Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #13022 üzenetére
Ehhez még hozzá jön hogy egy XC90, vagy Range Roverrel próbálj meg parkolni egy szabvány parkolóba. Itt már új helyeken sokszor a régi agyhalott szabványok alapján 2,1 meg 2,2m szélesek. A 16 éves Volvóm 2,1m tükörtől tükörig...
Szerencsére az új helyeken már alapból is nagyobbak, de a szabályozás is változott. Itt először 2,4m szélesre emelték de tavaly már a legtöbb helyen 2,6m az elvárás és a hossz is minimum 5m. Az is egy segítség. Viszont az agyhalottakon nem fog segíteni.
Én így is úgy is messze parkolok, vagy azon az emeleten ahol már alig vannak. Vagy ha gyerekekkel vagyok akkor gyerekes extra szélesbe. Ha faterommal megyek akkor is, én vagyok a gyereke
Ma, külváros, országút, M135 bmw, 20-25-el imbolyog, majd mikor rávillogok hogy sehol senki a kurv@ úton menjen már a P-be. Megkaptam a középső ujjat. Lehet kiveszem az SD kártyát vissza nézni akkor megosztom.
Vagy nem volt jogsija, vagy ha ennyire fosott akkor kint kellett volna lennie a kezdő vezető táblának ami itt kötelező 1 v 2 évig. De ez kb a vizsgán se menne át a képességeivel.
2ozzmexy
Az X-et amit így is úgy is elcsalnak mindegy hova teszed, vagy krumpliért meg tűzifáért megvesznek
Na de ebbe tényleg nem kezdek bele egy ilyen pozitív napomon
De 2-3 évente kéne szűrő vizsga, 30-34 perc forgalomba, belváros meg gyors, és aki veszélyesen hülye azt újra vizsgáztatni, oktatót / vizsga biztost lecsekkolni...
Itt is pl a telefon, hiába emelték a bírságot 100-ról 200 fontra, nevetséges. Legyen 2000 meg 5 pont. Ami 5 évig rajta marad és megugrik a biztosításod tőle. De nem... Minden nap van olyan hülye aki első a lámpánál de valami istentelen fontos dolga van a f@szbúkon ami nem várhatott.
bitpork
Te meg az asszonyért nem?
Legjobb ha a kocsi érted van, de te is vagy érte.
Ezt nagyon ki tudnám bővíteni de ennyi elég most ide.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kelly416 #13055 üzenetére
Ha csak a kornyeken kell valahova elugrani akkor szoktam Limo-zni. Multkor pl esett a kocsi lemosva a garazsban. En tuti nem allok ki vele de menni kellet, igy bepattantam a limoba es go.
1100 ft vt a berles, annyibol nem mosom le a kocsit sem rendesen, plusz benzin, amortizacio...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #13061 üzenetére
Tegnap voltam kórházba és legutoljára mikor mértek, évekkel ezelőtt voltam 96kg, és 188cm. Tegnap 82kg és 190cm. Most már csak több időt kell szakítanom úszásra, tekerésre, edzésre és kis izmot felszedni hogy az úszógumi lement...
De más miatt is jó, jobban nézel ki, jobban érzed magad, de sokkal energikusabb is leszel tőle no meg egészségesebb. Szóval én is sz@rul csinálom, de azért próbálkozok néha enyhén néha erősebben. Ezen meg egyenesen meglepődtem, 82kg az már full egészséges. Illetve valamennyire odafigyelek arra hogy mit eszek, nem verek be egy tábla csokit minden este meg ilyenek
Nem nagyon, mert eszek amit akarok, de nem csinálok annyi hülyeséget mint korábban.
No meg a család tagokat is ösztönzöd ezzel hogy beszálljanak néha, feszesebb asszony seggért mindent
2ozzmexy
Igaz, én is így vagyok ezzel. Hány balesetet okoztam eddig? 0. Hányat kerültem el? Évi 10-15 biztos megvan mikor vész-fékezek vagy arrébb rántom...
Qru
Na akkor feltörhetem a Qru alap malac perselyemet, mégse kell oda utaznom. Már álmatlan éjszakáim voltak az övedtőlEgyébként nem hülyeség, nekem is van 2 kárpit gépem is, legközelebb megyek át a kocsikon (majd tél után) akkor lehet kapnak az övek is, ha olyan állapotban lesznek.
Illetve tudom garázsban csinálni, akár teljesen nyitva hagyni hogy száradjon ha épp nincs nyári meleg.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
kelly416 #13061 üzenetére
Én önszántamból edzek, meg azért is mert a sok melós előtt meg kell állni, egy "irodai könnyezőpálma" meg üvölthet velük, ignorálják és csinálnak amit akarnak. Nálam tudják jól hogy hazazavarok mindenkit és letelepítem egyedül a gépet ha kell, nem probléma, látták már milyen ha dolgozom én is. Ugye ilyenkor nyáron szoktam én is, akkor nem az ing+farmer a standard viseletem...
Nem kell túlzásba vinni, napi 10-15 perc bőven elég, de az legyen meg, csodákra képes. Van önsúlyos saját edzéstervem, amihez semmi sem kell, még egy tetves filc sem. Fekvőtámasz, kitörés, hasprés, lábemelés, kézenállás, planking, aztán cirka megvagy, ha rászánod a bemelegítés+edzés+nyújtás időt (ez napi max 40 perc) esténként, sokat segít. Ha már ennyit megteszel a kardiovaszkuláris rendszered "karbantartásáért" meglátod lejjebb fognak menni a kilók is.
Aki ilyen gonddal küzd, azt szoktam ajánlani hogy vannak androidra is meg ios-re is appok, riaszt minden nap, mondjuk este 8kor hogy mozogjál, mutatja mit kell csinálni, számolja a pihenőidőt, nagyon hasznos, próbáld ki egy hétig, nem kell tovább, csak egy hétig, a tükör nem fog hazudni.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Alusky
aktív tag
válasz
kelly416 #13087 üzenetére
1.6 és 1.7 is volt, később dízel is, talán 1.8 benzin is került bele, nem tudom melyik jött ide is hivatalosan végül, az 1.6 és 1.7 biztosan.
Korabeli Frontera sem fogyaszt kevesebbet, úgyhogy azzal nem számolnék pluszban Nivánál, mindenképp két számjeggyel kezdődik ebben a kategóriában a fogyasztás ha benzines, haladni meg csak akkor fog ha minimum 2 literes és 120-140 ló, mint a mienk. Az vetekszik egy 1.4 Astrával kb. gyorsulásra.Niva falun oké, de... Ahhoz inkább fanatizmus kell hogy szeresse valaki, ráadásul biztonságtechnikailag a béka segge alatt, úgyhogy ha a másik kicsit nagyobb lendülettel jön feléd akkor nem rendőr fog jönni, hanem a halottas kocsi.
Valami modernebb, de még ütni vágni jó autó kell erre.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #13087 üzenetére
Nálam volt egy gallytörős L200 9-10 éve, kapcsolható 4 kerék, elég jó volt terepen, magas is volt, biztos pusztított volna ha kap valami nagy vasat a lökös alá
Sajnos ez se lenne megoldás, illetve nem is létezhet megoldás. Ami lehetne hogy törekedjenek a komolyabb oktatásra, jobb sofőrökre de még ez sincs meg.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #13099 üzenetére
Nem tudom, annyira se érdekel hogy utána nézzek hogy ez most éppen közös vagy nem közös. Viszont. Az hogy jó a Daciába anya taxinak, amit nem is vitatok. Nem jelenti azt hogy jó egy "PréMiJum" autóba ami 3-4x annyiba kerül. Konkrétan. Az hogy merkedesz motor van a Daciámban jól hangzik, az már kevésbé hogy Dacia motor van a merkedeszembe. Egy Daciát lehet tisztelni azért ami, célszerszám, olcsón, A-ból B-be, és nem is akar több lenni.
Viszont a merkedesz több akar lenni, kamu anyagokkal, kamu kipuval, kamu hanggal, kamu minőséggel. Szemedet átverheti de mást nem. Így szerintem nem illik a képbe.
Ehhez még hozzá vesszük hogy imbolyog mint a p!cs@, mert a híres / hírhedt Német mérnökök nem hangolták hozzá a futóművet és elektronikát az akksi pakk által nehezebb, hátul elhelyezett, súlypont eltolt rettenethez meg maga a tragikomédia. Manapság már jobban tisztelek egy új Daciát mint merkedeszt. C63 AMG 4 hengeres hibrid valami 2,3 tonna mint egy Range Rover? Egy rohadt C osztály, az igazi 6.2 volt 1,7 tonna. Amit most fognak adni az meg egy dologra lesz jó, drag race. Minden más használatba, kanyargós országút, szerpentin, pálya, élmény csapatás úgy el fog vérezni mint a sz@r. Mind emellett sokkal kevesebb élményt fog adni mint egy 10 éves C63 AMG. Meg persze az elmaradhatatlan hangszóró V8 hang. Legjobbat vagy semmit.
Qru
És ne hidd hogy ez azért van mert valami éles verseny gép. Nem. Sok gyártó már direkt idegesre programozza a gázpedált hogy átverje az érzékszerveket hogy húúú de megy, húúú de ugrik. Aztán a második felében már hiába nyomod, semmivel se fog jobban menni. Ez igaz sok fékre is. Az egyik legidegesítőbb dolog, legolcsóbb megoldás hogy a gázpedál tetejébe beleprogramozzák az egész menést, tessék kész van a sportos gép.
Ezért is szeretem a szívó motorokat. Nagy köbcentinek nincsen párja. Ott teljesen lineáris a gázpedál. Van egy pedál út, ami 100%, ha te 10%-ra nyomod akkor 10% a menés, ha 90% akkor 90%. Na ezt jól megcsinálni hogy sportos is legyen az kihívás. Így a legjobbat vagy semmit márka már meg sem próbálja, tekerünk egyet a pedál szoftveren oszt kész az éles verseny gép
De még tovább megyek merkedesz ellen. Az a rettenetesen rossz CLA 250e vagy mi indul 42.000 fonttól, A Macan, 2 literes Golf EA888 motoros kezdő ára mikor rendeltem volt 45.000 font és had nem mondjam melyik jobb mindenben torony magasan. Akkora a különbség hogy távcsővel se látni a két végét. Egy másik univerzum a tökéletesre hangolt AWD, a balansz, ahogy leteszi az aszfaltra a menést, amit érzel a pedálokon, kormányon... Meg az imbolygó lóf@sz FWD ami max arra inspirál hogy busszal menjél inkább.
Itt a lényeg, hogy almát az almához, Dacia ár, merkedesz ár, Porsche ár, melyik mit ad érte.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #13112 üzenetére
Nem volt semmi rossz szándék csak eszmét cserélünk. Illetve végső soron akkor egyet értünk, merkedesz már több mint 10 éve elásta magát szerintem is.
Ugyan így vettem a Macant hogy ez a motor Audi RS5-ben 450hp, Macan GTS-ben 450, S-ben 385. És full ugyan az a motor + váltó az S és GTS-ben. Szoftver is ráírható csak ugrik a gar így még nem léptem meg -
avl
senior tag
válasz
kelly416 #13121 üzenetére
en itt most csak a gazpedal karakterisztikajara ertettem
persze értem, amit mondasz
….2004-es Jazzt nem fenyegeti …es a nekem felesleges modernseg is visszatart egy “state of the art” tipustol
…”elszörnyedtem” mikor ismerős Yaris hybridjeben mentunk, megalltunk, leallitotta, de még beszélgettünk, aztan egyszercsak - gondolom pl. elektromos fogyaszto, venti, klima, akarmi fogyasztasa es beallitasa miatt - beindította a motort (a vezető barmilyen aktivitasa nélkül)a “netes” kapcsolat, hogy azt jelent a “nagyvilagba”, amit “akar”, ez mar nekem vegkepp sok
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz
kelly416 #13155 üzenetére
Vannak motorok amiknél elcseszik az üresjárati spórolást és túl későn kezd el több üzemanyagot nyomni amikor már kéne, aztán lefullad. Vagy csak egyszerűen kacat a konstrukció és azon a kis fordulaton nulla nyomaték van életben maradni.
Az 1.4 Megane volt ilyen, hogy én de utáltam azt benne, nemcsak én ismerőseim is fulladtak le vele. Emelkedőnek Suzukis kalapos papa fordulat kellett, hogy normálisan meginduljon. Erre volt tervezve, úgyhogy bírta az, csak hát autósként gáz érzés volt vezetni mint egy kezdő.Mondjuk amúgy se szerettem azt a motort, pont olyan volt, mint a Subaru, padlózhattam meg forgathattam bármeddig, végül is menni ment, de hát... Ment. Ennyit tudott.
Amúgy viszont szerettem a kocsit, mert bazi olcsó volt és jól felszerelt, biztonságos, modern, könnyen szerelhető típus, csak a motort egy 2 literes dízellel jobban szerettem volna. De nem bánom, mert a 4. kutya után amúgy is eladtam volna mindenképp, mert nem fért volna be. Kellett a dobozos meg a még nagyobb dobozos, ott meg már túl sok választás nincs, mindenről le kell mondani a méret javára.
Samaránál is én előbb vissza szoktam nyomni a szívatót aztán inkább gázfröccsöztem, menőbb volt a hangja.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
kelly416 #13181 üzenetére
"de nem egy 2 hetente bőrápolós, tisztítós, símogatós móka az biztos."
Nekem pont azért kellene, mert szép, elegáns és aki beszáll sáros cipővel annak joggal üvöltöm le a haját...
Most hiába vitázok a gyerekekkel, megkapom hogy "ugyan apu, holnap úgyis kitakarítod...""...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz
kelly416 #13223 üzenetére
Amiota utazhatok elol is, azota en se annyira birom az utat hatul, de autoja is valogatja. Pl unokamtesomal a G Astraban tiz perc alatt rosszul birtam lenni hatul, a Volvoban egesz sokaig birom. Van amiben meg hatul van a legjobb hely
-
rbalint88
addikt
válasz
kelly416 #13230 üzenetére
En is imadok vezetni, de ez az auto nem arrol szol
Persze a sofor se szenved, azert a bal egy ebben alapvetoen egy munkahely.
Termeszetesen pilota is valogatja, ezert is irtam azt, hogy ugyanazon ember mogott egyik autoban rosszul lettem, masikban nem, egy valtozo kikerult a kepletbolunokatesom egyebkent kb atlagosan vezet, alapvetoen nyugis, nem kiemelkedoen ugyes. Szoval nem szuksegszeruen lesz rosszul az utasa, meg az Astraban se volt bajom, ha elol ultem.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
kelly416 #13236 üzenetére
Én sem szeretem ha utas vagyok, mert hamarabb észre veszem a vezetéstechnikai hibákat (gondolom ráérek olyankor). Sokszor pedig ott ahol más még teketóriázik én már elmentem volna, vagy belemennek olyanba amikor én még vártam volna és ezekből ha sok van akkor az egy hosszabb úton idegesítő lesz számomra.
De gondolom ezzel az én utasaim is gyakran így vannak.
A luxus meg cirka egy hétig izgalmas nekem, komolyabb cuccok 1 hónapig, aztán már nem is látom olyan nagy was ist das-nak."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz
kelly416 #13238 üzenetére
En is ugy vagyok vele, hogy egy alkalomnak jo volt, de nyilvan olyan messze vagyok tole, mint a Holdtol
Ehhez nem kicsit, hanem nagyon milliardosnak kell lenni, hogy soforrel egyutt fent tudd tartani. Igazabol mar - markanal maradva- egy E Merci is olyan magas szinvonalat kepvisel kenyelemben, extrakban, hogy meg egy sima S is tulzasnak tunik, ha sajat magadnak akarod vezetni. Ultem olyanban is, besza es behu, de hat abbol is egy jobbacska 80 milla, mig egy fullos E megall 50 alatt. Es ezek is beteg szamok, de pont tegnap konfiguraltam ovatosan par Porschet es hat 😳 egy normalisan felszerelt 911 Carrera T (alulrol a masodik szint) 68 misi, egy Macan T 40misi, egy Taycan Cross Tourismo 4S is 65-70 misi… csorok vagyunk, na -
2ozzmexy
aktív tag
válasz
kelly416 #13272 üzenetére
De miért? Jól van ez így, az állat hamarabb volt ott, nem tehet róla hogy jöttek a szőrtelen majmok és valami budos betonnal húztak oda egy sávot keresztben...
Amúgy én is haragszom a vadászokra (remélem egy sincs itt), mert az ő dolguk lenne hajtani a vadat úgy hogy az ne veszélyeztessen emberi életet. De sokkal egyszerűbb és olcsóbb minden sarokra kicseszni egy táblát és beleírni még egy fél mondatot a törvénybe. Ők meg mossák kezeiket és vígan vedelnek meg lövöldöznek tovább ugatván a piedesztáról hogy milyen rohadtul nagy állat barátok még az állatok érdekei, ökológiai egyensúly, természet rendje, blablabla. Vetekednek a taxisokkal...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
kelly416 #13426 üzenetére
Attól függ mennyire szereted... birtokolni nem nehéz, egy kicsit kevésbé bejáratós S80 2,5T automata már 1millió körül van, fenntartani már kevésbé olcsó mulatság. Főleg ha a fantasztikus 4C lengéscsillapítása oda van...
Én élném, mert imádom a tepsi-kocka formáját."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #13426 üzenetére
Én voltam. Viszont nem a végletek embere vagyok. A túl sok és a túl kevés sem jó. Mint szinte minden az életben, balansz kell.
Magam sem tudom mi történt / hogyan. Soha nem volt meg kocsim több mint 1-2 évet. Volvo S80 V8 se volt tervben hogy eddig marad. De annyira jó, különleges, ritka... Annyira hozzám van szabva hogy egy új Porsche Macan kellett hogy végre valami jobb legyen. De a hangja így se jobb
Mint asszonnyal, teljesen nyílt lapokkal játszottam. Most van Ő, aztán majd jön a következő. Na ennek már 13 éve, és 2 gyerekkel ezelőtt volt...
Néha nem számít rá az ember hogy ennyire jó dolgot talál. És / vagy nehéz jobbat találni.
Ami meg szinte lehetetlen, ár / értékben jobbat találni. Az egy üres halmaz, egyszerűen nincs olyan.
(kocsira gondolok itt)
2ozzmexy
Azért az első genes S80 nagyon más kávéház. Váltója, útfekvése elég rossz. Illetve annyira orrtolós hogy az szinte kínos. Volt mind a kettő fajta S80 többször oda vissza a családban így az első genest inkább kerülném. Illetve a másodikat 2006-tól 2015-ig gyártották sok az alkatrész, sőt még a gyártótól is rendelhető minden. Első gen az nagy hajó érzet. Kényelemben jó, de minden másba "rossz". 4C az meg kerülendő mert 3-4 évente cserés. De átalakítható normálra.kisza25
Teljesen jó, lakás se lett büdös, grillt se koszoltad össze
Alusky
Had érezzék miből nem kapnak
-
2ozzmexy
aktív tag
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #13494 üzenetére
Legjobb tél tavaly volt. -10 egy hétig és napokig havazott. Kertbe kb 40 centit mértünk.
Minden iskola felvétel után egy 30 percet mentünk keresztbe az erdei utakon / parkolókba a környéken
Először az elektronikát tettem sportba, majd megtaláltam a váltón is azt a módot és onnantól nem volt megállás.
bitpork
Ja csak melyik Quattrot értjük ez alatt?
A jól programozott Haldex verziókat.
A rosszul programozott Haldex verziókat.
A középen mechanikus Torseneseket.
A régen alapnak számító középen és hátul is mechanikus torseneseket...
Meg nem olyan rég hozzá jöttek az electro-mechanikus verziók.
Majd az EV verziók.Persze a Haldexet is le lehet úgy programozni hogy nem veszed észre hogy nem Torsen van alatta. (Ha nem vagy egy Ámon Olivér)
Régen a Quattro is jobbvút'.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
kelly416 #13513 üzenetére
Azt nem is értem hogyan hozzák össze, a gyári ködfényhez minimum helyzetjelző kell, különben lekapcsolja, kiveszik a rizsizzót vagy ez valami utólagosan bele kókányolt ködfény, de akkor hogyan megy át műszakin? Ellenőrzik a világító berendezéseket is, nem? Nem tűnik fel nekik hogy magában is fel lehet kapcsolni és Köhém rendeletet sért? És a yardoknak sem tűnik fel?
Istenem, mennyit változott a világ, régen az ilyen hulladékokkal ha meglátuk a járőrt már citerázott a térdünk, mert ha utánad fordult és műszak előtt anya nem cummantotta le otthon vagy csak tré napja volt, ott az út szélén elvette a forgalmit és a rendszámot... aztán mehettem haza gyalog.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
kelly416 #13521 üzenetére
Sajnos az errefelé számomra túl tág, most is ülök a hotelszoba fürdőjében és várom a 7 órát hogy tudjunk menni vacsorázni, aztán 1-2 sör és alvás majd holnap este már a saját ágyamban alszok...
Idekint nincs ilyen hogy sláger paragrafus, kicsit olyan mint a viccben:
- te nyúl, adj egy cigarettát!
- milyet parancsoltok füstszűrőst vagy nem füstszűrőst?
- nézd az anyja szentségit, megint nincsen rajta sapka...Szóval ha megállít addig nem tágít amíg le nem vesz 40€-t rólam, Szlovénia, I'm lovin it.
A kedvencem amikor azért állít meg mert vakítja a tompított. Hiába mondom hogy jól van beállítva, szerinte vakít, de ha nem fogadom el a pénzbírságot, akkor bekísér a legközelebbi szervizbe és géppel megnézik, szerinted mi lesz az eredmény?(azt persze nem mondja hogy ilyen esetben ha neki volt igaza akkor te fizeted a szerviz számlát és drágább a bünti, mert raboltad az idejüket)
Nem véletlenül nem erre járnak a románok..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
kelly416 #13525 üzenetére
Vagy a nyomatékkulcs hiányzott...
A bátorság az volt ha egy ilyen hajóval akkora tempóban esett be abba a kanyarkombinációba...ezt bidámbidámék is megcsinálják itthon közúton, a végeredmény is ugyanez szokott lenni.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #13552 üzenetére
Nem fog működni ahogy elképzelte. Akksi kapacitás kis részét tudja csak felhasználni, és azt is viszonylag rövid ideig.
Van inverterem kocsihoz, saját napelem rendszerem amit én telepítettem, inverterrel, autó töltővel, akksi rendszerrel. 2 szünetmentesem amit hibásan vettem és én javítottam így nekem is van valamennyi rálátásom.
Alapvetően rossz az elképzelés. Szerintem kb 4 akkora akksit kéne párhuzamosan össze kötni hogy értékelhető teljesítményt adjon le elég ideig. Vagy csak inverter és akkor járó motorral lenne az autó és direktbe akksira kötve. De leginkább más megoldást keresnék, akksis porszívó személyében. Esetleg hordozható akksis power station ami erre van építve, és benne van minden ami ehhez kell egy csomagban. Anker-nak van több féle de nem olcsó. Én azt mondom hogy a fentiekből szemezgetnék, esetleg hozzá egy kis benzines magasnyomású ha az is kell.
De pl: [link]
Ezt vettem nemrég, sérülten, akksik nélkül, felújítottam. Olyan nagy és nehéz hogy majd össze fosom magam miközben mozgatom. Ez menne kb 24 percet 1000 wattal, új és teljesen feltöltött állapotban. Nekem került kb 240 fontomba új, utángyártott de normális akksikkal.Így esetleg még ez lehet budget megoldás, de nem tudom hosszú távon mennyire fogja szeretni a teljes merüléseket. Illetve a kolléga a cipelését
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Spórolós topik
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...