- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Mini-ITX
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Gaming notebook topik
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Üdv errefelé.
Én várom nagyon milyen lesz a 2042, a BFV-tel is eljátszogatunk PS-en, csak remélem nem lesznek olyan laggosak a szerverek. A másik, hogy értem a megalománkodást, 128player meg gigantikus pályák de csak én vagyok vele úgy, hogy jobb lenne kicsit visszakanyarodni és inkább legyenek jól kiegyensúlyozott térképek 32 fővel, rendes adok-kapokkal mint 64/128 playeres esztelen rohangálás? Bosszantó, hogyha van egy erős squadod sem tudsz érvényt szerezni ha a többi ágyútölteléknek sem lenne jó.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Úgy néz ki a konzolos multinak is szépen lassan beáldozik [link]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz FollowTheORI #811 üzenetére
Egyelőre, de amikor fogják és a szükséges eszközöket összegyúrják majd 1 nagyobb pendrive méretű cuccba akkor elszabadul a pokol. Amúgy nem ide akartam linkelni
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz zozika84 #847 üzenetére
De ezek a cuccok nem detektálhatóak így nincs alapja ami miatt hardver bant adhatnának. A rendszer azt látja, hogy sima kontrollerrel játszik.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Nézd, COD-ban ott a natív támogatás és van a csapatban nálunk is aki egerezik PS5-ön, de nem akkora előny az mint egyesek beállítják. Nagyon ritkán mentünk crossplay-ben Xboxosokkal, PC-sekkel multit meg Warzone-t is és bár nem mondom, hogy annyira durva köröket mentem mint anno PC-n de egyáltalán nem volt szégyenkezni valóm sem. Mostanában BFV-ni is szoktunk és 1-2 igazán durva arcot leszámítva azért ott is toppon szoktunk lenni igaz ebben nincs crossplay.
A konzolos csalás teljesen más mint PC-n, itt kell egy külső eszköz ami a kontrolleren keresztül kommunikál a géppel. Drágák ezek a kiegészítők és tök mindegy, hogy a játék milyen perifériákat támogat nem fogja eldobni aki megvette és beprogramozta.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz IntelKiller7 #901 üzenetére
Én nem gondolom, hogy szar lenne. Egy előző generációs (One S / PS4) konzolon a megjelenítés minősége, a sebessége rendesen hátrányt jelenthet az új generációval szemben. Ott a Warzone, játszik mindenki-mindenkivel, de kb. annyira fair PS5-ön a 120hz a PS4 Slimesekkel szemben mint konzol a PC ellenében ahol ugye állítható a FOV, különböző módon finomhangolhatóak a fények, a színek amikkel jobb láthatóság elérhető. Egy ilyen PvP shooterben a crossplay az esetek 99%-ban felér egy öntökönrúgással, kivéve ha az embernek felsőközép/felső kategóriás PC-je van.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Igen és ez, hogy kapcsolódik a játékosszámhoz? Akkor is éltek a szerverek amikor még "drága" adsl volt. BF3-4 is él mai napig. Jah nincs 40M ágyútöltelék, de ha a tartalom jó akkor megmarad a playerbase...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Őszintén engem sem nyűgözött le. Új térképből kevesebbet kapunk mint az ilyen téren is sokat szidott BFV megjelenésekor. Cserébe kapunk egy tucat régi térképet innen-onnan amiket majd csak különféle custom szervereken lehet majd játszani és ott is ki tudja milyen felhozatal lesz. Én soha nem voltam a 0-24 Metro-s fajta játékos. Kicsit úgy érzem, hogy egy fél játék mellécsomagolt modtoolt akarnak eladni nekünk, elfogyott az új ötlet és inkább rászabadítják a játékosokat. Ez rosszul is elsülhet személy véleményem szerint.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Az értő olvasás nagy erény...
Az a bajom, hogy az erőforrások, a szerverkapacitás arra fog elmenni, hogy random józsika agymenéseinek teret engedjenek. Konzolon a BFV szerverek is botrányszarok szvsz. A playerbase még jobban fel lesz darabolva, nem véletlenül hozzák be a botokat meg a crossplay-t, és ez az új generáción még inkább sarkalatos lesz. Jaj de jó, lehet majd menni Caspian-ra amit szarrá játszottam már BF3-ban anno, ahelyett, hogy új térképek jönnének. Figyelj, anno a BFV 9 mappal indult és sokaknak már az is kevés volt, vissza lehet olvasni a topikjában is pl., erre a 2042 saját térképeinek száma 7 lesz megjelenéskor.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Nem kasztok lesznek. Operátorok lesznek, ha jól emlékszem kezdetben 10db és mindenkinek saját egyedi képességei lesznek, persze lesz akinek a gyógyítás stb. a képessége de a klasszikus kasztrendszernek pápá. A fegyvereket meg mindenki elérheti majd.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
-
Xaels
félisten
-
Xaels
félisten
válasz batai15 #1788 üzenetére
Pedig a zárt rendszer ami miatt ugye WH, Aimbot és hasonlók nem futtathatóak nem nagyon van még mindig jobb megoldás. De sebaj, lesz crossplay...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Light Yagami #2526 üzenetére
A kinézet és a funkciók mindig ott voltak a Frostbite-ban a toppon, na de a netkód...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Nem csalódtam, mert nem is voltak magasan az elvárásaim, nem estem bele a hype-ba mint oly sokan, de az a bajom, hogy meg sem lepett. Laggos, darabos az egész. Csúszik a hitreg és tele van bosszantó, látványos bugokkal. Mindezt úgy, hogy PS5-ön játszom 1080p-ben monitoron. A grafika rendben van, igazából a pálya mérete és a több játékos elviszi azt a teljesítmény többletet amivel szebb lehetne a BFV-től, cserébe még szarul is fut.
A pálya rém unalmas, gyalogszerrel élhetetlen majdhogynem pedig vannak olyan pontok amik direktbe úgy vannak kialakítva, hogy ne tudj tankkal ráülni, csak pont nem jól vannak ezek elosztva. A spawn rendszer katasztrófa, C2-nél 300m-re a víz közepére dobott le pl.
Karakterek, operátorok... teljesen eltűntek a szerepkörök a játékból. Próbáltam "medic"-et játszani, de a defizés nagyon szar, a pisztoly használhatatlan, a dobozom meg többször is beesett a map alá... igazán lehetne alternatív skineket választani adott karakterhez.
On the Go fegyveralakítás. Persze ez is bugos, meg igazán nem éreztem a létjogosultságát. Ki az aki ironsight-tal lő red dot helyett amikor nincs semmilyen kompromisszum, nincsen megkötés? Nem mondom, látványos meg gyors, de az esetek 90%-ában semmi haszna, mert úgy is olyan távról lőnek le ahova nem kell CQB-re alakítani a fegyvert, és akkor itt jegyezném meg azt is, hogy az SMG-k használhatatlanok kb. és az az első dolga az embernek, hogy valami nagyobbat néz helyette mert ugye nincsenek kaszt megkötések így széparcú medicnénink is rohangálhat 200kg-os LMG-vel.
Botok... na inkább hagyjuk.
Ha lehetne választani megnézném a prevgen 64fős kisebb térképes verziót botok nélkül, persze a jelenlegi hardveren. Nekem ez a gigászi élmény nem adta, sajnos a félelmeim mind beigazolódtak. Haver akivel osztva vagyunk lelkesen előrendelte a Gold verziót de már a refundon gondolkozik.
Ami számomra nagyon rossz érzés, hogy semmi ráhatásom nincs a játék végkimenetelére. Lehet 1 max 2 pontot tudunk fogni squaddal, de nincs esély arra, hogy fogd és rotáld a zászlók 2/3-át, hogy legalább esélyt teremts a végső győzelemre.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz batai15 #3478 üzenetére
Jól emlékszel, BC2-től kezdve csak BF-ek mentek 0. naptól Prémiummal meg kutya fülével. Akkor volt szünet multizásban amikor átnyergeltem konzolra, de itt is van BF1-em meg már csak ide vettem BFV-öt illetve a 2 Battlefront is itt van ökörködni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz redingitell #3479 üzenetére
Esélyről beszéltem és nem pedig 1squados győzelemről
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
És ezzel mit kezdjek? Tudom hol kell reportolni és honnan tudod, hogy nem tettem meg már? Amúgy pl. BF3 [link] ugyanezt mondták és tudjuk mi volt...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz firemage #3772 üzenetére
Gonosz leszek és sokaknak nem fog tetszeni amit mondok, de akik eddig is egy járműben rohadtak a teljes meccsek alatt aztán verték a mellüket a 60+os KD-ra nekik aztán teljesen mindegy, hogy rendes playerekre lődöznek vagy botokra, a lényeg a mennyiség és, hogy legyen mire lőni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz FollowTheORI #4093 üzenetére
Szerintem Orbital nagyon szar design. B és D között van komolyabb harc. Onnan minden baromira kiesik, 1-1 ponton leragadnak a játékosok, nem lehet igazán ide-oda fluktuálni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz FollowTheORI #4099 üzenetére
Ha szerinted az ACF hármas pörgős és élhető akkor te meg túl nyugis vagy. Nagyon messze voltak azok a pontok gyalog, ráadásul semmi fedezék csak pár bokor. Rengeteget szoptam C1 C2-nél. Volt, hogy a csodás spawn rendszer kirakott C2 mögé a víz kellős közepére. Epületek, fedezék nem sok. Ez az Orbital nagyon gyenge pálya
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Ha adunk neki egy esélyt, ergo megvesszük day1 akkor az náluk lecsapódik bevételként meg eladásként, onnantól le se szarják, hogy 10percet vagy 1000órát játszottál. Pénz megvan, job done...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Tehát kapunk egy Division Dark Zone/Hunt: Showdown koppintást, ráadásul az Ubi a Frontline-nal is ezt a lovat akarta megülni... ezt kár volt ennyire titkolni, bár trailert jobban tudnak csinálni mint a zöldséges cég.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz malacka87 #4550 üzenetére
Ha a kezdőn csücsültél egy tankban 12órát akkor lehet nem találkoztál velük... amúgy meg csak lehet nem akartál tudomást venni róluk, nem kellett keresni ezek közül 1 csomót ott volt mindig.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Ahogy néztem a streameket meg egyéb videókat, a komolyabb teljesítményű PC-ken kevésbé jelentkezett némelyik hiba. Ami gyász, hogy ez a videó XSX-en készült amire volt Alpha és elvileg még jobban is futott mint PS5-ön.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Nekem meghalt a telefonomon az USB port (vez. nélküli powerbankom meg töltőm van) 3,5-es meg nem is volt, a gyári headset ráadásul még akkor is szar volt amikor müködött az USB. A TWS headset meg semmire sem jó a fejes alá bepaszírozva, már ha befér és nem nyomja szét a füledet.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Ha már járművek, igazán lehetne több motor meg quad.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Kicsit kikerekíteném a véleményem, ha valaki csak jót akar hallani az skippelhet is egyből, mert sajnos nem sok jót tudok elmondani. Mi eredetileg előrendeltük (vagyis pontosabban a barátom akivel osztva van a PS profilom) de az elcseszett BETA után refundolva lett a játék. Sokat beszélgettünk róla és arra a következtetésre jutottunk, hogy majd ha rendesen megjelent és jöttek az első nagyobb patchek akkor EA Play 10óra trial és majd eldöntjük azután. Mindketten PS5-ön játszunk, tehát fix a hardver, annyi hogy nekem a monitorom csak 1080p jelet fogad HDR nélkül, tehát elvileg valamivel jobb hatékonysággal kéne fusson mintha 4K HDR lenne a cél.
- A BETA óta sokat javult a teljesítmény, nincsenek villodzó textúrák és valamivel folyamatosabb érzésre a játékmenet is viszont rubberbanding van dögivel és szervertől függően a lagg is eléggé kellemetlen tud lenni, ez utóbbi ráadásul sajnos nem ritka vendég, de közel sem már az 20fps-es érzés mint a próba alatt. 2Gbps-es Telekom net van amire kábellel csatlakozik a PS.
- A pályák... őszintén egyikről sem nagyon tudom elmondani, hogy szívesen játszanék rajtuk. Ötlettelenek és nem változatosak. Korábban annyi féle évszak, szín és környezet megfordult a variációk között. Attól, hogy modernek lettünk még lehetnének sárga búzamezők, rozsdavörös őszi látkép termésköves házakkal, magas hegycsúcsok vagy bármi egyéb, de itt olyan érzésed van az egyetlen havas pálya kivételével mintha mindig ugyanazon a térképen játszanál csak épp egy másik szegletére raktak le. Ráadásul a minden kör utáni matchmaking is szar, lehetne valamilyen algoritmus ami megakadályozza, hogy egymás után 2-szer 3-szor ugyanaz a térkép jöjjön. Ma mentünk Portal-ban 2042 RUSH-t, az egyik kör elindult 5v2-ben és úgy is maradtunk... hurrá. Levolution? tudjuk be lett áldozva ahogy a rombolhatóság nagy része is mert hát kellett a 128 játékos meg az elszabottul nagy térképek. Akik azzal jönnek, hogy itt nem kell pontról pontra menni hanem 1-1 szektort kell védeni az sem igazán nézett még körbe a pályákon mert a legtöbb többpontos szektor ócska, nincsenek meg a kis térképek a nagyon belül, nem lehet sima agyatlan darálás helyett ésszel játszani mert a legtöbb helyen kevés a fedezék.
- Fegyverek. Balansz az semmi, a kiegészítők nagy része placebonak van kb. és csak arra jó, hogy az értelmes dolgokig sokkal lassabban juss el. Az egész variálgatós menü körülményes és elcseszett, a menet közbeni cserélgetés meg teljesen felesleges, jópofa de értelmetlen. A hitreg meg még mindig el van cseszve, van amikor fél tárból nem hasal le valaki van amikor meg mintha Thanos csettintett volna úgy borulnak el körülötted. Az meg, hogy kevés van csak hab a tortán ráadásul azokat is nagyon lassan sikerül feloldani. A kedvencem az, hogy vannak olyan körök ahol nem tudok loadoutot választani azt kapom amit a játék gondol az alap felszerelésből, vagy a korábban beállított alap loadout helyett olyan van beállítva amihez hozzá sem szagoltam. Olyankor kilépés és új matchmaking.
- Specialisták, a többségük haszontalan és ezek között sincs meg az egyensúly. Ráadásul ilyen ellenszenves, faszfejbrigádot is ritkán látni mint ezek. Oltári gáz ahogy teszik magukat a meccs végén. Addig rendben van, hogyha az ember akarja akkor össze tudja rakni a klasszik kasztos rendszerben 1-1 kaszt loadoutját, de minek is lőné magát tökön? AOW-ben konkrétan én is kidobtam a francba a medic ládát és tettem be a raksivetőt a helyére mert lószart nem ad a gyógyításért, 5xp 1 heal... eldobsz egy Proxy granyót és ezerszer többet fejlődsz de 1 betaláló rakéta is többet ér mint azzal szenvedni, hogy gyógyíts. De itt megjegyezném, hogy legalább vették a lapot és bekerült a medic jelzés és a revive is használhatóan fel lett gyorsítva, bár ezekre nem értem miért kellett az első nagyobb patchig várni. A jutalom rendszer is faszán ki van egyensúlyozva, ja nem.
- UI. mint írtam korábban itt is azért sikerült javulni és olyan dolgokat visszatenni amiknek megjelenéskor bent kellett volna lennie. Na de a térképen nincs zoom így amikor egymáson vannak a Squadtársak meg esetleg jármű vagy zászló akkor agyvérzés mire sikerül kiválasztani amit akarsz, ma azt hittem kiköt a kontroller a monitorban. Hourglass pályán akartam az E pontra spawnolni, a miénk volt és nem is húzták és vagy 2-3percem elment mire sikerült a rohadt kurzort rátenni mert nem akart oda ugrani sem az analóg karral sem a dpaddal. Amikor meg átugrik másik pontra mint ahova akartam menni másik fele. Már az előző BF-ben is gyűlöltem a fegyver és skin variáló menüt, azt itt sem sikerült jobban megoldani. Körülményes és lassú, egyáltalán nem intuitív.
- A hangok meg rettenetesen szarok, a lépés hangokat nem pár méterről hallani hanem jóval messzebbről és néha olyan irányokból is amik teljességgel lehetetlenek. Ma kergettem egy járművet rakétával és konkrétan hallottam, ahogy rohangálnak a mellettünk lévő házban, az egésszel csak az volt a baj, hogy egy olyan 100 emeletes felhőkarcoló volt amibe nem lehet bemenni.
- Hazard Zone. Ennek a módnak ingyenesnek kellett volna lennie, ide dobálhatták volna be a recsizős skineket meg a többi mikrós szarságot. Kb. mint a konkurencia BR játékánál és akkor még talán nem is lenne ennyire halott egy cucc és kaphatott volna egy dedikált térképet nagyobb létszámmal.
Általánosságban azzal van baj, hogy nem lett átgondolva a koncepció. Kitalálta valamelyik fasz, hogy legyenek nagyobb pályák meg több játékos és legyen hero shooteres. De nem igazították hozzá a játékmenetet és a pályák megtervezésénél sem vették ezt figyelembe kellőképpen. Nincs valójában több zászló mint korábban ezért nem oszlanak el a játékosok rendesen és 1-1 helyen mészárlás van. A squad rendszert is hozzá kellett volna igazítani. Szerintem 64v64-nél a 4fős squadok már kevesek, lehetett volna 6 vagy 8 főre emelni akár.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz bandi0000 #8092 üzenetére
36éves vagyok. Amikor az 1942 meg a BF2 megjelent akkoriban nálam a COD2 futott, leginkább mert akkoriban olyan PC-m volt amivel nem tudtam felvenni a versenyt, talán valami AGP-s 6600GT-m volt vagy valami hasonló. Aztán a BC2-vel tértem át a BF vonalra és onnantól kezdve sok-sok évig nem ment más multi és mindegyikhez megvettem a DLC-ket/Premium csomagot is. Egyedül a BFV maradt le mert akkoriban váltottam konzolra és nem nagyon multiztam az első 1-2évben.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Xaels
félisten
válasz gabor7th #8542 üzenetére
Dehogy nehéz az a játémód, próbáld ki a Tarkovot vagy a Huntot és többet rá se nézel. Legutóbb mikor próbáltuk majdnem 10perc volt a matchmaking, annyira sokan játszanak vele... azért olyan kevés az a trófea százalék mert azt a maroknyi embert leszámítva nem sokan foglalkoznak a Hazard Zone-nal.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Az meg van, hogy a 64-fős CQ-ban sokkal kisebbek is a pályák? Amúgy meg hova lettek a botok, nem azért találták ki, hogy ne legyenek üres szerverek...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Hiába van annyi játék mint égen a csillag, ha az ember modernkori PvP multit akar akkor drasztikusan lecsökken a lehetőségek tárháza. Mi is több ezer órákat játszottunk a COD és BF részeivel ebben a témakörben, kicsit kevesebbet a múltidéző részekkel. Sajnos a Warzone is egy totál foshalom lett az évenkénti beleerőszakolt aktuális COD résszel, meg kellett volna tartsák külön játékként és a saját identitásában fejleszteni. És itt ez a BF2042, ez sem lett jó és ott vagyunk, hogy keressük mivel pótolhatnánk a közös játékidőt de semmi nincs ami be tudja tölteni ezt az űrt tartósan.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz whiteman0524 #9301 üzenetére
Sundance... azzal nem csoda, hogy nem érzed nagynak a mapokat. Az egész specialista úgy broken ahogy van...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Személyeskedést kerüljük, nem tűrjük itt. A téma a játékról szól és nem egymásról, ez egy barátságos BF közösségépítő téma, maradjon is így.
Season 7 az utolsó szezon,
nem lesz több új tartalom!
Hivatalos bejelentés erről itt (angolul):
An Update on Battlefield 2042 and Welcoming Motive Studio to the Team
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield Discord (már nem hivatalos)
Hivatalos weboldal (angolul):
Battlefield 2042 – Electronic Arts (ea.com)
Hivatalos hírek (angolul):
Battlefield 2042 News and Updates – Electronic Arts (ea.com)
EA BF2042 hivatalos angol nyelvű fórum (bejelentések, általános témák, visszajelzések, hibák jelentése, stb.):
Battlefield 2042 | Forum | EA Answers HQ | EN
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Mini-ITX
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Crypto Trade
- További aktív témák...