- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nyomtató topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Egy termékcsaládra korlátozza az Auto SR-t a Microsoft
ph Az automatic super resolution még a Qualcomm megoldásain belül is csak egy sorozathoz lesz kötve.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yayoh
aktív tag
válasz Integra #4350 üzenetére
Hát igen nagyon verte a mellét a Honda hogy most milyen kemények lesznek azt most sehol sincsenek...Az RML milyen kevés idő alatt , és tetszt nélkül is épített olyan autót mint ők sőt..Nekem nem igazán tetszik ez az új WTCC.. Kevés ez a 16-17 autó , a TC2-esek teljesen feleslegesek szerintem , nekik ott az ETCC menjenek oda.
-
Yayoh
aktív tag
-
Megnéztem az időmérőt és van pár véleményem az egésszel kapcsolatban.
- Egy, hogy a Citroënnek nem kellene ilyen mélyen benyalni. Értem hogy fontos volt az érkezésük, értem én hogy új márka, de hogy ennyire nyaljon az FIA nekik, az picit gyomorforgató (értem ez alatt, hogy a komplett szezonelőzetes egy nagy Citroën reklám volt, a pályagrafikonon meg hogy-hogy nem Citroënnel illusztrálják a kanyarokat). Egyébként elég fura ez a C-Elysé, mert elölről nagyon dögös, hátulról viszony iszonyat rusnya
- Grat Lopeznek, jól ment, de szerintem ha Muller nem kóklerkedi el a sikánt, akkor övé lett volna a pole. Egyébként Kubica most verheti a falba a fejét, hogy csak is kizárólag a főszponzora miatt mondta vissza Lopez autóját, és most akár ő lehetne ott, ahol most Lopez, e helyett folyamatosan töri rommá a Fiestát a WRC-ben. Szomorú.
- A Hondával, meg amúgy ámblokk a JAS-al vannak bizonyos aggályaim. Merthogy most vagy az van, hogy a JASnál gyökerek dolgoznak, és nem képesek egy ütőképes autót összehozni a második évükre, vagy egyszerűen sz*rnak az egészre, mert egész télen gyárották a kifogásokat, hogy húdelassú megépíteni az autókat, húdekevés idő van erre, blablabla. Ehhez képest itt egy Citroën, aki ugyan gyakorlatilag az utóbbi fél évet teszttel töltötte, (ennek meg is van az eredménye), de erre a Honda is képes lett volna, ha időben nekiállnak az autót fejleszteni. A kevés idő kifogás meg azért Bullshit, mert ott van az RML, akiknek ugyan megvoltak a kész autók, de nekik sem volt több idejük az egészre, mégis időben kész lettek 6! autóval, mégis ütőképesek, és nem nyafognak mint valami óvodás csecsemőbanda.
-Norbi meg okos. Jól teszi hogy túl akarja élni ezt a hétvégén, és a Paul Ricard-ra tartalékol, mert egy kis hiba, és úgy jár mint Tarquini (de az Integra által használt Tárkony jobban tetszik )
All→M8
-
Integra
titán
válasz callmeakos #4355 üzenetére
azt ne felejtsd el, hogy a citró idő előtt tudta meg a szabályokat a következő évre, jóval előbb, mint bárki más. mire a többiek megtudták a szabályokat, a citrók már a pályán rótták a tesztköröket. ez szerintem undorító húzás a fia-tól.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #4350 üzenetére
"übertárkony gyorsan megoldotta, hogy a jas ne unatkozzon.."
Hát, ezt most nem ő oldotta meg. Oké, benézett egy féktávot, állt a pálya szélén, és várta, hogy üres legyen a pálya, és visszamehessen, amikor bumm.
Ennyi erővel mondhatnánk azt is, hogy tavaly Monzában Thompson törtte totálkárra a két Ladát... -
Yayoh
aktív tag
Auto GP 2. futamát hol lehetne megnézni?
Mert Eurosport-nak nincs a műsorán -
dudikpal
aktív tag
-
Sandormaster
aktív tag
Kezdődjék akkor a móka
Viszonylag jó minőségű stream akinek nincs Eurosportja. -
albert8
addikt
Jól rátolta norbit a rázókőre bennani...
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
válasz IreN!CuS #4364 üzenetére
Túlságosan is. Értem hogy azért óvatosan, de azért ennyire nem kellene könnyen adnia magát. Van egy olyan érzésem hogy Valentét simán elengedte, hogy ne legyen "gond". És azért na. Remélem azért a második futamon keményebb lesz Norbi.
Egyébként elég egyhangú, akciómentes futam volt ez.
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
Sandormaster
aktív tag
válasz albert8 #4363 üzenetére
Az még hagyján...nulla előzés volt az egész versenyen, teljes dögunalom, ehhez lehet a megnőtt aero is hozzájárult mert még az azonos autók se tudták egymást püfölni.
TC2-ben 3 autó?! Jééézusom...
Ladák úgy néznek ki mint vmi legó autók
Áhhh...a WTCC vezérkar meg sztem leoboázta a teljes Citroen brigádot. -
Motion_Blur
félisten
Ekkora nagy probléma két himnuszt lejátszani? Nem először fordul elő sajnos... és elég nagy szégyen.
Lopeznek nagy grat!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Sandormaster #4366 üzenetére
Teljesen unalmas, szinte akciómentes futam volt. És ez nem csak azért van, mert a Citroënek elléptek, hanem mert szerintem mindenki takarékon ment. Nem értem hogy mért pont ezt a pályát kellett betenni szezonnyitónak, azt meg pláne nem értem, mért csak 1 hét szünet van, egy ilyen pálya után? Érthetetlen....
szerk.: Borkovic mekkora már?
A szerb Zsiráf. Csoda hogy nem lóg ki a feje[ Szerkesztve ]
All→M8
-
!Overdose!
őstag
válasz callmeakos #4369 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy 1 héttel korábban lett volna a szezonnyitó, de valamiért el kellett tolni.
Nekem sem tetszett a futam, de kiindulva az F1-ből egyelőre nem vonnék le messzemenő következtetéseket. Azt viszont nem értem, hogy miért kellett ennyire távol kerülni a széria közeli autóktól. Nekem pont az tetszett eddig a sorozatban, hogy sokkal kézzelfoghatóbb volt, mint mondjuk a DTM.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
albert8
addikt
válasz madmike #4367 üzenetére
Szerintem is kapott egy nagyon a futómű Biztos mindenki tartalékolt szerintem is. A gp futamhoz képest nulla izgalom.
Egyébként ez a himnusz tényleg nagy égés....Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
joshua7
veterán
Hú, ez egy rettentő gyenge verseny volt. A Citroen kb. a verseny harmadától takaréklángon ment, anélkül 2-3 mp-et adnának a Chevrolet-nak. A Honda meg egyelőre nagy csalódás. Borkovic ellenben jól nyomta.
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
neduddki
nagyúr
HI!
aszem ennke is annyi marad a btcc;- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Norbi nem áll rajthoz, Kochi-San megadta magát. Lotúró
All→M8
-
!Overdose!
őstag
Norbi.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
FIREBLADE78
addikt
Sajnos Norbinak ott kellene hagyni zengot,igy soha nem fog nyerni semmit. Magyaroknak nincs penzuk normalis kocsira, nem is lesz sajna
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
!Overdose!
őstag
válasz FIREBLADE78 #4377 üzenetére
Ez most nem a Zengő Motorsport sara.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Z0C!
őstag
ez nem volt valami hű de j futam...
a Citroen takarékon, a Chevy most elég stabl..de a Honda....no comment...----- www.zoci.gumroad.com -----
-
válasz FIREBLADE78 #4377 üzenetére
Ez pont nem a Zengős srácokon múlik hanem a Honda baja ez. Illetve a szinte 0 tesztkilométer hátránya. Viszont ha a továbbiakban sem változik a helyzet, akkor lehet gondolkodni kell valami alternatíván, mert nem fognak előrébb lépni, inkább hátra fele, most hogy már két gyártó autói is előttük vannak. De még csak most kezdődött el a szezon, sok minden változhat..
All→M8
-
Frenky89
őstag
Az FIA-nak érdekes indíttatása van mostanában arra, hogy hogyan nevettesse ki saját magát.
-
Coronel hogy magyaráz már
***
Gyökér Bennani
Ilyenkor kell használni azt az eszközt, amit úgy hívnak hogy FÉK![ Szerkesztve ]
All→M8
-
!Overdose!
őstag
válasz callmeakos #4382 üzenetére
Szerintem pedig Coronel nagyobb mértékben hibázott...
De legalább kiütötték Müllert!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
badd
tag
válasz FIREBLADE78 #4377 üzenetére
Zengőék pont, hogy iszonyat jól csinálnak dolgokat. Azért alapvetően lehetett gondolni, hogy ha egy gyári Hondát megszereznek azzal előreléphetnek. Sikerült megszerezniük ami nem rossz teljesítmény, plusz mint csapat is nagyon jó, hogy a gyári csapatot is sikerül szorongatni töredék pénzből. Az más kérdés, hogy a Honda nem olyan lett mint várták. Egyelőre úgy néz ki, hogy egy Chevi-vel is jobban jártak volna, tavaly és idén is.
Ez a pálya meg úgy fölösleges ahogy van. Pályavezetés se izgalmas, plusz betonfal. Csak autótörésre jó. Értelme nulla.
-
albert8
addikt
válasz callmeakos #4382 üzenetére
Én kizárnám a fenébe, de komolyan ez már nem az első ilyen esete... Olyan tömegbalesetet okozhatott volna, hogy csak na... egy kis fékezés miatt
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
válasz !Overdose! #4383 üzenetére
Ez intelligencia kérdése. Látszott hogy másodpercekig tolta Bennani Coronelt, ilyenkor aki okos, az picit elveszi.
***
Coronel mekkora már
Majdnem kitépi Bennanit a kocsiból, aztán meg jön az ölelés[ Szerkesztve ]
All→M8
-
Motion_Blur
félisten
válasz !Overdose! #4383 üzenetére
Rosszul látod. Bennani nem volt Coronel mellett! Semennyire. Nem volt ott helye! Tehát nem az történt hogy Coronel nem hagyott helyett, hanem Bennani hátulról nekiment és kiforgatta nyél gázon.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szegény Loebnek nem volt valami boldog feje. Honda vs. Citroen motorerő difi szerintem simán van 30 lóerő. Egyébként azt lehetett látni hogy kanyarban és féktávon nem igazán volt különbség az autók között, szal a mechanikai tapadás + futómű szerintem azonos szint, pówerben keresendő a különbség.
Valante kellemes meglepetés volt amúgy.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bennani a WTCC Maldonadoja
All→M8
-
!Overdose!
őstag
válasz Motion_Blur #4387 üzenetére
Akárhányszor nézem vissza egyszerűen nem tudom egyértelműen Bennani számlájára írni a balesetet. Valóban nem volt még éppen mellette, de nem is az a klasszikus hátulról megtolós eset volt. Tulajdonképpen a Honda jobb eleje találta el a Chevy bal hátulját. Bennani gyorsabb volt, mint Coronel. Coronelnek vagy hamarabb kellett volna lezárni az utat vagy ha már eddig várt, akkor hagyni egy autónyi helyet a fal mellett. Egyértelműen arra játszott, hogy majd Bennani elveszi a gázt. Nem tette, mindketten pórul jártak. Ebben mindketten benne voltak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Sandormaster
aktív tag
válasz Motion_Blur #4388 üzenetére
A kérdés csak az hogy a Honda ezt meg tudja-e oldani év közben, de gondolom itt nincsenek annyira kőbe vésett szabályok mint F1-ben, mindenesetre én mint marketinges, nem szívesen látnám a saját "termékem" így elpicsázva, főleg úgy hogy úgy jöttem ide hogy "ha a Chevinek sikerült, nekem is fog" ...hááát sok Civic reklámot így nem nyomathatnak majd.
-
vlevi
nagyúr
válasz !Overdose! #4390 üzenetére
Fekeznie sem kellett volna. Csak egy rovid idore a padlogaz helyett egy kicsit kevsebb gazt adni, hogy legyen kozt es Coronel kozott 2-3 centi heyl. Aztan majd az elso kanyarban fektavon seggberughatja, az mar csak versenybaleset :-)
-
!Overdose!
őstag
Ez így nem vezet sehova. Szerintetek el kellett volna, hogy vegye a gázt, szerintem pedig Coronel hagyhatott volna kicsivel több helyet. Igazából bármelyik is valósult volna meg nem következett volna be a baleset. Az FIA Coronel oldalára állt, úgyhogy én sem tehetek mást, mint elfogadom az ítéletet, de 100%-osan nem fogok vele egyet érteni. Megosztó baleset volt. Tarquini például Bennaninak adott igazat, pedig ő is látott már egyet s mást...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
All→M8
-
vlevi
nagyúr
válasz !Overdose! #4393 üzenetére
Én csak a közvetíésben is látott belső kamerás felvételre tudok hagyatkozni, amiből hallani lehetett, hogy végig állt a gázon, és tolta Coronelt. És végül még el is mozdult jobbra, ezt forgatta keresztbe. Szerencsétlen baleset, mert ha bármelyikük is egy kicsit enged, akkor ez nem következik be. De általában a hátul jövő a hibás, ezt is tudni kell. Meg, amit Csuti Laci mondott a szabályokról, hogy azért valami hajlandóságot illik mutatni a baleset elkerülésére
-
Integra
titán
válasz callmeakos #4394 üzenetére
asszem most a kormányszervo a legjobb ami történhetett velük és talán ezt még ők is érzik. amúgy pedig tényleg vicc az egész...
minden esetre én szuperjót aludtam délután[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Male
nagyúr
A közvetítésben is elhangzott (csak mint olvasói beírás), de én is láttam: López autójára rádugtak egy notit, mikor még elvileg nem lehetett volna hozzányúlni (az interjú alatt a háttérben). Ennek nincs semmi következménye?
katt a képért -
Motion_Blur
félisten
válasz !Overdose! #4390 üzenetére
Ha tudod nézd meg a Duna TV közvetítését a futamról. Wéber nagyon jól elmondja hogy miért Bennani hibája volt a crash. Teljes mértékben egyetértek vele.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs