- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
ma este csapatunk valamit ?
-
subaruwrc
félisten
válasz SamuraiKenji #678 üzenetére
utóbbira szavaznék !
-
subaruwrc
félisten
az időmérő forgalmas, a verseny picit laggos, de ezenkívül kemény és eseménydús, én élveztem bár a porschét még szokni kell. pár napja kezdtem csak el próbálgatni, a setupom még nem sikerült 100-ra.
ui: az a tolatás meg durva, valamennyit láttam a tükörből de azt nem hogy ekkora banzáj lett belőle
[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
2. helyre lett volna jó, 42.6 és 43.7 közé. én utóbbit tudtam volna megfutni egy tiszta körön, ha minden kiadja.
rendes vagy így utólag is de jobb szeretem magam kitalálni a setupot, érezni a változásokat,úgy tudok igazán bízni a gépben.
ettől függetlenül elküldheted hogy átbogarászhassam
-
subaruwrc
félisten
válasz SamuraiKenji #901 üzenetére
-
subaruwrc
félisten
mivel jobb esetben ez adja az előnyt nem tudom ki fog neki állni kiadni a beállításait.
általánosságban úgy kell beállítani a gépet hogy minden helyzetben kiszámítható és kezes maradjon, ezt ugye leírni könnyebb mint megvalósítani.
az elsődleges lényeg szerintem az hogy minden egyes paraméternek kell tudni a magyar megfelelőjét valamint hogy az autónak melyik részét állítja pl egy toe in vagy egy coast vagy egy caster.
ezek tudta nélkül csak a zavarosban lehet halászni.minden gépnek van egy alapbeállítása, én személy szerint azzal szoktam futni pár ismerkedős kört,majd azok tapasztalatai alapján kezdek el belenyúlni,szinte mindenhova egyszerre,mivel tudom mi mit állít, nem szoktam egyesével szöszölni és beletenni mindegyik változtatásba 5 mért kört mert akkor egy gép tesztje két hétig tartana.
amik szerintem meghatározzák a kezelhetőséget azok a futómű bump / rebound értékei ( porschenél ez fix )
az első hátsó kerék dőlése ( camber ) illetve a gumi nyomása, a stabilizátor értékek ( roll bar ), a futómű keménysége ( porschenál ez is fix ) ezenkívül a diffi jó beállítása ( lock, coast, preload ) mert ezek mind mind meghatározzák a kigyorsítási,fékezés alatti, és kanyar közbeni tulajdonságokat. ezeken kívül minden pályának van egy saját karaktere, szóval ha mindenre ki akarnék térni, 18 ezer karakter lenne ez a hsz.
nagy vonalakban elől -4.0 , hátul -2.8-3.5 camber, 175-180kpa gumi nyomás kiindulásnak jó a porschehoz, majd ezek után lehet az első hátsó toe in- toe outtal játszani ízlés szerint, ja és a roll bar nem árt ha puha hátul, különben nagyon pattog a segge. -
subaruwrc
félisten
pl a camber állítással nagyon finoman be tudod szabályozni hogy milyen tempójú kanyarokban tapadjon igazán a gép. azért javasoltam előre a 4-et vagy akár 4.2 4.5-t mert az még jó pl estoril utolsó kanyarjához, vagy valencia első, nagyon tempós kanyarjához is, persze a gázzal kell közben játszani, de amiatt nem fogja letolni az orrát mert nem tapad be az eleje.
-
subaruwrc
félisten
válasz dredbiro #976 üzenetére
ne vedd a szívedre de monzában mindig sok a paraszt és a csetepaté,ezért a modik is ki vannak hegyezve az ütközésekre
engem is kivágtak múltkor szó nélkül mert valaki nekem nem hagyott elég helyet aztán amikor már a füvön mentem két kerékkel 240-nél, akkor rálegyeztem egy kicsit ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- RAM topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OLED TV topic
- További aktív témák...