16 bites Zelda számítógépház pixelekből felépítve

A számítógép átalakítások két fő kategóriába sorolhatók: casemod és casecon. A casemod nagyjából a  „Case Modification” angol szavakból lapátolható össze, ami azt jelenti, hogy egy gyári számítógép személyre szabásával érjük el a kívánt eredményt. Ezzel szemben a casecon a „Case Construction” szavakra vezethető vissza, vagyis ebbe a kategóriába soroljuk azokat az alkotásokat, melyek, ha úgy tetszik, a semmiből születnek, így a moddereket nem köti egy ház alapvető formája és felépítése.


[+]

Ez utóbbi csoportba tartozik az itt látható építmény is, amit Richard "8-Bit Builder" Clinton készített a „Legend of Zelda: A Link to the Past” nevű játék erőteljes hatása alatt. A játék 1991-ben jelent meg a 16 bites SNES (Super Nintendo Entertainment System) platformra, ezért a benne szereplő karakterek finoman szólva is pixelesek voltak. Richard pedig pontosan erre a hangulatra vágyott, ezért Zelda létrehozásához egyforma méretű fakockákat használt.

A „pixelek” csak a forma kialakítása után kapták meg végső színűket, a kockákat egyszerűen ragasztóval illesztette össze, de természetesen bizonyos pontjain bontható a szerkezet, hogy hozzá lehessen férni a számítógép komponenseihez. A teljesség érdekében még egy kardot is kapott a kezébe, mely nem csak látványelem, de funkciója is van: a plexi penge helyére illesztésével indítható a számítógép. Minden szempontból igazi kocka mod!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés