Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz markknight #3077 üzenetére

    "és olyan reflexük van mint egy jedinek mert annak nem itt van a helye."

    De. A motoros képességeknek (és a felgyülemlett puffogtatási tapasztalatnak) MINDEN FPS-ben szilárd helye van. A játékmód lehet akár FFA, akár duel, akár CTF, akár TDM, akár LMS, akár akármi.

    "Én örülök, hogy kiszedték."

    Gondolom, mennyire örülsz --- most, hogy már tudod, hogy volt ilyen. ;]

    "a Quaket manapság már csak a retro feeling viszi"

    Ha a retro feeling alatt azt érted, hogy gameplay above everything else, akkor igen. Engem abszolúte hidegen hagynak a csillámló bumpmaplensflare hegyek. Azok arra jók, hogy ne lássak tőle semmit - másra nem. Ha gyönyörködni akarok valamiben, akkor techdemót nézek vagy valami klasszis single player játékot indítok.

    FPS-ben is maximum csak addig a pontig érdekel, hogy az egyesével elkülönülő fűszálakon egyesével számolgathassam a morzsákat cipelő hangyákat, amíg nem indítok multiplayert; onnantól már csak reszponzivitást (és advanced movementet!) akarok. Meg LÁTNI - és mindent, ami ennek a legkisebb mértékben is az útjában áll, insta kukázni.

    Amúgy az id Tech 3 (itt konkrétan a Q3-ra gondolok most, külön kiemelve a DeFRaG modot) a mai napig tud a szemnek igen kellemes összhatást produkálni, ha full-fullra húzzák. A grafika szépsége nem csak a poligonszámból és a 4K-s bump mapped textúrákból következik, hanem a színekből, kontrasztból és az alapvető dizájnból/art directionből is. Sőt.

    "Egy kis szubkultúra játszik vele manapság, pont mint ahogy régen"

    A-a. Régen nem egy szubkultúra játszott vele, hanem rengetegen. Az eSport is innen indult. 5-600 résztvevő (mint játékos!) LAN-okon meg ilyenek.

    Most már valóban egy niche szubkultúra része; azok játsszák még mindig, akiknél anno NAGYON magasra tette a lécet a gém, amit azóta sem sikerült senkinek nemhogy megütni, de még csak megközelíteni sem.

    "Régen mi volt? Quake meg Unreal és heló."

    Meg CS, RTCW, ET, Rainbow Six és egy halom más FPS.

    Most azért lenne bukó, mert közben konzol FPS-en felnőtt egy egész generáció, akik megszokták, hogy mindent készre sütve kapnak a szájukba és még az utolsó helyezésért is jár egy részvételi díj - és alapból Isten ellen való, ha egy játék nem fogja úton-útfélen a kezed, elképesztően magas a skill ceilingje és a sikerélményhez vezető út valóban igen-igen hosszú és rögös.

    Egy komplett mentalitásváltás ment végbe a piacon - és nagyon nem a jó irányba.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • eLit-MiLan

    senior tag

    válasz markknight #3077 üzenetére

    Nem kötözködésből, de előbb még azt mondtad, hogy nem is tudod mi az, most meg örülsz, hogy kivették?

    Origin / Steam Name: eLit-MiLan || The headless chickens invaded our world...even me.

Új hozzászólás Aktív témák