Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Akciófigyelő: leárazott strapamobilok az EB meccsei mellé
ma Június 17-től június 23-ig a cég hivatalos AliExpress boltjában akár jelentős kedvezménnyel szerezhetők be telefonok és táblagépek.
-
GRAVEN - Alig néhány nap múlva befutnak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
IreN!CuS #3676 üzenetére
Szvsz pályán kétféle hajtás él, hátiulhajt, vagy mindenhajt, mert az előlhajt az buta.
Az FWD-t a piac versenyezteti, mert végül is az egész sorozatot a piac versenyezteti, jelenleg az FWD-k a legelterjedtebbek, ezért azok állnak rajthoz túlnyomórészt.
Az AWD általam is támogatva lenne, egyrészt mert sokkal jobb mint az FWD mindenhol, utcán és versenypályán is,...tényleg drágább, de ez már legyen az autógyárak problémája...sztem lfsz összeg egyébként, de tény hogy minden pénzbe kerül.
Viszont mi sokkal jobban járnánk, az AWD is unalmas egy RWD-vel összehasonlítva, de legalább nem olyan buta mint az FWD. ETCC-ben mindent ütöttek az Audi-k, csak csúnyán büntették őket.
Utcán is jobb...vezetni, mert súlyban és fogyasztásban (több alkatrész-több forgó alkatrész) kicsit bukó. -
vlevi
nagyúr
válasz
IreN!CuS #3676 üzenetére
"Vonjunk párhuzamot az F1 és a WTCC között?"
Ne vonjunk.
Az F1 eredetileg "maszek" garázscsapatok bajnoksága volt, még a Chapman féle Lotus, vagy a Ferrari is csak egy garázscsapat volt, a Williamsről, Brabhamről nem is beszélve. Persze rengetegen versenyeztek pl. Ford motorokkal, de a Ford akkor sem volt jelen gyári csapatként az F1-ben. Aztán a 70-es évek végén kezdett egyre inkább nyomulni a Renault, aztán jöttek a többiek, a 2000-es években Toyota, BMW, Merci, ...
Aztán ez valahogy elkopott, és most megint ott tartunk, hogy elvileg gyártótól független csapatok vannak túlsúlyban, Redbull, McLaren, Force India, satöbbi. Persze ezeket a csapatokat már korántsem lehet "garázscsapatnak" hívni, annál sokkal inkább üzleti alapon működnek, mint a 60-as években, de akkor is privát csapatnak tekintendőek.
A WTCC-ben, korábban ETCC-ben mindíg is nagyobb volt a gyári befolyás, már csak a szabályok miatt is, hiszen "utcai" féle autókkal kell versenyezni. De pl. a Brit bajnokságban nincs jelen egy gyártó sem, és ez meg is látszik az autók sokféleségén, van ott Opel, Toyota, MG, ...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mesterséges intelligencia topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Rendszergazda topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- További aktív témák...