- CPU léghűtés kibeszélő
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Hobby elektronika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Milyen hangkártyát vegyek?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
válasz Peti78 #12861 üzenetére
Igaz S60, de én úgy oldottam meg a világítást, hogy egy 5m-es ledhuzalból vágtam le akkora méretet, hogy a hátsó szélvédő vályatba belemenjen végig. A bekötést az egyik csomagtér világításra raktam (csak poz, neg). A legjobb döntés volt, néha ha olyan környéken vagyok, inkább lekapcsolnám
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Vismajor01 #12871 üzenetére
Ebben a kérdésben szerintem a Volvo V60 PHEV - Magyarország csoport tagjai jobban tudnak segíteni
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz perecKING #12874 üzenetére
Ha D5 mindenképp a turbócsöveket nézd át. Lehet nemlátszódik, de valahol megrepedt, levált. Ha így süvít a ventilátorok felől is, akkor tuti ez a gond (már átéltem én is).
Mindenképp ezen az úton indulnék el.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Beus0726 #12881 üzenetére
Millió probléma lehet, ami csak a hibatároló rendszer kiolvasása után fog pontosan kiderülni. Lehetőleg olyan helyre vidd, ahol tudnak gyári Volvo (Vida) programmal olvasni, mert akkor egyből ki fog derülni az ok.
Valszeg újraindítás után el fog tűnni a hiba, de akksi le-fel után mindenképp, ezért fontos ilyen szervizbe vinni, mert a gyári programmal az előzmények is visszakereshetőek.
Ha megmondod merrevalósi vagy biztosan tudunk olyan helyet ajánlani, ahol tudnak segíteni.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz tibor.sz #12943 üzenetére
Ami rá van írva a motortérbe specifikáció, azzal azonosat. Mindenkinek más fele húz a szíve. Én a legolcsóbb olajokat hanyagolnám, de ismertebb márkák nyugodtan mehetne bele pl. Motul, Total, Liqui Moly, Mobil1 stb.
Castrol kicsit olyan hívős dolog a Volvos körben, annak a matricája van ott, tehát CSAK azt engedik belerakatni néhányan, pedig a többi márkával sincs az égvilágon semmi baj.
Ha jó árat adnak rá, akkor használd ezzel. Én utóbbi időben a régebbi D5-be Totalt raktam, semmi gondom nem volt vele.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz baloghrp85 #13067 üzenetére
Biztos hogy volt? Nem inkább Valve akarna lenni? Ha jól tudom 8 szelepes (8V), valamint 16 szelepes (16V) motor változatok készültek, legalábbis az 1.6d-ből biztosan, ami ugyanúgy PSA
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz baloghrp85 #13069 üzenetére
Ha a gyári szám egyezik én nem vacakolnék vele, ahogy láttam erre a 36000980 számra több találat is van (polar parts, skandix) és sehol sem írtak 16 Voltos feszültséget, szerintem csak szimplán el van itt cseszve.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Én nem félnék a D5-től, mondjuk ezt a 224 ezret keveslem 20 év alatt, dízelnek az kevésbé egészséges.
Amit én használok az D5 163 lovas, D5244T motor (Euro3, 2401cm3). 423e van most benne, ebből 413e km-t a család rakott bele. Motorhoz nem kellett nyúlni, kopó dolgokon kívül kuplung+kettőstömegű, nagynyomású szivattyú felújítás, porlasztó csere, intercooler cső csere volt ami kiugró.
Amit linkeltél autó, azon a képeket elnézve sokkal többnek kéne lennie mint 220e km. Váltógomb le van kopva (nekem még mindig látszódnak a számok a tetején), nincs tempomat, se ülésfűtés.
Esertleg több infó összeszedve az autókról itt: [link]OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz FireFox1996 #13182 üzenetére
Ritka jószág, de szvsz nem tesz jót a dízelnek a kevés járatás. Korai D5-el van ez a 400ezernyi tapasztalat, az újabbal (185 lovas) meg még 600ezernyi. Motort sehol nem kellett még megbontani, de a dpf-el nem volt gond utóbbiban. Én beleugranék bármikor, inkább a 163 lovas korábbiba.
vmk: Az előéletet tekintve dízelnél biztosabb ha északi országokból érkezik. Van bennük egy előmelegítő kályha, amely télen segít, hogy hamarabb elérje az üzemi hőmérsékletet. Ez szoftveresen programozható is ha rákerül a megfelelő program. Főként olasz autókból ez hiányzik, és eddig a legtöbbször úgy láttam, hogy amiben nincs ülésfűtés && dízel, akkor ebből ki is marad. Nyilván nem zárom ki, lehet eltérés, de eddigiekben ez volt a tapasztalat.
Az én autómban programozható, rettenet jó, hogy 5 perc múlva már dől a meleg télen.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
A kuplungkapcsolóra nekem is dobott már egyszer hibát. A kuplungpedál mögött van egy kis műanyagházas rugós szenzor. Új darab olyan 15k körül volt utoljára mikor néztem. Én azt csináltam, hogy kiszedtem, kontakt sprayvel megfújtam, letisztítottam és azóta egyszer sem jött vissza a hiba, ennek volt már lassan 3-4 éve. Egyébként amiket felsoroltál valósak.
Haver 2 éve vette az ő S60-át (amit most adott el és cserélt egy újabbra külföldön), ott az első nagyszervíz is nyalta a 250k-t (összes olaj, szűrő, vezérlés, féltengely jobb oldalon). Rá kell borítani néha egy kis összeget, de ha megy, akkor meg imádod.
Amit a legjobban szeretek benne, hogy kimegyek németországba és úgy szállok ki, hogy nem fáj semmim Kevés autóban van ennyire jól eltalálva a kényelem.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Wiz Khalifa #13197 üzenetére
Elég idióta megoldást tettek a P2 C70/S40/V50/C30-ba hogy nem lehet rákötni normálisan a rádióra semmit. Nekem MK1 S60-ban a cd tár helyére van csatlakoztatva egy bluemusic nevű cucc - ami kb. egy arduino megfelelően összeforrasztva - végighúzva a mikrofonnal. Soha nem volt vele bajom, tökéletesen megy.
Ez a parrot esetleg S80ba (II) is használható lenne?OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz puhoska76 #13204 üzenetére
Múltkor az ilyesmi bluepowerről (talán s80-ban volt) jött az infó, hogy kompletten meggajdult az egész canbus a kocsiban és különböző hibákat produkált az autó. Ha lehetne akkor inkább valami márkásabb (kenwood, sony, pio) cuccot raknék az autóba.
Zárásra meg akkor ránéznék diaggal, hátha valamelyik ajtó modul ment el.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
V-Garázsra +1. Én még nem jártam ott, de lassan viszem átnézésre a kocsit hozzájuk. Barátom vitte el korábbi kocsiját, korrekten átnézték, felmérték, amit megbeszéltek azt javították (s60 d5 2002).
Én anno egy független Bosch szervizbe vittem vezérléscserére az s60-at, de gond nélkül megy azóta is.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
-
haxxika
senior tag
válasz Wiz Khalifa #13237 üzenetére
Kínai vida dice-al is elmegy vagy VCX Nano-val. Előbbivel nekem viszi rendesen a vdash szoftvert, valamint a gyári VIDA-t is.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Wiz Khalifa #13243 üzenetére
Spanomtól szoktam mindig kölcsönkérni, neki ez az előbbi verzió van. Adnak hozzá szép volvos matricát is hogy ráragaszd
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Vismajor01 #13283 üzenetére
D6-ból volt egy teljesítménycsökkentett verzió is tudtommal, ami D5 twin engine néven futott, de wiki szerint 2015-től volt ez.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz 2ozzmexy #13296 üzenetére
Lehet már késő, de első körben így a váltót mondanám. Ne üssön, rángasson, normálisan váltson fel-le hidegen-melegen. Beltér előbb utóbb mindegyikben szétmegy. Érezned kell azt is, hogy egyenletesen kell húznia a motornak. Dízeles D5-öm van, benzinesekről ezért nincs tapasztalatom.
Legyen hibakódolvasó, legjobb ha gyári vida van rádugva, azzal vissza lehet nézni a kórtörténetet (korábbi törölt hibákat is mutatja), aztán meg lehet nézni, hogy mi az amit esetleg elrejtettek.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz 2ozzmexy #13298 üzenetére
Helyes, inkább keresgélj, lesz majd előbb utóbb olyan, amit már megéri elhozni. S80nál ha olyat látsz amiben Four-C lengéscsillapítás van (elektromosan vezérelt), az meg mégjobban fáj, csak keress rá az árára
Én most azt sajnálom, hogy a régi XC90-ünket nemrég láttam felrakva hirdetni (2007 D5, 7 ülés, momentum), 2019-től kezdve 3 havonta változik a tulaja, 1 éve pedig visszatekerték 450-ről 340re, de hogy miért... Magyar autó, lekérdezhető, mi értelme volt?OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz TrollBalint #13515 üzenetére
2010 után vagy az 5hengeres 2.0 dízelt (1984cm3)D3 ill. D4 jelöléssel, vagy az 5 hengeres D5 ami stabil és kimegy a világból. Családban van ős D5 (D5244T) most 428e-el, valamint már swirlös D5 (D5244T4) kb. 450e-el. Motorhoz még nem kellett hozzányúlni egyik esetében sem, csak a swirl miatt kellett cserélni a műanyag szelepsort és a kis állítókart nemrég utóbbin (amit egyébként 200ezrenként kellene).
Tudtommal a 215 lovas biturbós D5 is elég stabil konstrukció lett, nagybátyám újított be egy ilyennel szerelt V60ra kb. 1 éve, még nem hallottam tőle panaszt, csak annyit, hogy nem gondolta volna, hogy ennyire jó a Volvo hosszabb távon is (folyamat európában ingázik német/olasz - szlovákia távon).OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz FeRRaR1 #13519 üzenetére
Nem kell említeni, én nem járok akkora utakat mint te, néha 1-1 bp-münchen táv beesik de gyakrabban bp tokaj. Gond nélkül megy 1 seggel utóbbi, kiszállok az ortopéd ülésekből és fájdalommentesen megy tovább a nap.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Van a családban 2010 S80 D5 AWD és S60 D5. Hiába az újabb erősebb, kedves édesanyám a régebbi autóját jobban szereti, ha meg kell hajtani. Kicsit jobb a reakció benne, mondjuk ehhez a manuális váltó is hozzájárul. Ha már S80 én is legalább a D3/D4 (2.0 5henger) motorral venném, az 1.6d abban felejtős. 2014-es céges fiesta 1.6 tdci-t hajtottam sokat, ahhoz a bódéhoz elég volt de csodát nem tett, viszont majd kétszer akkora s80hoz kétlem.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz FeRRaR1 #13573 üzenetére
Akkor csak nekem hazudik a wiki, hogy van D3/D4 AWD nélkül D5204T motorral? Például (tudom capslockos hirdető). JSZP szerint is ilyen: Motorszám/kód D5204T2, hengerűrtartalom 1 984 cm³, Teljesítmény 120 kW.
Amíg van 5 hengeres motorral a használtpiacon, addig szabad azt venni. Tőlem is távol áll a 4 hengeres.
AWD-t viszont mi megjártuk, mert nem volt megfelelően karbantartva az S80-on. Szöghajtómű már egy angol xc70 alól van benne, vezérlő meg még programozásra vár, csak a VDASH egy irdatlan nagy összeget mondott rá.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz csiry007 #13583 üzenetére
1) Kell vele foglalkozni, igazából 200 ezrenként kellene, hogy tutira ne legyen vele gebasz. Kell egy ilyen szett, beépít és örül. Mi se foglalkoztunk vele az S80 D5-ön (2009 végi), megcsináltuk, ki lett takarítva a szívósor, azóta repül az autó és sosem esik le a kis kar, mivel új minden ezen része.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz milkabrams #13604 üzenetére
Belvárosban használtam jó ideig pesten (6 ker), mindenhol elfértem, de meg kellett tanulni vele centizni. Ami más autónak Y, az ennek W, erre mindenképp készülj. Ha nagyon akarod befér bárhova parkolásnál, de a régi swiftünket azért jobban szeretem, ha a belvárosban kell parkolni.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Olcsóval is (valeo), drágával is (bosch) szar. Mostani bosch kb 3 évig tartott, régebbi lapátot vettem (nem egybegumis, hagyományos), de már csíkoz.
ablaktorlok.hu-rol vettem utóbbit. Más helyen vett bosch-al már szivattak meg, hogy újraértékesített terméket adtak el és sáros volt.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Csaby25 #13651 üzenetére
450ezer van a dpf-es 2009 végi s80-unkban (D5). Köszöni szépen semmi baja nem volt még eddig, sosem sikított érte az autó. DPF problémát inkább a városi használatra vásárolt dízeleknél láttam. Nekem dpf nélküli az s60 (régi D5), egr csövet múltkor lekaptam de teljesen tiszta volt, sose kellett hozzányúlni.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
-
haxxika
senior tag
Bp belvárosból külvárosba jártam állandóan az S60-al, nincs garázs, csak matricám volt a parkolásra.
Hajó.
Nincs más szó rá, lehet vele parkolni de rá kell állnia az embernek a hogyanra.
Valahogy a régi stift esetében nem érzem ezt a problémát (beugrani, megállni, újra elindítani, leparkolni), városra az a tökéletesség, még ha télen képes benyalni 8-10 lityót is. Azonban ha utazok az S60 minden kényelmet megad, sosem fáj a hátam ha kiszállok belőle.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz V.Stryker #13685 üzenetére
Nekem jobban hihető a 15-20 éves D5-ben a 400e km futás, mint a csoda 100-200ezrek. Ha volt gazdája nincs ezeknek semmi baja, családban lévő egyik D5-ben sem kellett motort megbontani.
19,5 éve megvan az S60 a családban (1 éves tesztautó volt mikor megvettük). Egyszer elgondolkodtunk korábban, hogy lecseréljük, de inkább ebbe verjük a pénzt ha kell, mert itt megvan a biztonság, kényelem. Bármely szerelőhöz vittem, meg tudta javítani amit kellett rajta, speckó problémám szerencsére sose volt, gyári diag mindent kiolvas és utána tudok menni a dolgoknak. Jelenleg ér 800-900 ezret, de nincs értelme másra lecserélni, tőlem max a bontóba megy.
4 fővel simán hoztam a 6 liter körüli fogyasztást pálya 130-140 és országúti 100as tempóval (osztrák, német), télen meg a kályha miatt többet eszik, városban sose néztem mennyire éhes.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
-
haxxika
senior tag
Nagyon fent és alig fog ugye?
Közeljövőben tervezem én is cserélni, egyelőre csak a pofákat, aztán meglássuk elég lesz-e.
Havernak a nemrég vett 2007es S60-on is hasonló baja volt, de a betéteket cserélve megoldódott a gondja.
Mivel dobfék a belseje, abból is egy egyszerű változat nem kell erre volvo szaki, bármelyik korrekt szerelő megcsinálja: [link]OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz BigBlackDog #13704 üzenetére
Betétek + rugókat tervezem majd cserélni.
Ha nem elég neki akkor legközelebb jön a kötél vagy berakni egy utánállítót.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Botigta #13728 üzenetére
Anno a volvodiag.com oldalról szedtem le a VM-et (előtelepítve, stb), így megúszod a szívást vele, aztán valahogy feltuszkoltam Win10-re is és stabilan megy.
MSSQL adatbázis szervert felrakta? annak kell idő mire beindul ha fent van, tálca sarokban elvileg látszódnia kéne az adatbázis állapotának (Started/Running).OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz milkabrams #13732 üzenetére
Bármelyik mehet csak 5 hengerest (D3/D4/2.4D/D5 motorjelölések).
Ha nem feltétlen szükséges az AWD akkor elég a V70, ha nem volt ez a része karban tartva, akkor elég nagy hibafaktor lehet.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Micha3l #13735 üzenetére
Vdash progival is talán életre tudod lehelni a szekeret ha a vida esetleg nem akarna összejönni. Én azzal is át tudom ellenőrizni a főbb paramétereket, valamint tudok resetelni kódokat és nullázni olajcserét, ugyanilyen kínai klónnal.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Amik már D2 jelöléssel mennek azokban már az újabb konstrukciójú 1.6d motorok vannak, ahogy olvastam a véleményeket azok megbízhatóbbak, csak arra kell használni amire való és a kötelező olajcsere köröket időben betartani.
#13755 milkabrams
A D3/D4 jelöléses 2.0 5 hengeres dízelekhez is geartronic van, mert azok nem Ford/PSA származék motorok. Az 5 hengeresekkel kevésbé tudsz melléfogni.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz tibor.sz #13763 üzenetére
Habár nem ugyanaz a kocsi, de én utoljára Exide Premiumot vettem az S60-ba 2021 tavaszán.
Azóta télen-nyáron pöcc, -15 se volt nemrég gond neki lengyelben.
Mostani gyári nem fog annyit tudni mint a régiek, nekem a régi az elment kb. 10 évet, utána vmi noname akksi volt benne kb 7-8 évet, majd most az exide.
Mivel minden akksira 1 év garit adnak, ezért kb tökmindegy h jobbat v a szarabbat veszed meg, 1 év után ha behal akkor ugyanott vagy csak többet költöttél.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Idén lesz 20 éve a családban az S60, S80 pedig 10 éve. Egyiknél se éreztük azt, hogy kevés lenne, előzni lehet vele bármikor, nem ökörködésre való. 5 henger ugyanúgy dalolni fog ezekben is.
De van rá racseprogram is, aztán ad még neki egy kis löketet.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz tibor.sz #13797 üzenetére
Ha rendes géppel leszívják és felmegy az új olaj, nem pedig csak leengedik a régit és feltöltik akkor jónak tűnik, főleg hogy az összegben benne van minden. Véleményeket néztem a helyről, elég nagy része az embreknek pozitívan vélekedik róla. Majd el ne felejts egy adaptációt csinálni ha megtörtént az olajcsere a váltóban, hogy újra tudja tanulni a rendszer az értékeket az új olajhoz.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz tibor.sz #13799 üzenetére
Ha beleszámolod, hogy a legolcsóbb helyről is 4000 ft/liter ez a motul olaj (multi atf), valamint a munkadíj, adalékos anyag, szűrő és a gép használatának a költsége szerintem kiadja az egészet. Nem tudom mennyi most a rezsi óradíj de normálisabb helyeken gondolom tartanak már 10-15k/h-nál (sőt).
Próbáld meg, ha esetleg kell adaptációra rányomni van nálam VIDA DICE páros, tudok benne segíteni 18 kerben.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz HorkayZolee #13845 üzenetére
Kínai Dice vagy VxDiag nano fog menni, más nagyon nem (az eredeti gyárin kívül)
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Nekem 2002 S60-ál volt ilyen bajom, hogy balra csak akkor indexelt ha tartottam a kart és a refi se akart rendesen működni.
Vettem komplett bontott bal kapcsolót, kicseréltem és kész.
Se tanítás, se semmi, kb. 6 éve van bent, azóta patika.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Kollégám tavaly vásárolt egy 2003-as 9-3-at (2.0t 210paci).
Problémája, hogy valami folyamatosan leszívja az akksit és nem tudnak rájönni, hogy mi lehet. Volt most egy villamosságisnál, de nem tudott neki segíteni.
Amit tudok, hogy a belső ventilátor nemrég meghalt, de a probléma már korábban is fennállt.
Tudtok esetleg hozzáértő villamosságis szakit pest és környékén? Jó ha látott már SAAB-ot is.
Köszi!OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz MoKiLoK #13901 üzenetére
Nekem is már 1x cserélve volt S60-ban a komplett ventilátor (2002 D5), mert folyamatosan ment. Valószínű ott is a relé ment szét, de volt egyben alkatrész így az egész át lett cserélve.
MK2 S80-on szintén előjött ez a probléma, kínai/volvo relével ideig óráig jó volt, de ott is a komplett csere hozta el a megváltást.
Ha van olcsón bontottan egész ventilátor relével, szerintem tedd be azt, nem bonyolult a csere. Első körben azért kontakt sprayvel megküldeném a csatikat, hátha csak érintkezés probléma van.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika