- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
Hirdetés
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor itt a félreértés. A deferred context nem feltétlenül kell a többszálúsításhoz, az csak a parancslistát kreálja több szálon, de a beírást már amúgy is egy szálon végzi. Az immediate context manuális többszálúsítással jobb eredményekre képes, és innentől kezdve az egész probléma megszületik, mert a kezdetektől ezt az irányt választották a fejlesztők, ehhez még DX11 sem kellett. A DC csak egy alternatíva volt, ami nem működött végül. Viszont a driverek már 2006-ban több szálon működtek, tehát az erőforrást elvették.
Igazából a low-level API-k előnye nem is feltétlenül a többszálú modell megújítása, az is nagyon jó, de a legfőbb előny az, hogy a grafikus kernel driver nem futtat szerver szálakat a programszálak mellett, így az erőforrást sem veszi el.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
letepem
aktív tag
Szerinted az nem válasz, ha leírja Abu, hogy mamár nem csak a dx működése és a program futtatása emészt fel erőforrást, hanem a növekvő kritériumok miatt még az aggresszív driver működése is? Valamint dx működéséből fakadóan a fejlesztő nem is látja a rendszer egészét rgo meg van kötve a keze! Emiatt választani kell, hogy az eyecandy grafikát választod, ami messzemenően túlnyúl a jelenlegi dx működésén vagy megtartod a szuper játékmenetet és ai-t. Gondolom észrevetted merre mentek el a stúdiók.
Nekem ez jött le a mondanivalóból, a piti személyeskedést pedig inkább felejtsük el! Köszi!látok, hallok, érzek és gondolkodom.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Microsoft Excel topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Dying Light
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Asztrofotózás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen