Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -volkovy-

    tag

    válasz icecave #442 üzenetére

    én is ezt írtam offba az egyik előző hsz végére, csak kicsit tömörebben és parasztabban :D

    Lelkem odvában megdöglött a bagoly.

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz icecave #442 üzenetére

    Áh, te vagy az én emberem! :))
    Azt meséld el nekem kérlek, h .... hmmm kezdem az elején. :K
    Régen volt egy geforce 7600-osom, és akkoriban forceware-ban lehetett állítani olyat, h teljesítmény ill. minőség mód mip map detail levelnél/textúra szűrésnél.
    Na ha teljesíményre mentem, akkor emlékszem, az akkori játékok is úgy viselkedtek (pl Flat Out), h ahogy haladok, úgy jelenik meg pl egy fűcsomó. Ez stimmt.
    De ha minőség módra raktam, akkor a legtávolabbi fűcsomót is renderelte, még ha ez 15 fps-embe került is. :U Remélem a fűcsomós példával konkretizáltam, h mire célzok! :))

    NA az az én nagy bajom, h manapság, bármit állítok bármire, mindenképp lesz egy éles határvonal egy, a kamerától való távolságra, ahol hírtelen megjelennek a semmiből az objektumok, illetve eltűnnek, ha hátrafelé távolodom. :F
    Anno Far Cry 2-t ezért hagytam abba fél óra játék után, mert egyszerűen undorítónak találom ezt a jelenséget. Állíthatok én bármit bárhová, sőt még low level tweak-ekkel is játszadoztam a LOD beállításokkal, de ennek nem volt hatása az objektumok elspórolása című effektusra, ez csak vmi szűrőre volt hatással, ha nagyon felvittem a LOD Bias-t, akkor a távoli textúrák is zajosak lettek. Szóval inkább nem cseszegettem tovább.

    Ezt egy régi postomból halásztam most elő:
    Az miért van, h játékon kívűl és belül is minden maxon van (kint: high quality, bent: ultra high), de mégis úgy viselkednek az objektumok (füvek, bokrok) és a textúrák, mintha a driverben performance-re lenne állítva, vagyis a játékban egy bizonyos távolságban "spórol" az objektumokon a kártya. Eltűnteni a füvet, gyenge textúrákat használ. És k.b@szott mód gusztustalan, h közelebb érve hírtelen textúrát cserél egy nagyobb felbontásúra, előbukkan a semmiből a fű/bokor, és egy éles kontúr mentén elkezd végre textúrát szűrni az objektumokon (ezt úgy kell elképzelni, h ha kettévágok egy deszkát mondjuk képzeletben, akkor a közelebbi oldalán van textúra szűrés - éles árnyékok, nagy felbontás -, a távolabbi oldalán egy éles határvonalon túl, meg nincs - gyenge minőség.
    Ilyet régen a 76gt-mel vettem észre, h egy távolság után elsprórolja teljesítmény módban a kártya a dolgokat. De azt meg lehetett szűntetni a minőség móddal. De itt csinálhatok amit akarok! Hol itt a probléma? H tudom ráerőszakolni a kártyára, h 10 méternél távolabb is igenis szűrje meg azt a ládát, meg rakja be nekem az ajtóra a nagyfelbontású textúrát egy kilóméterre! Még nem is zavarna, ha ratyi textúra maradna, mert elkönyvelem a játék hiányosságának, de így, h pölö 5 méternél hírtelen és feltűnően lecseréli, így nagyon nagyon irritáló.

Új hozzászólás Aktív témák