- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Házimozi haladó szinten
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #2591 üzenetére
Azért olyan nagy szerencsének ezt nem lehet nevezni szerintem, hiszen mindkétszer vétlen volt a balesetben, amiben kiesett, ellenben az másodikat pont a(z akkorra már egyedüli) VB ellenfele okozta.... és ekkor még pont a privát első helyén ment Norbi.
Akárhogy is: Nagy gratula neki is és a csapatnak is! Szép év volt, csak így tovább!
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #2827 üzenetére
Reméljük úgy is fog menni, ahogy kinéz
-
Male
nagyúr
Hm, Monteirotól kevesebb, mint egy tized... mondjuk Tarquinitől már közel 7 tized... ha beleszámoljuk, mennyit ismerkedhettek az autóval, akkor ez jó szerintem.
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #2866 üzenetére
Jah, az első edzésről lemaradtam az F1 időmérő miatt
-
Male
nagyúr
Micsoda díjátadó volt.... Müller megkapta a Yokohamás kupát is, aztán a végén ment a kié melyik
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #3052 üzenetére
A futamon már plusz súllyal mentek a Chevyk az biztos, mert ott volt a kiírásban a közvetítés során.
-
Male
nagyúr
válasz callmeakos #3102 üzenetére
Ha még csak elhalasztották volna: "tesztet későbbi időpontban sem rendezik meg"
Ez nagyon nem jön jól nekik...de addig leellenőrizhetik a ventit
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3116 üzenetére
Biztos, mert még mindig biciklizést írnak az Eursport1-nél a műsorrendben
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3118 üzenetére
Ok, köszi, akkor úgy készülök, hogy lesz adás
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3190 üzenetére
Hihetetlen... erre már tényleg csak azt lehet mondani, hogy reméljük idénre letudta már a teljes műszaki hiba és balszerencse adagját.
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #3197 üzenetére
Már olyan érzésem van, hogy az ment/megy, hogy készül öt alkatrész, a legjobban sikerültet megkapja Tarquini, a második legjobbat Monteiro, a harmadik és negyedik megy tartaléknak nekik, a legrosszabbul sikerült meg megy Norbinak...
(utoljára, jóval később elkészülő példány... összerakjuk abból ami megmaradt az előző kettő autóból)Remélem tévedek, és nem ez megy.
-
Male
nagyúr
válasz Integra #3199 üzenetére
Nem írtam olyat, hogy szándékosan rosszat gyárt nekik, vagy bárki direkt hibás alkatrészt adna... csak hogy olyan érzésem van, így megy az alkatrész elosztás, és ezért van neki sokkal több műszaki gondja. Szóval ne forgasd ki a szavaimat, és értelmezd normálisan amit írtam.
Realitás? Hát mondjuk kiindulhatok az F1-ből, ahol sokkal nagyobb pénzek mozognak, mégis az megy, hogy a két alkatrészből mindig a jobbikat az első számú versenyző kapja. Vagy szerinted ott sem történik ilyen? Ez nem szándékos rossz autó gyártás az egyik versenyzőnek, pusztán ésszerűség.
"a fék pl az ap racing felelőssége, nem a jas gyártja": Na ez az, ami meg totál mindegy. Ha én gyártok egy autót, amiben hibás egy alkatrész, a vevő rajtam veri el a port teljes joggal, akkor is, ha nem én gyártottam a konkrét alkatrészt (a vevőt marhára nem kell, hogy érdekelje, nekem ki a beszállítóm, és hogy ez valójában az ő hibája). Az az én felelősségem felé olyankor, hogy mit rendeltem, kitől, és milyen minőség ellenőrzés mellett vettem át. (Persze utána már mint megrendelő az alkatrész konkrét gyártóján elverhetem a port, de ez a vevő számára lényegtelen.)
#3200: Mivaaan? Hol mondtam én, hogy miért nem verik laposra a mezőnyt már most? Nézd már meg mit írtam, és ne mások hozzászólásaiból levont dolgokat képzelj bele a mondandómba. Idézz már légyszíves bármit tőlem, amiben az autó sebességét kritizáltam...
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
Persze, segítettek, ezzel a résszel nincs gond. ( bár jobb lenne, ha lenne leírás, mert annak hiányában kellett a segítség a videó alapján, de ez tényleg a frissesség számlájára írható )
Gondolom kínlódtak, csak ami ott kijött, azt Norbi autójában már eleve jól kellett volna csinálni.... ha ilyesmikről van szó.
Igen, jó lesz ez, csak sok türelem kell hozzá, ezzel egyetértek. Egyedül azzal van bajom, hogyha megnézzük a műszaki hibák számát a három autóban, akkor elég rossz a kép, és pont ettől van az az érzésem, amiről írtam a hszt.
-
Male
nagyúr
Aki volt már a Szlovákia Ringen WTCC futamon, ahhoz pár kérdés:
- Jegyet meg kell venni előre, vagy nincs akkora érdeklődés, így ráérünk a helyszínen? (csak Vasárnap mennénk)
- Melyik részre érdemes menni?
- Az egyéb programok hol derülnek ki, hogy mik lesznek?
- Oda-vissza út normális, vagy Hungaroring rendszerű, ahol a hazaút egy kalandtúraEzt találtam a jegyárakról:
- Fedett lelátó ülőkékkel - 35 € (10.500 Ft)
- Mobil lelátó ülőkékkel (fan zóna) - 14 € (4.200 Ft)
- Természetes lelátó ülőkékkel - 12 € (3.600 Ft)
- Természetes lelátó - 5 € (1.500 Ft)Nyugodtan vegyük a legolcsóbban, nincs értelme többet fizetni? (azért ez nem egy két órás futam, így az, hogy székem legyen, nem nagyon érdekel, és a fedettség sem olyan fontos)
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #3253 üzenetére
Neten nem olcsóbb? Mi szlovákiaringre megyünk, ott online olcsóbb, mint a helyszínen.
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3309 üzenetére
Na, ez már szép eredmény!
Ha jól láttam, a Q2-ben inkább lemaradt a tömegből (5-ként jött ki a boxból talán, de a mért körre majdnem utolsó volt).... volt némi taktikázás így.
Mullerrel remélem nem lesz gond az első futamon...
[CS]Blade2: Tarquini porolt egyet, de nem hinném, hogy azzal túl sokat bukott volna.
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
F1-re nem lehetett hűtőtáskát bevinni a Hungaroringen... esernyőből is csak kicsit. WTCC-n mondjuk gyanítom itt is lazább a dolog (Szlovákiaringen bele sem néztek a táskába, sőt, igazából nem is tudom, hol volt az őr).
Tegnapról pár kép ...nem lettek túl jók, meg kevés is, de hátha valakit érdekel (ETCC, WTCC, VW Castrol Cup, GT Cup Austria -> a VW-eneknél valaki tudja mit jelentenek oldalt a világító számok?).
-
Male
nagyúr
válasz IreN!CuS #3549 üzenetére
Hm, tehát a BMW 20-al nehezebb lesz, mint az előzőn, a Honda viszont csak 10-zel, tehát hátrébb kerülnek a BMW-k hozzájuk képest.
A Honda - Seat viszony nem változik, a Chevy meg eddig is gyorsabb volt náluk...Szerintem ezzel most összességében a Hondák jobban jártak, mint ahogy a Hungaroringen álltak.
-
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3609 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Nem vacakolni kell itt százalékokkal, meg agyon szabályozni, mint az F1-ben, mert akkor meg jönnek majd a kivételek, a rinyálás, hogy de ő azért ment lassan, mert... Megkapja mindenki a büntetését most, aztán többet ilyet nem csinálnak.
Honda szárny: Ááááh, és eddig akkor hogy mentek ezek át az ellenőrzésen Elég fura...
Mondjuk ettől még alapvetően a Honda/JAS hibája, hogy nem megfelelő méretű szárnyakat rakott az autókra. Mégis hogyan tervezték meg, és gyártották le -
Male
nagyúr
válasz proof88 #3625 üzenetére
Elég kemény büntetés, ugyhogy igen...
Jó lenne, ha nem menne el jogászkodás irányába a WTCC.Jah, és mik lesznek a kivételek? "jajj, hát leesett a turbó nyomás, azért mentünk lassan"... szerintem itt nincs olyan komoly rendszer, mint az F1-ben, hogy minden adatot pontosan lássanak az ellenőrök.
Vagy éppen "kicsit kicsúsztam, azért lettem lassabb" -> legfeljebb porol egyet, és ráfogja.Értelmes emberek vannak ott, tudják értelmezni azt, hogy versenyezni kell, és kész. Ha elkezdik agyon szabályozni, ahogy az F1-nél, akkor csak exponenciálisan nő a szabályzat hossza, és jönnek a végeláthatatlan viták, hogy szabályos, de nem az, de akkor is az, de nem... ezt utálom az F1-ben is. (műszaki okokból álltam félre, nem azért, mert kifogyott volna az üzemanyag... a műszaki ok pedig az volt, hogy kevés volt az üzemanyag... de akkor sem a mi hibánk, mert a töltő berendezés volt rossz... gondolom te is emlékszel ezekre... a franc se kíváncsi az ilyenre. ...de a tiltott csapatutasításos időszakban is mi ment... ez csapatutasítás volt, de nem volt az, mert nem mondtuk ki, de az értelme az volt, de nem...)
-
Male
nagyúr
"Castrol Honda WTCC @hondaracingwtcc 46 perc
For Race 2, the #WTCC Honda Civics will start from their original qualifying positions, after any penalties handed down today ..."
A szárny miatti büntetés sem él a második futamon
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3628 üzenetére
Igen, elég érdekes. Ha az időmérőről kizárták a Hondákat a szárny miatt, akkor hogy mehetnek a második futamon az időmérős eredményük alapján... talán nem akarták ennyire megszivatni őket.
Azon meglepődtem én is Talán kevésbé megy itt a trükközés, így elég az ilyen szúrópróba szerű ellenőrzés. (Múltkor közvetítés alatt, ha jól emlékszem, azt mondták, hogy hasmagasságot meg súlyt mérnek mindig. Lehet hogy csak a részletek azok, amiket tényleg szúrópróba szerűen ellenőriznek.)
-
Male
nagyúr
Nah, elvileg az első futamra a rajtrács:
Nykjaer, Nash, Bennani, Kozlovskiy, Barth, Engstler, Basseng, Thompson, Ng, Munnich, Monje, MacDowall, Muller, Huff, Chilton, D'Aste, Oriola, O'Young, Coronel, Valente,Tarquini, Monteiro, Michelisz
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3631 üzenetére
Gondolom úgy látták, nem jelent előnyt az eltérés, új szárnyat meg nem tudtak ennyi idő alatt szerezni... kizárni nem akarták őket a futamról, hát engedik menni ezzel.
(Azért azt nem árulta el végül, hogy melyik irányba csal a szárny... bár azt mondta, hogy az egyenesben nem jön jól nekik, szóval nagyobb leszorító erőt adhat, az meg itt elvileg inkább hátrány...) -
Male
nagyúr
válasz IreN!CuS #3649 üzenetére
Így van. Grat Norbinak és a Zengőéknek, kihozták a futamból, amit lehetett.
Érdekes, hogy Tarquinit Monteiro is verte egész hétvégén (illetve Mullerrel sem küzdött egyáltalán -> jó, sokat nem tehetett volna, de még annyit sem csinált, mint Monteiro). Talán még a múltkori bukás?
Súlyok vajon hogy alakulnak? A Chevy biztos, hogy marad a maxon, többiek viszont mind csökkennek egy kicsit? (kivéve a Lada, mert ők most is már minimumon vannak azthiszem)
-
Male
nagyúr
válasz Ventur@ #3659 üzenetére
Eurosport: Az a jó ebben, hogy bármilyen sporthoz kapcsolódó fórumot nézel, mindben azon dühöngenek az emberek, hogy miért nem a topic témájában lévőt adják, miért éppen mást
...bár az egész közvetítési jog témát borítanák már... a nézők szívnak miatta állandóan, hogy X csatorna megveszi a jogokat egy területre, de nem adja le, és mivel kizárólagos jogokat vett, más sem közvetítheti ott legálisan, hiába lenne hajlandó fizetni is érte a néző.
-
Male
nagyúr
Jókor jött az eső... egy kicsit mázlis volt így ez az időmérő, de a lényeg, hogy 4. hely, és Tarquini előtt
-
Male
nagyúr
Az időmérőt adja valami?
Mert a WTCC oldalon most csak rádió van, (gondolom, mert az eurosport2 leadja élőben)... az eurosport2 meg mégsem adja, mert csúszik a motoros edzés.
Persze az eurosport honlapján kuss van, mert nem képesek kiírni legalább, hogy akkor most mi van... csúsztatva adják majd, máskor adják, nem adják...
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3761 üzenetére
A repülő rajtot nem tudom minek eltörölni... nekem tetszett, hogy a két futamnál különböző volt a rajt. A többi alapvetően oké. (a súly kompenzáció eltörlése különösen jó... ne büntessék már azt, aki jobb munkát végzett... persze biztos lesz helyette valami más, amivel belenyúlnak az erőviszonyokba)
-
Male
nagyúr
válasz Integra #3772 üzenetére
Igen, ezt én is hallottam... de ettől még tetszett, különbözik tőle a két futam (és azért a versenyzők sem biztos, hogy egyformán jók mindkettőben), szóval én megtartanám.
Ha a fordítást is kihagyják, akkor végülis lesz két teljesen egyforma futam egymás után... na ennek meg mi értelme? Második esély? Szóval legyen már valami eltérés a kettő között.
Huh, ez a mai autótörés nagy szívás
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz !Overdose! #3840 üzenetére
Jövőre elvileg új autók jönnek, szóval igazából nincsenek nagy előnyben a jelenleg is szereplők szerintem.
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #3862 üzenetére
(EuroSport műsorrendjét csak a saját oldalukon szabad nézni... néha még az sem stimmel, de ezek a két héttel előbb beszedett infókból dolgozó oldalak nagyon félrevezetnek velük kapcsolatban.... gondolom állandóan variálnak az EuroSportnál.)
-
Male
nagyúr
Valaki tud biztosat, hogy az EuroSporton mikortól lesz az ismétlése az első futamnak?
(Az előbb reklámozták, kiírták, hogy 20:00, de közben 20:30-at mondtak... az EuroSport honlapján meg tegnap óta csak hibaüzenet van a TV műsoruk helyett.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Le Mans Ultimate
- Háztartási gépek
- Politika
- További aktív témák...
- LEGO Ideas 21343 Viking Village bontatlan készlet
- LEGO 80109 Chinese Traditional Festivals Lunar New Year Ice Festival készlet
- LEGO 21325 Ideas Medieval Blacksmith bontatlan készlet
- Digitális kijelzős, autómata kézikompresszor pumpa
- Vadonatúj Tengoo HP-15 fűthető mellény, 15 fűtési zónával, mértprobléma miatt eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs