Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz j.bravo #7343 üzenetére

    @j.bravo

    Na, igen...a jelenlegi kisoztás/áttételezés mellé még beférne egy hatodik. A kilóméter-óra kiakasztásához kevés lenne (ami nem lenne baj...), cserében normál pályázásnál tényleg komfortosabb lehetne. 3,5e rpm-nél már ugyanúgy nem a nyomaték tart ellen a menetszélnek, mint 4-4,5e rpm-nél.

    Az első és második fokozattal ugyanaz a problémám: egyszerre túl rövid és túl hosszú... :DDD

    A kocsi magában 1,5t, két emberrel 1,7-1,8t. Ehhez alul nyomatékból és lóbol legfeljebb a lónak csak faxa jut; 2000-től élhető, 3000-től már tök jó. Így pedig elinduláshoz vagy érdemes kicsit jobban meglökni a gázt és akkor legalább sportolónak néznek, vagy finomkodni, mintha vontatnánk valamit; kombinált megoldás: finomkodó indulás után jól meghúzatni.

    Egyszerűen csak arra van ráállva a rutinom, hogy valami vagy nyomatékos és így agilis, vagy kicsit kehes, amit viszont rövid váltóval kompenzálnak - bevallom, csorgós csoszogásra az utóbbi nekem szimpatikusabb; és ofc az 1-2 elindulásra, illetve csorogni van.

    A JTS GT-ben az 1-2 pedig tulajdonképpen haladófokozat...pff. :)

    Na, ezért 'hosszú'...

    ...és amiért 'rövid': nincs az a rohadt élet, hogy én értelmesen vissza tudjak kapcsolni kettesbe, legfeljebb 2000-nél és alatta, ami a fentebb kifejtettek okán nem túl szerencsés. Megoldás: tanulok nagy (!) gázfröccsel visszaváltani (kicsivel eddig is ment). Mondjuk páromnak tetszik a dolog...mindenki más meg azt hiszi, hogy jaszkarizom. Ez van.

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák