- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
válasz T-online #224 üzenetére
A legutolsó publikált adatok szerint 730 ezer körül van, a T-online előfizetők száma.
Én sem azt gondolom, hogy csak miattuk lassul le, hanem már önmagában is lassú a rendszer,és nem tesz jót neki a fix sávszél biztositása, a központokhoz közeli területeken, mert mi marad a távolabblévőknek.[I"]mér egy sebességet, megvizsgáljuk és kihozzuk belőle a maximumot, ha előfizetett 8Mbit-re és stabilan csak 4Mbit-et tudunk nyújtani, akkor méltányosságból válthat az ügyfél hűségidőn belül is, természetesen ez nem egy 5 perces folyamat, mert a kollégák megpróbálják megoldani, hogy mennyen annyival amennyire előfizetett, de ha megnézzük, ez több mint korrekt, mert a 8Mbit-es sávszélesség esetében a garantált minimum még fél Mbit sincs, azt pedig biztos, hogy hozza is a vonal."[/I]
Szép gondolat, gyakorlatban is igy múkődne, talán az űgyfélszolgálatot is elérhető lenne, kb 2-3 percen belül..
Érdeklődnék, miért az előfizetőnek kell ellenőrizni, hogy a szolgáltatás jól múkődik, a központból is azok az adatok mérhetőek, és adott esettben az ISP, miért nem tájékoztatja az ügyfeleket, hogy felesleges nagyobb csomagra előfizetni, mert "múszaki" okokból, még ideiglenesen sem tudják azt biztositani.
Szerintem ez lenne korrekt.A szakadozó kapcsolatokról, még nem is beszéltem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Milyen TV-t vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Nők, nőügyek (18+)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Gumi és felni topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Autós topik
- Parfüm topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...