Hirdetés
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bprubin #12546 üzenetére
Itt Angliában újra ragasztják, viszont garanciát nem vállalnak hogy nem törik el közben és akkor újat kell venned. Ami még játszik itt az casco, mert az cseréli vagy minimális díj ért cseréli.
A kerettel nem tudom mire gondolsz, ha a két oldalsó műanyagra, az levehető, és nem a szélvédőn van hanem az A oszlopon.
Egyik S80-am nekem is csöpögött annak idején, de csak mosásnál és csak akkor ha oda irányítottam a magasnyomásút az ablak felső illesztéséhez, akkor be ment pár csepp. Viszont én magamnak megragasztottam fekete szilikonnal. Illetve azt a részt ahol az eset történt.
Volvo tud a hibáról úgy hogy reklamálhatsz márkaszervizben. Én a magam részéről cascoval csinálnám, mert akkor új szélvédőt kapsz, ha már ki kell venni...
Volt vagy 15 kocsim, fateromnak 50+, Német, Japán, Svéd, Francia... Mind a ketten az S80-at vettünk meg töbször is. Minden kocsinak van hibája, inkább egy kis ragasztás legyen, mint motor generál, koxosodás, folyton lerohadás (diesel audi)... Ott még soha nem hagyott a 7000 km-es Eu turnén se ahol csak ment és ment zokszó nélkül. Szóval értem hogy nem jó dolog ez, és igazad is van. De nagyon jó autó és egyik sem tökéletes.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bprubin #12548 üzenetére
Zay utcában voltam egyszer. Úgy jöttem el hogy soha többet. Viszont az anya cég is tud erről, szerintem nem csak a nyugati országokban javítják ha nem mindenhol ez miatt. Legalább is úgy gondolnám, de csak Angliával van tényleges tapasztalatom amit korábban leírtam. Egy próbát megér, azzal nem veszítesz semmit. Illetve mondhatod ha kekeckednek hogy az anyacég is tud erről ismert gyártási hiba...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bprubin #12556 üzenetére
Azt nem értem, mi baja az üvegnek
plusz ha ragasztott üveg, akkor főleg csak annyi kéne, hogy valaki lekaparja a ragasztót és mehet vissza, 120-ért megéri azt a kis időt. Teljes üveg cserére best glass tudott legjobb árat mondani nekünk más típushoz, de ilyennel szerintem keresnék egy kicsi műhelyt, aki hajlandó megmenteni a használt szélvédőt
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bprubin #12556 üzenetére
Main dealer = Main stealer.
Én is csak azért hordom oda mert "öreg" csotrogányon kb anyagárba cserélnek olajat, és egy év teljes EU assistancot kapok mellé. Illetve jól néz ki a szerviz füzetbe hogy végig Volvo. Casco "opcióra" még ránéznék.
Más
Már régen volt beszámoló, meg nem sok időm van mostanában, de kapott egy teljes lámpa frissítést a szekér.
Hátul facelift lámpákat találtam olcsón, így berepültek. A hátsó lámpák voltak a legnagyobb jelei hogy nem mai csirke, de így most sokat fiatalodott megint.
Oldalt fekete futó fényes indexek kerültek a tükörben. Úgy voltam vele hogy kipróbálom de szerintem maradnak, eddig 3 színe volt a tükörnek, fényezett, fekete + ezüst, most csak fényezett és fekete, egyszerűbb és letisztultabb amire törekszek.
Elöl új nappali ledek a lámpatestben, új Osram laser xenon és refi izzó, ködlámpába nagy fényerejű led.
Új privát rendszám.
Illetve elszállt a Voltage regulator - feszültség szabályozó a generátor hátulján, úgy hogy majd neki kell állnom szétszerelni a kerékdobot. Megy meg tölt, csak túl nagy feszültséggel. 14 helyett 18V.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bprubin #12586 üzenetére
Nem érződik 7000k-nak. Nem vagyok híve a túl kéknek, de ez még pont jónak érződik. Illetve a 3D led fej miatt nem egy pont szerű helyről jön a fény, ha nem nagyobb felületről jobban eloszlatva. Féltem a 7000k-tól az elején, de szerintem jó lett.
Illetve a hátsó lámpa full gyári, meg a Xenon + refi is a legjobb amit legálisan lehet, azokkal nem játszok de egy normális DRL szerű megoldást akartam. Ami nem rontja el a gyári kinézetet. Lehetett volna a ködlámpába is, de akkor nincs ködlámpa, illetve az is vagy fél legális vagy full legális de akkor nem ég a hátsó. Szóval szerintem ez a legjobb megoldás, középre rakom a kapcsolót és szépen megy a led elöl, hátul. Xenon csak akkor ha kell. Nagyon jól látok, nagyon is látható vagyok és nem vakítok.