Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T-online

    tag

    válasz Ebit #227 üzenetére

    Megrendelésnél vagy nagyobb sebességre váltás esetén mindíg van egy előzetes felmérés ami pont ezt a célt szolgálja, hogy csak akkora sávszélesség legyen bekötve amit tudunk is normálisan, stabilan nyújtani.
    Természetesen nincs tökéletes rendszer, előfordulhatnak hibák, ebből adódhat a lassabb sebesség vagy akár szakadozás is, de erre van a 1412 hibabejelentő. Felvesszük, a szerelők megvizsgálják és intézik amilyen gyorsan csak lehet.
    Nem igen láttam még világszerte sem erre példát, hogy folyamatosan monitoroznák az összes ügyfél dsl kapcsolatát, nincs rá kapacitás, ez így müködik, ha valami gond van szólni kell, ahogy az orvosnak is.
    Az ügyfélszolgálatot(1412 Helpdesk), ha tudod milyen menügombokat kell megnyomni, akkor 2-3 percen belül az esetek 90%-ban élő hanggal fogsz találkozni(tudom, mert gyakran csinálunk teszt hívásokat, hogy biztos(problémamantesen) elérjenek minket az ügyfelek).
    Azt elismerem, hogy a menürendszer első hallásra nem egyszerű, de meg lehet benne mindent találni.

    T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

Új hozzászólás Aktív témák