- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AsakuraDave #3002 üzenetére
A Surface Format Optimization még a régebbi DirectX 9-es játékokra van. Az Xbox 360-as időkben több játék az R11G11B10 render targetekre volt tervezve, mert ezt támogatta az Xbox 360, de PC-n ez hiányzott a DirectX 9 API-ból. Emiatt PC-n FP16 render targetek voltak alkalmazva, csak nem ehhez tervezték a játékot. A hardverek viszont támogatták az R11G11B10 render targeteket, így az AMD és az NVIDIA a fű alatt csinált egy cserét a driverben, így a játékokat mindenképpen R11G11B10 render targetekkel futtatták, amellett, hogy FP16 render targetek voltak előírva a programkódban.
Ez bizonyos körökben felháborodást keltett, így az AMD még sok-sok éve úgy döntött, hogy ezt a kényszerítést kikapcsolhatóvá teszik, így a felhasználó eldöntheti, hogy él-e ezzel az optimalizálással, és a konzolokhoz tervezett rendszerrel futtatja a PC-s portot, vagy úgy, ahogy a PC-s portot tervezték. Az NVIDIA driverében is benne volt ez, csak nem tudtad kikapcsolni opcionálisan.
Az újabb DirectX verziókban már van R11G11B10, tehát a meghajtóoldali optimalizálás, illetve maga a kapcsoló értelmét vesztette. Az NVIDIA kiszedte egy-két éve az optimalizálást, míg az AMD meghagyta a szabad választás lehetőségét, hátha valaki futtat valami régebbi DirectX 9-es címet futtat, és dönteni akar arról, hogy milyen render targetekbe szeretné, hogy dolgozzon a program.
A Tesselation Mode, az egy tesszellációs optimalizálás. A meghajtó oldalán kontrollálni lehet a tesszelláció működését. Az AMD optimized különböző programspecifikus profilokat használ, amit az AMD kézzel állított be, hogy leszűrje a hardver a túl pici háromszögeket generáló tesszellálást. Ennek azért van lényege, mert ha a háromszög túlságosan kicsi, akkor csak számításokat pazarolsz rá, de haszna valójában nincs, sehol sem jelenik meg információként. Ezzel úgy lehet teljesítményt nyerni, hogy közben nincs látható hatása a képminőségre. Manuálisan is be lehet ezt állítani, de ott már a felhasználó szabad kezet kap, és az már okozhat képminőségromlást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Relatív gyári teljesítmények:
● RX 6400-hoz képest
● RX 6500 XT-hez képest
● RX 6650 XT-hez képest
● RX 6750 XT-hez képest
● RX 6950 XT-hez képest
Fogyasztási keret állításához:
● MorePowerTool
/link a weblap közepe fele/
● MorePowerTool leírás/guide, mit hogyan, miért !!!
Aktuális AMD driver:
● AMD.com
EXCEL-tábla topiklakók méréseivel:
● [LINK]
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest