Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Djandreas

    csendes tag

    válasz MasterMark #52424 üzenetére

    Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem, mert tanácstalan vagyok. Van egy Digi net 1000 optikai kábeles hálózatom, amihez adtak egy Huawei EchoLife HG8143A5 ONT eszközt, amit Bridge módba került. Ehhez csatlakozik CAT6-os UTP kábelen egy TP-Link Archer D7 1750 router. Kb 2 hónapig gond nélkül üzemelt a rendszer, de 08.22.-én reggelre azt tapasztalta, hogy bár a Wifi jel rendelkezésre áll mégsem lehet csatlakozni a hálózatra. Ekkor még azt hittem a DIGI hálózatában van a hiba, így nem foglalkoztam vele. Ma reggelre már gyanús volt a dolog, hogy még mindig nem jó, úgyhogy közvetlenül rácsatlakoztam UTP-n a laptoppal a ONT-re, és lám működött. Felhívtam a Digi ügyfélszolgálatot, ahol az ügyintéző is azt mondta, hogy náluk minden rendben a hiba nálam lesz. Próbáltam a Routerem újra configolni, resetelni, de semmi. Se PPPOE, se Dynamic IP-vel nem kapcsolódik a megadott jelszóval. "Internet not connected. Please check if your phone cable is properly connected."
    A hiba üzenet. Mi lehet a probléma? Lehet meghalt a Routerem? Bocs, hogy ilyen hosszú lett. Segítségeteket előre is köszönöm! :F

Új hozzászólás Aktív témák