Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz Creative997 #12 üzenetére

    az AC széria esetén a játék fő erőssége pont hogy a sztori, de az Ubi mint hogyha ezt nem tudná. szomorú látni, hogy az egyszerűen zseniális AC2 óta hogy csúszik le egyre inkább a színvonal, ahogy a kiadó szeme előtt csak az eladások lebegnek. ha az ember azt nézi, hogy mennyi ilyen-olyan tartalom volt az AC3-ban, az sem egy rövid játék, de az effektíve SZTORI az azért már jóval kevesebb. ha jól emlékszem pár nap alatt végigrohantam rajta, az AC2-höz azért jóval több idő kellett.

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

  • McNamara

    Ármester

    válasz Creative997 #12 üzenetére

    Igen erre kíváncsi leszek majd én is. Remélem azért kikötnek néha, hogy ne csak az árbócon szögdécseljünk :D

  • Xerxész

    őstag

    válasz Creative997 #12 üzenetére

    Azért ezt ne szó szerint értsétek már, hogy a "tengeren fog játszódni"! :) Sokat fogunk hajózni, persze, hiszen szigetek lesznek a játékterek, azok között meg hajóval kell közlekedni, de azért a fő momentumok mégiscsak a szigeteken rajta, azon belül is valamelyik kikötővárosban fognak történni. Csak sokkal több lesz a hajós küldetés, esetleg továbbfejlesztik a dolgot, és szabadon is lehet majd hajókázni, nemcsak fix küldetésekhez használni. Ennyi. De azt ne gondoljuk már, hogy le se fogunk szállni a hajóról. :DDD

    #13 FireKeeper
    Tudja az Ubisoft nagyon jól, hogy az ACnek a sztori a lényege. De üzleti világban élünk, pénz beszél, a többi meg kussol...ezek vagyunk mi. Akkora volumenű történetet mégegyszer már nem fognak tudni összeállítani, mint az ACII-ben volt (hja, 13 szekvencia és kb. 20 templomos célpont). Ez a széria akkor még új volt és ez sokat számított: piacra dobtak valamit (AC első része), amiben benne volt a rizikófaktor, hogy ha nem nyeri el a rajongók tetszését, akkor bukta és projekt leállítva. Viszont nagyon jó visszahangot kapott a játék és még a története is magával ragadó, belefektettek hát 2,5-3 év fejlesztési időt a 2. részbe és az olyan jól sikerült, hogy azóta sem tudják megurani azt a lécet. Viszont nem is akarják, mert az ACII olyan rajongótábort hozott, amire lehet, még ők sem számítottak, és szerintem ez volt az a pont, ahol már tudták: ezt a szériát már elviszi a hátán a név is. Nem kell hát belefeccölni akkora munkát, hogy meghaladják az ACII szintjét, ezért ráálltak az ipari fejőstehén módszerre: évente kiadnak egy-egy részt. Kevesebb munka, kisebb költségek, de név hozza a pénzt...egy darabig.

    De úgy tűnik, gondolnak az AC utáni időkre is, mert én egészen véletlenül belefutottam az Ubisoft Montreal újabb projektjébe, ami az Osiris nevet viseli. Ókori Egyiptomban játszódik (nesze neked AC egyiptomi helyszín, ezzel ezt buktuk is), eredetileg egy Prince of Persia rebootnak gondolták (azt is minek kellene rebootolni, nem értem). Jónak ígérkezik, bár nem tudom, most milyen stádiumban van az Osiris, mert találtam olyan hírt is róla, amiben azt írták, hogy egyelőre jegelik. Itt egy pre-alfa-mittudoménmilyen stádiumiból való screenshot, 2 kép és egy teaser:

    Osiris teaser trailer

    Bocs az OFFért, de nincs valakinek bővebb infója az Osiris projektről? :B

Új hozzászólás Aktív témák