Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #6 üzenetére

    Az OpenCL esetében sok dolog függ attól, hogy mennyire hardverközeli az optimalizálás. Ha nagyon az, akkor a célzott architektúrán nagyon gyors a kód, de más architektúrán már lassú. A Mac Pro miatt a szoftverfejlesztők erre nagyon rágyúrtak. Ez azt is jelenti, hogy ezt az optimalizálást csak akkor lehetett iMacbe menteni, ha oda is GCN-t használnak.

    Az általános API, különösen a low-level alternatívák csak kompatibilitást kínálnak, de a teljesítményt már nem garantálják. Ugyanezért van beleírva a DirectX 12 performance guide-ba is, hogy az Xbox One kód csak GCN-en fut jól, így nem szabad egy az egyben másolni PC-re. Más architektúra a direkt másolásból 40-60%-os mínuszt is szerezhet. De még a GCN-ek között is a nem C.I. verziók is kapnak 10-20%-os deficitet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák