Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Áh, te vagy az én emberem!
Azt meséld el nekem kérlek, h .... hmmm kezdem az elején.
Régen volt egy geforce 7600-osom, és akkoriban forceware-ban lehetett állítani olyat, h teljesítmény ill. minőség mód mip map detail levelnél/textúra szűrésnél.
Na ha teljesíményre mentem, akkor emlékszem, az akkori játékok is úgy viselkedtek (pl Flat Out), h ahogy haladok, úgy jelenik meg pl egy fűcsomó. Ez stimmt.
De ha minőség módra raktam, akkor a legtávolabbi fűcsomót is renderelte, még ha ez 15 fps-embe került is. Remélem a fűcsomós példával konkretizáltam, h mire célzok!NA az az én nagy bajom, h manapság, bármit állítok bármire, mindenképp lesz egy éles határvonal egy, a kamerától való távolságra, ahol hírtelen megjelennek a semmiből az objektumok, illetve eltűnnek, ha hátrafelé távolodom.
Anno Far Cry 2-t ezért hagytam abba fél óra játék után, mert egyszerűen undorítónak találom ezt a jelenséget. Állíthatok én bármit bárhová, sőt még low level tweak-ekkel is játszadoztam a LOD beállításokkal, de ennek nem volt hatása az objektumok elspórolása című effektusra, ez csak vmi szűrőre volt hatással, ha nagyon felvittem a LOD Bias-t, akkor a távoli textúrák is zajosak lettek. Szóval inkább nem cseszegettem tovább.Ezt egy régi postomból halásztam most elő:
Az miért van, h játékon kívűl és belül is minden maxon van (kint: high quality, bent: ultra high), de mégis úgy viselkednek az objektumok (füvek, bokrok) és a textúrák, mintha a driverben performance-re lenne állítva, vagyis a játékban egy bizonyos távolságban "spórol" az objektumokon a kártya. Eltűnteni a füvet, gyenge textúrákat használ. És k.b@szott mód gusztustalan, h közelebb érve hírtelen textúrát cserél egy nagyobb felbontásúra, előbukkan a semmiből a fű/bokor, és egy éles kontúr mentén elkezd végre textúrát szűrni az objektumokon (ezt úgy kell elképzelni, h ha kettévágok egy deszkát mondjuk képzeletben, akkor a közelebbi oldalán van textúra szűrés - éles árnyékok, nagy felbontás -, a távolabbi oldalán egy éles határvonalon túl, meg nincs - gyenge minőség.
Ilyet régen a 76gt-mel vettem észre, h egy távolság után elsprórolja teljesítmény módban a kártya a dolgokat. De azt meg lehetett szűntetni a minőség móddal. De itt csinálhatok amit akarok! Hol itt a probléma? H tudom ráerőszakolni a kártyára, h 10 méternél távolabb is igenis szűrje meg azt a ládát, meg rakja be nekem az ajtóra a nagyfelbontású textúrát egy kilóméterre! Még nem is zavarna, ha ratyi textúra maradna, mert elkönyvelem a játék hiányosságának, de így, h pölö 5 méternél hírtelen és feltűnően lecseréli, így nagyon nagyon irritáló.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 1040 G9 (4B924AV) - ÚJ 14" üzleti notebook - i5, 32GB, 512SSD, W11 pro
- Samsung S22 Ultra DS 5G 12/512GB Black Garancia: 2025.05
- ps5 cfi-1116a (lemezes)
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 13 Midnight 128 GB szuper áron eladó!!! (5)
- KIEMELT AKCIÓ: kitűnő állapotban lévő Apple iPhone 12 Pro pacific blue 128 szuper áron eladó!!! (12)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen