Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz S_x96x_S #40249 üzenetére
Hogyan fugg ossze? Az asset nem lesz nagyobb vagy kisebb attol hogy Turing, Ada, RDNA2 vagy RDNA3-on fut.
"durván szorozni kell a konzolos igényt 1,5x .. 2x -vel"
Marmint mit kell szorozni mivel? Mondjuk ott a PS5 es 12GB all rendelkezesre a komlett jateknak ami a RAM es VRAM egyutt vagy legyen ugyanez az XB-nal figyelmen kivul hagyva hogy ott 10GB csak a magas savszel meret. Mit szorzol es miert hogy egy PC-s igenyt felmerj?Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
válasz Raymond #40251 üzenetére
Főleg úgy hogy konzolon a textúrák és a környezet gyengébbek még a csúcs címeken is mint PC-n valamint nem 30 a megcélzott FPS szám azért Pc-n multiplatform címeknél.
Ha az ember konzol szintű textúra beállítást akar PC-n ,akkor elég a medium szint aztán úgy érdemes nézni a textúrát és a környezetet a Vram felhasználásban..
Valószínűleg egy Ps5 1800 x felbontásból felskálázott 4 K még Quality módon is elmarad a legtöbb PC port medium-high portjától elég az utóbb idők pár játékára ránézni.. ha valaki konzol szintű grafikával megelégszik PC-n akár csak textúrákban, biztos hogy nem fut ki 12 GB Vramból sem 4 K-n akár, ez még a tömörített YT videókon is szépen látszik..[link][link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
Így van. A konzol sose volt PC ultra minőség, hanem egy jó kompromisszum és a beállítások a Spider-Man esetén is a PC-s Low-tól a High-ig terjedtek. Ha valaki PC-n például a PS5 konzol beállításait használja, akkor belefér 8GB VRAM-ba. Újból egy DigitalFoundry videót kell beraknom, akik ezeket az összehasonlításokat megcsinálják: [link]
[ Szerkesztve ]
-
S_x96x_S
őstag
válasz Raymond #40251 üzenetére
> Hogyan fugg ossze?
a memória igény nem statikus, hanem dinamikus .. ( open world )
emiatt fontos, hogy mekkora idő alatt - mit tud berántani ..
a PS5-nél a hw-es kitömörítés és az m2 sokat segít a játék folyamatosságának illuzióján.
emiatt nem kell a drága VRAM-ot cache -re használni.HoghwrtLegacy-nál PC-n jelenleg 32GB RAM az ajánlott,
amit nagyrészt szintén cache-re használhat .
aztán ott van a UE4 shader fordítás .. az is sok időt elvesz a PC-n.
A PS5 -ön erre van elegáns és támogatott megoldás, ami miatt kisebb RAM/VRAM igény kell.
és ez az optimalizált hw és API miatt jobb játékélményt adhat.a gördülékenység problémáját meg is jegyezték, hogy "csak" max 2
másodpercet kellett várni ..
"The only truly annoying hiccups are the brief, yet frequent pauses at the doors of Hogwarts while the game is loading whatever's on the other side. These loads are different from stutters—a spinning loading symbol actually appears on the door while you wait. Thankfully I've never had to wait more than more than two seconds for a door to open on my setup, but it's a blemish on an otherwise immersive world." ( pcgamer )Amúgy a fejlesztők mantrája ..
"Make it work, make it right, make it fast"
A probléma, hogy a határidők miatt a "make it fast" sokszor nem fér bele az időbe ..Mottó: "A verseny jó!"
-
PuMbA
titán
válasz S_x96x_S #40254 üzenetére
"HoghwrtLegacy-nál PC-n jelenleg 32GB RAM az ajánlott,"
Papíron. A valóságban távolról sem használ ennyit. 4K Ultra grafikán RT-vel használ 18GB körül Aki ilyen grafikán játszik annak biztosan van 32GB RAM a gépében, aki meg nem ilyenen annak biztosan elég a 16GB.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz S_x96x_S #40254 üzenetére
En nem a Hogwarts Legacy-rol kerdeztem hanem arrol az allalanos szorzorol amit emlitettel. Ez a jatek egyebkent egy katasztrofa. Egy UE4-es motor, van mar par jatek vele a piacon, de valahogy sikerult pont ennek a fejlesztonek ugy hasznalni hogy ertelmetlen sok RAM kell neki es meg igy is toltoget ugy hogy varni kell jatek kozben. Gratulalok nekik.
Akkor most visszaterhetunk ahhoz hogy mit es mennyivel kell szorozni a PC-nel hogy a PS5 12GB memoriaval egyenlo legyen.
Bonusz: nem akarok ket labbal a PS5 hardveres kitomorito es gyors SSD teoriadba gazolni, csak megemlitem hogy XBX-en ugyanugy fut a jatek es ott nincs az a kitomorito az SSD pedig csak feleannyira gyors mint a PS5.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából a konzolokat felesleges ezekbe belevinni, mert nagyon fix a hardverkonfiguráció ahhoz, hogy egy csomó olyan dolgot is meg lehessen tenni, amit PC-n nem lehet a sok eltérő hardver miatt. Ez különösen hasznos akkor, ha a memóriáról van szó, mert ott például nem az OS kezeli ezt, hanem az OS-nek van egy saját szelete, majd a maradék memóriát direkten megkapja a fejlesztő. Tehát semmi OS általi menedzselés, úgy kezelik, ahogy akarják. PC-n ez nagyon nem működne, mert nem fix a hardver, így egy csomó trükktől már ott elesik a PC, hogy a program nem menedzselheti közvetlenül a memóriát, mert az OS nem engedi meg. És érdemes visszanézni például a Naughty Dog régi előadását, ami a memóriáról szólt, és ők eléggé körbejárták, hogy mennyivel egyszerűbb a konzolon ezt működtetni, mint PC-n, ahol az OS nem enged meg egy csomó mindent. De ugye okkal nem engedi meg, mert a programnak sok száz különböző konfigon működni kell, szemben a konzollal, ahol működik három-négy hardverrevízión maximum? Ez nagy előny, és sokban segíti azt, hogy a memória töredezettsége menedzselhető legyen, stb. PC-n meg dönt az OS, sokszor nem a legjobban, de még mindig jobb, mintha x GB memóriával rendelkező gépeken azt mondaná a program, hogy ilyen kapacitásra nincs megírva, aztán el sem indul.
A konzol és a PC előnyei és hátrányai teljesen mások. A kérdés sokkal inkább az egy PC-s port esetében, hogy működhetne-e hatékonyabban. Ha a konzolt ide belekeverjük, akkor az alapján a PC mindig rossz hatékonyságúnak tűnik, de nem szabad elfelejteni, hogy PC-n az a cél, hogy egy csomó eltérő konfiguráción fusson, nem ugyanaz tehát a probléma jellege és mértéke.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
S_x96x_S
őstag
válasz T.Peter #40258 üzenetére
> A hardware decompression nem azert van hogy kevesebb
> ram-ot hasznaljon a jatek hanem hogy terhet vegyen le a cpu-rol.én úgy értettem, hogy a PS5-nél a "hw-es kitömörítés és az m2"
másodlagos következménye, hogy kevesebb VRAM-kell egyes játékokban.
A hw-res Kraken támogatás - kb 9 Zen2-es CPU magot vált ki, és ez az 5.5Gb/s m.2 -vel
8-22Gb/s outputot tud lehetővé tenni - adattól függően.
és emiatt kevesebb adatot kell előre cachelni ..
Vagyis a meglévő VRAM-ot jobban ki tudja használni."""
....
It's certainly possible for a level to use more than 16GB of assets, but not all on screen at once. The technical term here is working set: how much memory is really being actively used at once. What the SSD changes somewhat is the threshold for what can be considered active. With a fast SSD, the assets that need to be kept in DRAM aren't much more than what's currently on screen, and the game doesn't need to prefetch very far ahead. Textures for an object in the same room but currently off-screen may be safe to leave on disk until the camera starts moving in that direction, whereas a hard drive based system will probably need to keep assets for the entire room and adjacent rooms in RAM to avoid stuttering. This difference means an SSD-based console (especially with NVMe performance) can free up some VRAM and allow for some higher-resolution assets. It's not a huge change; it's not like the SSD increases effective VRAM size by tens of GBs, but it is very plausible that it allows games to use an extra few GB of RAM for on-screen content rather than prefetching off-screen assets. Mark Cerny has approximated it as saying the game now only needs to pre-fetch about a second ahead, rather than about 30 seconds ahead.
""" ( via )
de amúgy PC-n a cachelés elég érdekes tud lenni néha ...
pl. a Microsoft Flight Simulátor nVidia 3090 - 24GB VRAM -os GPU-val csak akkor fut rendesen, hogyha 64GB RAM van a gépben és 32GB biztos nem elég ..
"The 3090 ships with 24GB VRAM and if you fill it with buffer data or textures, you’ll certainly also duplicate a large amount of the VRAM buffers in RAM, and there you are: with 32GB RAM you probably really don’t have enough room to fit both the buffer data copy in RAM and the game working set!
Conclusion: everyone with a 3090 might really benefit from 64GB and this might even be the minimum recommended amount of RAM to use with a 3090."
( via )persze ez nem annyira probléma, mert aki 3090 / 4090 -et vesz,
az nem spórol a CPU RAM-al és általában megvan a 64GB RAM is mellé ..És mindig lesz szük keresztmetszet a rendszerben .. mert ha az egyiket megoldod .. a szük keresztmetszet tovább vándorol ..
Mottó: "A verseny jó!"
-
Raymond
félisten
válasz S_x96x_S #40259 üzenetére
Bevallom eddig en ugy gondoltam hogy azert ertesz a dolgokhoz picit, de ez a topic eleg kiabrandito volt ebbol a szempontbol.
Azok a PS5 feature-ok amikrol alltalanossagban irkalsz leteznek, de az nem auomatikus. Ezeket kulon be kell epiteni a jatekba es hasznalni. Foleg ezt amit itt ideztel. A Hogwarts-ban meg egy normalisabb streaming es prefetch megoldas sincs nemhogy az amit itt ecsetelnek az idezetben!
Azt a hulyeseget pedig hogy 48GB vagy 64GB RAM kell egy 3090 kihasznalasahoz arra mar nincs igazan mit mondani. Ne is menjunk bele a Win memoria kezelesbe, maradjunk egyszerubb szinten. Azon gondolkodj el par masodpercre hogy a millonyi user akinel ott vannak a 16GB-os 6000-es Radeon-ok azoknal mindnel 32GB RAM van a gepben? Vagy megy siman 16GB-al is? Vagy a 12GB-os Radeon es GF kartya tulajok mind 24GB RAM-ot hasznalnak? Gondolom vilagos elotted hogy nem. Hallottal ebbol kifolyo problemakrol? Nem. Miert nem? Mert nem kell a VRAM duplaja rendszermemorianak mivel a Win memoria kezelese nem ugy mukodik.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
T.Peter
őstag
válasz S_x96x_S #40259 üzenetére
A pre-fetch-en valoban segit, de ez is fugg attol hogy a jatek adott szakaszan adott nezopontbol mire van szukseg. Ha nem kell eppen semmit sem behuzni mert nem olyan helyen vagyunk ahol be akarnank tolteni egy masik palyareszt akkor ugyis ki lesz hasznalva a ram.
Az 1 masodperc a 30 helyett pedig meg mindig nem eleg hogy pl ne kessen a magasabb reszletessegu textura betoltese. A jelenethez szukseges texturak alacsony lod szintjet amugy is bent kell tartani hogy legyen mit rogton megjeleniteni ha fordul a kamera. UE jatekoknal is lathato amikor egyik kepkockarol a masikra valt a kamera nezopontot hogy a magasabb reszletessegu textura kesobb jelenik meg.
Szoval szerintem nem az ssd sebessege hatarozza meg hogy a ramot mennyire optimalisan tudjak kihasznalni. Arra pl ott a sampler feedback streaming az xboxban, meg ugy altalanosan a virtual texturing pl az UE-ben.[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz Raymond #40260 üzenetére
"Azon gondolkodj el par masodpercre hogy a millonyi user akinel ott vannak a 16GB-os 6000-es Radeon-ok azoknal mindnel 32GB RAM van a gepben? Vagy megy siman 16GB-al is?"
Illetve ujbol felhozom, hogy akkor miert nem megy jobban a tobb VRAM-mal rendelkezo Radeonokon a jatek vs kevesebb VRAM Nvidiakon.
Minden evben, minden konzolgeneracional elojon a tema, de a VRAM hasznalat tul van reagalva.[ Szerkesztve ]
-
S_x96x_S
őstag
válasz Raymond #40260 üzenetére
> Azok a PS5 feature-ok amikrol alltalanossagban irkalsz leteznek, de az nem auomatikus.
> Ezeket kulon be kell epiteni a jatekba es hasznalni.ez a szükséges - de nem elégséges feltétel.
vagyis van rá támogatás( sdk + hw ) a konzolban.A windows-nál meg a DirectStorage előtt nem volt semmilyen támogatás.
Mottó: "A verseny jó!"
-
S_x96x_S
őstag
Hogwarts Legacy -ból ( tegnap , FEBRUARY 14th, 2023 ) kijött egy új PATCH.
Build Version - 1120320
( valószínüleg nem az utolsó ) úgyhogy az ezelőtti tesztek elavultak ...https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/patch-notes
vannak benne érdekességek is.
Performance and Stability:
- "Shader type compilation optimization."
- "Shader compilation performance updates and functionality enhancements."
- "Resolved an issue with Nvidia GPUs having lower frame rate compared to AMD."
- ....
Raytracing
- Fixed issue with RTAO looking worse than SSAO.
- Adjusted default setting to Medium Quality.Mottó: "A verseny jó!"
-
Petykemano
veterán
válasz S_x96x_S #40265 üzenetére
Tökre kiváncsi lennék az ilyen "issue"-k mibenlétére.
Vajon tényleg volt egy bug, egy elgépelés, egy tévedés, egy rossz paraméterezés, egy indokolatlan loop (nem tudom mit lehetne még felsorolni, egy véletlenül benne hagyott usleep? ), ami erőforráspazarló működéshez vezetett Nvidia GPU-k esetén?Vagy az "Nvidia GPUs having lower frame rate compared to AMD" maga az issue, amit hosszas kódbogarászással, code review-kal, esetleg Nvidia tanácsadással sikerült úgy optimalizálni, hogy kedvező legyen az Nvidia hardver számára.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Yutani
nagyúr
-
Devid_81
nagyúr
válasz Yutani #40268 üzenetére
Mobile 4060 kb mobile 3070 es a Ti szint kozott lesz tippre abbol amit eddig lattunk.
Mobile 4070 meg mobile 3070Ti es 3080 kozott leszPont ennek a kategorianak kellene legyen egy kis elorelepes a regihez kepest, mert ezeket veszik tomegesen, ezek a tipikus $1000-2000 kozotti laptopok. (voltak legalabbis)
4080 es 4090-es laptopok olyan aron vannak, hogy az full reteg termek lett, mondhatni luxus termek.
[ Szerkesztve ]
...
-
yagami01
aktív tag
PCWorld-ön is született egy cikk.
" Sokaknak okozhat csalódást a GeForce RTX 4060 specifikációja "" Ami viszont igazán kiakasztotta az emberek egy részét, az a 24 MB-os L2-es gyorsítótár, ez ugyanis 8 MB-al még kisebb is, mint az RTX 4060 mobil kiadásánál. Az aggodalmakat növeli, hogy a laptopos chip egy korai tesztje az mutatja, hogy a GPU játékbeli teljesítménye csak 5-17%-kal múlja felül az az asztali RTX 3060 12 GB-ot, vagyis ha a kártya is ezt nyújtja, akkor nem tépi le a fejünket az új generáció által kínált előrelépés. "
Nem tudom ez pontosan mikori pletykán alapul, azóta meg lett-e cáfolva, tudtok-e többről, de azért bedobtam.
-
PuMbA
titán
válasz yagami01 #40270 üzenetére
Ez már sajnos tudható volt egy ideje. Amióta kiderült, hogy 8GB VRAM és 128bites memóriabusz lesz, ami az RTX3050 szintje, lehetett összepakolni a csomagunkat Majd valószínűleg az 5xxx széria jelentőségteljes lesz. Még az AMD-ben lehet reménykedni vagy olcsón bezsákolni a 3xxx szériából a "haláltusájakor" (nyár körül).
[ Szerkesztve ]
-
evitiguF
senior tag
Eközben az óceánon túl...
[Best Buy Heavily Discounts Nvidia RTX 30 Graphics Card Stocks]
$419 3080 FE
$879 3090Ti
$749 3090
$719 3080TiEuróba váltva mennék is 3090Ti-ért
-
félisten
ha ez gaz akkor :
Az asztali 4060 akár gyengébb is lehet ezek szerint, mint a lapos.
Az AD 106 mobil verzió jelentene előrelépést asztali kiadásban..
Az AD 107 kb 4050 szintű GPU kellene , hogy legyen.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz evitiguF #40275 üzenetére
Én bízok benne, hogy félrevezetések vannak a háttérben hogy a még készleten lévő Ampere kimenjen.( naív vagyok azt gondolom )
Nincs infó a Turingnál a refresh elött után kezdtek jönni az első infók, azt gondolom nyáron várhatóak az első infók leakek, meg a Grace debütálása körül már talán láthatunk valamint a jövőre előrevetítve.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Gigabyte lists GeForce RTX 4070 graphics cards with 10, 12 and 16GB memory
Ha valóban így lesz, akkor lesz ám kavarodás.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
warcat
veterán
válasz huskydog17 #40277 üzenetére
Piacot látnak a Forspoken és Hogwarts vramhasználat által betojatott népekben
EA: It's in the crate!
-
PuMbA
titán
válasz warcat #40278 üzenetére
Nem. Ebben a kategóriában lesz a legnagyobb verseny és mivel az AMD is 12-16GB-os kártyákkal lesz jelen, (az előző generációban ráadásul az NVIDIA alul lőtte a VRAM mennyiséget, ezt ők is tudják), így az NVIDIA nem engedheti meg magának, hogy ne legyen benne a "játékban".
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Csak hogy nézne ki ( megint) hogy egy gyengébb kártyán több vram van. ( 4070Ti)
szerintem ez csak amolyan mindent belistáztak ami lehet aztán jól van ( benne van a 4080 12 GB is )
De remélem igazad lesz. A 4070 Ti is a 12 GB Vrammal döglődik több helyen miközben 3090 Ti teljesítményű. Mehetne 4 K ra is némely játékban.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
válasz huskydog17 #40277 üzenetére
Még a clickbaiter cikk is azt írja, hogy ezek vszleg cancelled SKU-k - gyanítom, hogy még a Gigabyte sem tudta, hogy milyen memóriabusz lesz a 4070-en. A 16GB-os verzió már kiesett, játszik még a másik kettő
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Én nem látom mitől lenne clickbait. Pont annyit közöl a cím, amennyi a valóság. A Gigabyte valóban listázott több VRAM konfigurációt. Ha azok nem valósak (azaz placeholderek), az nem a videocardz hibája.
Nem azt írták, hogy jön a 16 GB-os 4070, hanem csak annyit, hogy a Giga listázott ilyet és valóban ez történt, ahogy a screenshotokon jól látszik.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
válasz huskydog17 #40283 üzenetére
Nem listázott (ami ugye azt jelenti, hogy (jelenben vagy jövőben) rendelhető állományba tett), hanem egy relációs listában megjelenített, ami azért nem elhanyagolható különbség.
Értem én, hogy ez az átlag videocardz cikkel ellentétben tényszerű információra épül, de a végső várható termék tekintetében pont ugyanannyi relevanciája van, mindössze itt nem a cikkíró fantáziált, hanem a Gigabyte-nál követett el valaki hibát.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
gV
őstag
úgy látszik ebben a szériában legyen asztali vagy laptop csak a 4090-es éri meg
utóbbiból 50/60/70 gyengék és nagyon elmaradnak p/w-ban a nagyobb tesoktól [link]
ue a 80-nál min. 2600 euróért keveslem a 12GB-ot, am a 3080-at még tudták akár 16GB-al adni, pff. -
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
evitiguF
senior tag
Ez fordítva lett volna érdekesebb, ha az Xbox PC game Passosok számára teszik elérhetővé -ingyen- a Geforce Now szolgáltatást.
Nem próbáltam még ki a GFNow-t, de ha volt /van Xbox PC GP-m akkor gondolom hozzá tudtam fűzni a könyvtárhoz és tudtam a játékokkal játszani.
Ez most újonnan beszállóknak lehet érdekes, akiknek nincs aktív előfizetésük GP-re
GP=Game Pass[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz evitiguF #40289 üzenetére
Nincs kizárva ez sem,hogy fordítva lesz,bar Micronak van sajat felhos szolgaltatasa,Nvidia hardverekkel is.
Ugye a GFnow elérhető Apple gépekre is és van jó pár Shield tulaj is akiknek a nappalijában ott figyel a gép a tvre kötve.A shield a mai napig az egyik legjobb medialejátszó évek óta.Én ebbe azért vizionálok mást is,meglátjuk igazam lesz e.
Esetleg egy Uj xboxban belekerulo nvidia.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Kobe
veterán
A shield 2019es, reg elavult kiadas. HDMI is mar oregecske rajta, igy a geforce now ultimate elofizunak nem felel meg, 4K 120Hzet nem tudsz azon sem porgetni. Anelkul manapsag nincs ertelme szerintem, tvhez
en nvidia helyeben appletv re is kiadnam az appot, a kis box megeszi reggelire a shieldet, eroben is, csak szoftveres oldalrol van elegge az apple okoszisztemara korlatozva
-
félisten
Ettol fuggetlenul,mint medialejatszo a mai napig az egyik legjobb.A Micro felhos szolgaltatasa 60 Hz ettol nem roszabb GF nowon sem.
Szerintem lesz új Shield az idén.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Kobe
veterán
válasz evitiguF #40294 üzenetére
A tvs appok egyelore ugy tudom csak 1080p 60Hz tudnak, hiaba 4Ks a tv es van benne gaming mode
nekem pl 120Hzes 4K LG oled van, a webOS app nem tud jobbat, csak 1080p t enged valasztani benneszerintem a tv appos fejlesztesi irany onmagaban dead end, mert a tv gyartok nagyon sporolnak a SoC al es a wifivel, lan csatlakozas is rohejes. 100mbites ethernet, neha meg a netflix is akadozni tud rajta halozati kabellel….
tv rakotve lan kabellel a routerre 1080p ben folyamatos gyenge kapcsolat jeleket dobal, pc ami wifin log ugyanazon a routeren meg olyan betonstabil mint a fal
b. Csak kozben a tv gyartok a panelek kepessegeit telintve nagyon leleptek a shieldet, es mara mar a shield onmagaban bottleneck lett a tv kepessegeihez kepest
ez igy annyira nem koser mert ha 4-5 evente adnak ki valami updatet belole, ugyanez a cikkus ismetlodik. ATV meg evente jon rancfelvarrt valtozat, es minden masodik evben nagyobb gatyabarazas tortenik benne
-
félisten
Miben lépték le? ez tényleg érdekelne. mire gondolsz.
A Tv ken nem elérhető még a 4 K GF Now alapból sem Shielden igen.
Jelenleg 2 hónapja érhető el a 4 K 120Hz streaming az egyetlen amit nem tud jelenleg Multimédiában a 2.0b HDMI mindent kiszolgál 4K 60 Hz-n Dolby vision, HDR, True Hd hang stb..."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Kobe
veterán
Arra hogy jelenleg a shield sem tamogatja a 120Hzet a hdmi 2.1 hianya miatt, pedig manapsag mar abszolut ez az altalanosabb kepfrissites tvknel es monitoroknal is egyarant, lassan keresgelni kell a hagyomanyos 60Hzes cuccot.
pedig a 120Hz az pont egy olyan feature hogy nagyon sokat dob a jatekelmenyen, relative kis beruhazassal (ujabb tvnel, monitornal mar adott, igy barki elvezhetne az elonyet, meg az is akinek nincs egy kulon RTX karija hogy mondjuk a Reflex et kihasznalja). Egyszeruen jobb ar-ertek aranya es magasabb hozzaadott erteke van a 120hznek mint a tobbi, ultimate gf now elofizuban levo low latency meg reflex okossagnak
-
félisten
Megértelek
Ez egy egyszerű öreg ARM soc király szoftveres támogatással.
De nagyon várom hogy jöjjön új verzió belőle amúgy, remélem tényleg jön az idén.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
Itt sem volt már visszaesés Q3 óta. Tulajdonképpen már Q2-ben megtörtént a visszaesés.
De annak ellenére, hogy már $5b felett járnak a készletek terén, itt legalább volt profit.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen