- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Micro Four Thirds
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ASUS ROG Ally
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
a gumi hőfok appból ki tudsz indulni
illetve a boxban látod a szélső és középső hőmérsékletet.
egyenletesen növekvőnek kell lenniük a gumi belseje felé haladva, utcai autóknál nem igazán van dőlés ott kb 2-3c is lehet de pl gt3 versenyautóknál lehet 10c is a különbség a belső és a külső oldal között. nyomást pedig vagy kikeresed a neten vagy figyelsz rá hogy a gumi közepe ne legyen pl sokkal alacsonyabb hőmérsékletű, akkor alacsony a nyomásod ha meg a gumi közepe nagyon eltér felfelé a többitől akkor túl van fújva.
illetve a kezelhetőségen érzed hogy milyen a gumi. ha túl lapos akkor is csúszik meg ha túl kemény akkor főleg. -
JulesTS
őstag
A gyári Kunos autóknál és a jó mod-oknál is a Pro Tyres és a Tyre Buddy is mutatja, hogy hova kellene állítani. A Tyre Buddy pár kör után ki tudja írni, hogy mennyi PSI-t kellene hozzáadni, vagy elvenni a hideg nyomáshoz, hogy bemelegedve jó legyen. A Pro Tyres meg menet közben írja , hogy az optimálistól mennyire tér el a nyomás:
A mellete lévő csíknak a két vízszintes fekete jelölés között kellene lennie.
Ez egy direkt gyári beállítással futott gyors kör után volt ilyen a guminyomás. Ez alapján a két első gumiba 2-2PSI-t, a bal hátsóba meg 1PSI-t tettem volna pluszba. Egy barátomnak tettem fel a videót, hogy lássa, hogy hol veszít időt hozzám képest:
https://youtu.be/FMQnvKbzTqY -
bnorci71
addikt
Ha csak funból mész akkor szerintem kár beleásni az embernek magát.
Én is eddig ha nem is össze vissza pálya, de mindenféle autóval szórakoztam. Igaz most az ACC a zöldpokollal beszippantott, de még a gumit hová állítsak nagyon mesze van, nem azon veszítek még időt"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya