Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
PROHARDVER!
Battlefield V
Új hozzászólás Aktív témák
-
dkess
őstag
válasz #50433536 #13420 üzenetére
Bocsánat - alapból "Read-only" vagyok ebben a topic -ban.
Alapvetően azért, mert, ha minden low -on van, akkor CPU limitbe hamarabb belefuthatsz. Amennyiben a CPU "elfogy", akkor az e miatti mikrolagok (avagy nem is annyira mikro ...) kellemetlenebbek, mint pl. ha egy picivel kisebb csak az átlag FPS.
Azaz egy-két dolgot mediumra rakva lehet közelebb leszel a VGA limithez - ilyenformán kevesebb az átlag FPS, de a processzor kevesebbszer "fogy el" azaz a minimum FPS -en (megakadásokon) segíthet.
Ezek perrsze akkor, ha általánosságban mindenben a minimum konfig körül jársz.
-
dkess
őstag
válasz protegum #13441 üzenetére
Igen, pont a legnagyobb előny a fedettség mellett, hogy a géppuskás 360 fokban tud lőni és nagyon gyorsan rá tud fordulni az irányra. Azaz jön egy lövés (rakéta/gtánát) bárhonnan, akkor "visszakézből" (azonnal) mehet a válasz a gyalogos kollégákra (a hit indikátor ugye mutatja az irányt - és egy-két tizedmásodperc és már lősz is bármely irányba).
Van persze nyitott géppuskaállása is, de az amellett, hogy "nem életbiztosítás" (hamar kilőnek onnan) azért is gond, mert jókorát kitakar a fedett géppuskaállás szemszögéből. A fedett állás jó - szerettem onnan géppuskázni.
Igen, tankok ellen nagyon jó, de a specializációs táblán a bal oldalon maradva össze lehet rakni "gyalogos-barát" (arra specializált) konfigot is. Persze ezek mellett a fentz említett gyorsan forgó fedett géppuskaállás okozza a legnagyobb aggodalmat a "puhatestűeknél" ...
-
dkess
őstag
válasz tom_tol #13445 üzenetére
Egy jó géppuskás kell és már semmi (a vágyam csak ennyi ) ...
Az Általad is említett Tigris -re ez halmozottan áll - gyalogos támogatás hiánya az általában gyors véget okoz.
Mivel a Stug -ban fedett gyorsan forgó géppuskás van (ami a Tigris -ben nincs) - így tapasztalt és ügyes géppuskással gyakorlatilag érinthetetlenné válhatsz. Azt hiszem kétszer-háromszor voltam Stug -ban géppuskás, de volt olyan vezető aki látva ennek hatékonyságát Arras A -ra egyszerűen beállt küzépre és "hátradőlt". Azt nem mondom, hogy nem volt munkám - viszont a gyalogok hullottak, mint a legyek.
-
dkess
őstag
válasz Aventador91 #13450 üzenetére
Breakthrough -on (túl sok találatot erre nem szokott adni) kipróbáltam. Nem írt ki időt, de pár másodperc alatt betett.
Advanced search -ot is próbáltad? Amikor tényleg kevesen vannak, akkor akár más földrésszel is lehet próbálkozni ...
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
Ebben az nVIdia is benne lehet. Az utóbbi majd 2 hónapban több driver frissítéssel kapcsolatban is lett több anomália BfV -ben. Egyre jönnek ki a driver hotfix -ek - sőt a hotfix -ek javtásai is. Fórumokon régebbi driver visszarakását javasolják illetve ez általában meg is oldja a problémát. Ez főleg Win10 esetén amennyiben jól emlékszem. Amennyiben újabb driver verzión vagy, mint az előző gépeden, akkor érdemes lehet kipróbálni.
Én e miatt nem is szoktam "elkapkodni" a driver frissítést - még mindig 417.35 -ön vagyok. Nálam igaz RTX 2070 -en, de olyan vajsimán fut 4K minden ultrán és bekapcsolva (kivéve RTX és DX12 a Win7 miatt) mint a pinty.
Igaz, az utolsó nagyobb BfV frissítést követően (asszem 7 GB volt) indításra kaptam az alábbi "egzotikus" hibaüzenetet. Elsőre levert a víz, de simán bezárva indul a játék és gond nélkül megy.
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
Igen, azt hiszem az alábbi hotfix -es kalamajkánál döntöttem el, hogy maradok az utolsó stabilnál:
https://forums.geforce.com/default/topic/1091660/announcing-geforce-hotfix-driver-417-58-released-12-28-18-/
Az utolsó ez (február 17) - ezt nem tudom például fennvan-e Nálad:
https://forums.geforce.com/default/topic/1098961/announcing-geforce-hotfix-driver-418-99-released-2-17-19-/
Azonban a sok hotfix és a hotfix -ek javítása miatt (ezek azt hiszem automatikusan nem is települnek, hanem letöltést követően lehet azt telepíteni) kifejezetten eltántorított az ebbe az utcába történő bemenetelen ...
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz Gainka #13740 üzenetére
2*8 GB sokat segítene a mikrolagok eltűnésében. A BfV rendkívül meghálálja a 16 GB RAM -ot. Nálam 2*4 GB esetén blur-effektes lag -ok voltak - bővítés után viszont semmi továbbá kb. kétszer annyi FPS (de lényeg a minimum növekmény - az drámai). Igaz a RAM bővítéssel egy időben cseréltem i5 3570K -ról i7 3770K -ra is (tuning nélkül).
Én egyébként 4K minden ultrán és bekapcsolva játszom (VSYNC is).
-
dkess
őstag
válasz nagybá #13748 üzenetére
Pontosan. Még a gepigeny.hu -n is a 8-->16 GB RAM bővítésre adja a legnagyobb FPS növekményt. Kétszer akkorát, mint a CPU -ra - pedig azt is "szereti" a játék. Szerintem ez főleg a 64 játékosos módokban és itt is ahol kevés pont (2-3) körül tevékenykednek a népek és aránylag nagy a "csindatratta" (tankok, repülők, rakéták, összeomló emeletes házak stb.). Kb. 95% -ban 'Breakthrough' módban játszok ...
Csak javasolni szeretném, hogy az adatlapodat frissítsd esetleg, mert azon nemcsak 8GB van, hanem egy régebbi AMD -s konfig 1050 Ti -vel.
-
dkess
őstag
válasz balage1989 #13764 üzenetére
Nekem viszont indulás előtt a mostani patch után már nem dobja a megelőző patch óta jelen levő hibaüzenetet (igaz gond nélkül ment azt bezárva), melyet a [link] hozzászólásomban írtam.
Lehet nem csak nálam jött ez elő. Úgy látszik valamit megoldanak - valamit elrontanak. A legközelebbivel megjavul.
Tuning nincs véletlenül? Esetleg driver lehet - igaz mondjuk nálam is régi driver van fenn. Gép újraindítása után is kidobál?
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz Dtomka #13775 üzenetére
Nálam is ez van az 'Armory' esetén - igaz már a patch előtt is megvolt ez a jelenség. Igaz, amennyiben belemegyek akkor eltűnik.
A 'Your company' illetve a 'Assignments' elől azonban nem. Az utóbbinál ez most OK, mert jött egy csomó új lehetőség, de az előbbi esetén nem jövök rá, hogy mi lehet. Semmelyik gyalogsági/tank/repülő esetén nincs pötty egyik nemzet esetében sem. Elméletileg végignéztem, hogy nem-e új választható jármű okozza, de elméletileg nem.
Szerk: megvan a 'Your company' ... Az egyik német repülőnél volt egy új festési lehetőség ...
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz Nuada herceg #13778 üzenetére
A 85 fok - ráadásul tuning nélkül rengeteg (tuningal is rengeteg a félreértés elkerülése végett). Milyen CPU hűtő van? CPU-Z stress test (ehhez tudok viszonyítani hirtelen) mondjuk 5 perc után hány fokos? Nálam 50-52 fokig is felugrik (mondjuk van delid és MX-4 van a kupak felett - igaz szerintem egy kicsit sokra sikerült) ...
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz Nuada herceg #13786 üzenetére
Hogy nagyon off legyek én is vidéki vagyok
Az Ivy Bridge topic -ban a i7 3770K -ra a 85 fokra delid -től függetlenül is szoktak "hümmögni" még 4,7 Ghz és 1,35 V (az all-core turbo alapból 3,7 GHz és 1,0 V ...) esetén is (igaz nem low profile hűtővel). A CPU -nak baja igazából nem lesz, de a hűtő pont a környező elko -kra fújja a forró levegőt - azoknak viszont nem használ hosszú távon. Amennyiben pasztát veszel akkor akár egy hűtőt is nézhetnél mellé. Egy univerzálisabb fajtát, hogy a következő konfigra is rámenjen. Mondjuk egy olyat mint az enyém (ez csak Intel -es, de abból a legújabbra is felmegy) használtan pár ezresért utánad dobnak - ez gyakorlatilag a pasztával egy nagyságrend és a delid -et is megúsznád.
A képből (melyen csak az RGB venti látszik) a lényeg lejön - megy a venti. Nem röhög - pont tegnap futottam bele olyanba, hogy az illető gép takarítás után a "tölcsért" (hogy kívülről szívja a levegőt) rosszul volt visszarakva a ventillátorra és a venti nem forgott. Amikor túlmelegedett és pörgette volna max -on, akkor meg kattogott (ez volt a hibajelenség).
Egy CPU-Z stress test -et tudunk nézni esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz craftsman01 #13804 üzenetére
Eddig játszottam. Origin be van lépve - látszólag minden OK.
-
dkess
őstag
válasz Lendova #13853 üzenetére
Én ennyi játék után álmodtam volna egy ilyen stat -ról, mint amilyen a képen van Akkoriban (tavaly kezdtem) a K/D -m kb. 800/2000 volt (most 3500/3500). Igaz "Battlefield szűzen" (utoljára a BF 1942 -vel nyomtam néhány meccsen LAN -on) vígan szaladtam előre vagy védtem első vonalban úgy, hogy kezdetben azt sem tudtam a pályákon, hogy "merre van az előre". Aztán rájöttem persze, hogy ésszel kell játszani - vigyázni kell magára az embernek. Hiába volt/van a "Play Details/Team" stat -jaim az egekben (több egy százalékon belül) mindenki a K/D -t nézi ... Azaz nem az a "hentergős" support vagyok, hanem az a egy meccsen akár 300 Resupplies/200 Repairs/5 Revives -os (ez ugye csak úgy megy, hogy ott vagyok a támadó hering raj mellett/mögött illetve a tank -ok seggében) fajta és, ha lövök mellé egy 7-2 K/D -t foglalás közben az már jó. Ez kb. a tábla felére vagy utolsó harmadára elég Support -ként ...
Igaz már Assault -ként nyomom javarészt. Védőként az olyan pontokat fogom, melyek nem garantálnak magas K/D -t, de ha nem fogják, akkor remek Jackfrags "hátulról flankelős" lámahentelős típusú videó alapanyag lesz az egész bandából. Ilyen pl. Arras -on első "A" pont védő oldalon a jobboldaloi fal mellett belülről - érdekes módon ezt mostanában senki nem nézi pedig a falakon vígan beugrálnak illetve szemből vagy oldalról bejönnek. Innen jól rá lehet szaladni a tank -okra (ez a gyengém ) - főleg az utolsóelőtti patch (tank -ok erősítése gyalog páncéltörők ellen) tankok ellen nem nagyon megy senki. Alább egy ilyen Arras védő Assault stat mindössze 14-2 -es K/D -vel (egy "Assist as Kill" -t nem számolt a Kill stat -hoz). Egy Tigris elleni párbaj (összesen 12 PIAT kellett bele plussz a lőszeres ládák újratöltéséig gránátos puska, hogy legalább javítani ne tudjon) javarészt kb. kéttucatnyi gyalog ellenség mellett ("B" -re sokáig nem is mentek) végig az objective area -n belül. Ez kb. a tábla felére volt elég - azt mondanád rá stat alapján, hogy "fetrengős láma" akinek nincs hatása az eredményre, pedig a Tigris -es illető ügyes volt és végighentelte (volna) az egész bandát egy pillanat alatt, ha nincs egy (és csak egy) Assault aki nem lövöldöz rá is.
Kilépés téma: én is kiszoktam néha. Rájöttem, hogy a nagyon lúzer csapatban nem élvezhető a játék és nem is tanulsz semmit (legfeljebb haldokláskor az ellent nézegetve ...). Két példa Hamada -ra az elmúlt napokból:
Támadó: kezdek a kezdőn. Map -ra ránézve kb. féltucatnyi "pro-sznájper" a hegyekben a kezdő közelében. Két Medic azt játsza, hogy egymásra dobálnak Molotov -ot és újraélesztik egymást. Nincs már 200 ticket (Breakthrough), nincs foglalva semmi és nem is mennek foglalni - félúton kempel az egész banda. Az ellen oldalon a csapat egyharmada "csilliárd-nullás", másik harmada csak kb. 10 -el van plusszban, a maradék csak enyhe plussz vagy egyes néhány inaktívval. Nálunk kb. nincs aki pozitív K/D -vel van. Ha már lespawn -oltam, akkor megyek persze, de egy-két egyedül támadós halál után mit teszel ebben az esetben?
Védő: Amennyiben nem eleve "Major defeat" képernyővel fogad a játék betöltés után, akkor azt látom a map -on, hogy az utolsó három pontot foglalják kb. 495 tickettel. A tábla kb. ugyanaz, mint amit írtam a támadó oldalra is. Te beállsz?
Félreértés ne essék - én is "noob" -nak tartom magam, de legalább "noob as finest" .
-
dkess
őstag
válasz Lendova #13864 üzenetére
Értem mire gondolsz és egyet is értek vele. A tábla és a stat -okat általában érdemes óvatosan kezelni. írták itt páran, hogy az első kettő helyezett dönti el a dolgokat (az első 8-10 is kérdéses). Szerintem nem. Véleményem szerint a középső harmad ami döntő. Amennyiben azok objectív és class orientáltak és valamennyire vágják a témakört az jelenti a Win -t és ami még fontosabb a jó játékélményt akkor is, ha borzalmas stat -okat hoz némelyik.
Hiába az első helyeken a pl. 47-3 -as K/D -k a flankelgetős "pro" -któl - az esetekben ezek ugyanolyan "K/D huszárok", mint a pálya szélén hentergő support/Recon -os 2-1 -es stat -al. Vegyük a Medic class -t és egy jó játékost: néztem régebben egy majd kétórás (kb. félórát néztem) Jackfrags videót, ahol cím alapján is a Medic class rejtelmeibe vezetett be. Az első 10 percben kb. semmi nem történt. A második 10 percben flankelgetni próbált - akkor éppen nem ment túl jól Neki. Kb. senkit nem szedett fel - még a saját squad társait sem fedezékben (azért általánosságban saját haverjait felszedi néha). 10 perc után többször is mondta, hogy "na most már megmutatom, hogy kell Medic class -al játszani", de félórán keresztül szinte senki aztán néha kényszeredetten csak felszedett egy-kettőt. Ilyen Medic -ekbe én is beleszaladok - kb. semmit nem érnek, se a játékhoz, se a győzelmi esélyekhez nem adnak hozzá. Persze a sok noob ezt látja YouTube -on meg a sok flank -elgetős láma-hentet aztán azt hiszi ezt kell csinálni.
Medic class -al kapcsolatban a valódi életből is. Egyszer nagyon kezdő koromban napi parancs miatt nyomtam egy 20 perces meccset Medic -ként 25 Revive és 1-6 K/D -vel. Nem ez a lényeg. Őrült meccs volt - a mi oldalunkon mindenki láma, kb. 25 -ös heringrajban áramlott a csapat Devastation -on (Breakthrough - támadó) - én és még 3 másik Medic (!!) Velük. Az a 3 nagyon jó volt - kb. kétszer annyi Revives legalább. A csapatunk tényleg borzalmas láma volt sok helyen elakadt ahol nem is kellett volna (én még a pályát sem ismertem) - stat alapján nem mondtad volna meg, hogy a mienk volt a győztes csapat. Szinte mindenki negatív - halomba henteltek minket, de mindig felszedtük a delikvenseket. Még én is ezzel az eredménnyel az első harmadban voltam (a többi Medic meg az élen). Szürreális volt. Nyertünk és végeredményben jó volt. Na ezek a figurák, akik a meccset nyerik még akár negatív K/D -vel is.
Győztes stat kérdés - véleményem szerint ami fontos, hogy hová rak a szerver. Én gyakorlatilag mindig úgy kezdek, hogy 'Major defeat' képernyőlket nézegetek kezdésnek. Általában (minimum 10:1) borzalmas csapatba és sokszor jókora létszámhátrányba. Amennyiben jól tapasztalom, akkor attól, hogy valaki lelép akár játék nélkül is - annak még beszúrja a vesztes stat -ot a rendszer. Ebből kifolyólag is nekem 50% a W/L. Ettől sz@r lennék? Lehet, de nem (csak) e miatt.
-
dkess
őstag
Csak nem egy haragos ?
Viccen kívül - a stat -ján ez nem látszik így nem tudom mi értelme lenne, hogy ezt csinálná azon kívül, hogy a tábla elején látja magát. Erről jut eszembe - screenshot van?
A stat -jai alapján egyedül a Recon class -nál van több, mint 55K pontja. Azonban ezt a 130K pontot is 12 óra játékkal szedte össze - ez 182,75 score/min. Ez egyáltalán nem kiugró - még az illető kasztjai között sem (sőt az Assault -ot leszámítva konkrétan a legkevesebb). Ez alapján elég "csücskös" lenne a reportálás (stat -ok nem bizonyítják, screenshot nincs).
A 'Tanker' kaszt a 0 perc és 3K (ez ugyanakkor nem 30K vagy 55K vagy több) ponttal érdekes. Ez bug -nak látszik, de ilyet még nem láttam. Mondjuk a részleteknél több, mint 7 perc tsnk játék van és a 2 Kill is megvan Churchill MK VII -re ...
[ Szerkesztve ]
-
-
dkess
őstag
Leon77 -nek válaszoltam, akinek elméletileg a dx11 -ről dx12 -re való vissztérés hozta meg a megoldást (igaz, akkor még csak néhány kört ment). A válaszommal utaltam arra, hogy nem biztos, hogy ez a gond illetve lehet ezzel összefüggésben de kell lennie másnak is e mellett. Persze a kérdés mi lehet az.
Utaltam arra, hogy sokszor pont a legfrissebb driver okoz problémát. nVidia oldalon decemberben és utána kiadott driverek szinte mindegyikének van repack/hotfix/sőt hotfix javítása verziói is (!!). Utóbbiak nem töltődnek automatikusan, de pont ilyen hibákat javtanak. Idei driverek hotfix meg hotfix javításait is linkeltem ebbe a topic -ba. Sok ilyen pont Dxr bugokat javít vagy teljesítményt növel. Én tavalyi 417.35 -ön vagyok (mondjuk éppen ez "Optimalizált DLSS-t kínál"). Ennek is van Repack verziója:
[Újra kiadta a 417.35-os GeForce drivert az NVIDIA]
Én ugyanakkor a Win7 64 bit -es verzióból a 2018.12.16 19:25 -kör letöltött (megkerestem most a letöltött file -t magát) verziót használom most is. Az nVidia fórumot olvasgatva mindig az új driverek (meg azok repack/hotfix/hotfix javítás) topic -jait és az ott található "horror sztorik" (kilépeget/kifagy/villog killcam alatt stb.) miatt egyelőre úgy vagyok vele, hogy "győztes csapaton ne változtass". Ugyanakkor ezek ATI esetén is előjönnek, - úgyhogy bonyolultabb ennél. Valószínüleg a csillagok együttálása kell, de az rejtély, hogy mi lehet - mindenkinél más hoz megoldást. Lehet gyűjteni kellenbe a szoftveres/hardveres (akár azt is, hogy Ryzen -nél a game mode be vagy ki van kapcsolva meg egyebeket is) körülményeket és statisztikázni, mikor mivel illetve verzióval milyen hibajelenségek jönnek. Az asztalra dobásnak például lehet olyan hülye oka is, hogy pl. amennyiben házimozi HDMI -je döglődik (fülhallgató/mikrofon az alaplapin játékra - csak bekpcsolva marad a házimozi) és eldobálgatja a HDMI kapcsolatot másodpercekre, akkor ilyenkor villog azt kidob asztalra. Ez is ilyen gyűjtés eredménye. Ilyen hülye okok is lehetnek ...
Másik ami ezen topic -ban volt emlegetve a tuning. Amennyire jól emlékszem Te a Coffee Lake topic -ban is aktív vagy (én csak read-only). Ott is írogatták talán régebben, hogy hiába egy komoly tuning több órás "Lynx stabil" és hibamentes, ha pl. jön egy játék ami a CPU -t nem is hajtja ki, de a képbe kerül a VGA ami mondjuk 250 W körül harapdál a tápból és cibálja a feszeket nagyjából egy időben a CPU terheléssel és az már sok a VRM -eknek és jön a kilépegetés. Igaz ez esetben több játéknál/alkalmazásnál is előjöhet nemcsak egynél. Ugye nálunk (9900K és 3770K a HT ki/bekapcsolása illetve a Spectre/Meltdown patch -ek vagy éppen azok kilővése is lehet paraméter. Nálam a HT mindig be van kapcsolva). Mindegy - ez komoly X akta ...
Most jut eszembe, hogy Win7 -es emberre nemigazán hallottam, hogy panaszkodna. Akit RTX/DLSS (DX12) nem annyira érdekel az esetleg egy Win7 virtuális gépen esetleg csinálhat huzamosabb ideig tesztet. Mondjuk lehet ott más miatt lenne parajelenség, de lehet hogy semmi gond nem lenne ...
-
dkess
őstag
Ráadásul most jut eszembe - amikor decemberben az előző nVidia kártyát cseréltem (azon is millió éves driver - még Geforce Experience sem volt) akkor jött az, hogy Eszközkezelőből kiszedte magát. Próbáltam automata frissítést (nem talált semmit) meg visszaállítást (az értelemszerűen nem megoldás) - úgyhogy ldriver etölt és simán felrak. A kezelőpult mellett az Experience is fennvan most is. Egyfelől van aki írta, hogy Experience nélkül az "élet jobb" illetve semmilyen hókuszpókos driver eltávolítás nem volt nálam (van aki meg arra esküszik) ...
-
dkess
őstag
Nem tudom figyelted-e, de az első mondatom után (és csak az után) smiley volt?
A többi része a mondandómnak "virágnyelven" arra is utalt, hogy a stat -jai alapján ez nem igazolható (most írtad, hogy Support volt - ott összesen van Neki 3 óra 20 perc játék után 38K pontja azaz még az 55K pont sincs). Továbbá screenshot sincs. Namost eredetileg kérted, hogy a közösség tagjai közül jelentse aki tudja csalóként.
Egyfelől ez elég "csücskös" ennyi alapján. Egyfelől mi van, ha elnézted az embert és mondjuk eggyel alatta levő játékost írtad be ide tévedésből? Másfelől a BfV support is kérhet bizonyítékot - minimum azt, hogy melyik meccsen volt az illető (szerver, idő, map - éééés screenshot). Namost, ha bármit elfogadnak akkor azt is csak olyantól, aki jelen volt. Mondjuk Tőlem miért fogadnának be egy olyan csaló jelentést, ahol ott sem voltam, bemondásra mindenféle screenshot nélkül továbbá a stat oldala sem támasztja alá. Az ember nem is rejti - nem privát az Origin account -ja. Felmész és Te is ellenőrzöd, hogy mivel hogy áll.
Az egyéb lehetséges forgatókönyvekkel most nem is terhelnék senkit ...
Szerk: Le tudod kérni az érintett meccs game report -ját? Abban az emberre szűrve egy olyasmit kapcs, mint amit a 13860 -ik hozzászólás -ban képként beszúrtam. Akár egy ilyen screenshot is jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz gyuribácsi88 #14103 üzenetére
Ezmiez? Dél-Narvik? Úgy látom itt még a nap is más ...
Viccet félretéve ez az új BR map lesz, ha jól gondolom.
-
dkess
őstag
válasz blaca83 #14140 üzenetére
Ez a publiikus/nem publikus funkció független a battlefieldtracker.com -tól - sőt maga ezen oldal független az EA Origins -től. Ilyenformán az EA esetében más szempontok az irányadók elsődlegesen.
Tulajdonképpen én is nemrég találkoztam ezzel. Gyerekkori barátommal beszéltem kb. két hete és szóba került a BfV és, hogy Ő is december óta játszik vele. Azt tudtam, hogy Ő a korábbiakkal is játszott, de nem találtam régebben keresés alapján - tulajdonképpen nem véletlenül.
Ami a lényeg - Origins -ben keresve rá nem adott találatot. Azonban tudtam Neki küldeni friend request -et a pontos nick neve alapján. Amikor elfogadta, akkor már láttam a profilját képpel mindennel illetve pl. családnévre keresésre is ki dobta már (valós kép illetve adatokat ad meg magáról, de nem publikus - csak a barátlistára felvettek láthatják ilyenformán). Esetleg Te is rákereshetnél Origins -ben is, hogy mit látsz - akár friend request -el.
Ami érdekesség még és most nézem - pl. saját magamat tudnám:
- friend request -et küldeni,
- report -álni,
- blokkolni ...Értelemszerűen egyiket sem próbáltam ...
-
dkess
őstag
Én 99% -ban Breakthrough -t játszom. Ezen a lőszeres dolgon én is gondolkoztam. Szerintem ezt nem hibának gondolták, hanem direkt van így.
Egyfelől az új 'A' és 'B' -ről visszajárni töltögetni a nagyfolyón át - hát kb. elmenne vele az idő. Érdemes így megoldani, hogy ne legyenek kempelgető meg a map hátulján utazgató tankok. Igenis előre kell menni és beosztani. Másfelől ekkor a támadó németeknek 2 tankjuk lehet. Amennyiben elvesztenek bármennyit, akkor nem kapnak újat.
Tehettek volna töltőpontot az új 'A' és 'B' -re, de nem tették. Igen, az ezt követő hármas pont 'C' -jére kell menni tölteni, ami ráadásul az angol kezdőre néz (kockázatosabb). Azaz akkor egy teljes javítás/feltöltéssel kell kihúzni addig vagy a végéig. Nincs kempelés/map hátuljén körözgetés meg alibizés - menni kell és pontot foglalni, ha nem akarod letenni a tankot. Minden egy irányban mutat - ez nem bug, hanem játékmenetet előremozdító feature.
A mondandód többi részével maradéktalanul egyetértek.
-
dkess
őstag
válasz Lendova #14315 üzenetére
Az igen. Említetted, hogy StG 44 -el több, mint 70% headshot (919/1307).
Továbbá a 7 óra 33 percnyi StG 44 használat folyamán átlagosan kevesebb, mint 21 másodperc kell egy killhez. Pl. nekem PIAT/Frag Grenade Rifle -vel is többszöröse idő kell egy kill -hez pedig javarészt azt csak előrántja az ember és lő meg tölt (meg néha szaladgál a tankok után ). Persze ezek gadget -ek, mindössze annyi az összehasonlítási alap, hogy ezekkel nekem is annyi kill -em van, mint Neki StG 44 -el ...
-
dkess
őstag
Tudom nem feltétlenül érdekes már a kérdés, de amennyiben a BfV -el kapcsolatban a https://battlefieldtracker.com a 'Player not found' hibát adja, akkor a megoldás az, hogy a játékban a More/About/Game data menüben be kell kapcsolni a privacy settings -et és rögtön megjelenik a stat. Fórumban olvastam és barátom ki is próbálta - működik.
-
dkess
őstag
válasz huby80 #14433 üzenetére
Én is a duo módot hiányoltam. Barátommal nyomtuk tegnap ketten squad módban, de második/harmadik helyig jutottunk legtöbbször. A vége így nagyon kemény volt és amennyiben az egyikünk elhullott, akkor kis területen egy-kettő jó csapatjátékot nyomó squad ellen már kvázi reménytelen volt. Próbáltuk úgy is, hogy két ismeretlennel is squad -ban, de úgy sem volt az igazi.
Szerintem 100 fő nem feltétlenül kell - bár semmilyen más BR -t nem próbáltam még (így nem zárom ki, hogy akár jobb is lehet).
A loot kezelési rendszer nem esik még kézre igazán - a cuccokat rendezgetni igazából még nyugodtabb körülmények között szeretem leginkább.
Mindenesetre volt benne kihívás
-
dkess
őstag
Igen. Akkor nem úgy indul, hogy 'Finding game', hanem úgy, hogy 'Finding players' és keres melléd másokat. Ha zárt squaddal mész, akkor nem keres melléd/mellétek mást illetve van néha, hogy csak egy-két embert talál melléd.
Szerk: Azt nem írtad, hogy FIrestorm vagy a sztenderd játék módok. A válaszom a Firestorm -ra érvényes. A többinél természetesen rak melléd embereket, de azoknál bármikor a játék folyamán lehet squad -okat kezelni - akár újat létrehozni vagy másikhoz csatlakozni - ismerőst meghívni stb.
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz Sanyi.il #14464 üzenetére
Nem, nem trollkodik. Kicsit vicces - de igaza van. Nyitott ajtókat gyönyörűen lehet követni az illetőt illetve a brigádot. Aztán Te választod meg, hogy hol leped meg ő(ke)t.
Apró betűvel: én/mi a hóban levő nyomokat is szoktuk nézni illetve követni. A közeli házakat vagy falvakat vagy loot helyeket alapul véve meg is van a haladási irány stb.
-
dkess
őstag
Úgy látom összeállt egy "YouTube válogatott" (névsor alább) a tegnapi nap folyamán Firestorm -ra. 30 squad kill és nyertek. Na ellenük lenne kihívás végre ...
TheBrokenMachine
MaxiqYT
Ascend_INeon
JROBtheFinesser -
dkess
őstag
válasz kisza25 #14505 üzenetére
Barátommal ketten nyomjuk BR -t. Ő jó - asszem 4 -et nyert már Solo -ban. Én nem vagyok valami ász - engem is állandóan küldene Solo -zni, hogy ismerjem meg a pályát, de nekem egyedül nem tetszik. Sokat nyomtuk ketten Squad módban, de értelemszerűen 2-3-4 helyig jutunk általában csak - kemény azért a 4 fős squad -ok ellen.
Egy-egy ismerős néha csatlakozott harmadiknak, de Ők "nem bírják cérnával" Amennyiben jól látom az életkor fontos e tekintetben Neked - mi 40+ -osok vagyunk. TS/Discord van. Amennyiben gondolod, akkor 21 után (vagy amikor jó), akkor egy ismerősöddel vagy akár hármasban tolhatjuk. Érdekelne?
-
dkess
őstag
válasz Daffchy #14563 üzenetére
Kérlek írd le mi mindent próbáltál végig illetve egy-két releváns körülményt pontokba szedve amit próbáltál. Például:
- Windows felhasználónevemben nincs ékezet vagy speciális karakter (esetleg milyen Windows),
- Windows jelszó van beállítva,
- X/Z mappa ilyen-olyan jogosultság beállítva,
- stb. -
dkess
őstag
Ami érdekes a Firestorm Squad (Solo -t egyet sem játszottam) módban, hogy jópárszor belefutottam olyanban, hogy 1v1 tűzharcban sikerül mind a két félnek meghalnia. Ez alatt a lőfegyvereket értem - ez az érdekes benne (azaz az egyik fél sem gránát/rakéta stb. - hanem mindkét fél karabéllyal lőve pl.).
Ennek a csimborasszója volt tegnap amikor több squad esett egy helyre és egy kollégát lekéseltem down -ig. Aztán a fekvő kollégába vittem be éppen a 3 kést amikor kaptam a haverjától pisztoly lövést és én is lefeküdtem. Fetrengve folytattuk a "kés-party" -t és mind a ketten meghaltunk. Kill-log szerint én késeltem le Őt először, de holtában Ő is bevitt egy halálos késszúrást Nekem
Tegnap meglett az első két Squad win is. Hiányzik a duo mód azért ... Elméletileg áprilisban jönni fog:
“Note that Firestorm will be improved and expanded after launch for all Battlefield V players as part of Tides of War; Duo play, for instance, is coming for a limited time in April,”
Forrás:
https://comicbook.com/gaming/2019/03/27/battlefield-v-firestorm-duos-arriving-next-month/
https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-5/about/tides-of-war/chapter-3-trial-by-fire -
dkess
őstag
válasz milan1225 #14571 üzenetére
Igen, innen kimásolva a pontokba szedett megoldást:
The FIX IS SIMPLE :
1. Go to bottom right corner in the task bar and double click on WINDOWS SECURITY icon.
2. Go to MANAGE RANSOMWARE PROTECTION > Allow an app through controlled folder access >
3. Hit -----Yes > "click the plus sign ADD AN ALLOWED APP > Browse all apps
4. go to C:\Program Files (x86)\Origin "look for origin.exe" and Hit OPEN.
5. go to C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield V "Look for "bfv.exe & bfvTrial.exe" and OPEN THEM ONE BY ONE.
Restart your pc and VOILA!!!!!
-
dkess
őstag
CQ esetén biztos tűzfegyverrel X -elsz mostanában? Ezt pont egy január/februári patch -el javították, hogy tűzfegyverrel (és talán a melee esetén is) ne legyen X -elés. Ez netcode hiba miatt volt lehetséges pl. azonos karabély használata esetén is - ekkor a lövedék is azonos sebességű lenne. Azaz most már, ha a szerver regisztrál egy halált, akkor ezt követően a halott embernek találatot nem fog regisztrálni - még akkor is, ha net code hiba miatt az övé lett volna a jogos (ezt ugye utólag eldönteni macerás illetve kellemetlenebb, ha azt látnád lelőttél valakit, aztán négy tized másodperc múlva mégsem, hanem inkább halott vagy). Azt külön kihangsúlyozták, hogy semmi másra (pl. PIAT, Frag Grenade rifle, robbanóanyagok, járművek és stationary -kra ez nem érvényes). A rendszer már azt se nézi, hogy különböző fegyver esetén a lövedék eltérő sebességű - azaz akinek a szerver beregeli először a halálos találatot, akkor a halottól biztos nem kapsz több lövést.
Pont e miatt lepett meg Firestorm -ban a késes X -elés amikor mind a ketten fetrengtünk (haldokoltunk) már. Mondjuk nem tervezetten pont e miatt lett meg a jelölt feladat is (okozz melee fegyverrel haldoklás közben legalább 25 sebzést Firestorm módban) Nem tudom ez kinek van meg :
Szerk.: most nézem, hogy pisztoly is ér - így nem nagy szám ...
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz FollowTheORI #14584 üzenetére
Az, hogy ez bug vagy éppen kívánatos az emberenként eltér. Fórumokon illetve YouTube -on is található rengeteg megnyilvánulás mindkét irányban. EA részéről pedig - Igen, BF1 -be beletették - BF5 -ből meg kivették ...
Most már kikerestem és a 2019 Február 12 -i patch -ben volt a változás. A felvezető ( [link] ) -ből részlet:
"We’re also focusing on improving the existing Battlefield V gameplay experience with this update. Netcode issues are being targeted, as well as general quality of life improvements on maps and ground vehicles."
Release note rászletesen ( [link] ):
"• Fixed an issue where players still could take bullets damage for too long from a player that
was recently killed, especially if that player had high latency. When the player is now
confirmed killed on the server, damage from that player will be rejected. This change will not
affect grenades, rockets and other projectiles that are not bullets."Melee fegyverekről sincs ebben szó - úgyhogy ez "kitudja". Az alábbi jelenségről lenne szó, mely korábban élt (ez csak egy példa):
-
dkess
őstag
bul07:
A strongbox -ok szerintem a széf lesz.
A feladatokat tekintve korábban írta is valaki itt, hogy nem kötelező a bevezető feladaton (indíts egy Firestorm -ot azt annyi) kívül semmit csinálni Firestorm -ban. 3 lépésben (azaz kevesebb. mint a Firestorm) végeztél is úgy, hogy nem kell BR -ezned ...
Xaels:
A lag -ra csak úgy hivatkozik, hogy "especially" (különösen). Azaz valamelyik fél lag -ja esetén látványos a jelenség, de minden esetre él a változtatás. Az alábbi korábban is idézett mondat explicit módon kizárja nemcsak az X -elést, hanem bármilyen sebzést olyantól, akinek halálát regisztrálta már a szerver. Azaz killog -ban, ha valaki "rossz oldalon van", akkor utána nem lesz másik bejegyzés, hogy megölt bárkit (de még sebzése sem). Konyhanyelven "eltűnik a golyója" a regelt halála után ...
"When the player is now confirmed killed on the server, damage from that player will be rejected. This change will not affect grenades, rockets and other projectiles that are not bullets."
Nekem ezt követően egy db X -em nem volt tűzfegyverrel. Frag Grenade Rifle -vel (stb.) például jópár oda-vissza, de tűzfegyverrel egy sem.
-
dkess
őstag
Az especially -s rész (a "lag -os") is az első mondat
Komolyra fordítva - az első mondat kicsit konyhanyelves, de nincs ellentétben a második mondattal. A régi metódussal akár több lövést is bekaphattál (akár több tick -en keresztül is) egy hullától. Azaz nem csak egy lövést enged(het)ett akár egy masszív lag -nál - gondolj pl. az USA szerverekre 150-300 közötti ping -ek vannak innen és a jónép akár 6-700 RPM -es fegyókkal lődöz közben egy 60 tick -es szerveren ...
A második mondat kimondja, hogy semmit (egy lövést sem - nemhogy többet) nem enged már valakitől lőfegyverből akire már "rátette a keresztet".
-
dkess
őstag
válasz Pro!Petya #14603 üzenetére
Laby:
Itt mindenki legfeljebb "pár hónapja" játszik a játékkal ...
propetya85:
Igen, ezt a témakört - illetve okát - pedzegették már páran. Aki korábbi BF -ekkel is játszott/egyéb FPS múlttal vagy jelennel is rendelkezik/nem "casual gémer" az nagy előnnyel rendelkezik.
A saját példámból kiindulva eltudom képzelni, hogy valaki aki válaszút elé kerül az "érzi a sötét oldal csábítását". Én "Battlefield szűz" voltam (utoljára a BF 1942 -vel toltam egy-két meccset LAN -on vagy másfél évtizede), elmúlt 10 évben nulla FPS. Namost az első bő másfél hónap alatt : 800 Kill / 2000 halál / 1500 -szor élesztettek újra (ez 0,4 -es KD). Támadóként pályaismeret nélkül mindig rohantam a heringraj élén a pontra illetve utolsóként maradtam akkor is, ha az első lövésekre mindenki szétszaladt (Breakthrough módban játszom szinte mindig). Ezt a játék kőkemény 0 pontokkal honorálja ugye - ilyenformán a Score/Min és a Kill/min is borzalmas. Mivel azóta is 30 -ból 29 -szer borzalmas nooblámákkal rak össze a rendszer (komolyan mondom általában 1 alatti KD -vel is élen lehetsz simán) - így gyakorlatilag a killcam alatt az ellent spec -elve tanultam a játékot. Persze amikor normális bandával (nem durva OP - csak normális) és összejönne egy Win-streak, akkor jött a végtelen töltés (amíg nem javították) illetve a "GO ONLINE" képernyő (Murphy törvénye) ... Ezt nem tudom, hogy csak az nVidia account -osokat sújtja ez az átok (mármint ez a játékos sorsolás).
Namost előbb utóbb elkezd gondolkozni az ember, hogy lehet-e ezt másképp is csinálni? Szerintem itt tévednek sokan rossz útra - főleg azok, akik nem olyan "pro" -k, mint pl. Te (elnézést - rossz vicc volt), hanem egyszerű casual gamer -ek ...
A pontozási rendszert úgy gondolom nem feltétlenül kellene módosítani - sajnos, ha változna, akkor meg máshol fájna. Játék próbál ezzel-azzal (napi parancs/assignmentek/pontozási rendszerrel stb.) ösztökélni az objektív orientált játékra, de ez sem mindig jön össze. Túl sokszor van olyan napi parancs, hogy "ölj ennyit-annyit hentergés közben" illetve pl. support assignmentek között is számos ilyen. A sznájperekről nem is beszélve.
Tegnapi sznájper-élmény - Arras támadó BT mód második "B" pontra támadás folyamán két saját sznájper között baloldal páya szélén van egy ellen sznájper is - gyakorlatilag egymás mellett álltak. Minimap -on néztem vannak saját emberek ott és "csattogtatnak is" - így minden rendben. Egy lövéssel haltam. Persze respawn után visszamentem és elintéztem, de a lényeg, hogy ezek egymással is jól elvannak. Azt eddig is tapasztaltam, hogy sznájper fronton "holló hollónak a szemét nem vájja ki", de ilyenkor ez zavarni szokott és sajnos túl sokszor.
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)