Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz bul07 #24539 üzenetére

    Nyilván nem gondoltam hogy amit írok az kioktató lenne. :R
    Van egy gomb hogy nem fogadom el az eladó válaszát és azt választom ha amit ír nem felel meg nekem.
    Miért kellene várni az AliExpressre, ha már az első reakciója az időhúzás?
    Ha 60 napig nem érkezik meg akkor nagyobb az esélye az elvesztésnek.
    Ha nem nemzetközi postai nyomkövetési számmal küldte el, akkor a postán minek érdeklődni, hiszen nem könyveli, így információ sincs róla, ha olyan a szám akkor meg látható a nyomkövetésnél a helyzet.
    Egyébként is ha megérkezik miután a pénzt visszakaptuk, ki fogjuk neki fizetni.
    Az én javaslatom az volt a kérdésedre, hogy ne várj addig., válaszd a Reject gombot.

    Valóban nem magyaráztam el, nem latolgattam esélyeket arra hogy miként fognak dönteni, mert nem tudható előre, nem azonos recept alapján dolgoznak és minden szituáció más lehet. A javaslatom függvényében nem gondoltam hogy szükséges.
    Elnézésedet kérem, ha bővebb választ vártál.
    De ahogy most újból elolvastam már többször leírtad hogy mit szeretnél, ha az süket fülekre talált akkor erre nem igazán van válasz: Nem tudom mit írhatnék még neki
    Bármit írsz, ugyanúgy nem reagál, vagy reagál, valószínűleg nem fogja előre vinni a már eddig is elhúzódó dolgot.
    A június 21-nél a képen az van írva ha nem tud megegyezni az eladóval akkor mi közbelépünk és segítünk, ezt automatikus lépésnek kell értelmezni, ha lenne valami szükséges tevékenység a vevő részéről akkor írnák.
    De a segítség abban áll, hogy döntenek.

    A privát üzenet az meg privát üzenet, egy kérdésre hogy valaki miért úgy válaszol, nem igazán lényeges és nem kérdés, az ő döntése, tiszteletben tartjuk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák