- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Áh, te vagy az én emberem!
Azt meséld el nekem kérlek, h .... hmmm kezdem az elején.
Régen volt egy geforce 7600-osom, és akkoriban forceware-ban lehetett állítani olyat, h teljesítmény ill. minőség mód mip map detail levelnél/textúra szűrésnél.
Na ha teljesíményre mentem, akkor emlékszem, az akkori játékok is úgy viselkedtek (pl Flat Out), h ahogy haladok, úgy jelenik meg pl egy fűcsomó. Ez stimmt.
De ha minőség módra raktam, akkor a legtávolabbi fűcsomót is renderelte, még ha ez 15 fps-embe került is. Remélem a fűcsomós példával konkretizáltam, h mire célzok!NA az az én nagy bajom, h manapság, bármit állítok bármire, mindenképp lesz egy éles határvonal egy, a kamerától való távolságra, ahol hírtelen megjelennek a semmiből az objektumok, illetve eltűnnek, ha hátrafelé távolodom.
Anno Far Cry 2-t ezért hagytam abba fél óra játék után, mert egyszerűen undorítónak találom ezt a jelenséget. Állíthatok én bármit bárhová, sőt még low level tweak-ekkel is játszadoztam a LOD beállításokkal, de ennek nem volt hatása az objektumok elspórolása című effektusra, ez csak vmi szűrőre volt hatással, ha nagyon felvittem a LOD Bias-t, akkor a távoli textúrák is zajosak lettek. Szóval inkább nem cseszegettem tovább.Ezt egy régi postomból halásztam most elő:
Az miért van, h játékon kívűl és belül is minden maxon van (kint: high quality, bent: ultra high), de mégis úgy viselkednek az objektumok (füvek, bokrok) és a textúrák, mintha a driverben performance-re lenne állítva, vagyis a játékban egy bizonyos távolságban "spórol" az objektumokon a kártya. Eltűnteni a füvet, gyenge textúrákat használ. És k.b@szott mód gusztustalan, h közelebb érve hírtelen textúrát cserél egy nagyobb felbontásúra, előbukkan a semmiből a fű/bokor, és egy éles kontúr mentén elkezd végre textúrát szűrni az objektumokon (ezt úgy kell elképzelni, h ha kettévágok egy deszkát mondjuk képzeletben, akkor a közelebbi oldalán van textúra szűrés - éles árnyékok, nagy felbontás -, a távolabbi oldalán egy éles határvonalon túl, meg nincs - gyenge minőség.
Ilyet régen a 76gt-mel vettem észre, h egy távolság után elsprórolja teljesítmény módban a kártya a dolgokat. De azt meg lehetett szűntetni a minőség móddal. De itt csinálhatok amit akarok! Hol itt a probléma? H tudom ráerőszakolni a kártyára, h 10 méternél távolabb is igenis szűrje meg azt a ládát, meg rakja be nekem az ajtóra a nagyfelbontású textúrát egy kilóméterre! Még nem is zavarna, ha ratyi textúra maradna, mert elkönyvelem a játék hiányosságának, de így, h pölö 5 méternél hírtelen és feltűnően lecseréli, így nagyon nagyon irritáló. -
Teasüti
nagyúr
Szóval ez így van jól?
...legalább ha nem feltűnően az orrom előtt történne, hanem a távolban...
Egy Crysisben nem vettem észre ezt a jelenséget egyáltalán, míg egy Far Cry 2-ben erőteljesen.
Akkor vmi mégiscsak utóbbiban van elcseszve. Pedig ha a játéktörténelem egyik leghardverigényesebb címében ez megoldott, akkor nem értem máshol miért nem. -
tome.jr
addikt
Valamit te félrenéztél én nem vertem semmire a mellem Tény hogy szarul néz ki ott a textúra, főleg egy AAA kategóriás játéknál, főleg a legelső pályán.
Elhiszem, hogy személyes sértésnek veszed programozóként a warezt, de most ez hogy is jön ide? A warez miatt lett szar a textúra, emiatt lett DX9 a beígért DX11 helyett? Egyébként meg minden játékom eredeti, de pont az ilyen elcseszett darabok miatt gondolom meg kétszer is mire költöm a pénzem.
-
-volkovy-
tag
-
VinoRosso
veterán
Nem tudom mit értesz felosztáson, de manuálisan nem kell babrálni semmit. A tesszelláció nem sokban különbözik a POMtól level design szempontból, csak annyiban hogy ez ténylegesen geometriát módosít, és emiatt jobb minőségű, ugyanakkor teljesítményigényesebb is jelenleg, és lehetnek kissebb hibák az eltolt vetrexek illesztésében, ezt leszámítva ugyan úgy materialként használható. Viszont meg lehet taláni az egyensúlyt a teljesítmény és a minőség közt (sőt, a CE3-al lehet igazán faragni az FPS-eket), csak rohadt sok munka kell hozzá, ami sok idő, ezért és gondolom a hibák elrejtése/kiküszöbölése miatt késik a dx11 támogatás. Akkor amikor piacra dobnak egy platfromot, amit agyon vissza fognak liszenszelni a jövőben nem az az elsődleges, hogy minden erőforrást az ezzel készült játékra használjanak fel.
Viszont apró levelekre nem szoktak használni se POM-ot se tesszellációt, mert ezek nem nagyon kerül(hetnének) szem elé, ahol igen ott egy nagyobb felbontású textúrát és mesht használnak, mivel az többet javít a látványon(nagy leveleknél más a helyzet). Kicsit alábecsülték a Cryteknél a projekt határidejét, csúsztattak is, de talán kevés volt még így is az idő, és elkapkodták a végét, gondolom azért maradtak benne ilyenek.Kevesebb pénzt kellet volna elszórni marketingre, többet fejlesztésre. Normál esetben van egy grafikai finomhangolás az átadás előtt, erre kevesebb idő juthatott a szükségesnél, de majd modokkal úgyis feltupírozzák, feltéve ha moddolható lesz a game.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Opel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Politika
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest