Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz walakyb #25910 üzenetére

    Szerintem túlzásokban gondolkozol. Leírom hogy mit csináltam 3 ilyen esetben és mindhárom alkalommal visszakaptam pénzt. A 3-ból kettőnél más város volt a kézbesítés helye egynél meg saját városom, ott a kézbesítő körzet volt ami eltért.
    A NAV minek? A kézbesítés meg nem történtét kell leírnod, igazolnod. Ez csak Posta.
    A Magyar Posta nyomkövetési információi képként csatolom, ahol látszik a kézbesítés városa. Indoklásként azt írni, hogy te máshol laksz és a terméket erre (saját címed) kellett volna kézbesíteni. Ami XXX km-re lévő másik település. Írhatod papír nélkül is, hogy a posta megerősítette hogy ott az igazi címzett kapta kézhez. Hogy biztosra menjek kiderítem az ottani posta kézbesítő részlegének telefonszámát, felhívom őket, hogy keressék már meg az X napi kézbesítő listát és csak ellenőrizzék le azt, hogy rendben volt-e a kézbesítés, a név nem lényeg, még akkor is ha esetleg olvasható az aláírás, nem számít. Meg szokták tenni, ha kell visszahívom őket később, mert kell egy kis idő előszedni.
    Így egyértelmű hogy neked nem lett kézbesítve és ezért kéred vissza a pénzed.
    Te nem látod be hogy lehet igazolni, én meg pár alkalommal fentieknek megfelelően kamu tracking okkal (No tracking information, mivel az egy másik csomag száma amit beírtak, így az enyémnek nincs) indítottam a dispute-t és visszakaptam a pénzem

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák