- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gejala
őstag
válasz Gery9112 #684 üzenetére
Ubisoftnak minden játéka ugyanaz, náluk ez a stratégia. Mindegyikbe bekerül valami kis új elem, finomítás, aztán viszik tovább másik játékba. Pl. Far Cry Primalban bejött a bagoly új elemnek, aztán ott van Watch_Dogs 2-ben a drón, majd AC: Originsben Senu.
Az Odyssey-be meg összesűrítettek mindent, ami működött az elmúlt 10 évben és bejött. Nem csak a legjobb Ubisoft játék lett, de önmagában is tökéletesen megállja a helyét az open world RPG-k között. Számomra például sokkal szórakoztatóbb élmény, mint a Witcher 3 vagy Dragon Age: Inquisition, pedig azokba is belement 100+ óra.[ Szerkesztve ]