- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- 3D nyomtatás
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem lesz Oppo tábla?
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz zolikaDB #3980 üzenetére
Ez gyönyörű. Ha választani kéne, hogy egy szakadt E36 vagy ez az E30, akkor én ezt venném. Nagyon megbecsült, biztos sok zsé benne van.
Kis alku szerintem belefér, 1.000.000 -ért lehet vinni.Vangelis: Ott kezdődik a gond, hogy hagytad, hogy megelőzzön. Ilyenkor 50 -nél mikor elkezd előzni, vissza kettő és padló. Garantáltan ottmarad, és húzódhat vissza a sávjába.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Figy, ilyen téren igazad van. De a visszapillantóból meg lehet állapítani, ki is vezeti az autót. Meg bocsássa már meg az isten, 140 -nél engem senki ne villogjon le, főleg nem úgy, hogy egészen bemászik a seggembe. Én mindig megadtam neki a lehetőséget, hogy elmenjen mellettem, ki se vettem 5. -ből. Egyszerűen nem élt vele.
Biztos ilyet nem pont szép dolog csinálni, de az ilyen villogtatós, seggbemászós sofőröket rendre kell utasítani. Én mindig megcsinálom... De nem csak az ilyenekkel. Utálom, ha úgy előznek meg, hogy fékeznem kell, mert a szembejövő miatt nem férne el. Olyankor is elkap a méreg, és azt se hagyom annyiban.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Manitou #4017 üzenetére
Am, a V12 tényleg pótolhatatlan élményt tud nyújtani, eszméletlenül szépen jár, és olyan hangja van, hogy egy auto buzi elélvez tőle. Hátmég ha lepadlózod 1-2 -ben... Kívülről eszméletlen.
De erről MadV12 tudna beszélni, neki 850CSi -je van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4021 üzenetére
Már melyik kap be? Az E36 320? A sima E36 328i se fogna meg, max. jönne utánam. Chip sokat dob ám a mocin nálam is, főlegalacsony fordulaton.
Azért azt nem tagadom, hogy ár én is szeretnék cserélni. Egyfolytában nézelődök, hátha találok valami erősebb gépet. És nem csak márkán belül keresgélek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4024 üzenetére
És Dragon.. Életben maradnál egy E36 328i -ben? Csak azért kérdezem, mert ennek a 316i -nek is szoktad nyomni rendesen. Ha ezt a 28 -assal csinálod, könnyen balul sülhet el.
Nekem is nehéz volt átszokni a 2.0 -ás Mondeo után erre, mert az elején mindig túlpörgettem, túl sok volt a padló és a visszaváltás. A Mondeonál kellett is, hogy menjen is... De itt életveszély volt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4041 üzenetére
Nem forr fel. Télen jó megoldás, én is nézegettem ilyen takaró lemezt. Annyi levegőt kap még így is. Nyáron a 40C -ban sem forr fel.
Csak városban? Hát... Nekem addig van gond, ameddig nem melegszik fel. Közúton kb. 20km kell ahhoz, hogy meleg legyen a motor, ami ugye nagyon sok. Így városban szerintem 13 körül enne, hideg motorral, de a 14 se kizárt.
Így vidéki utakon még 9 alatt maradok hideg motorral is. Viszont melegen már nincs gond, nagyon jó a fogyim mostanában, főleg a szerviz után.Am hidegen minden auto így viselkedik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Nah, ezt muszáj leírnom... Ma voltam egyik liga társamnál, aki autókereskedő. Elmentem hozzá, mert megígérte, hogy kipróbálhatom az E39 530D -jét. Cserében gondolkoztam, sokan mondták, miért nem próbálom meg azt. Egy 2003 -as full-full -os chippel E39 -ről van szó, 223 lovas. Automata, de nagyon megy. Bár szerintem magas fordulaton az 528i -m jobban megy, viszont 1700 -tól nagyon megindul. Nah, aztán volt ott pár szép auto még. E39 M5, E60 M5... Persze egyből mondtam, hogy vinne -e valamelyikkel egy kört. Sajnos egyikben se volt elég benzin, a mutató feküdt a nullán. Aztán mondta, hogy ha ez nem, akkor itt ez az E60 535D, próbáljam ki. Aszontam ááá Hihetetlen volt, az az érzés mikor lepadlóztam. Belső részeim elmaradtak. Hát nekem innentől kezdve csak turbós auto kell, vagy diesel vagy benzin. Aztán mondta, hogy még mutat egyet, úgy hozták be, még nincsenek magyar papírjai, de egy kör belefér. Egy Mercedes-Benz C 63 AMG volt a delikvens. Azt már nem én vezettem, ő vitt egy kört. Áhhh. Mondom atya isten, és először alig tudtam megszólalni. Városban kihúzatta 200 -ig, utána meg nyomott egy satu féket. Nah, az az érzés leírhatatlan volt, a brutális lassulás meg borzasztó volt... Szemeim majdnem kiestek. És az a hang... A nyers erő hangja... Félelmetes. Belegondolva, nekem nem is kellene ilyen auto. Mert 1 hónap alatt elmenne a jogsim, nem tudnám megállni, hogy ne padlózzam le, és gyönyörködjek a koncertben.
Mondtam neki, még egszer megejthetnénk egy ilyet, M5 -re kíváncsi lennék.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Csak nem eladod a verdát?
Nem szeretnék beleszólni, de a nyílirányos mintázatú gumi az mit keres egy E39 -en? Alap szabály, hogy BMW -kre csak asszimetrikus gumit rakunk föl. Tapadás miatt is, mert ez ami most rajta van, sokat nem fog kanyarban. És tartósság miatt is... Nem tom hány km lehet a kettő gumiban, de nem biztos, hogy egészségesek oldaltartást tekintve.
Mielőtt még vitába szálunk, a gumisom mondta nekem ezt, még amikor én is vásárlás előtt álltam.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4071 üzenetére
Jah. A magyar utakra teljesen fölösleges, sőtt!!! talán futóműgyilkolás is 18" -os kereket feltenni. Még a 17" is sok, főleg ha minőségi az út... Nekem vigyáznom kell a sportfutóműre, nagyon kényes a kátyúkra. Azért csak magas gumit, tehát 16" -os kereket merek használni. De még egy -egy nagyobb kátyú után az autó így is remeg egyenes úton. Elég gyakori vendég vagyok futómű állításon.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mert az más a blokk, mint a 2.0 és a 2.8 -as. Többet eszik mint a 2.8 -as, de jóval gyengébb. Nem véletlenül abból van a dieselek után a legtöbb eladó.
Ezt a bmw szerelőm mondta mikor autóvásárlás előtt voltam. Egy full-full 523i -ről mondtam le ezért. Ő meg csak tudja, hiszen kint dolgozott a BMW -nél németben.És persze nagyobb a meghibásodási ráta is, gyakran a blokk is megreped.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Igazad van. M52 a BMW által tervezett motorok között az egyik legmegbízhatóbb. Két ellensége van: a hidegen huzatgatás és a rossz benzin.
A blokkot úgy értem, hogy a blokk anyaga más, azért van az, hogy gyakran megreped. Kódszámban egyezik, igazad van.Eagl3: de megy az, ha azt akarja az ember.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4118 üzenetére
Nekem 8,2L -t ír a készülék vegyesben, és lemérve is ennyi jött ki. Én nem vezetek annyira "állat" módon mint 1face. De azért én se kímélem.ű
A hármas kasznival még kevesebbet eszik, kisebb súly, kisebb a légellenállás, elvileg.
De igen, csak városban 12,5l simán megvan, főleg ha felveszed Bp. ritmusát. Én nagy átlagot írtam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Én tudom. Nem kellett volna minden egyenesben padlóval menni. Én azt még csak pályán próbáltam 78km -en, fogyit le se írom...
Nekem egyszer sikerült 5.9 -es átlagot is hoznom, kb. 200km -en. Igaz, hogy 90 -nél nem mentem gyorsabban, és éppen csak megérintettem a pedált kigyorsításkor.
Olyat soha többet, mert nem erre való.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4133 üzenetére
Vegyél diesel 1 -es Golfot, mert az az autó... Legalábbis egy vicces gyerek szerint a WV totyikból. Jót mosolygok a naívságán a srácnak, valami álomvilágban élhet. Dehát, mindig voltak ilyen emberek, nem tudják mire is való egy autó.
Ejj Dragon, Te mindig az ilyenekből maradsz ki.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4146 üzenetére
Dragon, akkor olvasgasd a hozzászólásokat a VW -es totyikban. Kérlek szólj hozzá, mert valaki nincs tisztában a dolgokkal de erősködik. Azt hittem téged senki se überelhet, de ha szoktak néha szídni, akkor nem jogos... Azok után a hozzászólások után főleg nem...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Jah, hát arra jó. Én ilyenekben nem gondolkozok... Ha meg igen, akkor nálam megint csak rendbe rakott széria kivitel jöhetne szóba. Mondjuk egy szép gyári 850CSi, vagy régebbi M -es. Esetleg még régebbi 6 -os, de szigorúan csak gyári.
dragon: direkt mondtam is, hogy a profi tuningcégek munkái nekem is bejönnek. Ezek alkalmasak mindennapi használatara is, pl. a Hamman M3 -asa, vagy a biturbo -s M5. Ott minden át lett alakítva, hogy a tartósságból ne veszítsen, bírja a nagy teljesítmény változást. Igaz, meg kell fizetni, de megéri. Még ha 4x többe is kerül, mint ha hozzá nem értő tuningcéghez vinnéd a verdát, erre van garancia is. Ott meg imádkozhatsz, mi megy majd tönkre az eszetlen túlhajtástól...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Pl. egy ilyen teljesen felújítva, gyári állapotban. Istenem, mit megadnék érte.
850CSI -t nem találok, elég ritka. Ha megtehetem, biztos lesz egy ilyen autóm is. Felújítom szépen lassan, és beteszem a garázsba. Csak kivételes alkalmakra veszem elő. Imádom a 8 -asokat is, madv12 gépére nagyon kíváncsi lennék már. Az nagyon megbecsült, felújított jószág. Sajnos egyre ritkább az ilyen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- EAFC 24
- Kerékpársportok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- MIUI / HyperOS topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs