve is. Mégis egy akkori S osztályos mercire 1,5 év alatt akár rákölthetted a vételi árát a gari lejárta után.
Szal, ha 7 -est akarsz, akkor egy akkori luxus autót veszel, aminek a fenntartása is luxus volt akkor is, és ma is az. És mondom, ne engedj a látszatnak, teljesen más autó mint az E46 vagy az E39. Csak motorban és váltóban egyezhet.
Pont ahogy Eagl3 írta.
Amúgy biztos az egyik legszebb BMW, az E39 M5 után.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5006 üzenetére
Amúgy jól néz ki, de nekem a km az nagyon gyanús. Kicsit nagyon kevés, szerintem.
De jól néz ki. Viszont itt a 2.8 -as mocitól automatával ne várj am 10l alatti átlagot se. Automata legalább 1 liter plusz, de lehet több is. És elég nagy kasznit kell a motornak mozgatni.
Ha megnézed, akkor át kell nézni benne mindent. Belül az elektromos dolgokat magad is megtudod vizsgálni, kormány/ülés ablakok stb... Itt még egy rossz elektromos ablak is vagyonokba kerül.
Szélvédőt nézd át, neme cserére érett. Fékeket magad is megtudod nézni, meg a váltót is. A motor és futómű részét meg a szervizben, bár a motorral nem lehet bajod.Értem én mi a gondod. Akkor máshogy fogalmazok. Amíg nincs gond a kocsival, csak a szokásos karbantartások, nem kerül sokkal többe egy 7 -es mint egy olyan 3 -as. Viszont ha valami bonyolultabb dolog meghibásodik, akkor bizony lehet vakarni a fejet. Mert az alkatrész árak még használtan is vagy után gyártottban is többszörösei az E46 alkatrészáraknak. Szóval amíg nincs nagy gond, nem gáz. Viszont ha történik valami súlyosabb és egyedi meghibásodás, akkor gyorsan ürül majd a pénztárca.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Rongálás? Nah, ma fényképeztem olyat, hogy azt hittem besz@rok. Én nem tudom mit csinálnék, ha ilyen látvány fogadna, mikor megyek vissza a parkolóba.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ha megnézed két mélyebb horpadás is van egy-egy csíkban. Valszeg valami olyan tárgy lehetett, ami ilyen vékony végű, és kétszer csapták meg vele. De kár is ezt találgatni, azért brutális. Ezért örülök, hogy garázsban tudom tartani az autómat. Ha meg megyek valahova, mindig normális parkolót keresek, pont az ilyenek miatt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Át van rakva a nyári gumma. Azért 100x jobb mint a téli szar, már nagyon utáltam. Most már jöhet a hajtű 140 -el is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Viszont nem találok olyan 17" -os vagy 18" -os felnit, amilyet én keresek.
Nem tudtok valami jó helyet, ahol szép használt gyári felniket lehet venni?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #5086 üzenetére
Ah, az szerencsére még nem kell. Remélem nem is fog miért kelleni. Viszont, hogy egy nem találok egy normális felnit se, az nem igaz.
Eladom a mostani felnit, nyári+téli gumival. Mindegyik kb. 80% -os... Még mondta is a srác, hogy érdekes módon jobban kopnak az első gumi, mint a hátsók. Szal össze kell szednem magam, TC -t gyakrabban kell kilőnöm.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5091 üzenetére
Használt gyári, olyan ami kinéztem nem túl drága. Már gumival lehet kapni 35k/db áron. Nah, olyat keresek. Ilyen Replica nem kell, meg az E60 -as felni nekem nem tetszik E39 -en. Jól tudod nekem melyik az ideál, már egyszer belinkeltem. Akkor volt is, egész szett volt 100k, és 18" -osok voltak. Csak gumi kellett volna hozzá.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5104 üzenetére
Ez gyönyörű. Nah, rohadt olcsóak ezek az 540i -k is, lehet azt veszek átmeneti autónak. Végül is nem volt rossz az a bő egy hét, amíg használtam.
Dragon: 18" sok lehet, viszont váltóméretek egész jók, meg lehet oldani hozzá keskenyebb gumit. Nagyon bejön nekem az a felni, 18" -ban is simán elviselném.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5115 üzenetére
Ha van pénzed benyára(kb. +4 liter), akkor megveheted az 540iA -t is. Annyi, hogy ott a 8 henger miatt nagyobbak kicsit a szervizelési költségek, de szerintem nem vészes a dolog. Én is azon vagyok, hogy kéne egy 540i(csak nekem a 6speed -el ), nem olyan vészes mint amilyennek látszik a nagy ccm miatt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5127 üzenetére
Mert a Merci nagyon drága, és rengeteg probléma van vele. Apának van 4 munkatársa, sorban a volt autóik. 5 éves E320CDi, 6 éves S320CDi, új C270CDi, és E220CDi.
Nah, hát ezek közül már 3 ember eladta a gépét, csak a C270CDi van meg, de már ő is kinézett magának egy 530D -t. A másik 3 közül 2db A6 -os 3.0TDi lett, és egy A8 4.0TDi. Egyszerűen annyi gond volt a Mercikkel, hogy többet álltak szervizbe, mint amit használták. Milliókat öltek beléjük, fél A6 -os ára tuti benne van már, az S -ben meg még többi is.
A szerelő addig unszolta őket, amíg rávette mindegyiket egy Audira.
Jah, van és a volt céges E320CDi is széthullott, az helyére lett a Mondeo ST.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen