- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Maximum 4 főként vághatunk bele a küzdelmekbe, amik győzelmével különleges jutalmakat kapunk. Különleges ruháink egyéni tulajdonságokkal rendelkeznek, egyedi fegyverekkel és képességekkel. Variálhatod különböző felszerelésekkel, amiket elérsz vagy készítesz, amivel repülni, ugrani vagy épp mászni lehet a nyitott világon keresztül. Az élmény hatalmas, az időjárás változások és a hatalmas szörnyek között nem fogsz unatkozni. Ahogy haladsz előre minden lépéssel növekszik az erőd és változik a világ körülöttünk.
A játék alatt a frostbite legújabb motorja fog futni, a látványra semmi panaszunk nem lehet majd.
[ Szerkesztve ]
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
#85552128
törölt tag
KOTOR and Mass Effect lead writer takes the helm on Anthem
Na így már kicsivel érdekesebb lett a projekt.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Tehát ahogy a videóban is láthattuk.
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
AAtt1la
aktív tag
Aki még nem olvasta,twitterren válaszoltak pár kérdésre.
A játék játszható állapotban van és tényleg ilyen jól fog kinézni.Nem kell attól tartani,hogy le lesz butítva.
A zenék a trailerből benne lesznek a játékban és állítólag nagyon tehetséges zeneszerzővel dolgoznak.Mondjuk tényleg jók voltak a zenék benne. -
addikt
-
#85552128
törölt tag
Most nézem, hogy az EA oldalán 2018 - ősz megjelenést írnak. [link]
-
k-adi
nagyúr
Elvileg lesz béta (persze még soká)... de jó jel, hogy legalább "lesz"...elvileg.
-
Fred23
nagyúr
GameSpot fórumban írták, hogy nagy költségvetésű játék lesz az Anthem, de konkrét összeget nem neveztek meg; tudja esetleg valaki, nagyjából mennyit költenek rá? GTA V szint?
-
m0h0senator
őstag
2019 Március a megjelenés.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
wjbhbdux
veterán
-
m0h0senator
őstag
Anthem új videó június 9.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Csabee86
senior tag
Elmentem magamnak a topikot. Az idei E3-on talán ezt várom a legjobban.
-
pohár
félisten
-
AAtt1la
aktív tag
Pár érdekes infó a teaserről,meg,hogy mi lesz az E3-on.[link]
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
Anthem Február 22-én jön.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
3L1T3
addikt
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Cray Tyler
senior tag
Legyen fasza story singleben is, akkor van esély. De utoljára bízom meg a Bioware-ben (illetve abban, amivé az EA tette a Bioware-t). Az ME:A is csak azért szerelem, mert tudom, hogy mi lehetett volna. Pont ezért sírtam el magam most is, amikor az Anthem trailerekben feltűnt a Frostbite logó... Az egy FPS engine, zárt mapokhoz: arra tökéletes, másra nem való (mint egy F1 autó). Meg fogom venni, de utoljára bíztam meg bennük / utoljára adtam nekik pénzt. Ha szar lesz.
-
saelin
veterán
válasz Cray Tyler #24 üzenetére
A frostbite egy nagyon jó motor. Tudtommal a ME:A és a Dragon Age Inquisition is azt használta.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Csabee86
senior tag
Eddig nekem nagyon bejön a játék. Remélem kellő tartalommal látják majd el. Bioware játékkal eddig nem játszottam, szeretném ha ez lenne az első.
-
Cray Tyler
senior tag
A Frostbite egy nagyon szar választás volt egy open-world játékhoz. Egyszerűen nem erre való. A fejlesztési idő jelentős része azzal ment el, hogy az amúgy tök profi (csak nagyon nem erre való) Frostbite engine-t kendácsolták hozzá a játék által megkívánt feladatokhoz. Nem is sikerült túl jól (és nem is sikerülhetett túl jól ennyi erőforrással, pl. idő...). És ez csak az egyik probléma a sok közül, amelyek erős kompromisszumokra ítélték az ME:A-t. A végeredmény az lett, hogy magát a valódi játékot (design, küldetések, story, szóval a content) nagyon kevés idő alatt kellett hogy elkészítsék. Olyan is lett.
Ha bírod az angolt, akkor ebben a kotaku cikkben nagyon korrektül le van írva, hogy miért iszonyú keserédes az ME:A. Én is ebből vagyok olyan kurva okos.És én ezért kezdtem el hangosan aggódni, amikor az Anthem előzetesekben bevillant a Frostbite logo.
-
AAtt1la
aktív tag
válasz Cray Tyler #27 üzenetére
Az Androméda előtt adták ki az Inquisitiont,amivel semmi probléma nem volt,pedig az is Frostbite játék.Nem a motor volt a gond,hanem a montreáli stúdió tapasztalatlansága.Nem kellett volna egy ilyen projektet rájuk bízni,csak ugye nem volt más,az edmontoni stúdió az Anthemen dolgozott.
-
AAtt1la
aktív tag
válasz Cray Tyler #29 üzenetére
Szerintem mindenki akit érdekel a téma.
-
AAtt1la
aktív tag
válasz Cray Tyler #31 üzenetére
Én nem a motor miatt félek,inkább attól,hogy a régi BW történetmesélésből nem sokat fogunk látni.Az sem tetszik,hogy azt mondják,hogy játszhatsz egyedül,de inkább ne tedd.
És ha éppen nem ér rá 3 barátom egyszerre,akkor ne játszak vele?
Nem tudom mit gondoljak,meglátjuk mit fognak még mutatni belőle,de most nem vagyok biztos benne,hogy ez nekem készül.Pedig tetszik a világ amit mutatnak,de ha egyedül nem élvezhető,akkor lehet kimarad. -
wjbhbdux
veterán
Ezek a játékok egy gombnyomásra beteszik a társakat melléd a többi egyedül vagy kisebb csapattal játszó ember közül, nem kell hogy legyen 3 barátod.
Érdemes az ingyenes Warframet kipróbálni betekintésért a műfajba, ez gyakorlatilag annak lesz egy nagyobb költségvetésű változata.
/s
-
-
maajsz
senior tag
Nekem pont a combat system jött be legjobban az egészből, ezen a téren a frostbite nagyon jót hozott. Az Anthemnél már kicsit inkább Destinyre hasonlít a dolog, mint az MEA-ra. Így hogy online only lesz, nem tudom mennyire lesz erős a single sztori, gyanús hogy multira lesz kihegyezve és nagyobb sidequestek lesznek amit lehet közösen tolni, kvázi Division mintára. De ha egyfolytában grindolni kell passzolom.
-
tiv83us
veterán
Nekem egyaltalan nem jott be a combat system. Minden ellensegnek olyan plasztik-rongybaba feelingje volt, a katonak total kussban voltak, osszevissze repkedtek, meg rosszabbul mint a ME1-ben.
Nem ereztem, hogy a biotic/tech combonak volt ereje/sulya, olyan meh volt az egesz.
Ja es nem volt headpop, mig a ME3-ben siman leszedted az ellen fejet egy Claymore shotgunnal, vagy akar egy Carnifex pisztollyal is.
A fegyverek is total uncsik voltak, bar ez nem a FB hibaja.
De az ellenfelek ahogy sasszeztak es irrealisan mozogtak a palyan, az elegge illuzio rombolo volt.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
maajsz
senior tag
Nekem maga a pörgőssége jött be, nagyon fluid az egész, a jump/hover/evade hatalmas szabadságot nyújt, sokkal dinamikusabbnak érzem mint az előző részeket. Jól lehet használni a kombókat, előre kifeszíteni egy egy skillt és úgy elengedni, azoknak azért érezni a súlyát. A lövésmechanika is bejött, ha nincs is ugyanolyan headpop (ami engem kvázi nem zavar), elég sok weak point van helyette. A fegyók nekem nem uncsibbak mint az ME3-ban, sőt több is van, és még craftingal lehet is variálni őket (gránátvető pisztoly vagy auto valkyre, plazma shoti stb). Azt viszont én is éreztem, hogy melee gyenge, nem tudja úgy megfektetni az ellent.
Az meg, hogy harc közben csendben van az ellen, az már szerintem nem a harc rendszer része, sőt még a "buta" AI-t sem venném kifejezetten alá, inkább nagyon szorosan kapcsolódva hozzá (mert ugye mindegy hogy unreal vagy frostbite, ha sz@rul írod meg az AI-t, kvázi kevés opciót adsz neki akkor motortól függetlenül bugyuta lesz). -
tiv83us
veterán
Amugy ez a javelin exosuit masnak is feltunt?
N7
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
pohár
félisten
válasz Cray Tyler #44 üzenetére
még az előadáson mutatták, mikor a customisationről beszéltek, ott ment a háttérben
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
tiv83us
veterán
-
pohár
félisten
válasz m0h0senator #47 üzenetére
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
#45997568
törölt tag
válasz m0h0senator #47 üzenetére
[link] Penge jatek volt mind
-
tiv83us
veterán
válasz m0h0senator #47 üzenetére
Utallak, de azert itt van.
Mass Fucking Effect Trilogy! (MEA nem szamit... )
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen