Hirdetés
-
2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
it Az imec európai kutatólaborjai 2,5 milliárd eurót kapnak, a cél a 2 nm-esnél modernebb chipet fejlesztése, amelyből számos európai ágazat profitálhat.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz IreN!CuS #3649 üzenetére
Így van. Grat Norbinak és a Zengőéknek, kihozták a futamból, amit lehetett.
Érdekes, hogy Tarquinit Monteiro is verte egész hétvégén (illetve Mullerrel sem küzdött egyáltalán -> jó, sokat nem tehetett volna, de még annyit sem csinált, mint Monteiro). Talán még a múltkori bukás?
Súlyok vajon hogy alakulnak? A Chevy biztos, hogy marad a maxon, többiek viszont mind csökkennek egy kicsit? (kivéve a Lada, mert ők most is már minimumon vannak azthiszem)
-
badd
tag
Igazából nem hatott meg nagyon senkit a büntetés: [link] ők se nagyon tudták komolyan venni az FIA-t
-
quby
őstag
Het ez nem egy Seat... Szerencsére megúszta!
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
-
Arkar
aktív tag
Kiss Pál Tamás újra az AUTOGP-ben Hajrá TOMI!
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Ventur@
senior tag
Akkor uraim készülve a hétvégére:
06.08
- Szabadedzés és időmérő: Isten se tudja, hogy adja-e valami sport csatorna *. FIAWTCC fogja adni? Slovakia, Hungaroring és Salzburg-ról tudtam, hogy adják, de a hétvégiről nincs infóm.
06.09
- Időmérő: 7.30 - Eurosport 2 FELVÉTELRŐL
- Bemelegítés: 8:00 - Eurosport 1 ÉLŐ
- Első futam: 11:00 - Eurosport 1 ÉLŐ
- Második futam: 12:00 - Eurosport 1 ÉLŐValamint: Duna TV - 11:00 - 13:00-ig élő közvetítés
* gondolom beleszakadna az Eurosport. ha valamelyiken 1 órát rááldoznának a WTCC időmérőre (nem kell a bemelegítés. Elég az időmérő), de nem. Hol már! Az a ******** snooker, tenisz és a roppant izgalmas kerékpározás az kell, az menő. Ja Eu2-ön csak cirka 7 és fél azaz HÉT ÉS FÉL órát áldoznak a hihetetlen izgalmas snooker-re. Remekjó ! Na mindegy, megint kipuffogtam magam.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Male
nagyúr
válasz Ventur@ #3659 üzenetére
Eurosport: Az a jó ebben, hogy bármilyen sporthoz kapcsolódó fórumot nézel, mindben azon dühöngenek az emberek, hogy miért nem a topic témájában lévőt adják, miért éppen mást
...bár az egész közvetítési jog témát borítanák már... a nézők szívnak miatta állandóan, hogy X csatorna megveszi a jogokat egy területre, de nem adja le, és mivel kizárólagos jogokat vett, más sem közvetítheti ott legálisan, hiába lenne hajlandó fizetni is érte a néző.
-
Petya25
addikt
Darabokban Norbi autója: [link]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Komolyan Lotti mi a toszt akar? Értem én hogy meg kell újítani a sorozatot, de ha azt hallanám, hogy a gyártók többsége elég rosszul áll a fejlesztésekkel, megfontolnám ezt az egészet. De ő tudja...
All→M8
-
Integra
titán
válasz callmeakos #3662 üzenetére
mik ezek az új szabályok?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
madmike
őstag
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
válasz Integra #3663 üzenetére
Ha jól emlékszek legfőképpen a motorokon való változtatás. Száműzik a Dízel motorokat, illetve 400 Lóerő körülre kell feltornászni a teljesítményt.. Azért van sz*rban a BMW mert már most is az egyik leggyengébb és "elavultabb" motorral ők rendelkeznek, tiszta az is hogy ebben a motorban nincs több. És mivel a Bmw maximálisan csak a DTMre koncentrál új motort nem is fognak gyártani.
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
Integra
titán
válasz madmike #3664 üzenetére
awd-t meg gondolom továbbra sem engedélyezik...
mert 400le első kerékre.... nem baj, felőlem 500le is lehet csak awd kéne... és akkor végre a honda és a többiek is gyártanának awd-t.. ebből profiátlhatnánk utcán is.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
IreN!CuS
őstag
-
N€T0X|N
őstag
Az AWD még jobban megdrágítaná és bonyolítaná a fejlesztéseket. Jelenleg erre nyilvánvalóan semmi esély nincs. Mondjuk az FWD 400 lóhoz meg konkrétan baromságnak hangzik... ráadásul tényleg nem sok haszna van az utcai autók szempontjából.
Sent from my keyBoard
-
IreN!CuS
őstag
válasz Integra #3669 üzenetére
Mert aztán utcán az utcai 400 le awd baromira megmutatja nekem milyen egy 400 le awd-s versenyautó.
Verseny pályán verseny személygépjárműnek ennek a sorozatban mi értelme ez volt a kérdés.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Integra
titán
válasz IreN!CuS #3671 üzenetére
látom nem érted. 400 lónak egy tengelyen nincsen sok értelme mert durva trakció gondok lesznek. szét kell elektronikázni, hogy tapadjon. awd kellene, abból pedig az utcai autók profitálhatnának. ahova már jöhet a többlet teljesítmény. így önmagában az, hogy bedobják hogy 400le, szerintem vicc. főleg, hogy az utcai sport c szegmenses autók most vannak átlag 250-300le között. és mind trakció gondokkal küzd, diffizár ide vagy oda..
egyébként meg de, lesz halvány elképzelésed róla. menj majd egyszer ilyen kaliber autóval.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #3672 üzenetére
Vagy legalább hátsókerékhajtás. Mert azt a mostani helyzet is jól mutatja, hogy kigyorsításon az öreg BMW igencsak lealázza az összes fwd csodát, aminek elkönnyül az eleje, aztán csak pörög az elsőkerék a levegőben.
Viszont ahogy így a levegőben lóg az egész, nincs semmi konkrétum, az eléggé gáz. Az F1-ben már évek óta tudja mindenki, hogy 1.6T motorok lesznek, de még ott is megy a fanyalgás.
Aztán nehogy úgy járjon a sorozat, mint a DTM 1995 után. -
IreN!CuS
őstag
válasz Integra #3672 üzenetére
Mint írtam én sem látom értelmét az fwdnek( 400 le) , ebben egyetértünk.(Remélem)
Vezettem - ha nem is 400le-s - awd-s autót a6 3.0 tdi ,de nem érzem lényegnek/kitételnek ezt.De nem gondolom ,hogy hasonlítana egy lekönnyített pályára felkészített awd-s csodához.
"így, dobálózva a szabályokkal igen, valóban, rövid távon mindenképpen. ugyanakkor minden márkának van awd-je. ladát leszámítva talán. és ez behúzhatna más márkákat is. de esély sincsen rá sajnos."
Pontosan melyik márkára gondolsz ,amelyik kapna az awd-s dolgon Audi,Merci,valamelyik francia,Volvo?
Vonjunk párhuzamot az F1 és a WTCC között?Mi lett a legtöbb gyári csapattál?Majdnem mindegyik húzta a csíkot mert nem jött az eredmények(Toyota ~400 milliós (Nem forint) költségvetéssel semmit sem ért el). Miért lenne jó ha hirtelen megjelenne még 3-4-5 márka de abból mondjuk a fele 2-3 év után dobbant(Kékek , Seat Volvo....így is megvan)?Szerintem semmi.Jelenleg nem szabad túl költséges fejlesztéseket elvárni , és szerintem abban is egyetértünk ,hogy az awd bevezetése költséges lenne.
Rwd is halott mert az utcákon már alig van jelen tisztán rwd hajtásos autó ,legtöbb fwd vagy awd így nem tudnak a csapatok profitálni belőle.Így ennek függvényében inkább maradjon a mostani motor a mostani teljesítménnyel és legyen súlycsökkentés azzal is sokat lehetne nyerni, de nálam sokkal okosabbak vannak itt is ott is biztos lenne valami tuti ötlet.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #3676 üzenetére
Szvsz pályán kétféle hajtás él, hátiulhajt, vagy mindenhajt, mert az előlhajt az buta.
Az FWD-t a piac versenyezteti, mert végül is az egész sorozatot a piac versenyezteti, jelenleg az FWD-k a legelterjedtebbek, ezért azok állnak rajthoz túlnyomórészt.
Az AWD általam is támogatva lenne, egyrészt mert sokkal jobb mint az FWD mindenhol, utcán és versenypályán is,...tényleg drágább, de ez már legyen az autógyárak problémája...sztem lfsz összeg egyébként, de tény hogy minden pénzbe kerül.
Viszont mi sokkal jobban járnánk, az AWD is unalmas egy RWD-vel összehasonlítva, de legalább nem olyan buta mint az FWD. ETCC-ben mindent ütöttek az Audi-k, csak csúnyán büntették őket.
Utcán is jobb...vezetni, mert súlyban és fogyasztásban (több alkatrész-több forgó alkatrész) kicsit bukó. -
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
IreN!CuS
őstag
válasz Integra #3680 üzenetére
Mert aztán minden második embernek megadatik épített evo-t vagy sti-t vezetnie ,rendben
Majd ha jössz ész érvekkel akkor térjünk vissza rá,addig blablabla
De így még egyszer visszaolvas az egészet , nagy gondok vannak a szövegértelmezéseddel.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz Integra #3682 üzenetére
"de nem érzem lényegnek/kitételnek ezt.De nem gondolom ,hogy hasonlítana egy lekönnyített pályára felkészített awd-s csodához." majd gyere vissza ha végeztél az ált. sulival.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
vlevi
nagyúr
válasz IreN!CuS #3676 üzenetére
"Vonjunk párhuzamot az F1 és a WTCC között?"
Ne vonjunk.
Az F1 eredetileg "maszek" garázscsapatok bajnoksága volt, még a Chapman féle Lotus, vagy a Ferrari is csak egy garázscsapat volt, a Williamsről, Brabhamről nem is beszélve. Persze rengetegen versenyeztek pl. Ford motorokkal, de a Ford akkor sem volt jelen gyári csapatként az F1-ben. Aztán a 70-es évek végén kezdett egyre inkább nyomulni a Renault, aztán jöttek a többiek, a 2000-es években Toyota, BMW, Merci, ...
Aztán ez valahogy elkopott, és most megint ott tartunk, hogy elvileg gyártótól független csapatok vannak túlsúlyban, Redbull, McLaren, Force India, satöbbi. Persze ezeket a csapatokat már korántsem lehet "garázscsapatnak" hívni, annál sokkal inkább üzleti alapon működnek, mint a 60-as években, de akkor is privát csapatnak tekintendőek.
A WTCC-ben, korábban ETCC-ben mindíg is nagyobb volt a gyári befolyás, már csak a szabályok miatt is, hiszen "utcai" féle autókkal kell versenyezni. De pl. a Brit bajnokságban nincs jelen egy gyártó sem, és ez meg is látszik az autók sokféleségén, van ott Opel, Toyota, MG, ... -
Arkar
aktív tag
válasz Integra #3666 üzenetére
AWD? Szerintem nem biztos,hogy a klasszikus módon képzelték el az awd-t, lehet hátsó tengely hibrid hajtásával is 100-120Le-s villanymotor, és marad a 300Le-körüli 1.6Turbó(keményen leszabályozva).
Ez bizonyos gyártóknál talán válthat ki érdeklődést,pl.: PSA,Toyota, Renault.
De ez is csak egy feltételezés, nyilván drágítja a költségvetéseket, viszont utcára és piacra is talán jobban eladható megoldás.Két héten belül dönt a Citroen.
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Frenky89
őstag
Mikor lesz időmérő?
-
Frenky89
őstag
Köszi!
Múltkor már sikerült valahogy megtalálni ezt a pdf-et a fiawtcc.com-on, most viszont nem.
Amúgy meg jól sejted szerintem, hogy moszkvai idő szerint, ugyanis a facebook-on 9:58-kor írták, hogy mindjárt kezdődik a második szabadedzés, ami e szerint a doksi szerint 12:00.
Tehát időmérő magyar idő szerint 12:30 - ha jól számolom.
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #3681 üzenetére
Sztem megadatna. de nem lépik meg a fenntartás miatt. Persze ez hozzátartozik, de szvsz hiányzik az elhatározás is....azt veszel amit akarsz, persze nem mai 'csodát', hanem régi vasat. Nekem húzott Golf-m van, és egy épített cougar-m (xr7 1972-ből) ide KakucsRing-re.
Sok ismerősöm van akik autót farag, szvsz sok AWD elérhető, akár Impreza is.
De a legtöbb ember kétautós max egy mindenre, egy meg a csajnak
A piac-n elérhető, vagy előrendelhető környező országokból jóféle verda, keress 323 Mazda GTX-t ...turbó és összkerék..
De van más megoldás is, sztem elhatározás kérdése, nem milliós csodákban kell gondolkodni szvsz szponzor nélkül.Nekem a nagy álmom egy Renault 5 turbo 2 maxi ....szvsz mindent visz ...de sajnos nincs sok belőle.
A Renault Clio középmotorossal megpróbálták felélszteni, de Proex-k a megmondhatójuk, nem sok sikerrel, menettulajdonságban, vezethetőségben az ezeréves maxi üt sok mindent.[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
Elvileg hamarosan itt [Ultimate Sport] magyar kommentátorral adják az időmérőt!
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Male
nagyúr
Jókor jött az eső... egy kicsit mázlis volt így ez az időmérő, de a lényeg, hogy 4. hely, és Tarquini előtt
-
Integra
titán
11-től már megy a közvetítés
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
norbiiiiiiiiiiiiiiiiiii
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ott az újabb dobogóóóó
All→M8
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Dacia topic
- HBO Max & OD topic
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen