- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
laposonly11
senior tag
Vetted volna észre, most úgy néznek ki a játékok mint a filmek, ehhez kell az erő, és még közben jött a sugárkövetés is amitől kidőlnek a jelenlegi generációk is, az meg hogy ezt még 4K, neadjisten még 8K ban is kéne bírnia az egyszerű hardvernek, az már csak rákontrázott az egészre. Nem beszélve a válságról is, amitől minden rohadt drága, de az elektronikai cuccok még drágábbak és jövőre még aránytalanul drágábbak lesznek! A monitor képfrissítésének meg semmi köze a kártya teljesítményéhez, annak ahhoz van köze, hogy folyamatosabb képet lásson a szemed még akkor is ha lassan megy a játék, pl. próbáld ki és meglátod hogyan váltakozik a kép egy 60Hz es monitoron, szinte zavaróan ugrál, miközben egy 144Hz esen meg szinte folyamatosan folyónak tűnik, de úgy hogy, hogy közben az adott játék nem megy 144 fps el hanem mondjuk csak 45 fps el! Na szóval ha egyszer kipróbálod milyen játszani egy 100Hz feletti monitoron, akkor azután szinte már zavaróan ugráló képűnek fog tűnni a 60Hz es.
Ordo est anima rerum.
-
Chaser
titán
A monitor képfrissítésének meg semmi köze a kártya teljesítményéhez, annak ahhoz van köze, hogy folyamatosabb képet lásson a szemed még akkor is ha lassan megy a játék, pl. próbáld ki és meglátod hogyan váltakozik a kép egy 60Hz es monitoron, szinte zavaróan ugrál, miközben egy 144Hz esen meg szinte folyamatosan folyónak tűnik, de úgy hogy, hogy közben az adott játék nem megy 144 fps el hanem mondjuk csak 45 fps el!
ez így egy kicsit egyáltalán nem igaz : )
kevered a szezont és fazont
a képfrissítésnek tényleg nincs köze a vga teljesítményéhez, de ha kicsi a vga teljesítménye esetlegesen nem tudja kiszolgálni a monitor frissítését
amiről beszélsz az a vrr vagy sync, azért "darabos" a kép mert nincs szinkronban a vga által adott kimenő fps a monitor frissítésével, és ha nem tudja a vrr-t a monitor akkor bukta
de ha neked folyamatos 45 fps akár egy vrr-es 144hz-es monitoron hát izé
a vrr azért van, mert magas frissítésnél vagy a cpu vagy vga elvérzik időnként vagy sokszor, és ezt kozmetikázza a megoldás
de nyilván 45 fps az 45 fps marad akármin nézed, max nem lesz "darabos" vrr-rel_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
laposonly11
senior tag
Nem nagyon lehet tesztelni, mert nem véletlenül csak 60Hz en mér amire világosan mondtam, hogy kevés, 144Hz en ég és föld lenne a különbség és mutatná mennyire parasztvakítás magasabb frekvencián a VRR. Pl. 240Hz ről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.