- SONY LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
Azért nincs, mert ahogy Abu is írta, Deferred Shading a motor. "A reformok kora" című cikkében ír erről bővebben (A Direct3D 10.1 címszó alatt lévő 2. bekezdésben).
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
NVIDIA - Fermi technológiai demonstrációk
Nem tudom, hogy volt-e már, ha igen, akkor elnézést. -
T.Peter
őstag
Az Nvidia-nak nagyon sok igazan hasznos algoritmusa, leirasa es egyeb kutatasa van, amit mindenki hasznal. Mindketto cegnel megvan a kesztetes, hogy az iparagat segitsek anelkul, hogy Nvidia/AMD only-va tennek azt, amit kitalaltak. Abba meg nem latunk bele, hogy ki hol tart az adott fejleszteseivel, amikhez lehet a Microsoft-ot is segitsegul hivjak. Nem lett volna mesh/primitive shading ha nem tudjak, hogy az kesobb iparagi standard lesz.
-
T.Peter
őstag
Szerintem fogjak hasznalni, max implementalnak egy fallback modot, hogy tudjak futtatni a jelenlegi shader-ekkel is. Persze ettol meg plusz munka, de ez van. A konzolokon biztosan fogjak hasznalni es mivel lesz multiplatform cim, max bukjak a mesh shader elonyeit, mint pl a culling. Megoldjak erobol.
Mar csak azert is, mert ugyanilyen hozzaallassal akkor a level design sem fog valtozni, amig a hdd ki nem kopik.
Merem remelni, hogy az Unreal Engine-be mar gozerovel irjak a mesh shader implementaciot.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Mit ereznel, gondolnal jelentos elorelepesnek? (ne vedd tamadasnak, szimplan csak erdekel)
A matrix demo melyik resze?
Nem gondolom hogy barmilyet is kene venned csak egy (vagy tobb) jatek miatt, de az a resz a mondat masik fele volt es nekem ugy tunt hogy nem attol teszed fuggove az unreal-rol valo velemenyedet.[ Szerkesztve ]
-
-
T.Peter
őstag
válasz GeryFlash #37654 üzenetére
Nem hiszem, hogy elvarhato az, hogy egy masik csapat megugorja az epic szintjet. Plusz teljesen mas cellal keszulo tesztekrol van szo. UE 4-gyel a kozeleben sem voltak ennek a szintnek.
Objektiven nezve az order szintjet mar megugrottuk az elozo generacioban is.
Egyebkent jo lenne inkabb azonos studio hasonlo jatekait osszehasonlitani. Pl a Supermassive games jatekait, amikor mar lesz UE 5 alapu jateka is. -
T.Peter
őstag
Ez egy mod a jatekhoz, semmi koze az UE5-hoz, csak a plusz kattintas miatt beleirjak a cimbe.
A tobbirol meg multkor valtottunk par hsz-t. Eleg rossz evek ele nezel, mivel a jatekok eleg nagy resze fog UE5-ot hasznalni. A plasztikussagot az artist-oknak kene kezelniuk amugy, rendesen beallitott roughness/metallic/specular ertekekkel. -
T.Peter
őstag
válasz prime77 #38388 üzenetére
"Nem azt mondtam, hogy silány grafika. Hanem azt, hogy egyszerűen nem képes újat mutatni. Ergo az egyik legjobb grafikás gamma, de messze van nagyon a kiválótól."
"És itt is az a ködös, homályos, részlettelen grafika. Ez totál UT4 motor - persze gondolom egyébként UT5. Némely részeknél egész jól néz ki amúgy, de sok helyen még mindig gyenge a grafika."Szerintem ellentetes amit irsz, de ok. Amugy nem UT, UE.
Azt pedig hogy melyik engine ad jobb eredmenyt, objektiv pontok alapjan kene megitelni, nem a te szubjektiv velemenyed alapjan. Ezek a Witcher 3-hez es UE4-hoz valo hasonlitasok meg teljesen abszurdak. Ertem en, hogy nem tetszik a jatek, de nem lehetne objektivebben? -
T.Peter
őstag
"Azért is kell a PC verziót kiadni , plusz 2-3 felújítást mert nem térülnek meg a fejlesztési költségek."
Habar erre a reszre pont nem latok ra, de nehezen tudom elkepzelni, hogy a horizon, uncharted, spiderman, stb azert jott ki pc-re mert nem hozta vissza az arat. Inkabb csak szimplan alacsony befektetessel magas megterules a cel. Latjak hogy mivel PC-re meg nincs es konzolon meg mar elhalt az erdeklodes, valamennyi penzt meg abbol is ki lehetne szedni. Ha az alap jatek nem nyereseges, nem gondolom, hogy megtobb eroforrast locsolnanak el ra.
Az osszes jatek amin dolgoztam akkor keszult el masik platformra a tervezetteken kivul amikor mar visszahozta a koltsegeket vagy ha volt ceg (pl Sony) aki kifizette a portolas arat a platformjara (psvr2).
Elfelejthetnek a cegek, hogy ezzel takaroznak, hogy jaj de rossz nekik, nem terul meg a jatek. Design es vezetoi oldalon kene modositani es akkor nem lenne ennyi eladhatatlan szemet. -
T.Peter
őstag
En sem vagyok programozo. Technical artist vagyok, szoval azert a programozas a munkakorom resze, de nem olyan formaban mint egy dedikalt programozonak.
Azt viszont meg mindig nem ertem, hogy ha a path tracing-et gyorsabba teszik az alapjan amit irsz, akkor a ray tracing-et miert nem. Ha az egyik javul, akkor a masik is.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
En ertem, azzal nincs gond, bar a videokat meg nem neztem meg. Ha a path tracing-en fognak tudni gyorsitani akkor az szerintem kihat a ray tracing-re is, mivel azon is kell gyorsitaniuk ahhoz, hogy a path tracing gyorsabb legyen. Plusz mindez meg nagyon messze van. En egyelore orulok a jelenlegi helyzetnek is, mar ez is oriasi elorelepes. A kozeljovoben meg jo lenne alakitani azon, hogy kevesbe zajos eredmenyt generaljanak.
-
T.Peter
őstag
válasz S_x96x_S #40082 üzenetére
Itt inkabb az a kerdes hogy te mit varsz attol hogy gyorsabb az ssd. Miben fog tobbet nyujtani szerinted egy jatekban?
PuMbA: Ne varjuk hogy a 8 magos konzolok mellett majd kulon pc-re atdolgozzak 16 magra.
b.: Szerintem egyik fejlesztonek sem lenne elonyos ha megint eltero hardverek lennenek. Foleg multiplatform cimeket gyarto studioknal. Nem hiszem, hogy ezt barki akarna.
-
T.Peter
őstag
Igy is epp eleg bugos a legtobb jatek, nem megegyezo hardveres alapokkal meginkabb az lenne.
Nintendo-n sem jobb a helyzet csak nem az exkluzivokat kell nezni. Ahogy a tobbinel sem. Bar az exkluzivokkal is nehezebb dolguk lenne mert ott is ujra kene tanulni jo par dolgot.
PuMbA-nak nem ezt irtam. Attol, hogy mas gyartotol jon a hardver meg nem lesz nagyobb a fejlodes. Nem akkorak a pc-s hardverek kozott sem az elteresek hogy szamottevo kulonbseg legyen. Biztos lenne valamennyi, de nem igazan eri meg. Fejlesztoi oldalon meg plane. A kovetkezo gen-be kene 32 de inkabb 64 giga ram meg joval erosebb processzor ami minimum 16 magos es akkor talan el lehetne kezdeni sokkal dinamikusabb vilagokat epiteni mert jelenleg szinte minden statikus, nulla rombolhatosag, fizika, stb. -
T.Peter
őstag
válasz S_x96x_S #40259 üzenetére
A pre-fetch-en valoban segit, de ez is fugg attol hogy a jatek adott szakaszan adott nezopontbol mire van szukseg. Ha nem kell eppen semmit sem behuzni mert nem olyan helyen vagyunk ahol be akarnank tolteni egy masik palyareszt akkor ugyis ki lesz hasznalva a ram.
Az 1 masodperc a 30 helyett pedig meg mindig nem eleg hogy pl ne kessen a magasabb reszletessegu textura betoltese. A jelenethez szukseges texturak alacsony lod szintjet amugy is bent kell tartani hogy legyen mit rogton megjeleniteni ha fordul a kamera. UE jatekoknal is lathato amikor egyik kepkockarol a masikra valt a kamera nezopontot hogy a magasabb reszletessegu textura kesobb jelenik meg.
Szoval szerintem nem az ssd sebessege hatarozza meg hogy a ramot mennyire optimalisan tudjak kihasznalni. Arra pl ott a sampler feedback streaming az xboxban, meg ugy altalanosan a virtual texturing pl az UE-ben.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz Komplikato #40439 üzenetére
Itt a roadmap. Nem valoszinu hogy heteken belul jon.
b.: Epic, nem Epyc.
-
T.Peter
őstag
válasz Devid_81 #40867 üzenetére
Igazabol mar lattal. Fortnite. Tekintve hogy nagyon sok jatek UE 5-ot fog hasznalni, hasonlo eredmenyre lehet szamitani. A Fortnite azt is jol megmutatja hogy miben es mennyivel jobb a pc-s kinezet. Lathato, hogy konzolon is elertek egy olyan szintet ami teljesen vallalhato es nem szamottevoen rosszabb.
-
T.Peter
őstag
válasz huskydog17 #41649 üzenetére
RTXDI + RTXGI meg mindig. Az RTXGI probe based ray tracing, az RTXDI path tracing es UE5-ben pl ez sem mindenhol az, bar nem vagyok naprakesz es ez amugy is northlight engine, de az NV marketingjet engedjuk el. Ettol fuggetlenul szuper hir.
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
válasz gainwardgs #42945 üzenetére
Fejlesztik az engine-t. Jelen vannak a GDC-n es a Siggraph-on is.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
Nem realisztikusabb. Mar az elesseg is baj, mert az a fa nincs kozel a foldhoz amire vetul az arnyek es ehhez kepest tul eles. Az indirekt fenynek ossze kene mosnia az arnyekot jobban a kornyezeti fennyel, ahogy az rt kepen latszik. Viszont amibol teljesen latszik hogy miert egyaltalan nem realisztikus, az a konstans elesseg. Az rt kepen latszik hogy a tovenel a fa elesebb arnyekot vet, ami a helyes mukodes.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BESZÁMÍTÁS! Gainward Phoenix RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ZOTAC Geforce RTX 3080ti Trinity OC
- Sapphire Pure Radeon 7700 XT AMD 12GB GDDR6
- Asus ROG Strix GTX 1080 videokártya /Újszerű/Csavarmatrica/Beszámítás/
- GIGABYTE RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 92.000.-
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen