Tesztkonfiguráció
Tesztkonfiguráció:
-
Videokártyák:
-
Built by ATI Radeon 8500 64 MB (275/275 MHz)
-
Sapphire ATI Radeon 9700 128 MB (275/270 MHz)
-
Club3D ATI Radeon 9500 Pro 128 MB (275/270 MHz)
-
Sapphire ATI Radeon 9500 128 MB (275/270 MHz)
-
Gecube ATI Radeon 9800 Pro @ 9800 (325/290 MHz)
-
MAD VIEW ATI Radeon 9800 SE 128 MB (380/340 MHz)
-
MAD VIEW ATI Radeon 9600 XT 128 MB (500/300 MHz)
-
MAD VIEW ATI Radeon 9600 XT @ 9600 Pro 128 MB (400/300 MHz)
-
ASUS GeForce4 Ti4200-8x 128 MB (250/256 MHz)
-
ABIT GeForce FX 5800 DOTH 128 MB (400/400 MHz)
-
Inno3D GeForce FX 5600 Ultra 128 MB (400/400 MHz)
-
Inno3D GeForce FX 5600 Ultra @ 5600 (325/275 MHz)
-
Gigabyte GeForce FX 5900XT 128 MB (390/350 MHz)
-
Gigabyte GeForce FX 5700 Ultra 128 MB (475/450 MHz)
-
Gigabyte GeForce FX 5700 Ultra @ 5700 (425/275 MHz)
-
S3 Deltachrome S8 256 MB (300/300 MHz)
-
-
Processzor: AMD Athlon 64 3400+ (2,2 GHz)
-
Alaplap: MSI K8T Neo-FIS2R
-
Memória: 2 x 256 MB PC3500 Corsair XMS CMX256A-3500C2 - CL 2-2-2-5
-
Merevlemez: Seagate Barracuda ATA IV 60 GB
-
OS és szoftverek
-
Windows XP Professional Service Pack 1
-
DirectX 9.0b SE
-
VIA Hyperion v4.51
-
ATI Catalyst 4.3
-
NVIDIA Forceware 56.64
-
S3 Graphics 6.14.10.1632
-
-
Játékok
-
ID Software - Quake III Arena
-
ID Software - Wolfenstein: Enemy Territory
-
Activision - Call of Duty
-
EPIC Games - Unreal Tournament 2003
-
Disney Interactive - Tron 2.0
-
Microsoft/Bungee Studios - Halo Combat Evolved
-
JoWooD Productions - Chaser
-
EA Sports - Forma 1 Challenge '99-02
-
THQ - Moto GP 2
-
Electronic Arts - Need for Speed Underground
-
UBISoft - Lock On: Modern Air Combat
-
Eidos - Tomb Raider Angel of Darkness
-
Ubi Soft - Tom Clancy's Splinter Cell
-
SIERRA - Homeworld 2
-
UBISoft - Far Cry Beta Demo 2
-
Codemasters - Colin McRae Rally 04 Demo
-
EPIC Games - Unreal Tournament 2004 Demo
-
reklats
-
Minden játék esetében a grafikai beállításokat maximumra állítottuk, ahol nem, ott ezt külön jeleztük. Az egyes meghajtóprogramokon belül a képminőségi beállításokat a legszebbre kapcsoltuk, később csak az FSAA-val és az anizotropikus szűréssel foglalkoztunk. Egy-két kivételtől eltekintve minden játék esetében saját magunk által felvett demókat és replayeket használtunk fel a kártyák tudásának leméréséhez, így minimálisra csökkentve a meghajtóprogramok optimalizációját.
A felbontásokat úgy lőttük be, hogy egy Radeon 9600 XT-vel élvezhetően fusson a játék, ami minden játék esetében 1024 x 768-as vagy 1280 x 1024-as felbontást jelentett 32 bites színmélységgel. Ezen kívül a kártyákat lemértük ugyanazon felbontásban 4x élsimítással és 8x-os anizotropikus szűréssel is, hogy lássuk az egyes kártyák teljesítménycsökkenését is. Az ATI Radeon 8500, a GeForce4 Ti4200 és a DeltaChrome esetében ezek a beállítások nem 4x-es, hanem 2x-es élsimítást jelentenek, egyrészt mert ezek a kártyák még az előző generáció képviselői, másrészt pedig a DeltaChrome drivere maximálisan 2x-es élsimítás beállítását teszi lehetővé.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!