Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    válasz dfsz34 #21074 üzenetére

    Minden hosszú töltésidejű tankra mehet, ráadásul ha két töltő van, akkor felmegy az esély 34%-ra, az már jó lehet.

    Osszeadodik az intuition?

    Van par perk, amire kifejezetten irjak, hogy csak az egyik szamit, hiaba van ket embernek is.

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

  • Kakumix

    senior tag

    válasz nyunyu #21078 üzenetére

    Az intuition összeadódik, de nekem még sosem sikerült duplán lőnöm vele. Az viszont kb. igaz, hogy háromból egyszer azonnal vált, nem tölti újra.

    Wikiből: The effect of this Perk is cumulative, so if a vehicle has two Loaders and both Loaders have this Perk then the chance for a switch will increase by 34%.

    [ Szerkesztve ]

    Legyen szép napod!

  • diegho

    nagyúr

    válasz mynames #33312 üzenetére

    Ebben a sorrendben: Recon, Armorer, Off road driving, Firefighting, Intuition

    zserrbo a táras heavy és med még nem volt vészes, de a F155 és a WTF100 már tényleg sok. A WTF-el ha okosan játszik valaki, simán 4k feletti átlagsebzést produkál.

    [ Szerkesztve ]

  • vhw

    addikt

    válasz Simi37 #60482 üzenetére

    Hát a többi az a két töltő.
    Az egyiknek biztos kéne a safe stowage, de mivel nem adódik össze, így a másiknak valami más kéne... sok választásod nincs...
    Egymához hasonló jelentéktelen képességek közül válogathatsz...
    - adrenalin rush
    - intuition

    esetleg a tűzoltás, de egyetlen tag esetében ez se sokat lendít a helyzeten.

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

  • 04ahgy

    nagyúr

    Ti hogy osztanátok ki az E 100 legénység ötödik skilljét, mostanra fejlődött ki nekik? Ami most van:

    Commander: BIA, Repair, 6th Sense, Eagle Eye
    Gunner: BIA, Repair, Snap Shot, Camo
    Driver: BIA, Repair, Preventative Maintenance, Controlled Impact
    Radio operator: BIA, Repair, Camo, Signal Boosting
    Loader: BIA, Repair, Camo, Firefighting
    Loader: BIA, Repair, Camo.

    Az utolsó legény van lemaradva, mert a korábbi tankok csak ötfősek voltak. A fejlettebb Loader a tűzoltás helyett kap majd egy Safe Stowage-et, ezen a tankon automata oltót használok úgyis. Ha meg másodszor gyújtanak ki, akkor már mindegy.
    A legénységen négy tagon levő 100% Camo-t is lehet, hogy másra kellene cserélnem, még a Panther ágról jött így, ott szükség volt rá.

    A Commandernek a Mentor, Recon, Jack of all Trades skillek esélyesek, de itt már úgy is iszonyat lassan fog növekedni, tehát a Mentor nem sokat ér, a legénység sérülést esélyeiben a Super Heavy Spall Liner és a LArge Repair kit csökkenti, így a Reconra esik a választásom. Tűzoltást és álcát biztosan nem fogok adni neki, mert emezek hasznosabbak, E 100-zal meg úgysem bújkál az ember.

    Gunner: Álca helyett Deadeye, ötödiknek meg az Armorer skill. Tűzoltás és Designated Target ráér később. :)

    Driver: Off-Road Driving, Smooth Ride, Clutch Breaking skillek vannak. Az álca, tűzoltás itt kimarad. Én az Offroadot tenném.

    Radio Operator: Álca helyett Relaying, ötödiknek meg Situational Awareness.

    Loader 1: Álca és tűzoltás helyett Safe Stowage és Intuition. Ötödiknek meg fogalmam sincs. Van az álca, mint skill és a tűzoltás. A többi perk.

    Loader 2: Álca helyett Intuition negyediknek meg fogalmam sincs. Van az álca, mint skill és a tűzoltás. A többi perk.

    HGyu

    7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

  • Diarmand

    senior tag

    ddt500hu: +1

    04ahgy:

    Commander: Bia, Repair, Sixth Sense, Eagle Eye, Recon
    Gunner: Bia, Repair, Snap Shot, Dead Eye, Armorer
    Driver: Bia, Repair, Smooth Ride, Clutch Braking, Off-Road Driving
    Radio: Bia, Repair, Situational Awareness, Call for Vengeance, Signal Boosting
    Loader: Bia, Repair, Safe Stowage, Intuition, Firefighting
    Loader: Bia, Repair, Intuition, Adrenaline Rush, Firefighting

    Akkor ha a felszerelés Töltésgyorsító, Célzásgyorsító vagy Vertstab és Nagy repeszpáncél.

    [ Szerkesztve ]

  • Iron Funeral

    őstag

    válasz Bad Pritt #62304 üzenetére

    ... Én pont azt mondom, hogy bizonyos skillek helyett érdemes kitanulnia a BiA-t. :D
    Elsőre nem tanulnám semmiképpen sem mert 200k(?) xp mire működésbe lép addig meg megőszül az ember a javítási időktől meg a 6. érzék hiányától. A 2. skillsorba viszont majdnem ideális mivel az első szett skilljeid már bőven a hasznos kategóriába esnek (mint mondtam 6. érzék/rep/sstowage) és a második skill/perket sokkal könnyebb kihúzni mint a 3.-at értelemszerűen. Ellenben olyan skillek mint a snap shot (+a még hiányzó repair),camo, clutch braking, recon, stb stb egyből működnek és 30% fölött érezheted is a hatásukat.
    Ha nagyon ciki a lassú javítás akkor mehet a tankra nagy javítócsomag ami 10%-ot levesz a javítási időkből.

    Igazából nem kötelező kifejleszteni a BiA-t, de nem rossz perk ha egyszer már működik, ez, plusz a venti már +10% crewskillt ad, ha netán használsz kolbászvéget/csokit meg ilyeneket az még +10%... egy E-50M csúnya dolgokat tud így :)

    (#62305) dfsz34: Attól függ, pl. a Centurion 7/1 legényei ilyenek;
    6th sense/BiA/rep/camo
    rep/BiA/snap shot/camo
    rep/BiA/smooth ride/camo
    sstowage/BiA/rep/camo

    Leo PTA/Leo1 legénysége is ugyan ezt a tematikát követi, de heavyre (pl. E-75/E-100) nem erőltetném fel a camot, inkább húznák intuition perket a töltőre(töltőkre). Clutch braking, off-road driving, deadeye, recon, mind hasznos (különösen deadeye+15cm löveg, sok-sok rotyogós IS-7 keletkezett már abból :) )

    Azokra a camohuszárokra amikre meg tényleg kell/érdemes a camo (Nashorn) úgy kezdek, hogy 6th sense+camo a többi emberre. Az esetemben 2. skillnek húztam egy BiA-t, 3. meg camo pótlás, sstowage, ilyenek. A 4. skill meg lesz majd a javítás, egyszer, talán.

    De igazából az a lényeg, hogy prev. maintenace nem éri meg, csak egy tankon (FV215b, mivel itt az összes létező hajtáslánc hitbox a tank elejében van, kösz Obama), minden más tankon a tűzproblémát megoldja egy prémium poroltó (Jagd-100 nem is tudom mikor gyulladt ki utoljára), ami igazi érvágás német tankokon az inkább az, hogy kilövik a motort, és az alapból gyenge agilitást teljesen hazavágják vele.

    Jut eszembe, ha a töltőnek vannak rádiós skilljei akkor érdemes a sit.awarenesst húzni, az maxon ad 3% látótávot! (persze csak ha a fontosabb loader skillek megvannak, nekem ez a skill majd az 5. lesz a 7/1 loaderén, 2027 környékén :)) )

    [ Szerkesztve ]

    Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

  • szallasi007

    őstag

    válasz Tomi0703 #71566 üzenetére

    Nem ettől lehet ez? Nem tudom megnézni a replayt, ha nem ez a megoldás akkor sry
    Intuition - Perk

    This perk creates a chance that the proper shell is already loaded when switching between shell types. Intuition comes into effect after it reaches 100%. The gun must be completely loaded before the perk can be used again. If two Loaders have the perk, the effect is not cumulative.

    Recommended for: Players who frequently switch between ammo types

    [ Szerkesztve ]

  • kchryss

    addikt

    válasz rlazol #127736 üzenetére

    Csak gyorsan átfutottam. Ami szúrja a szemem az álcha hiánya a 12t-n. Hogy gondoltad álca nélkül tolni a francia könnyű ágat? :D
    Javítást cserélném álcára, ha trackelnek és nincs már javítód általában a javítás skill sem ment meg, mert 1-2 lövéstől halott vagy. BC a cél az is egy ninja tank, arra is kötelező a full álca.

    Leo pta-ról is hiányolom az álcát mivel azzal távolról kell szedni az ellenfeleket.

    IS-3-on jól látom, hogy Intuition perk van a töltőn? Az tök felesleges rá. Arra is álcát raknék 4. sornak és csak az 5. sorban raknám fel ezeket a vegyes skilleket (fegyverkovács, ezermester, stb).

  • rlazol

    addikt

    válasz kchryss #127758 üzenetére

    kchryss: köszönöm szépen! :R AMX en javítottam. IS3-ra két csaj töltőm van, az egyiknek a bizt. elhelyezés a 2. skill és 96%on a javítás, a másiknak igen, az intuition és a javítás 97%-on. Arra gondoltam, amikor eléri a 100-at, folytatom az álcával mindkettőn, így nem kell skill reset, ill. nem kell a 100 elérése alatt néma skillnek lennie. Hogy érted, hogy felesleges az Intuition? IS7nek elég az alaplőszere? LeoPTAn mi helyett tegyem az álcát? Negyediknek gondoltam...

    Fel: köszi neked is! ezt észre se vettem, tényleg. ezzel együtt vsz kuka lesz :D

    [ Szerkesztve ]

    Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz ako001 #217549 üzenetére

    Hát meg kimaxolt Intuition képességgel az FV4005 egy másodpercen belül cserélt lövedéket. Most képzeld el egy jó játékos kezében, aki instant tudja váltogatni a szituációhoz kellő lövedéket mondjuk egy brit tankban...

    Meg ezek a megállás után x ideig, töltés után x ideig képességek csak siettetni fogják a játékost, bevállalósabb lesz, többször lövik ki, még inkább felgyorsul a játék.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Thrawn #217554 üzenetére

    Ahogy én tanulmányoztam a skilleket, egyértelműen az a céljuk, hogy sokkal specializáltabbak legyenek a parancsnokok, csak a probléma ezzel az, hogy MM és pályafüggő, mit csinálsz adott tankkal, úgyhogy végső soron lehet nem éri meg majd kísérletezni, mert ki tudja, mit dob a rendszer. WZ-120 td-vel pl. simán el tudnék képzelni egy assault td buildet tier 8-ban, jó pályán, de mondjuk Malinovkán tier 10-ben a hajamra kenhetem az elszórt 75 pontomat.

    Én pl. kapásból elszórnék 30 pontot szinte minden parancsnoknál ugyanarra a háromra: coherence (új bia tulajdonképp), látótávnövelés, rng csökkentés és akkor emellett lehet bohóckodni a többivel, az intuition a briteknél fantasztikus lenne, concealment úgysem marad így, mert elég broken, de az is alap szerintem light-td-medeknél.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Geller72 #221670 üzenetére

    Az az Intuition/Megérzés, de az nem 100%-os skill, hanem csak esélyt ad rá, hogy egyből betöltsd a másik lőszert.
    Én is használom sok skilles legénységnél, érzésre kb minden 5. váltásnál adja be.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • joergie

    őstag

    Most néztem dezgamez videóját az intuition skillről, amivel egy betöltött type5 heavy 2.5sec alatt vált ammo típust. Ha ezt megkapják az arták is(az AP mellett), akkor nehéz lesz nerfnek nevezni azt, ami 1.13al jön.

    [ Szerkesztve ]

    Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

  • joergie

    őstag

    válasz jr1994 #222941 üzenetére

    Az még hagyján, de artynál most 3féle lövedék van, 3 féle parabolaívvel és lövedéksebességgel(tehát van ahova AP-val nem, de HE-val be tudok lőni). visszahozták a régi arty AP pentrációt, conqeror GC pl 370mm körül van asszem.
    obj261 ap-val valami pocsék ívben tudtam csak lőni, viszont elég gyorsan odaért a skúló(612m/s). Közben pedig írja a játék, hogy az adott pontra, ahova célzok melyik típusú lövedék mennyi idő alatt ér oda(pl 2.1sec).
    obj 261 dupla intuition 99%-on (mindkét töltő emberke) 8.6sec alatt vált nálam ammot.
    Ja és sokkal jobbak az fps értékeim a tesztszerveren.

    Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

  • joergie

    őstag

    arty ap dmg/átütés
    obj261:520/334
    conqGC:720/370
    gwe100: 640/372
    t92: 750/372
    bc58: 460/310

    Hát nem használnám gyakran az AP-t t92-ben, de amikor be akarod cserkészni közelről, azért elgondolkozol rajta, hogy 372-es AP átütéssel megkarmol, az jobban fáj, mintha HE-vel üt 3-400at.
    Ugye látható hogy a pontosabbaknak jóval kissebb az átütése, így végülis valahogy végre értelmet kap a gwe100(legpontosabb magas átütésú ap-jával)
    Az van, hogy ezzel elelnsúlyozni akarták a HE változásokat, de rohadtul vissza lehet élni vele (de nagyon szokatlan szögekben lő AP-val mindegyik arty).
    obj261nél 8.1, t92nél 12sec, conqGC-nél viszont 7.3sec a skúlóváltás. type5nél most 5 sec (stb1- 1.5sec). Mindegyik biával, ahol lehet ventival töltésgyorsítóval, és 100% intuition skillel.

    Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz po1son #223273 üzenetére

    De jól tippeltél :) Nem értek ennyire a focihoz, csak a nagy csapatokat ismerem úgy-ahogy meg persze a magyarok győzelmére fogadtam kötelességből.
    Az 5. szintet tudtam eddig kifullozni.
    Más kérdés, tudom kacérkodok a sötét oldallal, de a küldetések miatt muszáj artizni is. Gondolkodom mi a jófene skillt lehetne rájuk rakni. Német arti vonal. hatodik érzék + bia mindenkinek + snapshot meg majd az intuition, ha átdolgozzák bár nem tudom fogok-e váltogatni a lövedék típusok között. A rádióson gondolkodok most, mit adjak neki második skillnek a bia után. javítás lehet, de szinte mindegy is, nagyon ritkán lenne rá szükség. Kamo persze jó, de borzalmas a kamo értéke, most akkor nem 445m-ről hanem 443-ről spotolnának, amit kb 0,01 sec alatt tesz meg rohanó könnyű tank.
    Amin gondolkodom, van valakinek tapasztalata a call for vengence skillel? Ha kilőnek és a rádiós életben marad, ha jól értettem, akkor 2 másodpercig tovább világít az ellenséges tank. Elméletben jól hangzik, de mi az, hogy a rádiós túléli a tank pusztulását? Amikor kilövik a tankot, mindenkit úgy mutat, hogy kampec. Hátha valaki ismeri jobban ezt a skillt, megköszönném a tapasztalatokat.

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz po1son #223333 üzenetére

    Most próbáltam 1 körre a német kilencest. ami jó, hogy mindegyik lőszer típus hasonló árban van. az intuition skillel a 34 sec töltésidő lemegy 20 secre, ha a be van töltve és lőszer típust váltok. pl ha jól rálátok a tank oldalára, akkor mehet neki páncéltörő.
    Az arti küldetések jó része így viszont felejtős, úgyhogy megvárom, amíg átdolgozzák. Addig nem artizok.
    A counter artit nem találom könnyebnek. Normál nézetben jól lehet látni a lövedék ívét és hogy hol van az arti, de egy arti játékos tipikusan madárnézetben játszik. Ott úgy látom semmi nem változott. Majd kialakul ez.
    Azt viszont nem tudom, hogy az arti jelző skill a parancsokon ténylegesen ér-e valamit. Ha megcsap arti csata közben, akkor próbálom elképzelni mit csinálnék másként, ha 2-3 másodperccel korábban jelez. Hát eddig nem sok mindent tudtam kitalálni. Talán a tankot beforgatnám a lövés irányába, hogy ne oldalba kapjak egy páncéltörőt, de amikor közelharcol valaki, akkor nem lehet nagyon tankot forgatni szabadon.

    [ Szerkesztve ]

  • Baltazár123

    senior tag

    Egy kérdés a tankosokhoz. Ha két töltő van egy tankon, akkor mindkettőre kell az intuition skill vagy elég az egyikre? A leírás annyit mond csak, ha mindkét töltőnek van, akkor a kettő átlaga lesz hatásos, de ez így nem túl logikus sehogyan sem.
    Jelenleg az egyik töltőmnek megvan az intuition és már látszik a hatása, de ezen agyalok, ha rátenném a másikra is, akkor számítana-e?
    Valaki próbálta esetleg?

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz jano_77 #223571 üzenetére

    Most már elérhetőek gamer laptopok is értelmezhető áron, amik simán futtatják a wotot. Múltkoriban majdnem elcsábultam a vodafone akcióján, egy ryzen4600+1650ti, csak utána jártam és a hűtése miatt nem ajánlották azt a lenovo típust. Vodkafone-nál 2 éves kamatmentes hitelre nem lett volna rossz, csak a hűtés miatt elvetettem és inkább vettem egy ryzen apus asztali gépet.

    joergie meg tudom erősíteni, amit írtál. fel kell rakni az intuition-t a második töltőre is. Ha csak az egyiken van, akkor úgy veszi, hogy a másik nulla és 50% a hatása csak. A gw tiger így 10 másodperc alatt vált lövedék típust, ami új taktikai lehetőségek előtt nyitja meg a kaput.

    [ Szerkesztve ]

  • nomic

    aktív tag

    válasz Baltazár123 #224200 üzenetére

    És most erre jön a crew 2.0, ami még inkább széthúzza a kezdők és veteránok közötti, amúgy sem kicsi különbséget. Nem tudom milyen lesz élesben, de így az eddigieket látva ez az utóbbi évek legfeleslegesebb és legrosszabb változtatása. Elég lenne defaulttá tenni a hatodik érzéket, néhány skillt átdolgozni, hogy legyen értelmük (ahogy az intuitionnal tették) és kész. "A" problémára lenne egy "B" megoldás, helyette csinálnak egy nagyobb, "C" problémát.

    Geller72: Nagyon sok a hidden gem alacsony tierben, amit kezdőként vagy átugrasz, vagy nehéz használni és emiatt utálod. Nekem most ilyen az A-20, kb. ezer csatám volt, amikor játszottam vele, és semmi nem maradt meg belőle. Most megvettem a T-100at elkezdeni, és rohadt jó ez a tank. 72-vel megy, 1,7 másodpercenként 55 damage, elképesztő gun handlinggel (mintha német 7,5ös lenne), igaz, kell a gold, mert tier 4 és felette kb. sehova nem elég az alap tier 3-as átütés. Ugyanúgy, ha visszavenném a T-34et, szerintem sokkal többet tudnék hozni belőle, mint anno kezdőként.

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+

  • Swinegod

    őstag

    válasz nomic #224202 üzenetére

    Szerintem ha nem lenne a mostani iteráció egy elkúrt szar nagyon jó lehetne a crew 2.0. Gondolj bele kis legénységes tankok mint a francia táras medek meg Manticore, hogy szét vannak dolgoztatva a srácok benne, 4 skilles commanderem van Bourrasque-on de nincs se camo se javítás se az az új arty indikátor szarság, tök jó lenne ha lehetne.
    Az is mekkora hülyeség, hogy az Intution ha 2 loaderen van akkor átlagolja a 2 skillt és annak veszi, ha akarsz egy maxos intuition-t akkor bizony efektív 2x annyi XP kell hozzá mint egy bármi máson ahol csak 1 töltős van
    Ha lenne értelme a többi skillnek az új rendszerben az is tök jó lenne, ilyen mocsok specifikus dolgok voltak, mint hogy mész, megállsz egy bokorban majd ha rövid iőn belül spotolsz valakit akkor kicsit gyorsabban célzol, hát komédia komolyan, ott az összes eredeti skill ki a here rakna erre a random szarra ugyan annyi pontot mint amennyi javításra vagy camora vagy bármire tehet?

    [ Szerkesztve ]

    Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz popey37 #224428 üzenetére

    Nekem se megy vele, pedig vártam, merthogy olyasmi, mint a t54, aztán mehetek vele emberkedni, de nagyon nem adja. Lightnak lassú, páncélja nevetséges, néha a torony pattint, ennyi. Az ágyúja bitang sz.r pontatlan és nincs csőlehajlás, akrobatikázni kell a lövés pozícióhoz vele. Ez angyon áthallásos, de ez van :) Meg mintha jeges pályán menne mindig a tank, nagyon rossz az irányítása, túlságosan sokat bemozdul billentyű nyomásra. Nagyon kell figyelni rá, bár már volt, hogy emiatt kerültem el lövéseket, de összeségében nagyon kellemetlen.
    Megnéztem pár skill4ltu csatát vele, de végig köpködi az ágyúját ő is, persze még így is beletol 2-3-4e sebzéseket :)
    Ha én megpróbálok vele emberkedni, engem szétszednek egy pillanat alatt. Ha egyet pattint a tornya, a következő lövés már arany lőszer lesz, még a könnyű tankosok is lenyomják a kettes gombot, aztán volt torony, nincs torony.
    Amúgy a legtöbb villámháborús csatának a fő okozója az arany lőszer. Ha nem is akar a WG hozzányúlni én időkorlátot raknék rá, percenként egy arany lőszert lehessen lőni vele, táras tankoknál meg valamit kitalálni, minden második vagy harmadik tár lehetne arany lőszer csak.
    Máris tovább tartanának a csaták, mert nem tudnák az ellenfelet másodpercek alatt szétgoldozni a tankok. A csata elején meg mondjuk 3 percig nincs arany lőszer.
    Tudom, hogy sok ember ez fizikai fájdalomnak élné meg, hogy célozni is kell, nem csak a kettes gombot nyomni, de a csaták minőségére jótékony hatása lenne.
    Ehelyett mit csinál a wg? Még feljavítja az intuitiont, hogy dezsőke mondjuk a lőwében érzékelve a rettenetes fenyegetést, amit a p43 bis jelent neki, gyorsan át tudjon váltani arany lőszerre. (megtörtént eset, már hogy lőwe aranyat spammelt szegény olaszra)
    A tier10 orosz light tankot megtartom majd kötvényt grindelni, meg azt mondják, hogy az használható, csak drága a "futtatása". Talán a tier6 matchboxot visszaveszem majd valamikor, más értelmes tankot nem találtam ezen az ágon. Ha lesz crew2.0, akkor is bajban lennék, hogy mi legyen a harmadik tank ezen az ágon.

    [ Szerkesztve ]

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Geller72 #225556 üzenetére

    Én nem érzem a gold hiányát a bourrasque-ban, eddig egyet se kellett lőnöm és nem volt feltűnően sok lepattanóm. Nyilván oldalt, hátat támadok elsősorban, de nem csak ez volt. Jó, mondjuk tier10-t vagy maust szemből én se alap lőszerrel akarom megrakni. Inkább csak sptolom és várok az alkalomra. A spot is meglepően jól hozza a kreditet.
    Most elment minden kreditem a tank felszerelésére, alig bírtam összekaparni, de ha lesz megint 2-3 millió, akkor kipróbálom 2x1 órára, hogy full arannyal megyek és ha nem full arannyal. Persze ha top tier leszek, akkor jön a 2-es sor, a mostani setup, ahol csak 4 arany lőszer és 2 HE van.
    Jó lenne az intuition erre a tankra, de csak 3 fős a legénység és gyakorlatilag a prioritás listámon annyi más hasznosabb skill van, hogy valószínűleg soha nem lesz intuition kifejlesztve. Majd a crew 2.0-ban, talán.

  • jano_77

    nagyúr

    válasz Baltazár123 #225560 üzenetére

    Nekem viszonylag sok 5 skilles legénységem van, de van már 6 illetve 7 skilles is, de nem emlékszem, hogy bármelyik tankomra raktam volna ezt az intuition skill-t! Nem látom hiányát és azt, hol jöhetne segítségemre. :U :F

    [ Szerkesztve ]

    "egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz jano_77 #225561 üzenetére

    Az intuition valóban nem volt hasznos korábban, most viszont kötelező lenne, már ha van rá lehetőség felrakni. Artykra például abszolút kötelező skill, 40 sec helyett 10 sec alatt válthat lövedéktípust. Táras tankokra is nagyon hasznos lenne, pl ha kéne gyorsan arany lőszer vagy HE (mondjuk puha tankra vagy amerikai tank testére vagy a tankok hátára), csak nekem a táras tankjaimon 3 fős legénység van és azokon szinte lehetetlenség kifejleszteni. Még a tetejébe ráadásul parancsnok és a lövész is töltő egyben, mindkettőnél ki kéne fejleszteni. Ami még nehezíti, hogy ez perk, tehát 100%-os kell legyen.
    Rendkívül hasznosk perk lett az intuition. Kivették a random faktort belőle és gyors lövedék típus váltást lehet vele csinálni, miután betöltött a tank.

    [ Szerkesztve ]

  • hulp01

    senior tag

    válasz Geller72 #225566 üzenetére

    Régen így volt, de már nem. Most ott a töltésidő alatt egy másik szám, ami azt mutatja meg, hogy az intuition perk esetén mennyi idő alatt váltasz lövedék-típust. És mindig, tehát nem random. Mondjuk a t8-as cseh heavy-nél olyan 4mp a váltás. És azért amikor látja az ember, hogy ott egy rhm, akkor az a 4mp simán megéri. Más kérdés, hogy ha 1mp-cel a töltésidő előtt nyomod meg, akkor szívás, mert újraindul az egész folyamat. Én már megszivattam magamt így. :D

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Swinegod #225590 üzenetére

    A WG fő célja az lenne, hogy el tudjon adni magas szintű parancsnokot (legénységet) a tankokhoz vagy a tankokkal csomagban, ahogy a warshipben csinálják.
    Ehhez nem kéne felborítani mindent, ami most van. Megszokták a játékosok a jelenlegi skilleket, meg kéne tartani, valahogy hozzáigazítani az 1 parancsnok rendszerhez. Átvenni a jó dolgokat, hozzá is lehetne adni új skilleket, volt pár használható.
    Remélem valamikor lesz belőle valami. Engem zavar a táras tankjaimon, hogy soha nem lesz pl intuition, mert csak 3 fős a legénység.

  • Swinegod

    őstag

    válasz Geller72 #225850 üzenetére

    Nem is a tárasok szoktak általában goldot lőni mindenre, ha az abszolút OP szarságokban ülő unicumok meg a másik véglet, az abszolút idióták akik azt hiszik, hogy a bénaságot ellensúlyozza, ha csak HEAT van abban a 60tp-ben. Legnagyobb baj azokkal van mint a csifi meg borat, ahol a gold ugyan úgy APCR, gyorsabb és a penje is jobb. Objektíven csak jobb.
    STB-nek legalább sokkal lassabb, HEAT. Ha nem felejtem el visszatölteni csak annyi goldot lövök mint kell, főleg, hogy intuition miatt 1,5s sincs áttölteni

    Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Geller72 #226393 üzenetére

    A kukásautóba bele is veri a gw tiger a maximum, 900-1000 sebzést, így a nerf után. Alap lőszerrel, nem a nagyobb sebzésű HE, mert azzal 1200-1300 sebzést is láttam már, csak még intuitionnal együtt is, általában nem az van betöltve vagy mire betöltene, meg már nem látható a célpont, ezért sajnos nehéz előre kalkulálni úgy, hogy akkor legyen betöltve a nagyobb sebzésű, amikor papír tank jön. Ja meg, hogy el is találja.
    A kukásautó böszme nagy célpont, azokat meg lehet könnyen tépni artyval.
    A kunze panzerbe is hatalmas nagyokat b.sznak az artyk, meg van még pár hasonló gyengén páncélozott tank.

    Itt az eloszlásról van szó. tier4-8-ban rengeteg gyengén páncélozott tank van és sok van belőlük a csatában. Tier 7-10-ben (ahol egy gw tiger "dolgozik") meg sokkal kevesebb, meg tier7-t se gyakran lát, de az egy másik kérdés.

    Meg még egy dolog, ami jelentős különbség lehet, hogy tier5-6ban nem sok tankon lehet fent az arty jelző skill. Feljebb ez is egyre gyakoribb.

    [ Szerkesztve ]

  • hulp01

    senior tag

    válasz Warton #229120 üzenetére

    Mondjuk nyugodt játékra tanít, az biztos. Amúgy az intuition perk is kurva lassan működik rajta. Valami 4-5mp. Egy 2-3mp-es töltésidő csökkentés nagyon ráférne, az már rendbe hozná a dpm-et is. És még akkor is messze nem lenne OP. Viszont nagyon jó a penje, meg azért elég nagyon sebez egy-egy lövéssel, szóval el lehet vele játszani. :)
    De persze, ha odateszel mellé egy Progettot vagy egy Boratot, hát akkor elég vicces. A Borat szerintem újratáraz annyi idő alatt, amíg ez betölt.

    Ja, és köszi mindenkinek, aki ládát küldött. :R

    [ Szerkesztve ]

  • Swinegod

    őstag

    válasz vepe #230899 üzenetére

    Egyébként én nem értem mi lenne olyan rohadt OP benne, ha visszakerülne egy 4-es tárral akkor pld a GSOR 1008 funkcionálisan ugyan azt csinálná csak sebességgel, létező camoval és némi páncéllal, arányaiban még jobb gold pennel

    WT Auf E100 olyan istenesen OP sose volt, még a teljesen eredeti konfigurációjában sem. Igen, megöltél egy Maust egy tárból, mintha megtörtént volna valaha olyan egy nem teljesen selejt ellenséges csapat ellen. Kb sose ment be mindegyik lövés, még azzal ágyúkezelhetőséggel sem. Hatalmas, relatíve lassú papír szar voltál cserébe 1 perces töltéssel. Amennyi más hurkatöltős meg táras szar bejött azóta + az intuition reworkje, hogy manapság maximum elmenne a WT E100, OP, nem

    Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod

  • nomic

    aktív tag

    válasz popey37 #230919 üzenetére

    A Field modification bevezetése és az Intuition átalakítása óta ráadásul még okosabban is lehet használni a lőszert. Nekem például minden field modificationös tankban van egy goldozós loadout és egy normál loadout (pl. STB-1-hez 30-15-5, csak egyik esetben 30 HEAT, másikban 30 AP). Az intuition miatt meg ugye könnyen lehet spórolni. Ha épp gold van betöltve, de jön egy papír tank vagy flankelés van, akkor lövegtől függöen pár másodperc alatt áttöltök AP-ra, vagy épp fordítva, ha kell a gold egy szuperheavyre. (a repeszről meg ne is beszéljünk, múltkor E 100-ban áttöltöttem repeszre ~4,5 másodperc alatt és egy ezrest durrantottam a kukásba. :DDD )

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+

  • hulp01

    senior tag

    Mostanában a T34-gyel tolom. Talán valami mazohizmus, vagy nem tudom. :D Ki akartam húzni rá a field modokat, meg gondoltam kevesen játszanak vele, szóval alacsonyan van a MoE. Mondjuk nem véletlenül. Lila turbóval és töltésgyorsítóval, bounty improved aiminggel és hozzá direktívával használom. Így azért annyira nem játszhatatlan. A sebessége rendben van, a töltésidővel is ki lehet békülni. Az egyetlen dolog, amivel nem lehet mit kezdeni, az a pontossága. Egész egyszerűen mintha valami régebbi rng vonatkozna rá. Más tankoknál, ha nem pont oda lő, ahol a célzókör közepe van, akkor csak kicsit visz mellé, hogy az ember pont nem találja el a weak spotot. Na, ennél a tanknál akkor általában a célzókör külső szélét lövi el. Átlagban legalább egy sebző lövést vesz el az rng így. Volt, hogy Iron Arnie-val voltam szemben, ő is dombon jött fel és én is, szóval az lfp-je szinte merőlegesen volt előttem 10m-re, és nem tudtam belőni, mert a fene tudja hova ment a lövés. Zöld pen indikátor, ap lőszer, szóval passz. Ha van egy pixel a célzókörön belül, amit nem az ellenséges tank, akkor egészen biztosan oda megy a lövedék. Elképesztő. A tornyát is illene felerősíteni, hogy ha már a teste papír, legalább a tornyát ne lődözze át bárki. Rendszeresen átlag alatt sebez (350-380 között). 450-500 között csak HE-vel sebez, miközben azzal meg 530 körül kéne. 600 feletti HE sebzést még nem láttam, pedig az intuition miatt elég sokat használom a HE-t is. Miközben én a mocsok op BZ176-tól csak akkor látok 800 alatti sebzést, ha már nincs az ellenfélnek 800hp-ja. Az a szar két lövésből ki tud szedni, és még különösebben magas highroll se kell. Bőven elég lett volna annál a tanknál a rakéta, mint új feature, de nem, ennek a nyomorult bagázsnak hozzá kellett tennie a pontos 800-as alfájú ágyút meg a beüthetetlen frontpáncélt weakspot nélkül, plusz kapott jó ágyúsüllyedést. Értem én, hogy kell a lóvé nekik, de ha ezek közül csak egyet kapott volna (mondjuk a nagy alfát vagy a rakétát), akkor is vették volna a karácsonyi ládákat, mint a cukrot. Közben ez a szerencsétlen T34 folyamatosan kimarad az amcsi nehéz tankok buffolásából (pedig a t8-as heavy-k közül a leggyalázatosabb a winrate-je). Csak annyi kéne, hogy odaadják neki a T28 proto ágyúját (ami elvileg ugyanaz), meg kicsit erősítik a tornyát szemből és kész is. Még a dpm-je is maradhat akár, ha az a rohadt ágyú eltalálja azt, amire az ember céloz (fél óra célzás után).

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Viktoár #240886 üzenetére

    "Én úgy látom elsőnek van a BIA" én is így gondoltam régen, de aztán értelmes emberek elmagyarázták ezt jobban :)eleve az artyt meg a nehéz tankokat kivéve meg kell próbálni nulla skilles legénységet rakni a tankba. Amikor még rendszeresen játszottam szó szerint ömlött a nulla skilles legénység mindenhonnan (maratonok, battle pass, események, prime gaming, shopból is volt, pl t42-höz adtak kapásból 10-t) szóval az elég gyenge érv, hogy nincs, akkor kicsi türelem és kapsz valahonnan.
    szóval med,td,ligh tankokra lehetőleg nulla skillest rakni a parancsnok, lövész meg a sofőr pozíciókba, töltőnek is mehet nulla skilles, de ez opciós, nem feltétlenül kell, rádiósnak nem kell, hacsak nem több funkciós
    artyba egyáltalán nem kell, talán a parancsnoknak, mert az arty detektor skill azokon nagyon hasznos, nehéz tanknál meg passz, álca nem kell rá, felesleges, szinte semmi hatása, úgyhogy pár használható skill van csak. Érdekes módon a sofőrnek vannak egész jó skilljei, arra érdemes talán nulla skillest tenni nehéz tankban, meg ha többfunkció valamelyik, tipikusan a parancsnok
    a Bia eleve egy túlmisztifikált skill, messze nem az a legfontosabb, hanem a javítás. érdemes megnézni azzal meg anélkül a lánc javítási időt, konkrétan kb felezi. Meg jó tudni, hogy vannak g.ci aimbotok, amik a láncra mennek, qrva sok a csaló a wotban is, tutira ez is benne van a rengeteg láncolásban. Igaz újratöltődik a javító szett, de akkor 90 másodpercig nagyon óvatosan kellene játszani javítás skill nélkül, mert 10 másodpercig ott lenni, amíg felrakja, szinte bármi betölt újra. Ugye itt mindig az a kérdés, hogy bia vagy javítás nélkül akarsz játszani inkább? a válasz egyszerű, sokat nem is kell ezen gondolkodni
    Ami még nagyon fontos a 2 szórás stabilizáló skill a lövészen meg a sofőrön
    meg a látótáv növelők a parancsnokon, rádióson
    a töltőnek az intuition szintén fontos olyan tankon, amelyiken használhat az HE vagy jó az arany lőszere (már aki nem full arannyal tolja :)
    ezek mind olyan skillek, hogy inkább ezekkel játszom és bia nélkül, mint bia-val de ezek nélkül, ezt a kérdést kell mindig feltenni
    aztán ha ezek megvannak, akkor jöhet a többi, akár bia is
    Persze ez sokkal komplexebb témakör, tanktípusonként is lehetnek fontos skillek, például könnyű tankon az álca is fontosabb, mint a bia
    Meg ugye ott vannak az ilyen 2-3 legénységes tankok, hát azokon lehet agyalni sokat, hogy mi legyen, mi a fontossági sorrend, de azokra alapvető, hogy csak nulla skilles legénységet tesz az ember

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz jano_77 #242293 üzenetére

    "de ha ez így van, akkor nekem miért nem tekerték még vissza normálra!?"

    QB elmondta erről már sokszor a véleményét, mert őt is szembesítették ezzel, hogy túl pontosak a lövései. QB nagyon logikus, analtikus és közel áll hozzám ez a gondolkodás. A lényeg, hogy ha valaki képes 10-12 lövést leadni csatánként, ami az ellenséget eltalálja, akkor azzal a játékossal már lehet valamit kezdeni. Ha a tankja nincs jól felszerelve, ha a legénység nem jó, ha nem használ pótkaját, direktívát, arany lőszert és ha nem ismeri a gyenge pontokat, akkor könnyen ott lehet, hogy csak 4-5 lövése sebez. Ha csak annyit megtesz, hogy normálisan felszereli a tankot, +1-2 sebző lövés, ha jól választ lőszert, +1-2, ha a gyenge pontokat legalább egyszer megnézi és oda céloz, akkor +1-2 és nem változott nagyon a játéka. Meg persze normális egeret választ, ha pl nem "old shatterhand" a keze és remeg célzás közben, egy jó egér ezen javíthat. Ugyanoda megy a csatában, ugyanakkor és kb ugyanazt csinálja és mégis más lesz az eredmény.

    Erről van neki sok videója, órákat tud róla beszélni. Olyannyira igaz, hogy most már megtehetem, tehát full arannyal járatom az 50b-t kivéve a ritka helyzetet ha nem az a helyes lőszer, de nem egyszerű intuitiont rárakni, aki ismeri a tankot tudja miért, úgyhogy van, hogy inkább ellövöm a 4 lőszert és úgy töltök újra. Gyorsan kitáraz a tank, ez a logikus választás ilyenkor, mert gyorsabb, mint a mostani szinten levő intuitionnal újratölteni. Itt a fórumtudósok megmondták, hogy nem számít a lőszer és nem fog többet sebezni arany lőszerrel, én meg hiába mondom ezt a tanknak, a rohadt makacs dögje csak többet sebez 800-1k-val :)) Nem hallgat a fórumtudósokra, nem hallgat a szép szóra. Persze amikor egy type5 frontja zöldben virít, akkor inkább elhibázni művészet. Vagy ott a Lis, becélzom a sugaras bz176-t, narancs az átütés, 2,67 sec rátölt aranyat, szép zöld és be is veri. Ennyi a csoda. csatánként plusz sebző lövések, a Lissel még talán kreditben is jobban jövök ki, pláne ha ki tudok venni egy op tankot, nem csak megpróbálom kivenni.

    [ Szerkesztve ]

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Nyugis #243328 üzenetére

    Annak kb annyi a pingje, mint az USA szervernek innen :) az EU4-re gondolsz vagy tényleg az ázsiaira, mert az ázsiainak még nagyobb a pingje.

    QB játszik USA szerveren, de még a UK-ból is elég rossz a ping. Nem vállalhatatlan, de vannak kvantum ugrások a játékában. Talán profi vpn-el javítható valamennyire.

    Más. Tényleg micsoda balhé megy az új legénységi rendszerből a teszten, a cc-k mind jajveszékelnek. tényleg durván lehúzós lesz, ha így bevezetik. Kezdve ott, hogy adnak 12 legénységi skill resetelő könyvet, amikor kb 90-100 legénységi tagot kéne újra terveznem ebben az új rendszerben, alsó hangon, de itt csak a dupla töltőre gondolok (intuition) meg a lövész, vezető. darabja akcióban lesz 100 arany, meg a jó ..... kedves felmenőidet wg.

    Arra meg nincsenek szavak, hogy egyes tankokkal mi lesz. Manticore parancsnoknak 14-15 jól használható, sőt QB szavaival kötelező skillje lesz. Milliárd feletti legénységi xp kéne, ahogy QB mondta, ő a 11 éve alatt könnyen lehet, hogy összesen nem grindelt ennyit, itt meg csak a manticore parancsnokról beszélünk :) Még egy átlagosabb 4 fős tankra is lesz 9 kötelező skill. Ő úgy számolt, hogy 106 millió!!! legénységi xp kéne egyes tankokra. röpke 50-100e csata, hogy 1 darab legénységre fel lehessen tenni a használható 9 skillt és még így is maradna olyan skill, ami nincs kifejlesztve :)

    csak érdekességképpen a WG féle megoldás az előbbi problémára, hogy vegyél prémium plusz előfizetést, ami óránként passzív módon is ad 480 legénységi xp-t. Óránként 480 xp szemben a szükséges 50-100m legénységi xp-vel. :) Persze nem minden tankra ad, csak 1 darab kiválasztott tankra. OK wg, köszönjük a nagylelküséget és tényleg "óriási" segítség lesz ez. rohanok is majd prémium pluszra előfizetni :)

    Ezeknek a kapzsisága tényleg átlépett egy határt. Értem, hogy kiesett az orosz szerver, de ennyire már ne akarják lehúzni az európai játékosbázist. szvsz

    [ Szerkesztve ]

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Thrawn #243351 üzenetére

    pénzdíjas verseny volt ember

    nem sokat értettél meg a crew2.0-ból, ha téged csak a 12 átképző füzet zavar, de az mondjuk vérlázító valóban, hogy 12 adnak, miközben alsó hangon több tucat kéne a legtöbb játékosnak

    Egyébként normál áron 200 arany, akcióban is 100 arany legénységi tagonként. A frontline-ban lehet még szerezni ilyen átképző füzetet.

    a wg komoly bevételre számít az átképzésekből

    phoenix: pl két töltős tankokon az egyik intuition felesleges lesz, bejönnek újabb, hatékonyabb skillek, perkek, elég sok, beteg egy rendszer lesz, QB és a többi cc szerint is kb 9 hatékony, mondhatni kötelező skill lesz egyes legénységi tagoknak, lehet számolgatni, meg utána azt is, hogy mennyi idő ezt kihúzni...

    [ Szerkesztve ]

  • hulp01

    senior tag

    válasz -=Vacsek=- #244788 üzenetére

    Akkor értelemszerűen nincs meg a töltődnek ez a képessége.
    Nézd meg a töltőnél, hogy van-e intuition/megérzés képessége. Ha kettő van, mindkettőre kell. És természetesen 100%-osan tudják csak a gyors váltást.

    #244789Coleman.B

    Nem, már nem esetlegesen működik ez, hanem minden esetben.

    [ Szerkesztve ]

  • hulp01

    senior tag

    válasz köpet #244791 üzenetére

    Nem, régen úgy működött, hogy van x% esélye annak, hogy ha lőszertípust váltasz, akkor egyből a választott lőszer van betöltve. Akkor nem kellett várni semmit. Szóval be volt töltve az AP, de te megláttad az FV-t megnyomtad a hármas gombot kétszer, és vagy azonnal HE volt az AP helyett, vagy simán elkezdett újratölteni (teljes újratöltési idővel).
    Ezt változtatták meg, hogy kivették belőle a random faktort, tehát ha ez a perkje megvan a töltőnek, akkor minden esetben működik az intuition. Viszont cserébe nem azonnal lesz betöltve, hanem várnod kell valamennyit, hogy áttöltse a másik lőszert. Általában 2-3s között van, de függ a tanktól is. A teljes tár áttöltése értelemszerűen jóval hosszabb, de ott is sokkal kevesebb, mint a normal reload.
    Minden esetben neked kell kezdeményezned a váltást a másik lőszerre, nincs semmilyen gép általi döntés (ha jól értelmeztem, amit írtál). A megérzés/intuition elnevezés ezért kicsit félrevezető.
    Ez egy kiváló változtatás volt a wg részéről, de elsősorban a jó játékosoknak kedveztek vele, akik tudják hogy a várható ellenfél milyen lőszert kíván. Plusz lehet spórolni a goldammoval.

    [ Szerkesztve ]

  • tboj

    tag

    válasz hulp01 #244800 üzenetére

    60% az alap, de 84%-ig boostolható fel.

    1.13-as patch note-ból: "Fully training the Intuition skill will speed up the shell-swapping process by 60%, and another 6% can be obtained through the commander's bonus. Bonuses from Brothers in Arms, Improved Ventilation, directives, and food consumables, such as Extra Combat Rations, can further increase this value up to 84%."

    Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...

Új hozzászólás Aktív témák