- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vaku topic
- Házimozi haladó szinten
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Davebowman #18750 üzenetére
Variable Valve Timing, azaz változó szelepvezérlés.
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18750 üzenetére
Bizonyos fordulat fölött valt a szelepvezerles. De szo szerint azt ,amit előttem írtak.
Ha jol tudom suziknal(vvt) 3500 nal valt.
Vti-nel általában 5500.
Es igy tovább es igy tovább.Amire en vagyok kiváncsi az az ,hogy mit jelent a dual vvt
Mert ugye uj swiftbe (1.2es) mar ilyen motor van de nem tudok rájönni mi az a dual vvt[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #18752 üzenetére
A sima VVT csak a szívó oldalon variál, a Dual pedig a kipufogón is.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18754 üzenetére
kb ugyan úgy megy,,,, mert megeszi a teljesítményt az euro 5, meg ugye -1000cm3
ui: a vvt, meg az hogy vvti csak fantázianév egy vezérlési mechanikára. Bmw pl "vanos" De nincs köze ahhoz hogy milyen fordulatszámnál mit csinál. Annyi hogy van némi különbség köztük, de a lényegét tekintve egyre megy a játék, minden autógyár pedig levédette a saját "nevét"... azért van egy pár:
AVCS (Subaru)
AVLS (Subaru)
CPS (Proton, Volvo)
CVTCS (Nissan, Infiniti)
CVVT (Alfa Romeo, Citroën, Geely, Hyundai, Iran Khodro, Kia, Peugeot, Renault, Volvo)
DCVCP - dual continuous variable cam phasing (General Motors)
DVVT (Daihatsu)
MIVEC (Mitsubishi)
N-VCT (Nissan)
S-VT (Mazda)
VANOS (BMW)
VarioCam (Porsche)
VCT (Ford, Yamaha)
i-VTEC (Honda)
VVC (MG Rover)
VVL (Nissan)
Valvelift (Audi)
VVEL (Nissan, Infiniti)
VVT (Chrysler, General Motors, Proton, Suzuki, Volkswagen Group)
VVT-i (Toyota, Lexus)
VTVT (Hyundai. Kia) -
eddie17
addikt
95-ös Swift ezres, újabb telitankos mérés.
662 kilométerre, 28.43 liter benzin. 4.29 átlag fogyasztás.
Nem kíméltem, nem is számítottam ilyen fogyasztásra. -
Davebowman
senior tag
válasz roberto211 #18752 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Most veszem át, mit kérdezzek a kereskedőtől? Mikor volt olaj,- szűrőcsere, mennyi idős az akksi és még? Kösz előreVargalex 1.1.7
-
pjen
félisten
válasz Davebowman #18759 üzenetére
Ha megveszed,akármit mond az eladó szerintem az olajat és a szűrőt cseréld le.Az aksira rá van írva hogy mikori.Az mondjuk nem jelent semmit,bármikor lehet cella zárlatos,minden előjel nélkül.
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18759 üzenetére
Ez tok fölösleges mert ezeknek a cseréje alap(kivéve Akksi ).
Ha mar megnézted /atnezted sok mindent nem tudsz mar rajta nézni /kérdezni.
Amúgy mennyiért vetted ha szabad kérdezni ?
Jövőre en is tervezem verdacseret aztan az ignis is benne van a tervben.
Olaj,szűrőket ,vezérlést(ha jol tudom szijas meg ) meg ha kaki a fek akkor egy betétet cserélj aztan használd.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Uj suzukiknal, gondolok itt sx4 es tarsai, meg lehet allapitani, ha vissza van tekerve a km ora?
Vannak olyan tipusok, amiknel ez nem gond, suzukinal mi a helyzet? -
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18766 üzenetére
Teli tank egy kattanás, napi számláló nullázva, majd a következő teli tank újra egy kattanásig.
kornelka: az se rossz.
-
nagyúr
válasz roberto211 #18768 üzenetére
Tudod ő szokott kettesnél feljebb is kapcsolni
-
nagyúr
válasz roberto211 #18770 üzenetére
persze, mert te 90-nel szurod a harmadikat ismerunk am, kar magyarazkodni
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18768 üzenetére
Végül is tboy93-nak igaza van.
Dinamikusan gyorsítok ki, nem tartom fel a forgalmat, van többször, hogy 2-es 3-asban kihúzatom de használom városban is mind az 5 fokozatot.
Sőt barátnőmmel versenyeztünk is egyet lámpától lámpáig és az is ezzel a tankkal volt, szóval benne volt 4.29-ben. Neki 2000-es ezrese van.
Szóval semmi nagypapa tempó, de ahogy nézem akkor se enne kevesebbet, ennek az autónak mindegy hogy hajtod.Mod: Ugye azt én nem tudom, hogy hol váltok, mert nincs fordulatszámmérőm Érzésre megy a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Tegnap viszont nem tudom mi volt. Jöttem hazafele M0 ótópályán ,aztan ugye enyémben nincs kati mert rossz volt csörgött ,kiszedettem helyére meg cső került.
Na M0 -an toltam 4.-be 5-10percig 130korul , aztan mikor elengedtem a gazt esett vissza a fordulat, akkorát durrogott hátul azthittem ram lőttek vagy valami lett.. Na hazafele kiszálltam megnéztem semmi. De eleg para volt Ezres stift azert nem szokott durrogni majdnem gyári rendszerrel.
Eddie: Hat érdekes mindenesetre. Kihuzatas ott kezdődik h 5-6e (tudom h te nem latod)mert 3500tól indul meg 6500nal van a teljesítménycsúcs. Nekem is 2000-es 1.0 stift van de h mitől fogyaszt többet. Fogalmam sincs. Amig nem haladja meg 8litret addig lesz@rom
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #18774 üzenetére
Az a durrogás csak a turbo ALS-e volt
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18774 üzenetére
Barátnőmé is többet eszik kb. 7 decivel.
Neki előtte 97-es volt, és az is 4.5 átlaggal ment. Lehet, hogy nem teljesen egyformák a motorok? -
nagyúr
válasz roberto211 #18780 üzenetére
Jo de te mas teszta vagy
-
roti86
őstag
-
roti86
őstag
válasz roberto211 #18784 üzenetére
1.3 váltód van az ezres swifteden?
Olvass bele ebbe Itt van két részlet: "Az 1.3-al 2500-at forog 100-nál a motor,1.0-val 2800-at", "Ma mentem egy gyári 1.0 suzukival, és az 100 nál 3200 forgott".
Sokan pont ezért cserélik a 1.3 váltót 1.0-ra az 1.3-as swiften, mert valamivel többet forog, így dinamikusabb lesz, viszont többet fogyaszt.
-
roti86
őstag
válasz roberto211 #18786 üzenetére
Ha van fordulatszámmérőd akkor könnyen ellenőrizheted
-
roberto211
őstag
Viszont lassan megkell rendelgetnem a cuccokat mert van meg kb 2800 max 3000km a kötelezőig.
Következők mennek bele majd(ezeket válogattam ki) :
Eneos prémium ultra 5w30(a5). Azert teszek bele ilyet mert könnyűfolyású és elvileg kicsivel mégpörgősebb lesz a motor tőle. Illetve árba sem rossz.
Benzinszurom van itthon egy zsír új.
Olajszűrő asszem mann lesz vagy nipparts
Csereltetek rajta egy valtoolajat is ugye 75w90 kell bele.
Legszurot meg ugy döntöttem h kiprobalom a direktszűrőt . Legalább kicsit szívó hangja lesz,elvileg kicsivel javul a gazreakcio is bár ezzel eddig se volt gondom meg kb annyiba kerül mint egy normális szűrő. Csak hetenként megtisztitom meg beolajozom aztan ennyi. Cserébe ha nem akadályoz semmit lebonthatom azt a nagy fekete legszurohazat.Még van egy két hónapom ezeket beszerezni.
Aztan vannak meg vele terveim:
"Új" felnik
Felpolíroztatom egész autót
Teszek alá egy 50es kipurendszert középdob nélkül ,valami fasza hátsó dobbal(HD racing pld) amitől meg nem suketulok meg.
Valami olcsó de elfogadható hangcucc.
Beltert néhol atvariálni
nappali LED világítás
60/40 ültetés
néhol egy ket matrica meg
hátsó szárny
uvegfoliazas
egy stabrud-toronymerevítő
Es akkor végeztem . Es ha végeztem akkor lesz sztem az eladásSajnálni fogom majd szegényt. Egyelőre nem tudom mikor lesz végrehajtva ez a terv. De idővel biztos
Roti: Van benne persze. De ezért mondom h nem rémlik
,hogy ennyit forgott volna.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz roti86 #18785 üzenetére
Mondjuk annyi hogy a 1.3 8V-hez is olyan váltó van ami 2500-at forog 100-on. Nekem marha hosszú volt. Gondolom a 16V-hez már jobban passzol.
Nekem meg az a bajom hogy 100-nál 3000-et forog az Sx4, 140-nél már 4-et
1.6 16V régi swift váltóra vadászok már fél éve... ugyanis a belseje egyezik az sx-el. De égen földön nem tudok felhajtani egyet sem Pláne nem Miskolc környékén
roberto211 Jakoparts szerintem jobb, bár a fene tudja... de Bosch-t ne vegyel... ott rohadjon meg ahol van
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18788 üzenetére
Direkt szűrő felesleges pénz kidobás, 50-es rendszer hd dobbal sose lesz halk főleg, hogy katid sincs szintén pénz kidobás, tudom, tapasztalat végigjártam
-
roberto211
őstag
Hát akkor nem lesz halk az se zavar
De egy 50-es rendszer -direktszuro párosítással mivel ugye ilyenkor több levegő is kell miert lenne pénzkidobás ?
Doze : akkor jako lesz. Azt hittem nipparts jobb de akkor nem. Amúgy elől hátul is jakoparts fekszettem van
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18791 üzenetére
mit szórakozol direktszűrővel?
vedd le a szívászajcsökkentőt -
t1
addikt
válasz roberto211 #18791 üzenetére
Mert ha nyersz vele kb 1 valós LE-t de lehet sokat mondok
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #18792 üzenetére
Enyémnek nincs ilyen vinnyogó hangja csak hidegen. Utana mar darál ha tolom a gázt ,rendesen
Meg mintha nálam a fordulatot is jobban/gyorsabban venné.Egy próbát megér amúgy a dircsiszürcsi annyiba kerül mint egy mann a bárdiba.
t1: Nem is a lóerők miatt csinálom. Nem varok en csodát tole. Hanem elől a szebb szivo(sabb) hang miatt hátul meg a mely dormogo hang miatt Cserébe jobb lesz az öblítés , illetve lehet ,hogy gazreakcio is jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18794 üzenetére
ha tönkre akarod tenni a motorod, nyugodtan tegyed bele.
mondjuk a suzukinak kb. mindegy
én vagy 10-szer elmerítettem a motort a derékig érő vízbe üzemmelegen, és nem repedt szét -
roberto211
őstag
válasz Kornel #18795 üzenetére
En is olvastam ezt h tonkreteszem vele a motort mert több dzsuvat beszívja megis sokan használják.
Ha időbe hetenként olajozom tisztítom nem hiszem h bekovetkezhet ilyenAmúgy igen ez a masik. Nem egy könnyen feladó motortípusról beszelunk
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18796 üzenetére
ne te legyél már a kocsiért, hanem az érted...
minden héten olajozni.
majd leszoksz ezekről idővel -
roberto211
őstag
válasz Kornel #18797 üzenetére
De ahhoz hogy Ő tegyen értem ahhoz nekem is tennem kell érte
Ez olyan mint egy tökéletes kapcsolat ahol vannak neha kisebb hibák de orvosolható gyorsan s egymás nélkül nem tudunk meglenniNa mar most Ő ezt megis hálálja rendesen. Hiába porgetem neha mint állat ,hiába tilt, hiába kanyarodok ki neha füstölgő gumival mert b@sznak elengedni ezt mind elfelejti mert Ő is szeret engem
Mivel nem szarom le
Tehat elkell keszitetnem a következő matricámat most határoztam el miközben írtam ezt.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #18799 üzenetére
Ahh Ez brutal szep állapotban van meg azt hiszem ez a full felszereltség. De mivel a sedan sx4 tudtommal full japan ezért szvsz er bőven ennyit igen, meg csak 4 eves. Szerintem lehet kicsit alkudni belole.
Nekem alapból az sx4 sedane nem tetszik de ez nagyon szep
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Androidos tablet topic
- Renault, Dacia topik
- Formula-1
- OLED TV topic
- Napelem
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal