Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ra^ven

    senior tag

    válasz Gubek-Einste #32304 üzenetére

    Köszi mindenkinek a válaszokat.

    Előzmény
    Még egyszer a térkép.
    Router1 (primary DHCP) : TPLINK WR843ND V1 - 3.13.26 Build 120723
    192.168.0.1 - 255.255.255.0 DHCP192.168.0.100-199

    Router2 (switch): DLINK GO-RT-N150 A1 - 1.01 (itt tévedtem korábban, tplink 741 ment a kukába)
    192.168.0.4 - 255.255.255.0 -

    Router3 (switch): TPLINK WR841ND V6/V7 - 3.13.9 Build 120201
    192.168.0.3 - 255.255.255.0 -

    Router4 (switch): TPLINK WR841ND V9 - 3.14.4 Build 131129
    192.168.0.2 - 255.255.255.0 -

    R1:
    PORT1 - PC
    PORT2 - R2
    PORT3 - R3
    PORT4 - üres

    Van egy kis szépséghibája, ez ok lehet a korábban említett hibáknál?
    Mit javítanátok a rendszeren? Esetleges router csere indokolt-e?

    Visszatérve az IP foglalásra, laikusként felhívtam az egyik szerelőt aki szokott telefonálni egy-egy hibabejelentés után, miután 3 naponta jelentettem be hibára, hogy nincs internetszolgáltatás.
    Ebből 2 alkalommal szinkronban volt a modem, 1 alkalommal nem, persze ügyintéző hölgy válasza nem központi hiba.
    Minden alkalommal másnap mire visszahívott a szerelő addigra jó volt minden.
    Ekkor kérdeztem, hogy ez mi már? Válaszként valami ilyesmit mondott amit én is leírtam, hogy ip foglalásos dolog van, nem tudnak vele mit kezdeni.
    Ha betelefonálok, hogy ugyan már kérnék egy újraindítást, persze ezt csak akkor lehet ha megvan a szinkron, ilyet 1 nap egyszer lehet, mert ugye új IP-t kapok.
    Valamikor hónapokig jó, van amikor 1 hónapban többször elfossa magát.

    A szolgáltató: VIDANET

    [ Szerkesztve ]

    ZOHLIH - Xiaomi MI9 Lite || Panasonic LX7

Új hozzászólás Aktív témák