- Milyen notebookot vegyek?
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Hisense LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
ez egy fps, milyen szabadságot akarsz? sztem pont elég ez ide. mennyé oblivionozni vagy gta-zni, ott van szabadság. az ai nem olyan rossz, így a játék negyedénél, volt már jobb is, de a felső harmadban benne van...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Teasüti
nagyúr
Óóó, majd eljön az idő, mikor eleged lesz a rengeteg befektetésből, ami egy-két év alatt semmivé lesz. Én már legalább egy milliót öltem játékos gépeimbe a 10+ év alatt. És azt hiszem most jutottam el nem rég odáig, h lesz ami lesz, ez az utolsó konfigom platform szinten.
Így visszagondolva abból a sok pénzből akár élhettem is volna...
A grafika meg éppúgy megkopik, mint a pc.
A tartalommal válik egy játék klasszikussá, nem a grafikától.Ez nem lehet egy kézenfekvő elvárás, persze jó érzés, ha hízik az ember mája egy LAN partyn, h nekem van a legbrutálisabb gépem, de ez megint csak a tinik szórakozása.
-
tome.jr
addikt
Valószínű én többet költöttem rövidebb idő alatt gépre mint te 10 év alatt. De nem is ez a lényeg, hanem az hogy azt a mércét amit az első rész olyan magasra rakott 2007-ben hogy azóta sem volt játék ami megugorta volna, az lett volna a minimum elvárás 2011-ben a full hd és a 3d korszakában hogy a második rész méltó utódként ezt a lécet még magasabbra teszi.
A Crysis első része éppen a garfikája miatt vált klasszikussá.
Voltak nekem is nagy kedvenceim (Diablo 2, NFS MW, Doom) amiket elővettem 2010-ben de a fos grafika miatt fél óránál többet nem tudtam velük játszani, pedig anno hónapokon keresztül csak ezeket nyomtam. Szóval az hogy a grafika nem számít, egy kissé sántít.
Nem tudom a Lan parti és a tinik hogy jönnek ide, én se lan partira nem járok, soha nem is jártam és tini is kb 20 éve voltam. Remélem nem személyeskedésnek szántad.
[ Szerkesztve ]
-
sakal83
addikt
Sztem várd meg a dx11-et (A Far Cry-hoz is később adtak ki patcheket, durva is volt)
Megmondom az igazat, hogy én sem adtam volna ki dx11-el, mert akkor mindenkinek az lenne a baja, hogy nem fut jól.
Anno a Crysisnél is ez ment. Nekem 1,5 fps-el ment fullon , ezért mindenki azt mondta, hogy szar. Pedig minden gépen be lehetett lőni, hogy jól fusson.
most jól fut fullon, azért szar
Egyébként HALF LIFE mindörökké az még játék volt. Jöhetne már az Episode3
[ Szerkesztve ]
-
tome.jr
addikt
A DX11-es patch egy parasztvakítás lesz, ha lesz egyáltalán.
Megmondom az igazat, hogy én sem adtam volna ki dx11-el, mert akkor mindenkinek az lenne a baja, hogy nem fut jól.
Persze, 2011-ben programozzanak akkor DX8-ban, az minden gépen menni fog.
Elárulom a Metroban is be lehet állítani a DX verziókat, itt is lehetett volna ilyen opció a menüben és akkor mindenki a konfigjára szabhatta volna a grafikát.
most jól fut fullon, azért szar
Ilyet te hol olvastál?
Nekem két problémám van a játékkal. Egyrészt a grafika átlagos lett (az első részhez ez nem méltó utód), másrészt a lineáris pályák baromi unalmasak és egysíkúak.
[ Szerkesztve ]
-
samu74
addikt
Szuper a játék,bár a fizika meg az AI néha gyenge picit,de attól még szuper.Gáz hogy még a 2 éves konfigokon is megy very high beállításon...
Az első rész annyival meg nem jobb mint amennyivel többet zabál a konfigból.-----------
-
sakal83
addikt
1. Majd meglátjuk (én a Far Cry patchei miatt hiszek benne)
2. Nagyon sok játék nem dx11. (vagy mint a dirt 2 jé leng a zászló )
Igen, te és én beállítod, mert foglalkozol vele. Valaki csak elindítja és szaggat... nem kell neki.
3. Nem tőled olvastam, hanem sokan támadják, mert nem hoz grafikailag újat. Igen, nem is fog, mert a crysis gépigénye nagyobb, mint a 2. részé, és nem azért mert optimalizálatlan volt. Sokkal kidolgozottabb, jobb a fizika, törhető minden, hatalmas bejárható terek...
Már a videókon lehetett látni, hogy a crysis 2 gagyibb grafika terén is.De ettől még a játék lehet jó, látványosnak is tűnik elsőre (Pl. a Call of Duty MOH és társai grafikája a 2. részhez képest is viccesek)Ezt a részt nem techdemonak adták ki, mint anno a Far Cryt és a Crysist.
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Elnézve a crysis 2 grafikáját még mindig jóval szebb mint bármelyik játék, kivéve az elődöt, de az se annyival szebb hogy összefosom magam, ez egyszerűen nem igaz. Dx11-el meg nem lesz szebb semmi az emeberek meg ettől várják a csodát max annyi lesz hogy beszarik alatta egy 150ezres vga is, közbe ugyanúgy néz, mint 9-be, a dx10 is kb erre volt jó. Egy játékot nem lehet felmutatni, ami jelentősen szebb látványt nyújtana 11-be, mint 9-be. Igazából ez a divat fps-ek terén ezt veszik, nézd meg cod-ot ott a single-t is istenítik néhol, és azt tudom garantálni hogy ez biztos jobb élményt látványt nyújt mint bármelyik cod, attól függetlenül hogy lineáris és még ki se próbáltam. Visszalépés az lehet, de nézd meg a játékok 90%-nál a 2. rész gyengébb mint az előd, vagy csak eladják ugyanazt a szemetet, és meg is veszik, aztán lehet nézni hogy miért ilyen játékokat adnak ki, egyszerűen erre van kereslet. A másik hogy egyes emberek itt túlreagálják a dolgokat, szinte azt magyarázzák be maguknak hogy ez már egyenesen rondán néz ki és ezért fut el a 3 éves gépemen...én nem látom azt hogy ez sokkal csúnyább lenne mint az 1, nyilván le kellett butítani konzol miatt, ezért nem lehettek pl olyan éles textúrák mint az 1-ben, de még így is szebben néz ki pc-n állítólag, így nem is értem miért parázik mindenki erre a témára, az a platform lesz jobban támogatva amelyik több pénzt hoz, ígérgetni meg bárki tud.
[ Szerkesztve ]
-
tome.jr
addikt
Nekem is a mai napig az első rész az egyik kedvenc játékom. És ellentétben a korábbi kedvencekkel (Diablo, Doom, stb) ezt 4 év után is elő lehet venni és leköt + gyönyörködni lehet a grafikában. Hol lesz a Crysis 2 négy év múlva? Ezért mondom, hogy egy tucat fps lett ami az elődhöz képest semmi maradandót nem nyújt és éppen ezért csalódás. Csak az menti meg a teljes bukástól hogy volt egy első része.
sakal83: Nekem nem hiányzik a játékból a DX11. Az első rész is DX9-es volt mégis aláz minden mai játékot. Bármilyen DX verzió jó volna nekem, csak verjen legalább 1 kört az első részre.
Nehogymá a hülye júzerek miatt ne fejlesszenek a grafikán. Ezt remélem nem gondolod komolyan.
BalaNce87 Én konkrétan összefosom magam az első rész grafikájától
-
BalaNce87
addikt
Szép a crysis főleg a dzsungel miatt, de a 2. rész se éppen a ronda játékok közé tartozik, eleve kizárt volt hogy akkora előrelépést mutasson fel mint anno az 1. Én nemtudom ki örült volna annak hogy ugyanakkora gépigénye lett volna mint 1-nek és 3 év múlva játszhatod majd megfelelő sebességgel az akkori átlag felbontáson, ami jelenleg az 1920x1080.
rankesz: Igen, csak itt mindenki azt írogatta hogy majd dx11-be lesz igazán durva a képi világa, nah meg a nagy ..... Emlékszem a dx11-et úgy reklámoztak hogy szebb látvány és jobb teljesítmény, de ebből max az előbbi valósult meg de az is ilyen beta szinten patch formájában.
[ Szerkesztve ]
-
tome.jr
addikt
válasz BalaNce87 #417 üzenetére
Egy DX11-es full tesszelált, fizikailag rombolható környezet azért odavert volna az első résznek. Szerintem meg az elmúlt 4 év technikai fejlődése éppen megkövetelte volna hogy legalább akkorát durranjon mint az első rész.
Tudod mi lett volna ha full grafon nem ment volna normálisan GTX 590 quad SLI-vel? Semmi, mert mindenki erre számított. És nem azért mert optimalizálatlan szar volna, hanem mert egy aprólékosan kidolgozott, effektekkel megspékelt verziót lett volna szabad csak piacra dobni.
-
-volkovy-
tag
-
BalaNce87
addikt
Akkor meg ki vette volna meg? így se veszik nagyon, nah meg még rájön a warezra fogok mindent dolog is...
4 éve meg mondjuk ki, semmit nem haladt előre a grafikai fejlődés, minek előállni olyan játékkal ami elfut az emberek 10%-ának, akkor az volt a baj hogy a 8800-as csúcs szérián nem futott megfelelően most meg az hogy ugyanazon a szérián tökéletes fut és még nem is rondább annyival, sőt 2011 legszebb játéka. Szerintem semmi gond nincs a grafikai szintjével ennek a játéknak így is bőven az átlag fölött van.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Őőő gyanítom ebben az esetben nem sok haszon lett volna egy ilyen tetemes mennyiségű munkaóra belefeccölése után, ha:
1. konzolok vért izzadnának, vagy szimplán nem futna rajtuk,
2. ha megint csak 4 év múlva tudsz hasznot húzni (futtatni) abból az ultimate kidolgozott maximális részletességű virtuális környezetből.
4 év múlva meg már vhol a budget kategória körül lesz az ára.Másrészt meg már várom, h mikor fogunk komplett vga-kat dedikálni csak az egyes funkcióknak, úgymint tesszeláció, vagy SSAA, pont úgy, mint physx-re.
Azért elég röhej, h egy Serious Sam HD esetén 1280-ban megfektetek egy 5870-et, ha ráadom az SSAA-t.
Jelképesen gondolva, abból a quad SLI-ből egy kártya ereje csak a tesszelációra menne el, de ha insane szintű környezetről beszélünk, akkor még elég se lenne.
És akkor olyan finomságok mint 3D, alapból felezi a teljesítményt. -
tome.jr
addikt
válasz BalaNce87 #420 üzenetére
Nem úgy gondoltam, hogy low quality NoAA mellett lett volna kevés az 590 SLI
Teasüti: Valószínű az volt a Crytek célja hogy minden gépen tökéletesen fusson a játék a megjelenés pillanatában. Ezt tökéletesen elérték. Ezzel együtt azt mondom, hogy a játékkal szemben támasztott előzetes elvárásokat nem hozza, számomra semmiképp de még sok más embernek sem.
-volkovy-: a baromságok írogatását befejezheted, úgy látom gyorsan elgurul a gyógyszered
[ Szerkesztve ]
-
icons
addikt
Üdv!
Tudna valaki írni egy cfg-t, ami a legmagasabb beállításokat tartalmazza?
Egyébként: szerintem nagyszerű a játék, sokkal jobban játszható, mint az első rész, minden részlete zseniális, és én nem érzem, hogy szívnék vele, mert konzolra fejlesztettek első sorban (kivéve a grafikai beállítások persze ).
Nálam még a mentésért jár egyébként egy erős mínusz pont!
Köszi!
-
szepsy
senior tag
Ezt most olvastam a Crysis 2 PH! Játékososk listája....oldalon:
A játék kapcsolókkal modosítható, így elvileg szebb, jobb grafikát lehet beállítani. Ehhez hogy ne kelljen kapcsolókkal bajlódni, egy lelkes programozó, egy programot készített.
Extremen nem full grafin van?
-
BandiHUN
veterán
most azért gonosz leszek...de ez 1 dolog miatt nem teljesen sikerült,a procihasználat miatt.Eléggé elválik az épületen belüli játék és a nyíltteres multi,házban tökéletesen el lehet lenni,még a "négyzetes kisebb pályákon is,50-60fps-em van,de van pl.olyan pálya,ami egy hosszú téglalap,azon borzalmasmód akadozni kezd az egész forduláskor,mozgáskor.Szerintem azért egy 3.2-es 2magossal nem szabadna már ilyennek lenni,főlegha amúgy minden rendben van,de így szinte játszhatatlanok lettek bizonyos mapok,meg kell állni egy kis futás után,hogy "észhez térjen" a gép.
Nem néztem hivatalos gépigényt,lebutítva is játszom,mert multizni vettem,de nem hinném,hogy a gépigényben ilyen mértékű procihasználatról lenne szó,hisz a 3.2a c2d-k esetén talán már nincs is gyárilag...kicsit gondolhattak volna erre,főleg annak tükrében,hogy az átlagpályák remekül tudnak menni.Gondolom egyjátékosban még ennyi gond sem lenne,a multi mégiscsak full interaktív pálya,a single meg inkább "csöves".
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
wolfman
veterán
Pontosan!
Nem kell csillivilli grafika, csak ami van az jó legyen.
Nekem bármilyen játéknál a történet a legfontosabb!!! Ha leülök elé akkor tudjak azonosulni a főhőssel/főhősökkel, az ő(k) problémájával és én is akarjam hogy ezek megoldódjanak. Ezután a játékmenet jön, amibe nem kell sokminden, de ami van az ötletes legyen. A grafika az bár fontos, de másodlagos. Pl.: Max Payne-el mai napig simán le tudok ülni játszani.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Teasüti
nagyúr
válasz -volkovy- #425 üzenetére
Nagyobb felbontású textúrák, bump mapping.
Még mindig elég vicces, mikor egy relatíve éles térköves textúrán látok egy csúnyán bemosott takonypócot, ami egy levélkupac akarna lenni, vagy mi.
Ez egy return the castle wolfeinstein esetén még elmegy.Egy ilyen képi világot egy UT3 is elő tud állítani, sőt! Jobban skálázódik az a motor.
Amúgy screen tearing az vízszintes törést okoz teljes szélességben, az a téglafal az bizony hibás.
szerk:
Jah az AF meg még hiányzik a képről.Jah azt meg sem említem, h a képen látható textúrák kb partiban vannak egy Serious Sam HD textúraminőségével.
[ Szerkesztve ]
-
anulu
félisten
válasz Morden24 #306 üzenetére
pontosan ezért hagytam ki a Civ5-öt, amit leírtál. kiadtak egy olyan játékot folytatásként, amihez gyök2 IQ kell. a 4-el elleszek további évekig még szvsz
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Dyingsoul
veterán
Egyébként csodálkozom azon, hogy még mindig vannak emberek akik komolyan veszik a crysist és az akörül forgó híreket... Ha valaki minőségi játékot akar, akkor szvsz ne a Crytek ajtaján kopogtasson.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
BandiHUN
veterán
válasz Dyingsoul #437 üzenetére
Vegyél akkor egy Homefrontot vagy egy Blackops-ot...összességében a Cry mindkettőt veri szerintem...
Vagy vegyél Bulletstormot,ami kábé a 2011-es év legtúlhypeoltabb vacka lett...árban ezek mind hasonlók...
És én onnan mondom,hogy ezek mind megvannak,EREDETIBEN,és JÁTSZOM is őket offline-online...
A Cry2 a legpozitívabb csalódás fps terén elég hosszú ideje...a hibái ellenére IS.[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
nagyúr
Inkább az a baj, hogy ilyenekkel foglalkoznak, ahelyett, hogy játszanának, holott a legtöbb embernek fingja sincs az egészről. Tényleg szép lehetne, ha minden objekt külön egyedi texturát kapna, csak épp nem tudom, hova férne az el...Szegény vga össze is fosná magát, ha be kellene töltenie egy ekkora terepen mindenhez egy egyedi 2k-s texturát pl. Erősen az van, hogy meglévő texturákra kell rá-uv-zni a modellt úgy, hogy az jól nézzen ki. A másik meg, a távol lévő dolgok elnagyoltak? Persze hogy azok, hisz messze vannak, le vannak lodolva, közelebb mész, részletesebb lesz. Tudom miről beszélek, én is játékfejlesztő grafikus vagyok.
Ja, ezek már nem feltétlenül neked szónak, értelem szerűen
Ó, elmosott szélek, a kiegészítő panelen ki kell kapcsolni az obkejt blurt, és tadamm[ Szerkesztve ]
-
Joe.36
addikt
Baj az hogy nincs mentési lehetőség, nincs magyar felirat, nincs DX11, és kivették a régi arcokat, lineáris játékmenet...
De maga a grafika szép, és gyengébb gépeken is játszható lett.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Teasüti
nagyúr
Áh, te vagy az én emberem!
Azt meséld el nekem kérlek, h .... hmmm kezdem az elején.
Régen volt egy geforce 7600-osom, és akkoriban forceware-ban lehetett állítani olyat, h teljesítmény ill. minőség mód mip map detail levelnél/textúra szűrésnél.
Na ha teljesíményre mentem, akkor emlékszem, az akkori játékok is úgy viselkedtek (pl Flat Out), h ahogy haladok, úgy jelenik meg pl egy fűcsomó. Ez stimmt.
De ha minőség módra raktam, akkor a legtávolabbi fűcsomót is renderelte, még ha ez 15 fps-embe került is. Remélem a fűcsomós példával konkretizáltam, h mire célzok!NA az az én nagy bajom, h manapság, bármit állítok bármire, mindenképp lesz egy éles határvonal egy, a kamerától való távolságra, ahol hírtelen megjelennek a semmiből az objektumok, illetve eltűnnek, ha hátrafelé távolodom.
Anno Far Cry 2-t ezért hagytam abba fél óra játék után, mert egyszerűen undorítónak találom ezt a jelenséget. Állíthatok én bármit bárhová, sőt még low level tweak-ekkel is játszadoztam a LOD beállításokkal, de ennek nem volt hatása az objektumok elspórolása című effektusra, ez csak vmi szűrőre volt hatással, ha nagyon felvittem a LOD Bias-t, akkor a távoli textúrák is zajosak lettek. Szóval inkább nem cseszegettem tovább.Ezt egy régi postomból halásztam most elő:
Az miért van, h játékon kívűl és belül is minden maxon van (kint: high quality, bent: ultra high), de mégis úgy viselkednek az objektumok (füvek, bokrok) és a textúrák, mintha a driverben performance-re lenne állítva, vagyis a játékban egy bizonyos távolságban "spórol" az objektumokon a kártya. Eltűnteni a füvet, gyenge textúrákat használ. És k.b@szott mód gusztustalan, h közelebb érve hírtelen textúrát cserél egy nagyobb felbontásúra, előbukkan a semmiből a fű/bokor, és egy éles kontúr mentén elkezd végre textúrát szűrni az objektumokon (ezt úgy kell elképzelni, h ha kettévágok egy deszkát mondjuk képzeletben, akkor a közelebbi oldalán van textúra szűrés - éles árnyékok, nagy felbontás -, a távolabbi oldalán egy éles határvonalon túl, meg nincs - gyenge minőség.
Ilyet régen a 76gt-mel vettem észre, h egy távolság után elsprórolja teljesítmény módban a kártya a dolgokat. De azt meg lehetett szűntetni a minőség móddal. De itt csinálhatok amit akarok! Hol itt a probléma? H tudom ráerőszakolni a kártyára, h 10 méternél távolabb is igenis szűrje meg azt a ládát, meg rakja be nekem az ajtóra a nagyfelbontású textúrát egy kilóméterre! Még nem is zavarna, ha ratyi textúra maradna, mert elkönyvelem a játék hiányosságának, de így, h pölö 5 méternél hírtelen és feltűnően lecseréli, így nagyon nagyon irritáló. -
JoolsNOS
veterán
Az a baj, hogy konkrétan nem összehasonlítható a kettő. Ha a 2 motorját az 1 környezetébe raknánk, máris szebb lenne szerintem. A trópusi tengerpart alapból látványos, nemis értem miért kellett váltani a környezetet. Legalább egy-két "pálya" erejéig beletehették volna. (bár nem játszottam a demo-n kívül vele, tehát lehet hogy van)
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
nagyúr
...és akkor most mire vagy kíváncsi pontosan? Mert az így van sajnos, ahogy leírtad. Nem lehet úgy cserélni a LOD (ugye tudod akkor mi az ) fázisokat, hogy ne látsszon az ugrás. Ha meg olyan messze cserélné még nagyobb részletességre akár a modellt, akár a texturát, hogy ne vedd észre az ugrást, akkor quad -sli-ben is diavetítést néznél... a fű meg, hát azon nincs mit erőlködni, egy plane az egész általában, vagy ott van, agy nincs, max a textura felbontásával lehet még variálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest