Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    megvan a megoldás, megvan a megoldás, megvan a megoldás! :DD

    na szóval, reggel 6 és 8 között ugye mindenkinél meghal az fps. fogjátok, lehúzzátok a fenébe a sun mittoménmit meg a sun másikat, tehát a két sun shadert csináló cuccot lowra (lehet a none/low/medium/high állításút is elég)... a gyakorlatban sok különbséget nem fogtok látni, ellenben a framerate hirtelenjében stabilan és masszívan fel fog menni. valszeg a reggeli felkelő napnál a shader kódban valamit nagyon-nagyon elkúrtak. tehát, a reggeli nap innentől kezdve nem fogja agyonvágni a sebességet, és még mindig jól fog kinézni a program... ami jó, mert CPU controllal egy 3ghzs q6600 + 3870 kombóval AA nélkül vígan fog menni 1280ban (ezt a két dolgot leszámítva maxon).

    [link] itt még vannak egyéb hasznos állíthatóságok.

    katt777: miután átállítod dx10re, kilépsz, majd visszalépsz, utánna már fogod tudni állítani a volumetric fogot és vízeffekteket is. egy csomó beállítást nem vesz észre a program alapból, csak kilépés után. viszont nálam 8.8 alatt teleszemeteli a kép felét, szal valszeg már megint driver parám van... fuk.

    remington2: nem, ezt úgy értem, hogy a belső logika nincs felkészítve pár dologra... tehát pl nekem most a banditák főbázisát kéne kiirtanom, amikor még nem voltam garbageban, ergo meg kéne a banditáknak támadniuk az elején, ahol már nincs emberük, ezért a program kiakad. de red forestnél/yantarnál és egyéb helyeken is lehet ilyen baj az eddigi tapasztalatok alapján.

    ja, ati tulajok örvendjenek: tud az engine global illuminationt is, konzolból/user.ltxből állítható. viszont elvileg lassíthat, szóval csak ésszel.

    AA csak dx10 alatt van.

    1.504 nálam nem lassított kb semmit.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák