- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen notebookot vegyek?
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
ma A Motorola Edge (2024) ugyanazt tudja, mint a Fusion, de vezetékmentes töltéssel kiegészítve.
Új hozzászólás Aktív témák
-
badd
tag
Sokat nem próbálkoztak. Mindenki futott 1 kört. Norbi meg csak 1 tizeddel van lemaradva Tarquini-től, ami az égő autó és a szabadedzések félig meddig használhatatlansága mellett nem gyenge. Grat!
-
badd
tag
Gyakorolták a felvezetőkört.
Coronel még a falban, úgy van. Elég vicc volt ez az időmérő.
De a második hely a második futamon pozitív, 5dik helynél előrébb úgyse lehetett volna jönni.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
Igazából nem hatott meg nagyon senkit a büntetés: [link] ők se nagyon tudták komolyan venni az FIA-t
-
badd
tag
Hát ez mi volt?... Csoda hogy nem lett nagyobb baj, konkrétan ott volt a versenybíró a pályán. Makaóban, így menni sárgazászlónál, beláthatatlan szűk résznél... agybaj. akik ott ütköztek, azoktól rögtön bevonnám a szuperlicenszet...
-
badd
tag
válasz FIREBLADE78 #4377 üzenetére
Zengőék pont, hogy iszonyat jól csinálnak dolgokat. Azért alapvetően lehetett gondolni, hogy ha egy gyári Hondát megszereznek azzal előreléphetnek. Sikerült megszerezniük ami nem rossz teljesítmény, plusz mint csapat is nagyon jó, hogy a gyári csapatot is sikerül szorongatni töredék pénzből. Az más kérdés, hogy a Honda nem olyan lett mint várták. Egyelőre úgy néz ki, hogy egy Chevi-vel is jobban jártak volna, tavaly és idén is.
Ez a pálya meg úgy fölösleges ahogy van. Pályavezetés se izgalmas, plusz betonfal. Csak autótörésre jó. Értelme nulla.
-
badd
tag
Akkor vagy nagyon pechesek, vagy nagyon hiszékenyek, hogy megetetik velük, hogy milyen jó lesz az az adott cucc nekik.
Am logikailag tényleg a Honda volt a legjobb választás a lehetőségek közül. Fene se gondolta, hogy a Chevi annyira erős, hogy TC1-re átalakítással, gyári támogatás nélkül is ennyire elől lesznek. Bár az igaz,h jelenleg tök mindegy, hogy Chevi vagy Honda, mert a fő cél, hogy bajnokok legyenek az megint lehetetlen (nem mondom hogy évekig, de nem látom a Hondában azt a meggyőző erőt, hogy felveszik a versenyt a Citroennel addig, amíg azok itt vannak.)
(Igaz én csak innen a gép mögül okoskodok, szóval lehet hülyeség az egész.)
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
válasz Malachi #4877 üzenetére
Itt van stream (mert a Eurosport is később felvételről adja): http://www.forma1ferrari.hu/p/wtcc.html
-
badd
tag
válasz Motion_Blur #4943 üzenetére
Épp akartam írni, hogy Engstler vicces. Meg kell vernie 3 autót, abból az egyik (Filippi) csak beugró. Nem túl nagy kihívás.
-
badd
tag
válasz [CS]Blade2 #5079 üzenetére
Én hozzátenném, hogy ha Norbi elmegy a gyári Hondába akkor én a helyében vinném Bári Gergőt is, mert ezekhez az eredményekhez elég jó mérnöki munka is kell. Már jól összeszoktak, egy újjal meg megismerkedni rizikós.
(persze az lenne a tökéletes ha Zengőék lennének a gyáriak... aztán hirtelen felébredünk)
-
badd
tag
A Honda csomagolhat és mehet haza. Soha nem lesz világbajnok ez az autó. Szélárnyék ide, szélárnyék oda, 60 kg-al nehezebb Citroen leelőzi a két Hondát egy egyenesben...úgy hogy Monteiro nem is volt közel az egyenes elején. Szégyen az a Honda motor.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
válasz Calogero #7134 üzenetére
Monteiro a palánkról visszavágódva berepült a pálya közepére, erre reagált Müller és lassított, de nem tudta kikerülni, mert közben Lopez már mellé ment, így Müller neki Monteironak, és végülis Lopez még azelőtt kerülte ki őket, mielőtt kisodródtak megint a palánkhoz.
Mod: mindenki megelőzött
Amúgy szégyen még mindig a Honda egyenesbeli tempója...
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
Monteiro tizedik... megint
-
badd
tag
Na, ez szép volt Norbitól, kemény volt, ez kellett.
Mondjuk Monteirotól is szép volt (+szerencséje), hogy épségben és csak egy pozíciót vesztve túl élte azt a szendvicset.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
DIGI Sport, Reggeli Start - Zengő Zoltán
Zoli enyhén szólva nincs jó passzban. Mondjuk tavaly sokan mondták, hogy túlvállalja magát, de jobb később, mint soha beismerni. Mert azt tavaly is lehetett tudni, hogy rohadt drága ez a cucc, a szponzorok meg nem fognak csak a két szép szeméért két tök kezdő pilótát támogatni, plusz ha még kitartottak 2016ban, de eredmény semmi (hagyjuk szerintem azt a Ficza leggyorsabb kört, elég erőlködős érvélés), akkor utána maradnak 2017-re is, mert a szponzornak nem jó, ha alig mutatják az autót, akkor max akkor ha épp lerohad az utolsó helyen. Ha tavaly Kiss Norbi lett volna, és egy fiatal, akkor már jobb helyzetben lett volna, mert eredmény is nagy valószínűséggel jobban jött volna, plusz neki azért jobban csengő neve van a szponzorok körében.
Most meg nyílván az a szar helyzet van, hogy oké, hogy kiadta az egyik autót a Panis gyereknek, de jelenleg még arra az egy autóra sincs meg egyáltalán a pénz. Szponzor még kevesebb, a két pilóta közül Ficza eddig jobban volt anyagilag támogatva, de most már szinte semennyire, huss eltűnt a pénze, Daninak meg eddig se volt olyan nagy anyagi háttere szerintem, szóval eléggé szar a helyzet Zengőéknél. (az már egy másik dolog, hogy én Daniban többet látok, mint Feriben de hát ez van.)
Viszont szerintem 2018-ban már nem lesz Zengő a WTCC-ben.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
Norbi kényszerhelyzetben volt, mennie kellett Monteiro miatt, főleg, hogy Filippi beragadt (megint). Kemény volt, nem jött be. VB cím már nem lesz meg (ha az extrém eshetőségektől eltekintünk.)
Amúgy először Norbi tolta meg Björköt, bár az még WTCC szinten bőven belefért, csak ettől begőzölt Björk és direkt ráhúzta Norbira.
Mellesleg a WTCC halott. A TCR-ben ma is tök jó futam volt, és az ETCC is egész élvezhető volt a Hungaroringen, ahol szintén a TCR szabályrendszer van érvényben.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
A WTCC hivatalos facebook oldalán volt közvetítés végig Norbi belső kamerájából. Abból én nem úgy látom, hogy Norbi megpöckölte volna. Tehát Norbi nem kezdett semmit. A közvetítés mondjuk elmehet a fenébe, hogy nem ismétel semmit.
Szerk.: Björk meg is erősítette. Chilton ment neki, és abból csapódott neki Norbinak. Pech...
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
válasz [CS]Blade2 #7954 üzenetére
Ööö, hogy érted, hogy meg kellett volna futnia Monteiro idejét azonos autóval? Mert hogy jobbat ment. Oké, nyilván utólag látva jobb lett volna, ha elveszi az utolsó körét és akkor az első futamon ő lett volna a poleban. De megpróbált bejutni az első 5-be, az más kérdés, hogy éppen nem sikerült.
Igazából inkább az a helyzet, hogy Norbi eddig nem gyári autó lévén lazán felvállalta, hogy a fordított rajtrácsra pályázik, de mióta bekerült a gyári közegbe, mintha derogálna neki ez. Akkor is nyomja, ha annyira nem erős a Honda, amivel meg pont azt éri el, hogy könnyedén mindkét futamon a mezőny közepében találhatja magát, ami plusz veszélyforrás. Innen meg következik a TC1-es autók egyik nagy hibája (vagy legalábbis amire nem Citroen van írva), hogy kb. a legkisebb pöccre már annyi az autónak. És tegyük hozzá, annyira sok pontot nem ér az időmérős első 5 helyezése között lenni, amiért megéri megkockáztatni, hogy ha nem jó a kocsi, akkor bekerüljön a darálóba.
Monteiro tavaly is egy rakat pontot a fordított rajtrácsnak köszönhetett amúgy, bár tény, hogy idén még iszonyat jó formában is van. (Meg tavaly is volt olyan futama (nemtom melyik), ahol olyan felzárkózást és előzéseket mutatott be, amilyet én Norbitól eddig nem láttam, ami mondjuk kár.)
-
badd
tag
Nekem csak az a gondom, hogy így Zengőek tovább folytatják azt a negatív spirált, amit tavaly a két autós WTCC-s indulással elindítottak. Szereztek egy tök jó nevet az előző években, és azt szépen teljesen lerombolják, legalábbis a szponzorok előtt, akik meg biztosítják, hogy mehessenek sorozatokban. Oké, Anett apja kifizeti a kocsit, a szponzort se Zengőék szerzik rá, hanem maguk kötnek külön megállapodást rá, így Zengőéknek nem kerül semmibe, elvan hátul és kész. DE mégis csak az ő nevük alatt fut, és oké, hogy a másik autóban mondjuk ül(ne) egy igazi tehetség, ha aztán a rendes szponzorok nem akarnak arra a kocsira pénzt adni, mert azt látják, hogy a Zengő Motorsport nem hoz eredményt, az egyik kocsijuk csak sétakocsikázik, ami egyáltalán nem egy profi hozzáállást mutat. Így aztán nem fogják tudni rendesen összerakni a tehetségesebb pilótának a kocsit, akinek szintén gyenge eredménye lesz, majd a többi szponzor is lekopik, végül marad csak Anett Zengőéknek.
Igazából tényleg az a gond, hogy az évek alatt profi csapattá ért Zengő Motorsport, még ha anyagilag jelenleg nem is áll a legjobban, hogy nem érzi cikinek, hogy Anettet versenyezteti Mert ez minden, csak nem profi hozzáállás.
-
badd
tag
Monteiro...
szebe: Monteiro az egyik kanyarban belül akart szűken fordulni, de elfékezte magát, Norbi pedig külső íven akarta a tömeget kikerülni, de Monteiro belecsúszott, így kapott egy defektet. Monteiro persze megy tovább... Pedig ott volt, hogy Monteiro előtt végezzen a nyitó futamon is.
Eurosport player egyik előnye, hogy át lehet váltani azonos minőségű stream mellett angol kommentálásra, megmenekülve Várhegyitől.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
Monteiro nem picit szerencsés (amellett, hogy amúgy tényleg gyors).
vwpolopg: az megint egy másik kérdés am ha playert használsz, akkor át tudsz váltani angol kommentálásra, és még a futamközti reklámot se rakták be, csak addig csöndbe volt a kommentálás, de ment tovább a verseny.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
-
badd
tag
Angol kommentátorok azt mondják, hogy Norbi amúgy megint lebetegedett (hasmenéssel-hányással járó fertőzést vagy mit) előző este és most úgy megy.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
Ez nem Catsburg hétvégéje. Kettőből két defekt.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
válasz Motion_Blur #8203 üzenetére
Sztem szarul is van, mert valamit összeszedett az este.
-
badd
tag
Mi f*-nak ilyenkor a véghajrában kísérletezgetnek? Előre be kellett volna mutatni az FIA-bak, hogy ez most szabályos vagy sem, és ha az, akkor berakni. Nem hiszem, hogy annyi előnyt adott, amennyi most buktak, és buktak volna, ha nem rakják be. Agyfasz, komolyan...
Mondanám, hogy menjen jövőre a M1RA-val a WTCC-be (mert akkor tudja mi van a kocsijában), ha még lesz, de egyfelől katasztrófa a sorozat (és igen, eléggé korruptnak tűnik külső szemlélőként), másfelől privát csapat úgy se győzhet.
-
badd
tag
válasz vwpolopg #8469 üzenetére
Miután Norbi elment, ugye utána szerzett be két autót. Itt két lehetőség van, hogy miért két autóval és két kezdő pilótával indult: a, úgy gondolta, hogy Norbi után kvázi simán menni fog a szekér tovább; b, amit Motion említett, hogy a WTCC szervezői meggyőzték, hogy menjen két autóval mert szarban van a sorozat, és ezért fizetnek is.
Az a, verziónál egyszerűen elszámolta magát, és túlvállalta az egészet. Két kezdő pilótával és két 2015-ös technikával indult neki 2016-nak. Pár szponzor már am is elment, mivel Norbi elment, például a MOL is. Aztán nem jöttek az eredmények, szponzornak így nem éri meg, negatív spirál, egyre kevesebb pénz, bukdácsolás, és itt járunk. Plusz közbe jött Ficza apjának az adós ügye, így ő ki is került, és ezért jött aztán Panis. Ja, és mivel két évre írtak alá 2016 elején, hogy biztosítják a két autót, így csak még nagyobb bukással tudnának gondolom kiszállni. Zengő szerintem már tavaly kiszállt volna, ez az év már tényleg csak a valahogy legyen vége kategória, jövőre tuti nem lesznek itt (ha még lesz egyáltalán WTCC TC1-el).
A b, verzióval nekem csak az a bajom, hogy ha kapnának azért pénzt a WTCC szervezőitől, hogy itt legyenek, akkor nem lenne ez a helyzet. Vagy legalábbis nem annyit, amennyiből versenyképesen lehet üzemeltetni a két kocsit. Szóval inkább az a, verzió játszik nálam, és hogy egyszerűen olyan szerződést kötöttek ami mellett még így is jobban megérni végigszenvedni.
-
badd
tag
-
badd
tag
Mondjuk valahol veheti elismerésnek is Norbi, hogy Müllert is beállítják ellene a csatasorba.
-
badd
tag
De legalább a 10. hely meg lett volna... de kimaxolta a szívást és 11. mindkét futamon...
-
badd
tag
Hát Norbinak most elő kell vennie a legkeményebb énjét, úgy ahogy még kb. életében nem vezetett futamon. Ha kiesik, kiesik, sokat nem veszíthet (extrém esetben a vb második helyét, de az már nagyon nagy szívás lenne, és kb. sztem nem is érdekelnél.)
-
badd
tag
Átváltok optimistába: jelenleg a Honda Norbival (ha megy), akkor majdnem olyan tempót tud, ami Chevy/Citroen korszakokat idézi. Ha ez versenytempóban is megvan, akkor erőteljes felzárkózás lehet, az első futamon minden esélye megvan, hogy Björk előtt végezzen. Igen, a főfutam a gázabb, ott mindenképpen kell egy hiba Björktől. Vagy akár Müller megint eltéveszti az autót és Björknek megy neki. Plusz elég alattomos gumibálák vannak a kanyarokban, aminek azért könnyen neki lehet csúszni, és az egyből és súlyosan büntet.
-
badd
tag
Hát, esélytelen volt alapból, hogy itt csoda történjen, de hogy előzni se lehetett egyáltalán, arra nem számítottam (a két futamon volt összesen kb. 3 előzés, vicc). Az már egy másik kérdés, hogy én még Norbitól nem láttam olyan futamot, amikor mintha egy másik tudatállapotban vezetett volna, és ott előzte volna a többieket, ahol csak érte. Azért nem egy ilyen futamot láttunk már pl Monteirótól, Hufftól, Tarquinitől, akkor amikor nem is világverő autóban ültek. Valami ilyesmit vártam volna Norbitól, bár nyilván a kocsi se volt százszázalékos, meg a pálya adottságai is olyanok, amilyenek. Van ilyen, azért szépet menetelt a negyedik futam óta, és megérdemelte volna, mert igazából nem rajta múlott. Grat a második helyhez!
A Honda meg amúgy a WTCC bokszzsákja volt. Nagy hülyén belementek, hogy a TC1 előtti utolsó évben még beszálljanak, ahol a Chevy szarrá verte őket. Így lemaradtak a Citroentől, akik végig szarrá verték őket. Aztán jött a Volvo, és ők is elpicsázták őket (bár nem olyan fölényben, de legalább megbízhatóbbak voltak, ha nem is mindig gyorsabbak).
Kíváncsi leszek hogyan dönt Norbi a jövővel kapcsolatban. Szinte biztos vagyok, hogy ha megnyerte volna a VB-t, akkor egyből bejelenti, hogy visszavonul és a családra és a M1RA csapatvezetésre fókuszál. Így jó kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
Norbinak a rajtai ezzel a kocsival szörnyűek. Azokon nagyon sokat vesztett már. Plusz nem tudja, hogy hogyan kellene keménynek lennie. Alapvetően itt amúgy jó, hogy nem ment bele nagy csatákba, mert itt tényleg egyből nullázni lehet. De amikor azért lehetne keménykedni úgy, hogy sokkal kisebb az esélye a nullázásnak, akkor se teszi meg, vagy rosszkor rosszul. A rajtnál úgy kellett volna Müller elég bevágni és letolni, ahogy Müller csinálta vele Marokkóban, és itt még kevésbé is lett volna genyó, mert nem a falra keni rá, hanem csak a fűre és kész. Meg alapból se értem miért nem zárta le Müllert, mert kb. a füves rész kezdetéig előtte volt, simán behúzhatta volna elé a kocsit. Aztán Huffnál meg pont, hogy türelmesebbnek kellett volna lennie. Meg igazából az a helyzet, hogy én nem emlékszek nagyon Norbitól olyanra (max. 1-2 alk.), hogy ha ő összeért valakivel (ha ő ment bele, ha neki mentek bele), akkor nem ő lett volna mindig a vesztes. Mindig vagy széttörik valami a verdájában, vagy ki megy a sóderbe és elmegy mindenki, de mint egy gumilabda száll el általában. Ha nem is extrém az összeérés, akkor is szinte mindig pozíció vesztés az eredménye.
De Tarquini meg félelmetesen nem volt most sehol.
-
badd
tag
Mintha Müller hadjáratot indított volna Norbi ellen....
-
badd
tag
Az tény, hogy Guerrieri is maximálisan megérdemelné a bajnoki címet a mai versenyforma alapján, de azért most a 2 futam miatt Norbit se vetném meg, mert neki arra kellett vigyáznia, hogy ne kukázza az autót (hiába rakták össze már Catsburg autóját is). Guerrierinek meg kockáztatnia kellett, mert igazából nem volt vesztenivalója, és egyelőre bejött neki.
-
badd
tag
Grat Norbinak! (hú, de Azcona most mit kapna, ha fordítva lett volna a helyzet...)
-
badd
tag
válasz dudikpal #10845 üzenetére
a többi dolgodba nem megyek be, de arról spec. nem tehet, hogy az FIA megszüntette a WTCC-t és nem csinált helyette mást, és hogy a WTCR-t csak azért nem lehet világbajnokságnak nevezni, mert hivatalosan nincs benne gyári csapat, ami meg a TCR szabályrendszere miatt van. Az már egy másik dolog, hogy ettől függetlenül elég erős a gyártói háttér a főbb csapatoknál. Jelenleg, ha világbajnok szeretne lenni, akkor csak négy kategória maradt: F1, WEC, WRX, WRC. Ebből a WEC a legközelebbi, de az is csak annyira, hogy GP pályán mennek, és zárt karosszériás. Szóval ezért leszólni ezt az eredményt, az elég érdekes. Én spec. ezt nagyobb eredménynek gondolom (a WTCR hülyeségeivel együtt), mintha anno a WTCC-ben sikerült volna egy Chevybe vagy egy Citroenbe beülnie és akkor egész évben csak 1-3 pilóta ellen küzdve megnyerte volna a bajnokságot. Nyilván az tök jó lett volna, ha 2017-et behúzza, de sajnos ott ugye meg se próbálhatta az utolsó hétvégén.
Új hozzászólás Aktív témák
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Videó stream letöltése
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Milyen autót vegyek?
- OpenWRT topic
- Háztartási gépek
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Konteó topic
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen