- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BeZol
őstag
40i-vel jobban tudsz vigyorogni a hangja miatt, főleg ha teszel rá sport kipufogó-rendszert, ill. nekem +1 a 40i mellett, h nem összkerekes, ami zsebbenyúlós mikor elromlik, míg a 435d-ket sztem csak összkerékkel árulták. Ha nem gyorsulgatsz álló helyből és alacsonyabb sebességekről, akkor nem gáz h csak hátul hajt a kocsi.
Ezt leszámítva egyformán menne mindkettő, csak egyiket kevésbé kell tankolni, kb. 11liter körül jár ismerősöm a 440i kabrióval itt BP-en mászkálva, míg 8,5 körül kijöhet a 435d.
Ha pedig tuningolgatnál, akkor simán chippeléssel kb. egyformán lesznek erősebbek, de ha komolyabb átalakításokat eszközölnél, akkor a 35d inkább 430 lóerő környéke, a 40i pedig 700 lóerő környékéig is juthatÉn egyébként aszerint döntenék, hogy mennyit mászkálok. Ha sokat, akkor a dieselt venném.
Ha a használt árakat nézem, akkor pedig a benzinesek jobban tartják az árukat, szóval ha egyforma árban lennének, akkor később jobb deal lehet eladáskor a 40i.
Én a 40i-t venném, de a 35d-vel sem panaszkodnék. Ugye sportcoupe/kabrio/grancoupe-ról van szó, ide jó a benya, de most pl. az 5GT-met fixen nem vettem volna a 35i motorral, de a 449 lóerős 550i-re csorgatom azért a nyálam (6os GT-ből már nem gyártottak ilyen erőset, szóval ritka darabok ) -
Ck.
addikt
Na közben mint kiderült, valamit nagyon benéztem. A 435d gran coupe amit kinéztem egy 2015-ös modell, 48 ezer km-rel, 8 M.
A másik F36 440i árát és évjáratát elnéztem, az egy 2017-es modell, 64 ezer km-rel és 9,9 M. A felszereltség és szín majdnem ugyanaz, de nálam ez már vállalhatatlan árkülönbség a kettő között.Mindkettő egyébként BMW approved used car, márkakereskedésből való, 2 év gyári garanciával, ami bővíthető.
Van még náluk egy 2018-as i3 Rex 94Ah is olcsóbban, gyönyörű vaníliás, tejszínhabos fehér kormánnyal, világos belsővel és fa berakással, de a Zasszony nem igazán akarja, mindenesetre az i3 és a 435d is a hétvégére lefoglalva egy tesztvezetésre, aztán meglátjuk.(C opcióként marad az S205 C350e)
[ Szerkesztve ]
-
-
KAMELOT
titán
Akkor ami van tökéletes, minek váltani!
szabi325: saját véleményem írtam le. Nekem fontos a kényelem, ami azt jelenti, hogy 12ó autókázás után is úgy szálljak ki, mintha nem is mentem volna sehova.
Bremerhaven-ba mentünk Octival 4-en. Köszi, de soha többet! Kényelem mindenkinek mást jelent.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szimi57
őstag
Meggyőződtél az eladásról? Nem tudom hogyan működik náluk a foglalás. Nem azért vették le a hirdetést mert lefoglaltad? Lehet hülyeség, amit kérdezek. Mondjuk a felirat elég egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ck.
addikt
Csak nem bírtam most este magammal, zárás után elgurultam arra, annak az autónak már csak a hűlt helye van.
Viszont megláttam egy igazi gyöngyszemet majd’ £5000-al olcsóbban, mint a 440i. Eddig F30-akat ugyan nem néztem, de ez nagyon odab@szós...konkrétan egy 2016-os, gyönyörűen felextrázott, M-csomagos, adaptív LED-es, harman-kardonos, hud-os, surround views 340i, úgyhogy reggel nyitáskor azonnal zendítem is rájuk a telefont és foglalom le izibe. Remélhetőleg ezt tudják arra az 1 napra tartani. Ha pedig minden jól megy a tesztvezetés során és az autó sem tüdőrákos belül, akkor sok kérdés nem maradt. -
cOxeR
Ármester
Az autóban való dohányzást én se értem, ha arról van szó, és sajnos teljes mértékben meg sem lehet szüntetni... hiába bármilyen autókozmetikai praktika, egyszerűen vannak járatok ahova lerakódik és fizikailag nem takarítható.
u.i nekem volt ilyen autóm, de télen ha szélvédőt fűtöttem, állandóan éreztem a bagó szagot... 10x év dohányzás mentes használat után is
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Tekintve a dízel alulról húz, fojamatosabban adja le a nyomatékot mint egy benzines, amit pörgetni kell. Ha jól tudom pl nekem az E60 35d 2000-es fordulattól leadja a max nyomatékot, és a kisturbó is már 1100 -tól tol ha jól tudom, szal igen, elég ülésbe paszírozós egy biturbó dízel.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
BeZol
őstag
Azt kell mondani, hogy még van 3 másik kiszemelt ami a tarsolyban van, utána majd tisztábban látsz és majd eldöntöd, de addig is köszönöd szépen a segítséget.
Én továbbra is azt mondom egyébként, h ha sokat mászkálsz, inkább a 35d-t, ha viszont évi 15ezer km körülig mászkálsz, akkor kérdés nélkül a 40i-t venném, főleg ha nem zavar a kb. 30%-kal magasabb fogyasztás.
A 40i egyébként újabb konstrukció lesz, mint az a 35d.
05/2015–10/2018 - 340i --> maga a motor pont az F30-ban debütált 2015ben
07/2013–10/2018 - 335d --> maga a motor 09/2011 óta szolgál és F10-ekben jelent megA 2 motor között van közel 4 év különbség , szóval +1 a 40i-nek, na meg mert szép hangja van kis piszkálást követően és sztem nem lesz később vele annyi szívás a környezetvédelmi tiltások következtében.
Én nem mertem a 35i motort bevállalni az 5GT-hez, ahhoz túl nagynak éreztem a testet, viszont ahogy jobb idő lett még itt városban is kocsikázva megállok a 35d-vel 9 literből, ami télen akár 11liter is volt.
-
-
-
BeZol
őstag
Én 35i/40i-ként venném, teljesen más orgánum, sokkal jobban megy, és tuning esetén is jóval több hozható ki belőle.
Nem mondom, hogy ki kell autózni belőle, mert én sem autózom ki a 35d lelkét minden nap, de amikor gyors ki/besorolás, egy-egy országúti előzés, vagy autópályás veretés jön, akkor jól jön az extra lóerő.
Természetesen teljesen jó a 328i/330i ereje az ilyen esetekre, mert kb. a 330d-m szintjén mennek, de amikor jól jönne az ennél is több kakaó, akkor rendelkezésre fog állni.
Én többször is éreztem az E93-asomnál (269 ló), hogy jól jönne még bizonyos esetekben több lóerő (főleg országúti hosszú sorok előzésénél, vagy autópályás kamion mögüli kigyorsításoknál), és a mostani épphogy 400+ lóerőnél (313ról) most azt mondom, hogy ez már teljesen jó. Annyi, hogy az 5GT nagyobb test, tehát 313 lóerősként ment egy lehelettel jobban, mint az E93 330d-m 269 lóerősen, de most már ég és földHa tartósabb ideig tartanád meg a kocsit, akkor +1 a 35i/40i-nek, mert azért ott 3literből hoznak ki 306/326 lóerőt, a másiknál 2literből 245/258 vagy már ki tudja mennyi lóerőt, szóval jobban ki van hegyezve gyárilag a kisebb variáns, jelentsen ez bármit is hosszabb távon.
És a 3GT? (LCI előtti, LCI nekem nem tetszik)
-
nagyúr
Nekem adaptív M van az autómban (G20), nem tudom, h milyen elven működik, de abban biztos vagyok, h nem légrugós! Egy ötösben mondjuk már lehet, ha az. Az előző Audimban (S5) Magnetic Ride volt, szerintem ez is az lehet. Hajókázás alatt mit értesz? Amúgy az eddigi legjobb futómű amivel eddig dolgom volt. A jó magyar utakon is komfortos, még 19-es kerekekkel is. Szval szerintem enélkül nem vegyél M- pakettes autót! Ez kb az összes tesztben ki van hangsúlyozva!
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Az én 20d-m vagy fél évet állt (ok, covid miatt akár lehetne egy év is), most 9 éves. Köszöni jól van...
látszódott, hogy az első úton töltött nagyon, aztán még párszor rátolt...
Én akkucserét nem verném le kereskedőn, de nem vagyunk egyformák...
Hacsak nem fél millás lítiumos akku
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
Persze, de mondtam, hogy az előzetes vizsgálat során a márkaszerviz jelezte az akku "hibáját", de mivel 130k körül van a csere mindennel együtt, nem akarta a nepper, és az árból sem engedett erre hivatkozva. Állítása szerint feltöltötte, nem tudjuk most sem biztosan hogy ez okozza-e a hibákat.
Ha nem, lesz egy új kis akksim is, és az ő kontojukra folytatjuk a javítást. Ha igen, öröm van és használom az autót.Kamelot: 530e
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
H.Ezredes
őstag
A motornak és a tulajnak ez a hosszútávú érdeke. A lerakod ott szivosor miatt nem fog kigyulladni mivel a lezárt EGR se fog edurranni.... Plusz ilyen értékkel nő a fogyasztas... Azzal pedig nem a karosanyag csökken.... Kitakaritva és kiirva soha nem fog leretkelidni nem fog többet csökkenni a teljesitmeny emiatt nem is fog megnoni a fogyasztas. Több ügyfél van aki Nemetországban, Ausztriában vagy epp mas országban használja az autóját helyi rendzaammal. Hivatalos vizsgán mindegyik auto teljesíti az osszes normát... De mindenki maga dönti el neki mi a jó.... De ez olyan dolog, hogy még a Német markaszerviz se foglalkozott vele mikor garanciaba EGR-t csereltek az egyik ugyfelnek...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chrys_
addikt
Sokat érsz az EGR-rel, 0,01 mért érték volt tuningolt 35D motornál teljesen elzárt EGR szeleppel, a küszöbérték pedig 0,25. Német TÜV. Így viszont a kigyulladás veszélye erőteljesen leredukálódott.
DPF-t én sem szerelem ki, majd kitakaríttatom, fix áras, 375€.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Ez az. Az enyém sem volt benne az AGR csereakcióban a gyártási év/sorozatszám alapján, el is küldtek vele a BMW-től, mégis lyukas volt az a szar EGR hűtő. Még jó, hogy Ezredesék észrevették és nem történt baj.
Shadownak biztos igaza van, hogy más a wltp stb szerinti mérés, de végfelhasználó szempontjából kurvára mindegy. A TÜV azt mér amit akar, és azt kell hoznia a technikának, vagy nincs eredményes AU (emissziómérés). Emellett persze nem legális az EGR OFF, de ha ez kell ahhoz, hogy az előbb leírt veszély ne alakuljon ki ismét, a faszt se érdekli. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen